Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu ai inteles. Distributia este o piesa din motor (ce costa foarte putin fata de cat costa un motor) daca aia se rupe trage si motorul dupa ea si din 3000 de lei se face 3000 euro... o cutie daca pica, nu mai trage nimic dupa ea , se strica doar ea si cu asta basta.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ai inteles. Distributia este o piesa din motor (ce costa foarte putin fata de cat costa un motor) daca aia se rupe trage si motorul dupa ea si din 3000 de lei se face 3000 euro... o cutie daca pica, nu mai trage nimic dupa ea , se strica doar ea si cu asta basta.

 

Ok, fiecare face ce crede, sunt milioane de posesori de n47 care nu intra pe forumuri si merg bine mersi cu masinile fara sa schimbe nicio distributie.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu vreti sa schimbati distributia din ideea ca poate o schimbati degeaba, puteti plati 200 Lei la un service, scoateti capacul de sus si vedeti unul din lanturi (cel care de obicei se uzeaza primul).

Masina mea, un F10 din 2011 cu 170.000 Km, nu facea niciun zgomot, cand am scos capacul, lantul se putea misca cu mana cam jumatate de cm, astfel am decis ca trebuie schimbata distributia, ca poate sari in orice moment.

Desigur, puteti avea ghinionul ca cel de sus sa fie fix si lantul de jos sa fie mai slab.

Link to comment
Share on other sites

Fratilor, eu n-am citit toate cele 272 de pagini din thread-ul asta cu distributia de pe N47 dar ma tem ca 200 dintre ele sunt doar cu "S-a fixat dupa 2011! Nu s-a fixat! Ba s-a fixat! Ba nu s-a fixat! Ba da! Ba nu!". Eu nu stiu daca s-a fixat sau nu distributia de catre BMW dar un singur lucru e clar: daca incep sa zornaie lanturile, e evident ca e o problema. Daca respectivul isi asuma riscul si merge cu sunetele respective, e treaba lui. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Ca e defect de fabricatie, mententanta necorespunzatoare sau masina abuzata, pe mine nu ma intereseaza. Atata timp cat se aude ceva, din punctul meu de vedere e nevoie de reparatie. Iar ultima propozitie nu se aplica numai la distributie.

 

Personal, stiu un E90 din 03.2011 cu aproximativ 165000 km fara niciun zgomot iar F10-le din 12.2011 cumparat de mine recent cu 195000 km, l-am luat direct cu zgomote la distributie. Ce concluzii sa trag din cele doua cazuri cunoscute de mine? Va spun eu: "S-a fixat dupa 2011! Nu s-a fixat! Ba s-a fixat! Ba nu s-a fixat! Ba da! Ba nu!".

 

Acum, imi poate spune cineva care a schimbat recent distributia la Service Scream (Tezparii), concret cate lanturi si cate pinioane inlocuiesc?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine ii intrebi pe ei ce include un schimb de distributie. Dar de regula se schimba cam 3 lanturi , 3 pinione , 4 patine , 2 intinzatoare si ceva maruntisuri.

 

Aici este o schema ... http://www.autolatest.ro/upl/imgupl/news/2015/popup/sfatul-mecanicilor-nu-cumparati-masini-bmw-echipate-cu-motorul-diesel-2-0-sau-n47-67449.jpg

 

Inafara de piesele 2 si 7 se schimba tot

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine ii intrebi pe ei ce include un schimb de distributie. Dar de regula se schimba cam 3 lanturi , 3 pinione , 4 patine , 2 intinzatoare si ceva maruntisuri.

 

Aici este o schema ... http://www.autolatest.ro/upl/imgupl/news/2015/popup/sfatul-mecanicilor-nu-cumparati-masini-bmw-echipate-cu-motorul-diesel-2-0-sau-n47-67449.jpg

 

Inafara de piesele 2 si 7 se schimba tot

 

Am intrebat. La Bimmer am lista iar in lista eu am vazut doar 2 lanturi si 2 pinioane. La Service Scream (Tezparii) am vorbit la telefon si am inteles acelasi lucru ca si la Bimmer. Va intreb si pe voi in ideea ca poate povestea "secretarelor" nu se pupa cu realitatea.

