Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

sa ne strangem odata toti cu N47 peste 240.000, sa moara WIN de necaz :)))

ca el prea le stie pe toate.

 

sunt cazuri cand masina intretinuta are problema...nu contest....dar cand o masina e intretinuta pe genuchi, mai faci si teste 0-100, liniute, cerculete....e normal sa cedeze...si apoi plangi ca ti-a murit "bolidul".

e totusi un 2.0d, nu mustang....dar unii se cred in rachete.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

sa ne strangem odata toti cu N47 peste 240.000, sa moara WIN de necaz :)))

ca el prea le stie pe toate.

 

sunt cazuri cand masina intretinuta are problema...nu contest....dar cand o masina e intretinuta pe genuchi, mai faci si teste 0-100, liniute, cerculete....e normal sa cedeze...si apoi plangi ca ti-a murit "bolidul".

e totusi un 2.0d, nu mustang....dar unii se cred in rachete.

 

Win a fost unul din putini ghinionisti, marci cu fiabilitate masinilor in scadere mai sunt nu doar bmw, intretinerea e importanta, de e90-ul meu trage fiul meu(25 de ani) cand nu e la job(are si masina de serviciu), sotia mea si eu cand suntem in tara, insa daca e intretinuta corect si la timp te tine, tocmai se intoarce de la brasov cu ea ca tot pomenea parca cineva de brasov parca mai sus :))

Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

sa ne strangem odata toti cu N47 peste 240.000, sa moara WIN de necaz :)))

ca el prea le stie pe toate.

 

sunt cazuri cand masina intretinuta are problema...nu contest....dar cand o masina e intretinuta pe genuchi, mai faci si teste 0-100, liniute, cerculete....e normal sa cedeze...si apoi plangi ca ti-a murit "bolidul".

e totusi un 2.0d, nu mustang....dar unii se cred in rachete.

 

 

Nu stiu de ce tot incerci sa ma enervezi :)), ma provoci in repetate randuri cand pe un topic cand pe altul, mai spui prostii, o mai intorci...ca sa-ti raspund si acuma frumos, nu le stiu pe toate, insa stiu ce inseamna o remapare si un dyno.

Nu contesta ce nu stii, intretinerea mea la masina e mult peste limitele normale, nu are rost sa-ti spun tie cat sa investit si ce sa schimbat, doar din facturile din biroul de la munca iti cumpar masina, dar nu asta conteaza. Teste de 0-100, liniute, nu au nici cea mai mica legatura cu topicul si cu intretinerea masinii, nu faci nimic anormal din ce o masina nu poate sa faca, cerculete? nu cred ca am zis ca fac cerculete cu ea, iarna in parcare la "Carrefour", da, cine nu face?

Unii fac niste detailing-uri la masini si zici ca au bagat sute de milioane in intretinere cand ei de fapt au facut niste revizii si au schimbat o garnitura la busonul de ulei.

Nu mor de necaz ca la altul nu i sa rupt distributia la km mai multi ca la mine, niciodata nu m-am bucurat de raul altuia, am murit de necaz ca mi sa intamplat tocmai la putini km de la cumparare si am amanat stiind ca se aude. Doar am spus ca am avut destule N47 in service si ale prietenilor prin oras si la toate se auzea distributia in accelerare, dar urat.

 

Ce legatura are ca este 2.0 mai baiatule?:)) tu chiar vrei sa dobori limitele de pastile in seara asta? Nu are forta sau daca are 2.0 nu se tureaza peste 2000 rpm? sau esti din "clanul" ala " daca nu are 6 pistoane nu e bmw"?

Ghinion este cand sunt alte sute de N47 cu peste 200k la care se aude distributia de zici ca isi ia zborul si se rupe la tine, nu inseamna ca trebuia sa se rupa la altul, dar eu am facut parte din bucata aia de 10% la care s-a rupt lantul, ghinion, dar asta e.

