Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu ma deranjeaza absolut deloc, dar discutiile de acest gen nu sunt constructive...stii...pe forum poti primii sfaturi, dar cand se rupe si incepi sa bagi bani vei fi singur.

Ori iti asumi ca ai cumparat o masina de la samsar ( sub pretul pietei banuiesc, altfel nu vad motivul pt care ai ales samsarul ) si mergi cu ea asa...ori o schimbi si ii dai talpa linistit.

Link to comment
Share on other sites

Orice este posibil, pe factura piesele au fost 1274 lei, dar nu scrie daca sunt OE sau Febi. El spune ca sunt OE, din poze patinele de exemplu arata fix ca cele OE, ultima varianta.

 

Ideea este ca samsarelul a luat-o ieftin de acolo, avand probleme cu distributia. A luat-o pe platforma, a investit aproape 3000lei in ea si tot a castigat peste 500 euro la ea.

 

 

 

Cum ai putut sa cumperi o asa masina ....si mai ales ca este de la un samsar? Pe bune....tu te auzi? Sa ma ierte bunul D dar va meritati soarta ,pai cel mai rau scenariu in cazul tau este asa:masina a fost adusa de un samsar din Germania pe platforma deoarece avea distributia rupta....samsarul a schimbat cu piese AM doar ce era de schimbat la ea si gata ....tu ai sarit cu banul ca era la oferta.De obicei cand o masina face asa ....e cam dus motorul.

Cat ai dat pe masina ?Daca nu ne spui ....nu cred ca se supara nimeni .

Edited by dorubimotoru
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Auleo !!! ce s-a intampla mah ''catastrofalilor'' ??? Nu mai dramatizati aiurea situatia. Omu a stiut de la cine cumpara, si riscurile care vin o data cu masina. In cel mai rau caz plateste 3000 lei si are distributia brici.

Vorbiti asa de parca toti cu masini mai vechi de 5-7 ani aveti totul OE pe ele si doar prin reprezentanta le plimbati si respectati TOATE schimburile cu strictete.

Haideti sa nu facem caca pe noi ca miroase urat.

 

PS. Sunt oameni care au cumparat masini secound direct din reprezentanta si s-au trezit cu distributia/motorul praf.

Edited by OPaul
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Cum ai putut sa cumperi o asa masina ....si mai ales ca este de la un samsar? Pe bune....tu te auzi? Sa ma ierte bunul D dar va meritati soarta ,pai cel mai rau scenariu in cazul tau este asa:masina a fost adusa de un samsar din Germania pe platforma deoarece avea distributia rupta....samsarul a schimbat cu piese AM doar ce era de schimbat la ea si gata ....tu ai sarit cu banul ca era la oferta.De obicei cand o masina face asa ....e cam dus motorul.

Cat ai dat pe masina ?Daca nu ne spui ....nu cred ca se supara nimeni .

 

De unde stii tu ca e dus motorul "cand face asa"? Ce inseamna "cand face asa"? Nici un mecanic bun nu ar fi dat asa verdict dintr-o filmare, iar tu nu esti nici mecanic si cu atat mai mult unul bun. Deci nu mai trollati aiurea pe toate topicurile. Una e sa ne dam cu parerea alta e sa postam sa ne aflam in treaba.

Omul a zis ca a luat-o de la samsar, prea o ardem "samsar samsar" cand multe din masinile de pe forumul de pasionati sunt mai rele decat alea de la samsari. Hai sa fim seriosi zic. goodjob.gif

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da, de la samsar am luat-o si mi-am asumat pentru ca am dat 5500 euro pe ea. Fiind din 2008 si destul de dotata (dintre optiunile importante, ii lipseste doar pielea si xenon-ul) am zis sa risc, avand in vedere ca am vazut o gramada de masini de la proprietari la 7000-7200euro din 2006 cu probleme garla, atat optice cat si tehnice. El mi-a zis ce probleme are masina, mi-a lasat la pret si am zis ca le rezolv eu.

 

Nu contest faptul ca este posibil sa fi fost cu distributia rupta, motorul in sine mi se pare ca se comporta excelent in afara acestui zgomot. Nu ar fi dracul atat de negru nici daca e carpita distributia, la cat am dat pe ea nu ar fi o tragedie 3000lei pe distributie, dar vreau macar sa stiu CE are.

