Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Si eu am fost multumit de Service Scream (Tezparii) la masina fratelui cu o anulare power reduction. Acum ma gandeam la actualul F10 al sau oare la ei sa faca distributia? Bimmer a iesit din calcule din ce vad pe forum ( culmea la ei pe site au lucrari la greu) poate au fost 2-3 cazuri nefericite. Mai era stiu si un mecanic la Ciolpani dar am inteles ca nu mai lucreaza el are angajati...

Ce recomandari dati?

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost multumit de Service Scream (Tezparii) la masina fratelui cu o anulare power reduction. Acum ma gandeam la actualul F10 al sau oare la ei sa faca distributia? Bimmer a iesit din calcule din ce vad pe forum ( culmea la ei pe site au lucrari la greu) poate au fost 2-3 cazuri nefericite. Mai era stiu si un mecanic la Ciolpani dar am inteles ca nu mai lucreaza el are angajati...

Ce recomandari dati?

 

... Daca au fot buni pe software, nu inseamna ca sunt buni si pe mecanica (nu e o regula) ... Nu am nimic cu Tzeparii , doar zic asa in general ca te-ai grabit putin sa iti faci o parere, si asta este valabil cu orice service.

Nu de alata dar mai sunt care au fost pentru un schimb de ulei (la un service oarecare) si au fost foarte multumiti ,dar cand au avut o lucrare mai complexa si-au cam schimbat parerea.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost multumit de Service Scream (Tezparii) la masina fratelui cu o anulare power reduction. Acum ma gandeam la actualul F10 al sau oare la ei sa faca distributia? Bimmer a iesit din calcule din ce vad pe forum ( culmea la ei pe site au lucrari la greu) poate au fost 2-3 cazuri nefericite. Mai era stiu si un mecanic la Ciolpani dar am inteles ca nu mai lucreaza el are angajati...

Ce recomandari dati?

Eu am schimbat distributie la F10 525 d 2012 la APB. Foarte multumit de oamenii de acolo. Recomand...

Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

De cand a facut masina 200k a inceput sa intre in regenerari intruna si nu ducea nimic la capat.

 

Am fost la baieti si au resetat ca si cand as fi schimbat DPF-ul cu unul nou si brusc a inceput sa faca regenerarile si totul ok!

 

Cum iti dadeai seama ca incepea regenerarea si nu a fost dusa pana la capat ?

Link to comment
Share on other sites

Cum iti dadeai seama ca incepea regenerarea si nu a fost dusa pana la capat ?

Pus testerul si aveam eroare cum ca s-a incercat de prea multe ori regenerarea si nu e dusa la final. Plus valorile ce tin de DPF (tot tester).

 

@WIN maine am sa fac si filmuletul! Nu prea am avut cand pana acum :)

Link to comment
Share on other sites

Avem si noi, aici, pe forum, caz sau cazuri de distributie rupta dupa 2010, deci putem scoate din discutie "deloc". Statistic vorbind, poate riscul overall sa se rupa este mai mic, dar n-are rost sa mergi la ghici.

 

Dupa atatea cazuri si situatii, eu trag o singura concluzie:

 

- Daca masina prezinta zgomote specifice, indiferent de nr. de km, trebuie schimbata distributia.

- Daca nu ai zgomote dar te apropii de 200k km, trebuie schimbata distributia (pentru a elimina orice risc).

- Daca ai trecut de 200k km si maasina prezinta zgomote evidente de la distributie, trebuie schimbata URGENT distributia.

 

Oricum o dai, ca sa dormi linistit si sa elimini riscurile, schimbi distributia. Asa cum spuneau si colegii, 3000ron nu este un capat de tara. Repet ce-am spus acum ceva vreme, cei de la Service Scream (Tezparii) BMW mi-au confirmat telefonic ca ultima revizie a kit-ului de distributie elimina in totalitate riscul ruperii acesteia si ca problema este rezolvata "pe viata". Marketing sau nu, tipul cu care am discutat parea ferm convins de acest lucru.

Edited by fullrespect
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nici nu stiam de ei. Ce pret ai dat? Ai schimbat complet kitul si cu cele aferente la pompa de ulei ?