Edited by WIN60
  • Like 4
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Nu, porneste la sfert ca de obicei, nu are nici-o problema, astept sa se raceasca sa vad daca face iarasi figura cu welcome lights presupunand ca este din baterie cum am crezut tot timpul, si flame-ul continua postul 6016, vedem cand se opreste.
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Si tu cand ma numesti Vin Diesel ca am facut 0-100 test si "liniute" si cand continui sa spui ca 2.0 nu e masina de asa ceva, ceea ce nu are legatura cu subiectul in cauza si anume distributia.

Mai esti inca o data penibil de fiecare data cand ma provoci aiurea fara sa-ti fac nimic, mai vorbesti si tampenii, macar de mi-ai da peste nas elegant.

 

Si ineptiile continua...win, unde naiba ai vazut o masina cu 100cp declarati de producator, care sa scoata pe dyno mai multi cai?!??!?!?!

E ilogic in plm.

 

Sa ne amintim cine e penibil si cu cine ma confrunt eu aici.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

o masina omorata, dusa la limite, nu se poate compara la fiabilitate cu una exploatata corespunzator.

faptul ca se tureaza pana la 5200 rot/min un diesel, nu inseamna si ca este ok sa o tii acolo cat si cum "vrea" muschii tai.

p.s. "s-a" se scrie dezlegat, nefiind vorba de "el/ea"...ti le dau pe rand sa le poti "memora".

 

renunt...esti obositor. sa ai o seara faina!

Edited by Alex_wly
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Faptul ca se tureaza cand si cand la 4000-4500 rpm (5200 nu urca, nu stiu de unde te informezi) nu inseamna ca o tii acolo, faptul ca am afirmat ca am facut niste teste 0-100 si ca am facut niste liniute tot de genul 0-100 nu inseamna ca am exploatat necorespunzator, faptul ca tu ai invatat de pe vremea "mai de demult" ca masina nu se tureaza mai mult de 3000 rpm, nu inseamna ca asa si este. O masina turata la 4000 rpm in conditii optime de temperatura cand si cand nu are nici-o uzura in plus fata de una cu care ai grija sa nu depaseasca 3500 rpm sau cum mergi tu.

 

Eu iti spun sa incetezi cu flame-ul, cu aluziile la mine, la motorul meu, la distributia mea, la persoana mea, daca esti in stare, nu cred ca am facut-o personal cu nimeni, insa te las o data, de doua ori si tu tot continui, poti sa crezi ca voi fi penibil cu tine de fiecare data, hai sa ne rezumam la ce stim si nu doar cand ne plictisim, eu cand am zis o prostie am tacut din gura (daca mi-o spui frumos) si recunosc, tu si cu inca unul pe aici care a prins glas din nou incepeti sa atacati persoana si nu subiectul.

 

Edit: Mersi la fel, nb!

Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa ingropati securea/sacurea/tarnacopul/toiagul/etc (@WIN60 , @Alex_wly) si sa terminati cu atacurile la persoana ... nu merita, mai ales pentru niste diferente de opinie.

 

PS: Din bonurile de motorina va cumpar pe amandoi, cu tot cu cazane :laugh: :laugh: :laugh: ... Imi pare rau , dar nu m-am putut abtine :hyper: A fost tare vorba/duma/gluma, @WIN60 :good:

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Din partea mea este ingropata oricand si nu tin dusmanie la nimeni, nu-mi plac atacurile personale care se intampla cam tot timpul nu din partea mea, ne contrazicem pe orice subiecte insa fara atac la persoana, daca ti se pare un lucru prost spus de cineva, i spui frumos ca a spus o tampenie si te astepti sa-ti raspunda tot frumos chit ca e de acord cu tine sau nu.

 

O seara buna Paul!