 

P.S. Motorul nu cred ca e praf pentru ca nu bate, nu vibreaza. Tacanitul vine clar de la distributie si este usor ascutit, nu infundat. In habitaclu nu se aude nimic.

 

L.E. De fapt daca leg sirul evenimentelor si tot ce mi-a dat la mana samsarul (dovezi, poze etc.), masina nu a avut distributia rupta pentru ca a dus-o la service pe roti. Se exclude distributia rupta.

Edited by fullrespect
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

nu stau sa caut primele postari ale mele pe acest topic, dar de la bun inceput am sustinut ca verdictul nu se poate da in baza unor inregistrari...si cateva pagini in urma am sustinut asta...deci postul de pe pagina precedenta a fost ironic.

e oarecum deranjant ca multi useri noi dau la ultima pagina, nu au niciun chef sa rasfoiasca topicul...cel putin pe sarite....si vin de fiecare data cu aceleasi intrebari plictisitoare.

in schimb exista atata informatie utila in toate aceste 269 de pagini.

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc ca daca ar fi avut probleme reale motorul, s-ar fi simtit - vibratii, batai infundate, probleme la relanti, pierderi de putere si multe alte simptome. Daca fac abstractie de zgomotul de la cald, masina functioneaza perfect din punctul asta de vedere.

 

Vad maine ce raspuns primesc si daca nu sunt satisfacut, fac cumva si merg cu ea la constatare la Service Scream (Tezparii) BMW macar sa stiu daca are ceva distributia sau nu.

 

@Alex_wly: o sa postez aici rezolvarea / verdictul mecanicilor competenti ca sa nu fie niste postari total inutile. Sunt convins ca vor mai cauta si altii aceleasi informatii ca si mine, isi pot face o idee de asamblu, asa cum imi fac si eu.

Edited by fullrespect
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea sunt in Germania si doresc sa cumpar un F30 318d 143 cp.

Am testat astazi un asemenea model, si am o mica nedumerire: la relanti, nu se aude deloc sunetul de lant, doar in mers cand o accelerez de la 2200rpm pana pe la 2500-2600 rpm se aude un sunet de lant, un sunet constant.

Masina a fost dusa la un dealer/service BMW, si raspunsul lor este ca "are sunet normal de functionare al lantului".

Atasat , rezultatul la diagnoza/test , hasurat cu verde partea referitoare la lant.

 

Este normal acel sunet? Cei care aveti N47 la fel se comporta?

Multumesc pt raspunsuri,

2017_08_28_10_57_00.pdf

Edited by EL_LOCO
Link to comment
Share on other sites

@fullrespect: la 5500 euro si eu o cumparam,ai facut o super afacere,sa te bucuri de masina si esti acoperit si de eventuale cheltuielile posibile .

 

@opaul:eu nu dramatizez ca doar sunt banii lui,a stiut exact ce masina cumpara si samsarul a fost corect.

 

@cavaliere :nu sunt mecanic ,doar cateodata imi place sa ma joc in levierfrantics.gif.Cand imi iese ...pun DAX in numarul de inmatriculare.

Edited by dorubimotoru
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea sunt in Germania si doresc sa cumpar un F30 318d 143 cp.

Am testat astazi un asemenea model, si am o mica nedumerire: la relanti, nu se aude deloc sunetul de lant, doar in mers cand o accelerez de la 2200rpm pana pe la 2500-2600 rpm se aude un sunet de lant, un sunet constant.

Masina a fost dusa la un dealer/service BMW, si raspunsul lor este ca "are sunet normal de functionare al lantului".

Atasat , rezultatul la diagnoza/test , hasurat cu verde partea referitoare la lant.

 

Este normal acel sunet? Cei care aveti N47 la fel se comporta?