A fost schimbat kitul complet, inclusiv cele aferente pompei de ulei. In ceea ce priveste pretul te rog sa le ceri o oferta de pret. Ii gasesti pe net sau la locatie(in incinta centrului de parbrize Pilkington de pe Constantin Istrati-Trafic Greu)

Link to comment
Share on other sites

E haios cum vorbiti de eliminat in totalitate riscul, cand totusi vorbim de o operatiune complexa facuta de niste mecanici romani. Te duci sa schimbi distributia si ajungi sa schimbi baia de ulei sparta...

 

Stii povestea cu drobul de sare? Un risc exista in absolut tot ce faci.

 

Erori umane de montaj pot aparea si la mecanicii romani, dar si afara. Si sa fim seriosi, exista operatiuni si mai complexe decat o distributie, iar cazurile cu baia de ulei sparta sunt foarte rare.

Edited by fullrespect
Link to comment
Share on other sites

Asa cum spuneau si colegii, 3000ron nu este un capat de tara.

 

Suma asta poate reprezinta un capat de tara pentru unii sau nu ... ideea este ca in cazul in care s-a rupt distributia, pagubele motorului fac sa suma aia sa devina mizilic.

 

Mecanicii romani sunt toti practicanti de "merge si asa".

 

Nu sunt deacord cu tine! Ori ai avut tu "norocul" sa intalnesti numai astfel de mecanici, ori esti prea negativist. Dar iti pot spune ca sunt si mecanici care dpmdv trebuiesc medaliati.

Link to comment
Share on other sites

Suma asta poate reprezinta un capat de tara pentru unii sau nu ... ideea este ca in cazul in care s-a rupt distributia, pagubele motorului fac sa suma aia sa devina mizilic.

 

Pai tocmai de asta investesti la timp 3000RON in distributie ca sa elimini riscurile unor cheltuieli mult mai mari pe viitor.

 

Este ideal? Normal ca nu este, esti nevoit sa schimbi un angrenaj vital ce a fost, vezi Doamne, creat sa fie maintenance-free.

 

Toate au bubele lor, mai grave sau mai putin grave. De pilda, la Insignia 2.0CDTi pre-facelift, crapa un oring de la pompa de ulei, nu mai face presiune de ulei si pa ungere. Si e o problema cel putin la fel de intalnita ca distributia zgomotoasa de la N47. Faza e ca acolo incidenta motoarelor distruse este mult mai mare si costurile de reparatie sunt asemanatoare cu cele de la N47.

 

Astea sunt masinile moderne - frumoase, confortabile, performante. Fiabile mai putin.

Edited by fullrespect
Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu filmuletu.

 

 

Urmeaza sa postez in topicul lui WIN si ce repere au fost schimbate :)

 

 

Suma asta poate reprezinta un capat de tara pentru unii sau nu ... ideea este ca in cazul in care s-a rupt distributia, pagubele motorului fac sa suma aia sa devina mizilic.

 

Parerea mea proprie si personala este ca daca suma respectiva este un capat de tara inseamna ca nu ai luat o masina potrivita pentru salariul tau :)

La o astfel de masina in orice moment iti poate pica o piesa care sa coste destul de mult, ce faci? o pui pe bara 2, 3, 6 luni cat strangi niste banuti?

Edited by Tavicu
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

 

Parerea mea proprie si personala este ca daca suma respectiva este un capat de tara inseamna ca nu ai luat o masina potrivita pentru salariul tau :)

La o astfel de masina in orice moment iti poate pica o piesa care sa coste destul de mult, ce faci? o pui pe bara 2, 3, 6 luni cat strangi niste banuti?

Perfect de-acord ,ĂŽnsĂŁ câți din deținĂŁtorii acestor modele sunt conștienți de treaba asta?10%?15?

Link to comment
Share on other sites

 

La o astfel de masina in orice moment iti poate pica o piesa care sa coste destul de mult, ce faci? o pui pe bara 2, 3, 6 luni cat strangi niste banuti?

 

Cunosc personal vreo 3 persoane care asa fac. Au optat pt un E46 care pe net majoriatea sunt la acelas pret cu un Logan ... din orgoliul sau mai stiu si eu ce criterii au ales BMW. Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni ... dar unele alegeri nu sunt facute neaparat cu cap, si cu inima. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.