Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Fanatic trebuie sa apara cu teoria lui despre distributia de dupa 2012 :)))

Sincer acum nu mai am ce sa mai zic ,caz real fara povesti.Promit ca nu o sa mai sfatuiesc pe nimeni sa nu mai schimbe ditrsibutia.Fiecare face ce vrea cu banii lui .

Sper sa fie un caz izolat .Ciudat este ca sunt foarte multe masini trecute bine de 200.000 km care nu au patit nimic si asta la 200.000 gata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Alex nu am de unde sa stiu, dar ti-am explicat, omul printr-o prostie a verificat pompa de ulei care nu baga cat ar trebui si de frica vrea sa o schimbe, nu i-a aparut vreun martor sau semn ca ar avea presiune mica de ulei. Daca m-a mintit e problema lui, insa nu cred sa minti asa aiurea de nebun fara motiv cand el mi-a spus fara sa-l intreb de ce cauta pompa de ulei.

 

 

Multumesc OPaul finally....da este o eroare mica, care nu are cum sa faca martorul ala rosu de la presiunea de ulei sa se aprinda. Ma deranjeaza ca oamenii sunt atat de contra, ca doar le-am spus sa verifice, totusi eu zic ca e cea mai buna idee posibila sa o faci cand schimbi distributia.

 

Calinus... "vad ca am de lucru cu el", domnule ce nu intelegi? Nu are treaba cu motorul meu sau cu mine, nu din cauza ca a facut pompa presiune de ulei mica si mi-a distrus motorul ci ca a fost montat pinionul gresi.t Ai inteles? Deci nu are treaba cu cazul meu, are treaba cu faptul ce am explicat mai sus.

 

Pe principiul asta poti preveni o problema de viitor, printr-o simpla verificare care nici nu cred ca te costa in plus cand te apuci la service sa schimbi distributia.

 

Chiar ar fi frumos sa stim exact valorile pompei de noua la ralanti si in mers si la cat e setat senzorul respectiv sa arate "buba", desi cine stie valorile care trebuie si vede ca are valori mai mici care pe unul poate sa-l deranjeze, pe altul nu, ramane latitudinea fiecaruia.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sincer acum nu mai am ce sa mai zic ,caz real fara povesti.Promit ca nu o sa mai sfatuiesc pe nimeni sa nu mai schimbe ditrsibutia.Fiecare face ce vrea cu banii lui .

Sper sa fie un caz izolat .Ciudat este ca sunt foarte multe masini trecute bine de 200.000 km care nu au patit nimic si asta la 200.000 gata.

Si eu am 235.000 si ziceam ca fara zgomot tine doar de noroc,dar te pune pe ganduri un caz real...clar este important ca intretinerea sa se faca la 10.000 maxim maxim 15.000 km si DPF sa fie in parametrii.

 

Cunosc mecanic care a reparat cateva motoarea dupa ce s-a rupt distributia.

Toate erau masini manuale si dpf obosit.

Eu cred ca intretinerea, utilizarea masinii in conditii normale si dpf bun fac sa dureze si aceasta distributie pacatoasa

Link to comment
Share on other sites

Fara alte polemici, motorul e de rahat pentru un BMW, majoritatea le cumparam la mana a 2 a, peste 200K mai dau 15K. euro ca sa ce, sa mai bage cateva mii in niste piese slabe subdimensionate, inteleg de ce sa pui un lant ca la bicicleta, te tine exact cat garantia, restul sa plateasca manopera si piese de schimb la greu. Eu am si moto pe lant, nu e in ulei, plin de praf si mizerie fara intinzatoare hidraulice, vede turatii duble decat BMW, tine pana te plictisesti de el, nu vorbesc de pinioane ca nu le am schimbat niciodata.
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este poaibil sa fi fost si DPF-ul. Chiar facusem mai multe diagnoze ca nu simteam masina ok. Si intradevar DPF-ul intra in regenerari dar nu ducea nimic la capat! Am fost pe autostrada, pe manual, pe automat, 100km/h, 130km/h! Am incercat toate combinatiile si nimic.