Multumesc pt raspunsuri,

 

 

In caz de ceva diagnosticul lor este 0 (zero) , cu toate ca tu ai platit un serviciu de diagnosticare si au spus ca motorul este ok si nu necesita nici o interventie la distributie. Nimeni de pe forum sau din lumea asta nu poate sa se pronunte 100% cand vine vorba de o distributie, asta doar daca nu suna in asa hal in cat este deja evident. In rest, ''ca da bah nu ai nici o treaba'' si dupa iti pica ... tu o sa ai de suferit, nu noi sau mecanicul. Asa ca daca vrei sa stai linistit, schimbi distributia sau cauti alta masina. Cu motoarele aste nu este de jucat cand apar zgomote dubioase pe la motor.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Va spun sincer ca se face mare caz de aceasta distributie de 3000 ron, ai luat masina cu peste 200k. la pret avantajos, mergi din prima ii faci distributia , filtre ulei, curele accesorii, nu ai treaba cativa ani.Eu asa as proceda fara pic de retinere. Aceeasi probleme la cei care au distributia pe curea, o fac din prima fara sa mai taraganeze, nu e mare diferenta de costuri.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa ne amintim de cazul motoarelor M52 cu cilindrii acoperiti de nikasil.

Am citit mult despre acest subiect(pt ca detin 3 motorizari M52B fara probleme pana acum "bat in lemn").

Am vazut un articol (pe un side din UK)unde se preciza un recall pt motoarele afectate de uzura cilindriilor provocata de sulful din benzina.Iar acel recall a fost pe o perioada de 6 ani(1996- 2002) a continuat 3 ani dupa de modelul e36 nu a mai fost fabricat.

Dupa ce se constata ca motorul este afectat acesta era schimbat automat cu unul nou(costurile pt client erau doar revizia).

Plus ca in fiecare luna erau alocate cateva sute de blocuri motor pentru vanzare in cele mai afectate zone la aprox 10% din pretul real,clar BMW si-a asumat vina.

Daca s-ar fi urmat exemplul si pt motoarele N47 acestea erau reparate la primul zgomot suspect...iar kitul de reparatie pt client costa cca 200-300 lei in reprezentanta.

 

Reputatia de masina rezistenta si bine facuta a marci Bmw s-a format prin anii 90" culminand cu modelul E39.

 

In momentul de fata asa este moda sa se construiasca masini pe banda rulanta cat mai compatibile cu iphone si samsung sa fure ochii clientilor.

Totusi nu inteleg de ce se eschiveaza fata de problema distributiei respectivelor motoare,bani oricum fac (nu cred ca asta sa fie o problema).Stiu ca exista si un recall dar parca este unul mai timid raportat la problema reala.

Edited by calinbmw2000
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

daca te referi la mine, eu sunt in tratative pt o masina cu 87.000 km, cu un pret pe masura.

oricum, o sa propun maine un pret cu 800 eur sub oferta lor, desi sunt slabe sanse sa accepte.

 

 

Ai dreptate, este posibil sa nu accepte, de aia mai bine le zici sa iti lase 1000 euro. Masinile cumparate de la firme (adica nu de la persoane fizice/private) vin automat cu 12 luni garantie pe motor , cutie viteze si pe axe daca nu ma insel (lege data de statul German) , asa ca nu trebuie sa te grabesti cu schimbatul distributiei. Nu trebuie sa te bazezi ca masina are 87.000km , unele motoare au picat inainte sa atinga 100.000km si altele dupa 200.000km , depinde de cum a fost exploatat , intretinut si de noroc.

Nu vreau sa te descurajez , dar la cate cazuri am vazut si povesti auzite , tin sa cred ca este o loterie cu motoarele astea.

Cand suna lantul este bine, ca stii ca este pe duca si poti sa ii mai faci ceva , dar daca lantul nu are nimica si cedeaza o patina, primul zgomot care o sa il auzi o sa fie si ultimul la motorul respectiv.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, este posibil sa nu accepte, de aia mai bine le zici sa iti lase 1000 euro. Masinile cumparate de la firme (adica nu de la persoane fizice/private) vin automat cu 12 luni garantie pe motor , cutie viteze si pe axe daca nu ma insel (lege data de statul German) , asa ca nu trebuie sa te grabesti cu schimbatul distributiei. Nu trebuie sa te bazezi ca masina are 87.000km , unele motoare au picat inainte sa atinga 100.000km si altele dupa 200.000km , depinde de cum a fost exploatat , intretinut si de noroc.