Link to comment
Share on other sites

Totul este posibil , inseamna ca nu schimba latul si pinionul de la pompa de ulei. Piesele 8 si 9

 

Cei de la bimmer le schimba, dar la un alt pret fata de cel comunicat, din ce mi-au zis mie. Din ce am inteles de la alt service, pe lantul de la pompa nu se pune asa mare presiune si nu se useaza, in consecinta nu ar trebui schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Cei de la bimmer le schimba, dar la un alt pret fata de cel comunicat, din ce mi-au zis mie. Din ce am inteles de la alt service, pe lantul de la pompa nu se pune asa mare presiune si nu se useaza, in consecinta nu ar trebui schimbat.

 

Tu la Bimmer ai schimbat? Din ce inteleg din post-ul tau, nici la tine nu s-au schimbat pinionul si lantul de la pompa de ulei, nu?

Edited by adi0
Link to comment
Share on other sites

Tu la Bimmer ai schimbat? Din ce inteleg din post-ul tau, nici la tine nu s-au schimbat pinionul si lantul de la pompa de ulei, nu?

 

 

Nu, nu am schimbat la bimmer pentru ca: 1) am schimbat supape la simeringuri si nu am fost multumit ca imi curgea ulei din motor pe la toate garniturile originale, schimbate de ei. 2) Pretul afisat in reclama nu a fost acelasi cu cel de la telefon, la telefon mi-au zis ca schimba doar cateva piese in banii aia. Si atunci am schimbat in alta parte cu un pret mai mic. Parca 5.000 Lei cu tot cu schimb ulei motor + filtre + schimb ulei cutie viteze + baie.

 

Si nu, nu am schimbat lantul de la ulei. De pinion nu stiu sa-ti spun sigur.

Link to comment
Share on other sites

Un set de 25 de repere chiar il consider "kit". Service Scream (Tezparii) si Bimmer schimba cam 14-15 din ce am inteles eu. Banuiesc ca de-aia si pretul e 3000/3300 lei. Eu o sa merg la Service Scream (Tezparii) pentru ca nu ma pricep sa aleg piesele. Deci merg pe mana lor si sper sa schimbe ce trebuie. :unsure:
Link to comment
Share on other sites

Baieti, piesele comandate pe OE de la reprezentanta Dacia/Renault unde lucrez, au fost multe pentru distributie, mai multe de 25

 

Va pun eu scurt niste repere aici, sigur am uitat ceva ceva, eu cataloghez inclusiv suruburile de la volanta/placa presiune care trebuie schimbate, orice trebuie demontat si tehnologic inlocuit trebuie bagat in "kit inlocuire distributie",mai sunt garnituri, suruburi, sa va zic si de suruburile de la baie? capac distributie?capac ax came superior?etc

 

-Lant superior

-Lant inferior

-Lant pompa ulei

-Patina (4 bucati)

-Intinzator lant (2 bucati)

-simering arbore

-reluctor arbore capac distributie

-garnitura capac distributie

-loctite capac distributie

-garnitura baie ulei

-garnitura capac superior

-garnitura joja ulei (2 bucati)

-oring capac superior furtunas

-surub patina (3 bucati

-surub pinion ax came 3 bucati

-surub pinion pompa ulei

-surub pinion pompa inalte

-sprituitor ulei

-pinion pompa injectie

-pinion ax came

-pinion arbore lant inferior

-capac plastic care se insurubeaza in capacul de la distributie in dreptul pinionului de la pompa inalte

-surub intinzator (3 bucati)

-surub patina (2 bucati)

-surub patina (1 bucata)

-ulei

-filtru ulei

 

Piese ajungi pe la 3800-4000 lei daca iei exclusiv tot ce demontezi si tehnologic trebuie demontat.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Baieti, piesele comandate pe OE de la reprezentanta Dacia/Renault unde lucrez, au fost multe pentru distributie, mai multe de 25

 

Va pun eu scurt niste repere aici, sigur am uitat ceva ceva, eu cataloghez inclusiv suruburile de la volanta/placa presiune care trebuie schimbate, orice trebuie demontat si tehnologic inlocuit trebuie bagat in "kit inlocuire distributie",mai sunt garnituri, suruburi, sa va zic si de suruburile de la baie? capac distributie?capac ax came superior?etc

