Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Eu as inchide topicul asta. E anti BMW si rau intentionat.

Cred ca cineva are interese aici.

Exact motorul care se vinde cel mai bine e vizat. Concurenta stie.

 

Faptul ca au fost descrise cateva cazuri reale sau ireale pe alte forumuri straine (in special in Spania) tot felul de intamplari care mai ca te fac sa nu-ti mai cumperi niciodata BWM , nu inseamna ca toate forumurile trebuie sa preia chestia asta si s-o transforme intr-o tergiversare a marcii.

In plus spaniolii aia conduc ca niste idioti. Nu tin la masini deloc.

 

Ce naiba fratilor, alea nu sunt facturi - sunt devize. :twitch:

Adevarat,devize. Facute de...?

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

ideal nu e sa ajung la judecata, ca devine si treaba foarte publica.

Dar in momentul in care primesc o scrisoare scrisa de cineva care stie legea si semnata si de un expert autorizat pe auto, ca nu costa mult de loc o expertiza, tonul lor se schimba si devin mai dispusi la negocieri.

Nici nu stiu de ce se incrancena atat, de dobitoci si nenorociti, ca manopera nu o suporta ei oricum, iar piesele vin de la BMW AG..

Dar ce e drept trebuie sa fac si ei hartoage, sa vorbeasca cu BMW AG, adica e ceva de munca dar nici nu conosc procedurile si in plus nu le iese un chior din asta, decat un client multumit, care e egal cu 0, balta e mare si plina de pesti mici si prosti..

 

Ce anume devine public? Ca oamenii au zis ca *recomanda* schimbarea, nu ca *trebuie* schimbat, si ca dupa aia au dat un deviz la cererea clientului? Hai mai nene, sa fim seriosi..

Link to comment
Share on other sites

Eu as inchide topicul asta. E anti BMW si rau intentionat.

Cred ca cineva are interese aici.

Exact motorul care se vinde cel mai bine e vizat. Concurenta stie.

 

Faptul ca au fost descrise cateva cazuri reale sau ireale pe alte forumuri straine (in special in Spania) tot felul de intamplari care mai ca te fac sa nu-ti mai cumperi niciodata BWM , nu inseamna ca toate forumurile trebuie sa preia chestia asta si s-o transforme intr-o tergiversare a marcii.

In plus spaniolii aia conduc ca niste idioti. Nu tin la masini deloc.

 

 

 

wow....teoria conspiratiei....

 

 

imi cer scuze fata de initiatorul topicului si fata de cei care au postat si urmarit.....personal il consider foarte util si interesant (mi-ar fi placut sa fie unul asa detaliat pentru motoarele N42 de exemplu), nu imi place sa intervin unde nu sunt direct implicat (nu posed masina cu motor N47, doar am avut ocazia sa conduc de cateva ori un E90 si alte ocazii un X3).

Ceea ce mi se pare hilar este totusi concluzia, dupa atatea posturi: ca este o lovitura perfida a concurentei, ca sunt interese oculte la mijloc, ca se urmareste o amanare(tergiversare) a marcii BMW si ca spaniolii conduc ca niste idioti si nu tin la masini deloc. Daca stau sa ma gandesc, este intr-adevar o explicatie plauzibila a problemelor motoarelor N47 mentionate :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Andrei angajeazate tata la bmw PR si explicale la toti care li buleste motorul ca sunt ei nebuni ca masina e buna ca is ei prosti ca nu au grija de ea. Intereseazate cati oameni se plang ca li s a rupt lantul la e46 e39 e38 e53 2000 sau 3000 diesel . Vei afla la mai nici unu . De ce? crezi ca toti posesori de masini din alea au mers frumos si au avut grija si astia care au din astea cu distributia langa volanta sunt mai incopetenti? De ce nu a denigrat nimeni si motoarele alea? de ce nu zis domne se rupe vibrochenul? pentru ca nu poti pentru ca sunt f bune si automat ai trezi amuzamentul tuturor.

Problema este reala dar nu se aplica la toate motoarele (sper) si va trebui remediata de aia de la Bmw. Tu ai pretentia ca si cei care dau o caruta de bani sa repare o greseala de proiectare sa vina sa zica domne ce bun e Bmw ul meu. Sunt un mare fan Bmw dar sunt si un mare fan al banilor mei si nu tolerez ca alti sa isi bata joc de munca mea.

P.S o sa pun eu maine deviz de la Bavaria Sibiu sau crezi ca am desfacut eu un motor de 2000 diesel i am facut poze ca sa mint lumea pe forum?

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Atunci priveste problema asa: si MHS motors si Automobile Bavaria sunt dealeri autorizati, dar nu sunt "de la mama lor".

 

Ce vrei sa spui? Nu exista mai 'de la mama lor' de atat. Automobile Bavaria a fost pana acum cativa ani si importatorul oficial, ce vrei mai mult?

Link to comment
Share on other sites

Eu as inchide topicul asta. E anti BMW si rau intentionat.

Cred ca cineva are interese aici.