 

Am fost la baietii de la Service Scream (Tezparii), am resetat DPF-ul ca nou si ghici ce, primul drum pe centura, a intrat in regenerare si a dus la capat. Alta masina dupa aceea!

 

Concluzia care o trag eu de aici este ca "nesimtitii (nemtii)" iti fut softu automat cand faci 200k ca sa te oblige la dpf nou!

 

Posibil si cele 2 luni cat am incercat eu sa ii dau de cap si cand colo era dpf-ul sa fi accelerat ruperea ...

 

Mai tine si de noroc ... na! Eu pot doar sa zic ce mi s-a intamplat mie si mai departe daca afecteaza sau nu luarea unei decizii pentru voi, tine de fiecare si cat de pregatit este sa treaca prin acest proces (cel de a ti se rupe distributia) :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca gandesti asa ... de la nici o marca nu mai pot cumpara nimic. Toate au cate o problema pentru ca asa se face acum treaba. Companiile nu mai castiga din vanzarea masinii, ci din piese si intretinerea lor!

 

Schimbi distributia si dormi linistit ...

Link to comment
Share on other sites

Scuze, dar n-am inteles prea bine partea cu dpf-ul.poti sa detaliezi, te rog?

De cand a facut masina 200k a inceput sa intre in regenerari intruna si nu ducea nimic la capat.

 

Am fost la baieti si au resetat ca si cand as fi schimbat DPF-ul cu unul nou si brusc a inceput sa faca regenerarile si totul ok!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De cand a facut masina 200k a inceput sa intre in regenerari intruna si nu ducea nimic la capat.

 

Am fost la baieti si au resetat ca si cand as fi schimbat DPF-ul cu unul nou si brusc a inceput sa faca regenerarile si totul ok!

 

Poate a fost o coincidenta stranie la tine.

 

Sa stiti ca mai nou se parcatica autodistrugerea modulelor prin programare, stiu asta de la un prieten ce lucreaza in domeniu exact pe treaba asta ... in fuctie de complexitatea modulului are un contor sau o data care cand este atinsa se inchide singur(fara posibilitatea de a mai fii reparat). Mi-a dat un exemplu , cutia 7g-tronic care are un contor de cate ori intra in P si cand acel numar random dat de producator este atins , cutia pur si simplu se blocheaza si necesita schimbat modulul (asta daca mergi la cineva care se pricepe, daca mergi la reprezentanta te taxeaza cam cat jumate de cutie)

Edited by OPaul
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ceva dovezi exista?

 

Oficial nu exista si nici nu cred ca o sa gasesti (cand o sa fie dovezi o sa apara si scandalul) Asa s-a intamplat si cu grupul VAG si softul lor ce manipula masina sa fie Euro 5-6 doar in teste. (daca cineva ar fii zis de treaba asta cu un an inainte, cu siguranta ca cineva ca si tine ar fii avut aceasi intrebare ''Ceva dovezi?'' si automat nu era privit cu incredere)

 

Pana la urma fiecare face ce vrea , parte tare e ca nu prea poate nimeni sa conteste ce am zis (are nevoie de devozi pentru asta)

 

La fel putem sa spunem si de vestita distributie ... bah a fost intentionat proiectata sa cedeze sau aia au fost chiar incompetenti ? ... avand in vedere ca BMW nu produce motoare de ieri , eu zic ca se exclude din start incompetenta si ramane doar ''buna'' intentie.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

E clar "buna intentie", avand in vedere cat de mult timp le-a luat sa remedieze problema si care sunt consecintele si costurile in urma ruperii. Scad costurile de productie si produc venituri aditionale in timp? De ce nu? Ca doar nu fac atat de multi bani din vanzarea masinilor noi cat de pe cei care tot merg in reprezentanta dupa ce le-a expirat garantia. Evident, mai rar pe la noi.. Si nici la B47 nu e chiar sigur, ramane de vazut in timp. Edited by Sylk
Link to comment
Share on other sites

