Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Se aude foarte foarte bine tavicu, nu stiu cum se auzea inainte, dar imi place mult cum se aude.

 

fullrespect* da, am mai spus si eu, am avut cateva insignia in service, cred ca este cel mai comun model care l-am auzit cu arborele cotit praf din cauza pierderii presiunii de ulei, saptamana trecuta am schimbat motorul la o insignia, dar nu este asa scump ca N47 (clientul nu stiu de unde la luat, dar a dat motorul lui la schimb).

 

Iar treaba cu "siguranta" ce priveste distributia dupa 2013 nu o cred, tot marketing...cum sa spui si sa afirmi cu siguranta si tarie ca nu mai sunt probleme si daca iei piesele din 2008 N47 si le pui langa alea din 2013 sunt identice :)), inteleg daca faceau lanturile mai groase cu 30-50%, sau sa vezi o schimbare acolo, dar ele arata la fel si spui ca sunt total diferite...nu mai vorbim de cazurile de distributie rupta dupa 2011-2012-2013 si apropo eu cand am luat reperele pentru distributie au fost repere din 2015-2016 si chiar a fost unul din 2017, daca nu ma insel. Fiecare reper luat la verificat pe etk.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu nu, nu ati citit inseamna cum facea la mine, la mine se auzea cel mai bine tacanitul la rece (vorbesc de tacanit) la ralanti. Dupa cand se incalzea nu se mai auzea asa de des si rau tacanitul (insa se auzea), doar ca incepea sa fasaie de la 1200 rpm din ce in ce mai rau pana la 4000 rpm, nu era intr-o anumita turatie sau povesti din astea, facea de la inceput pana la sfarsit, numai ca ti se pare ca dispare pe la 3000 rpm din cauza zgomotului motorului insa daca esti atent se aude din ce in ce mai tare la turatie mare. Nu prea il poti numi "zornait" cat "fasait", "frecat".

 

Prima oara cand a inceput sa se auda se auzea la rece 3-5 minute (mai ales iarna) si dupa nu se mai auzea tacanitul deloc. Deci daca e sa ai probleme la N47 cu lantul, ar trebui sa se auda cel mai bine la rece "tacanitul" respectiv.

Link to comment
Share on other sites

Service Scream (Tezparii), doar 2 lanturi, plus alte lucrari: placute fata, lichid frana, curatat galerie admisie, curatat radiatoare, ulei si filtru ulei. Total: 4340 RON

 

Se pare ca de altceva nu are nevoie in momentul asta.

Edited by kotoy
Link to comment
Share on other sites

Revin si eu cu informatii dupa schimbarea distributiei. 145k km, 2012

 

Inainte:

 

Dupa:

 

 

Lantul nu era intins, concluzia a fost ca "mai mergea", dar totusi avea zgomotul specific. Sper sa fie de folos tuturor.

 

Pare destul de accentuat sunetul inițial; faci ĂŽnsĂŁ parte din mulții oameni pe care i-am vĂŁzut cu zgomot și tot au putut sĂŁ meargĂŁ bine mersi. Pe de altĂŁ parte, la zgomot clar e bine sĂŁ schimbi, de ce sĂŁ riști?

 

Mulțumim de before/after.

Link to comment
Share on other sites

Da, lantul nu era intins si nici nu avea joc. Patinele nu aveau urme de uzura sau de lant care nu calca uniform. Sunetul s-a schimbat recent, de aceea am si facut programarea, nu merg cu ea de 1.5 ani asa :))

 

Si in ultima comunicare a bmw pe tema asta spun ca zgomotul la cald nu este o problema. Vazand lanturile, tind sa ii cred, dar din pacate daunele sunt prea mari sa nu fac schimbul.

 

Zgomotul nu era chiar asa puternic cum se aude in video. Cu capota inchisa aproape ca nu se aude. Cred ca si noise cancelling de la telefon izoleaza anumite frecvente.

Edited by kotoy
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La fel s-a intamplat si la mine, lantul, pinioanele si patinele nu erau deloc uzate, aratau ca cele noi, doar ca intinzatorul lantului de la jumatate din 5 apasari doar la 2 revenea la loc cum trebuie, la mine sunetul fiind doar cand motorul era intre 60 si 80 de grade si nu tot timpul, iar la cald intre 1600-1800 rpm avea acel fasit specific, dupa schimb a disparut.
Link to comment
Share on other sites

Se schimba cand incepe sa sune , dar si aici este loterie , doar ca nu pica asa de repede si de des ca si la N47 ... Am vazut ca majoritatea incep sa o schimbe cand motorul implineste 200.000km. Avand in vedere ca este 6 in linie, motorul este mai silentios si distributia cand incepe sa oboseasca se aude putin mai bine de cat la n47 , dar si aici este dupa noroc.
Link to comment
Share on other sites

La fel s-a intamplat si la mine, lantul, pinioanele si patinele nu erau deloc uzate, aratau ca cele noi, doar ca intinzatorul lantului de la jumatate din 5 apasari doar la 2 revenea la loc cum trebuie, la mine sunetul fiind doar cand motorul era intre 60 si 80 de grade si nu tot timpul, iar la cald intre 1600-1800 rpm avea acel fasit specific, dupa schimb a disparut.

 

Fix aceeasi chestie si la mine. Tind sa cred ca am schimbat-o degeaba... dar nah...aia e.

Link to comment
Share on other sites

Fix aceeasi chestie si la mine. Tind sa cred ca am schimbat-o degeaba... dar nah...aia e.

Ce chestie, auzea lantul clar si din 5 apasari doar la 2 revenea intinzatorul inapoi; da' totul era in regula; in schimb (citez) "sunetul fiind doar cand motorul era intre 60 si 80 de grade si nu tot timpul".

Daa' nu cred sa fie lantul ci "piticii" (bateau in tampoane, pardon intinzatoare ;) ) care iau pus aia de la bmw la motorul n47!

Nu, nu era lantul - doar se auzea ceva, asa..

 

Scuze, dar chiar nu m-am putut abtine sa nu fiu putin s@rc@stic/c@ustic.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ce chestie, auzea lantul clar si din 5 apasari doar la 2 revenea intinzatorul inapoi; da' totul era in regula; in schimb (citez) "sunetul fiind doar cand motorul era intre 60 si 80 de grade si nu tot timpul".

Daa' nu cred sa fie lantul ci "piticii" (bateau in tampoane, pardon intinzatoare ;) ) care iau pus aia de la bmw la motorul n47!

Nu, nu era lantul - doar se auzea ceva, asa..

 

Scuze, dar chiar nu m-am putut abtine sa nu fiu putin s@rc@stic/c@ustic.

 

Somn usor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.