Nu vreau sa te descurajez , dar la cate cazuri am vazut si povesti auzite , tin sa cred ca este o loterie cu motoarele astea.

Cand suna lantul este bine, ca stii ca este pe duca si poti sa ii mai faci ceva , dar daca lantul nu are nimica si cedeaza o patina, primul zgomot care o sa il auzi o sa fie si ultimul la motorul respectiv.

Sau ar mai fi norocul norocului ( :) ) sa se duca patina dar sa nu sara lantul si sa-ti mai dea totusi ragaz sa ajungi cu ea pana la service sa schimbi distributia.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea sunt in Germania si doresc sa cumpar un F30 318d 143 cp.

Am testat astazi un asemenea model, si am o mica nedumerire: la relanti, nu se aude deloc sunetul de lant, doar in mers cand o accelerez de la 2200rpm pana pe la 2500-2600 rpm se aude un sunet de lant, un sunet constant.

Masina a fost dusa la un dealer/service BMW, si raspunsul lor este ca "are sunet normal de functionare al lantului".

Atasat , rezultatul la diagnoza/test , hasurat cu verde partea referitoare la lant.

 

Este normal acel sunet? Cei care aveti N47 la fel se comporta?

Multumesc pt raspunsuri,

S-a ajuns la paranoia cu lantul asta.Stai linistit masina nu are nimic doar in Romania mai este povestea cu lantul .Motorul N47 are un zgomot specific care pentru multi inseamna "zgomot de lant"

Am intalnit masini trecute de 300 k km far nici o problema.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S-a ajuns la paranoia cu lantul asta.Stai linistit masina nu are nimic doar in Romania mai este povestea cu lantul .Motorul N47 are un zgomot specific care pentru multi inseamna "zgomot de lant"

Am intalnit masini trecute de 300 k km far nici o problema.

 

Da, paranoia, paranoia pânĂŁ te trezești cĂŁ te lasĂŁ ĂŽn drum când ți-e lumea mai dragĂŁ. Este o problemĂŁ arhi-arhi cunoscutĂŁ, nu ĂŽnțeleg cum unii ĂŽntrĂŁ trĂŁiesc ĂŽn negare.

 

Da, sunt trecute de 300k km farĂŁ probleme..la fel pot sĂŁ zici de o mașina la care n-a fost schimbat uleiul de 50.000km și ĂŽncĂŁ merge farĂŁ probleme. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ e OK totuși.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A fost o problema la primele tipuri de N47,dar de atunci au trecut 9 ani (2007-2008)Intre timp lucrurile s-au schimbat ,s-au adus imbunatatiri motorului printre care si o distributie mai buna.O gramada de service-uri fac bani frumosi de pe urma celor care schimba "preventiv" a se intelege degeaba.Pe afara povestea a fost demult uitata.

De curiozitate ce masina detii si care este experienta ta cu N47 ?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

A fost o problema la primele tipuri de N47,dar de atunci au trecut 9 ani (2007-2008)Intre timp lucrurile s-au schimbat ,s-au adus imbunatatiri motorului printre care si o distributie mai buna.O gramada de service-uri fac bani frumosi de pe urma celor care schimba "preventiv" a se intelege degeaba.Pe afara povestea a fost demult uitata.

De curiozitate ce masina detii si care este experienta ta cu N47 ?

Tu inca desfasori campania de sustinere a n47-lui?:)))tot o tii ca doar primul model de n47 a avut probleme,dar in realitate e bai si cu cele din 2013-2014.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Primul meu post pe forum nu are cum sa fie decat legat de distributia de pe un 520d F10 din 2011 (decembrie). Azi l-am cumparat, am auzit de cand am verificat masina ca distributia "cere" inlocuire si totusi am decis sa iau masina. Overall e foarte in regula la cat am dat pe ea. Am facut vreo 200 de km azi cu putina teama dar am ajuns la destinatie si bineinteles ca vreau sa schimb distributia ca sa nu merg cu morcovul in posterior. La ora actuala, care e cel mai recomandat service care sa faca treaba buna si sa nu plec de la ei cu mai multe probleme decat am la intrare? Mersi! Edited by adi0
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.