Intamplator am ajuns in curte la Service Scream (Tezparii).....au multe masini acolo la reparat ,nu sunt chiar novici(unele dauna totala pe la motoare) si cred ca oamenii se pricep,oricum am avut o discutie amicala in care "morcovul" distributie a fost introdus( am si eu deja 150k km si revizii la intervale mari) .......idea este ca omul Service Scream (Tezparii) spune ca s-ar schimba "tehnologic" si pompa de ulei ca si aia are uzura (asa spune BMW cica) .Deci o distributie ca la carte dupa ei inseamna 3 lanturi ,patine ,pompa ulei si un reglaj la avans ...

Nu va mai luati aiurea de WIN 60......poate ca are dreptate

Edited by dorubimotoru
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Daca e sa ne luam dupa service, trebuie sa schimbam toata masina. In ritmul asta e mai rentabil sa iei o masina noua :)

Sunt curios cat au avut probleme cu pompa de ulei pana in 250k KM la N47.

 

In afara de cei care citesc forumuri si stiu de problema, marea majoritate a posesorilor nu au nici cea mai mica idee de distributie. Stiu cel putin 3-4 cazuri de posesoare de X1/X3 care nici nu stiu ce e aia :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 lanturi ...

 

Vezi ca sunt vreo 3 lanturi pe acolo prietene.....google....n47 distribution....imagini si gata .frantics.gif ,pacat de ce ai patit ......chiar acum am vorbit cu un nepot pentru care am cumparat masina de firma a sotiei, un nesimtit de Golf 6 cu mizeria de motor 1.6 diesel, ala care are probleme cu softul. S-a speriat baiatul de ce am tot povestit eu de N47 si nu mai sta pana la 210k km sa faca distributia( care la ani trebuia facuta din 2016) si se duce chiar acum cand are fix 200k km.Mizeria aia de masina care consuma foarte putin are schimbate pana acum ca si piese :

1. 4 telescoape

2 flanse fata

3 bielete antiruliu fata si niste bucse de 40 ron pe spate

Nu bate ,nu troncane ,rulata doar in Romania.Si baiatului ii curg balele dupa masina mea N47.

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca sunt vreo 3 lanturi pe acolo prietene.....google....n47 distribution....imagini si gata .frantics.gif

 

El a zis doar ce schimba Service Scream (Tezparii) , si ce inseamna pentru ei schimb distributie, fara lantul de la pompa si/sau pinionul.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Este adevarat partea tehnologica cu inlocuirea pompei de ulei, insa ai mei de la service daca s-a rupt vreo distributie pe lant sau pe curea la orice masina si se reface motorul, nu se repara motorul daca nu se pune pompa de ulei noua, lege, nu cont ce motor sau ce masina. Inclusiv la mine m-au disperat initial sa schimb pompa de ulei ca s-a rupt distributia si ca e posibil sa nu mai mearga cum trebuie...uite ca pompa a fost ok, alta a fost problema...dupa cum stiti.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Gata :) asta seara am luat masinuta!

 

Totul ok pana acum! Nota 20 pentru baieti. Urmeaza sa vin maine cu o postare mai detaliata cu ce s-a schimbat si cam ce a insemnat pentru mine aceasta distractie!

 

Sper sa fiu ultimul care posteaza in acest topic ca i s-a rupt distributia :p

Link to comment
Share on other sites

Da...e bine sa o "asculti" o saptamana de zile, eu de fiecare data dupa ce l-am refacut, am incercat sa merg fara muzica desi merg cu muzica tare de placere, am ascultat motorul sa vad daca se aude ceva mai ciudat in vreo turatie sau ceva, inca il ascult:))

 

Fa-i un filmulet te rog cu zgomotul motorului:D

 

Cum ai facut pana la urma, ce informatii mai ai? Toti 16 culbutori?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.