 

Hai ca esti tare! Adica e plin netul de probleme semnalate pe toate forumurile auto,filmulete,buletine de service,articole,etc..legate de problema asta cu distributia la N47 si tu crezi ca e teoria conspiratiei...Pai da-i un simplu search pe google cu N47 timing chain si ai sa te convingi singur!(pai nici nu apuci sa scrii N47 ca deja urmatoarele cuvinte sunt "problems" sau "timing chain".

Te comporti de parca ai fi unul din actionarii marcii bmw.wacko.gif

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Ce vrei sa spui? Nu exista mai 'de la mama lor' de atat. Automobile Bavaria a fost pana acum cativa ani si importatorul oficial, ce vrei mai mult?

bavaria este franciza... nu exista BMW AG la Romanica. Uite de exemplu la mercedes firma mama a cumparat de la Tiriac reprezentantele din Ro si acum vb direct cu ei.

 

Hai ca esti tare! Adica e plin netul de probleme semnalate pe toate forumurile auto,filmulete,buletine de service,articole,etc..legate de problema asta cu distributia la N47 si tu crezi ca e teoria conspiratiei...Pai da-i un simplu search pe google cu N47 timing chain si ai sa te convingi singur!(pai nici nu apuci sa scrii N57 ca deja urmatoarele cuvinte sunt "problems" sau "timing chain".

Te comporti de parca ai fi unul din actionarii marcii bmw.wacko.gif

Haha cred ca niste spirite malefice puse de aia de la Audi trag de lanturi noaptea cand dormi iar daca mergi la manastiri des cu masina nu se mai intampla. parerea mea. Cred si Satan in persoana e bagat fiind dupa cum se se stie un mare fac al w12 de la audi group

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Am un prieten foarte bun care are un 320d, din 2008 cumparat de nou din Romania.

Masina are acum 98k kilometri.

 

Toate bune si frumoase(adica in principiu s-au facut doar revizii si alte prostii mici) pana acum o saptamana cand deodata au inceput batai urate la motor si o gramada de fum alb. Evident iesise din garantie(3 ani).

Cum lipsea si o gramada de apa toata lumea a zis ca e ganitura de chiulasa sau chiar chiulasa fisurata. Chiar si asa nu ni s-a parut normal sa crape garnitura dar nici prin cap nu ne-am gandit la altceva.

 

 

S-a dus omul la service(nu la bmw) si a desfacut motorul. Si acum vin suprizele:

 

a) Motorul mai fusese refacut. Mai exact cilindrii fusese bucsati. Citez exact ce mi-a zis omul.

x: din cauza bucsilor alea de la reparatie

x: n-au fost puse cum trebe

x: a capatat joc la 2 si 3

x: si pe acolo scapa compresia

x: si sarea apa in motor

 

B) stiind de problema cu pricina i-am zis sa verifice si lantul daca tot e motorul facut bucati.

Aparent, acesta arata ok.

 

 

Nu stiu cum a ajuns o masina noua sa aiba motor refacut dar poate are cineva mai multe cunostinte despre practicile bmw referitor la motoarele care se intorc in fabrica.

Aparent lantul nu e chiar asa de firav precum se zice.

Link to comment
Share on other sites

Eu as inchide topicul asta. E anti BMW si rau intentionat.

Cred ca cineva are interese aici.

Exact motorul care se vinde cel mai bine e vizat. Concurenta stie.

 

Faptul ca au fost descrise cateva cazuri reale sau ireale pe alte forumuri straine (in special in Spania) tot felul de intamplari care mai ca te fac sa nu-ti mai cumperi niciodata BWM , nu inseamna ca toate forumurile trebuie sa preia chestia asta si s-o transforme intr-o tergiversare a marcii.

In plus spaniolii aia conduc ca niste idioti. Nu tin la masini deloc.

motorul de 2l diesel de la bmw n47, fie ca vrei tu sau nu vrei - prezinta probleme reale si dureroase pentru posesori... si eu ma includ intre ei ... si chiar cu 2 bucati :) asa ca .... tu comentezi de pe margine -- degeaba !

 

LE: si nu e anti-bmw - sincer eu de la topicul asta caut o posibila rezolvare a problemei, cat mai ieftin - la coupe am masina la service cu garantie - deci e ok ... trebuie sa rezolv si seria 1 ... si ca sa o rezolv trebuie sa stiu exact cum ma apuc de treaba ! caci se pare ca pe langa distributie la mine la coupe se mai aude si nu stiu ce rulment de la un arbore de echilibrare ---

 

daca'mi zice cineva aici : "dle, ia piesele astea si procedura de rezolvare este asta" ... ii multumesc cu drag !

 

dovada ca tot ma gandesc sa'mi cumpar tot bmw si sunt cu gandul intre 328i si x3 ... si tot bmw nu audi :)

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile era cat pe ce sa plec in Germania sa-mi iau un 118d. M-am razgandit vazand topicul asta si altele de pe internet...

Totusi imi doresc un BMW...ce e de facut? Iau si imi umplu parbrizul de cruciulite si sticlute cu aghiazma langa baterie?