 

-Lant superior

-Lant inferior

-Lant pompa ulei

-Patina (4 bucati)

-Intinzator lant (2 bucati)

-simering arbore

-reluctor arbore capac distributie

-garnitura capac distributie

-loctite capac distributie

-garnitura baie ulei

-garnitura capac superior

-garnitura joja ulei (2 bucati)

-oring capac superior furtunas

-surub patina (3 bucati

-surub pinion ax came 3 bucati

-surub pinion pompa ulei

-surub pinion pompa inalte

-sprituitor ulei

-pinion pompa injectie

-pinion ax came

-pinion arbore lant inferior

-capac plastic care se insurubeaza in capacul de la distributie in dreptul pinionului de la pompa inalte

-surub intinzator (3 bucati)

-surub patina (2 bucati)

-surub patina (1 bucata)

-ulei

-filtru ulei

 

Piese ajungi pe la 3800-4000 lei daca iei exclusiv tot ce demontezi si tehnologic trebuie demontat.

 

Exclusiv piese adica toate 26 repere costa fix 2400 de lei nu 4000 cat ai scris tu acolo.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

-Lant superior (121 dolari)

-Lant inferior (pompa injectie/vibrochen) 56 dolari

-Lant pompa ulei (48 dolari)

-Patina (4 bucati) (22 +33 +22 + 33= 110 dolari)

-Intinzator lant (2 bucati) 69 dolari + 62 dolari= 131 dolari)

-simering arbore (29 dolari)

-reluctor arbore capac distributie (34 dolari)

-garnitura capac distributie (27 dolari)

-loctite capac distributie (20 dolari)

-garnitura baie ulei (27 dolari)

-garnitura capac superior (34 dolari)

-garnitura joja ulei (2 bucati) (2,4 dolari)

-oring capac superior furtunas ( 7 dolari)

-surub patina (3 bucati) 9 dolari

-surub pinion ax came 3 bucati (3 dolari)

-surub pinion pompa ulei (3 dolari)

-surub pinion pompa inalte (2,7 dolari)

-sprituitor ulei (10 dolari)

-pinion pompa injectie (37 dolari)

-pinion ax came (43 dolari)

-pinion arbore lant inferior (21 dolari)

-capac plastic care se insurubeaza in capacul de la distributie in dreptul pinionului de la pompa inalte (11 dolari)

-surub intinzator (3 bucati) 5 dolari

-surub patina (2 bucati) 7 dolari

-surub patina (1 bucata) 3 dolari

-ulei (6 litrii= 65 dolari)

-filtru ulei ( 31 dolari)

-suruburi baie (18 bucati) (18,5 dolari)

-suruburi capac distributie (11 bucati) ( 8 dolari)

-suruburi capac superior/culbutori (13 bucati+4 bucati) 62 dolari+ 20 dolari= 82 dolari

-suruburi volanta (8 bucati) 24 dolari

-suruburi placa presiune (6 bucati ) 6 dolari

 

1035,7 dolari (la cursul din 12 septembrie )= 3964 lei, sigur am omis ceva in minus. Dupa cum am spus, atata timp cat surubul ala care il dai jos din cauza ca trebuie sa faci distributia si el normal se inlocuieste tehnologic deoarece se alungeste si isi pierde din rezistenta, trebuie schimbat, la asta m-am referit cand am spus un "kit complet distributie".

 

Lucruri omise 4 oringuri sus+ 4 saibe de foc injectoare. Sa mai spun ca majoritatea dau si galeria jos la acest procedeu? Mai umplem lista cu niste garnituri.

 

Piese OE cu TVA

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Lista primita de la Bimmer:

- Garnitura capac tacheti

- Lant inferior

- Patina intinzatoare inferioara

- Patina ghidaj inferioara

- Pinion lant inferior

- Intinzator lant inferior

- Lant superior

- Patina intinzatoare superioara

- Patina ghidaj superioara

- Intinzator superior

- Garnitura capac distributie

- Garnitura baie ulei

- O-ring joja ulei

- Pinion axa came

- Saibe injectoare

 

3300 de lei pentru piesele de mai sus. Plus manopera. Daca ei mi-au dat lista gresita, si eu tot gresita v-o dau. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.