Sincer vreau sa bag bani in masina, dar pe lucruri mai placute, gen CIC retrofit. Am schimbat 2 injectoare si 2 seturi de volant/ambreiaj la VW, insa acolo costurile insumate par mizilicuri comparand cu fatidicul lant.

Totusi nu as spune ca BMW e praf si ca nu mi-as mai lua niciodata. Insa vreau sa fac o achizitie documentata. Am vazut mai sus ca cineva sustine ca incepand cu x luna din x an s-a schimbat piesa.

Putem avea o certitudine?

Link to comment
Share on other sites

Ne poate ajuta Grozadan cu un pret pentru tot pachetul ce necesita inlocuit? Sunt convins ca am fi foarte multi cumparatori. Eu dupa multe documentari vizavi de ce altceva as putea lua m-am lamurit ca masina asta merita distributie noua :) 100k km daca mai merge dupa, e ok. O distributie la 3 ani pentru mine suna rezonabil. Pana la urma si la concurenta schimbam distributia (curea, role, alte accesorii) asa ca ne gandim ca asta e pretul platit pe un moft, un lux, pasiunea de a conduce un BMW. Mi-e teama ca urcandu-ma in alta masina voi regreta alegerea facuta. Asa ca, ne poate grozadan ajuta cu un pret? Arbore cotit, lanturi, patine, intinzatoare, garnituri si tot ce trebuie? :) Codurile noi?
Link to comment
Share on other sites

Am vazut mai sus ca cineva sustine ca incepand cu x luna din x an s-a schimbat piesa.

Putem avea o certitudine?

Nu s-a schimbat nicio piesa! De fapt, problema nici nu vine de la piesa in cauza (vibrochen). Au remediat (zic ei) problema incepand cu 03/2011, prin inlocuirea patinelor de lant cu un alt model.

Pana la urma la cati oameni s-a rupt lantul, la noi? Parca avem un singur caz, dar nici acolo n-a postat nimic convingator 100%. Nu zic ca problema nu exista, insa daca privesti realist vei constata ca nu e Dracul asa de negru precum sugereaza cei de pe-aici (care, apropo, majoritatea nici macar nu au motorul ala, culmea!).

Arunca un ochi in Vitan si ai sa vezi zeci de masini cu N47 si kilometraje > 200,000km. Crezi ca alea au toate motoarele schimbate? :rolleyes:

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Nu s-a schimbat nicio piesa! De fapt, problema nici nu vine de la piesa in cauza (vibrochen). Au remediat (zic ei) problema incepand cu 03/2011, prin inlocuirea patinelor de lant cu un alt model.

Pana la urma la cati oameni s-a rupt lantul, la noi? Parca avem un singur caz, dar nici acolo n-a postat nimic convingator 100%. Nu zic ca problema nu exista, insa daca privesti realist vei constata ca nu e Dracul asa de negru precum sugereaza cei de pe-aici (care, apropo, majoritatea nici macar nu au motorul ala, culmea!).

Arunca un ochi in Vitan si ai sa vezi zeci de masini cu N47 si kilometraje > 200,000km. Crezi ca alea au toate motoarele schimbate? :rolleyes:

 

+1 sunt de aceeasi parere

Link to comment
Share on other sites

- toate preturile la piesele din zona lanturilor de la distributie - v'am spus mai devreme costa 1330ron + vreo 2 -3 suruburi, la care mi'a fost lene sa mai stau sa dau copy&paste din realoem.com in site-ul lui grozadan.

 

- dar sigur mai sunt garnituri si ceva mici chichite despre care nu stiu nimic, sau procedura specifica sa se schimbe si alte mici sau mari elemente ...

 

- poate cineva sa ne spuna procedura exact ???

- poate grozadan sau altii sa ne specifice piesele ?

 

fiti la obiect, certurile nu ajuta pe nimeni, ci dimpotriva face din ce in ce mai greu de urmarit un topic !

 

LE: nu inteleg exact de ce in unele locatii vad suruburi chiulasa ... se desface chiulasa??

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Acum cateva zile era cat pe ce sa plec in Germania sa-mi iau un 118d. M-am razgandit vazand topicul asta si altele de pe internet...

Totusi imi doresc un BMW...ce e de facut? Iau si imi umplu parbrizul de cruciulite si sticlute cu aghiazma langa baterie?

Sincer vreau sa bag bani in masina, dar pe lucruri mai placute, gen CIC retrofit. Am schimbat 2 injectoare si 2 seturi de volant/ambreiaj la VW, insa acolo costurile insumate par mizilicuri comparand cu fatidicul lant.

Totusi nu as spune ca BMW e praf si ca nu mi-as mai lua niciodata. Insa vreau sa fac o achizitie documentata. Am vazut mai sus ca cineva sustine ca incepand cu x luna din x an s-a schimbat piesa.

Putem avea o certitudine?

 

Mda, grea dilema..dupa cum vad eu ai doua variante:

- daca te stii ghinionist si ai sanse mai mari ca restul lumii sa pici in aia 1% (cca) carora li se rupe lantul, iei alt model. Sau iei unul de-asta si dai acatiste.

- sau iei una cu garantie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.