Edited by WIN60
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si eu distributia la N47.....frantics.gif ,promit ca o sa revin si cu poze de la piese.Idea este ca acum un an nu se auzea nimic dar dupa o vizita la Filaret ...parca se aude ceva de la distributie mi s-a zis,am gasit intamplator(asa sunt eu norocos) 2 baieti care mananca Bmw pe paine si am decis sa fac treaba.Treaba a fost facuta cu piese originale,m-a costat 4000 ron si a durat 5/6 ore , cu motor dat jos.Aveam primul model de distributie,ceva uzura.....ca doar se auzea ceva,ceva si acum treaba suna altfel de sub capota. O sa revin cu poze dar nu acum....aveam uzura pe patinele de la lantul de jos si pe intanzator.Am mai descoperit ca era si putin lesinata din cauza caloriferului EGR blocat,l-am schimbat si pe ala.....pot sa spun ca merge si se aude beton masina acum.Numai bine va doresc la distributii .

Masina luata la 95k km din reprezentanta Germania si acum are parca 153k Nu s-ar fi rupt maine au zis baietii dar nici nu pot sa spuna cat poate sa tina ....cica intanzatorul de jos face uzura si de la asta pleaca totul au zis baietii.Cea mai tare faza vazuta de ei.....masina de Anglia intretinuta bine ,se auzea ceva ...la desfacere au gasit ceva metal in baie.....ce sa fie oare? de la lantul de jos se rupsese o za si se mai tinea doar in una.....ciudat este ca nu facea zgomot prea mare.

Edited by dorubimotoru
  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

..chiar nu se intelege, de unde atata lauda ca motorul N47 e vreun motor reusit??

 

Nu ne-am inteles ca in comparatie (cel putin) cu infailibilul M47, N47 nu ajunge decat cu muult noroc la 300k km? Si aici e vorba doar de un FIRESC al motoarelor cu distributie pe lant care lejer ajung la foarte multi km fara schimb tocmai pentru ca aceasta este PERMANENT UNSA in caz ca nu se stie!

Nu asta (ungerea) se intampla si la N47?

Nu e clar, au gresit proiectarea/materialele.. distributia? ..din moment ce sunt destule rupte de ce sa fie IGNORATE? E clar ca nu se poate ignora distributia la N47!

 

Sa nu uitam ca sunt inca pe strazi motoare care sunt mai vechi decat M47 sau n47... si care ajung la multi multi kilometri fara probleme!!

Sau te pomenesti ca proprietarii lor nu au internet ..sa se planga pe forumuri sau retele de socializare!?..

 

(..mai sus se vad doar orgolii nu discutie despre motoare.)

 

Desigur ca un motor cu distributia o data slabita/uzata, in ture mari numai bine nu ii fac accelerarile mari fie ele si ocazionale, in timp ce unul cu distributia inca in mintile ei poate duce inca mult si bine abuzul ocazional.

Aici nu conteaza marimea motorului din moment ce a fost proiectat de fabricant sa traga o masina.

Performantele unui motor are prea putin legatura cu fiabilitate pentru ca altfel, pana acum cu siguranta apareau liste cu modele de masini si motoarele ce trebuie evitate cu orice pret pentru ca (de exemplu) se strica distributia! Nu am vazut asa ceva! Deci sunt basme pentru cand ne plictisim sau nu intelegem ce se intampla in realitate sau ne vrem OBLIGATORIU mai priceputi ca proiectantii de masini.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

https://imgur.com/a/jnLKO8e

 

Inlocuire distributie printre altele la un N47 X1 247.000 km (nu stie proprietarul daca sunt reali).

Este ceva ciudat la masina deoarece distributia la N47 se regleaza in felul urmator: sa fie axele cu came in pozitie cum se vede in poza, marcajul de pe arbore sa fie pe aceeasi diagonala cu marcajul blocului cum se vede in poza si marcajul de pe pinionul pompei de injectie sa fie la marcajul blocului la ora 20:00 cum te uiti la motor in picioare, adica cum este el montat, la axe si la arbore este in regula cu cilindrii 1-4 sus insa la pinionul pompei de injectie este deviatie mare, motorul sa zic ca incepe sa tremure cu cat urca in turatie si viteza, insa masina merge si porneste bine per ansamblu, altii poate nu si-ar da seama de tremuratul/vibratia respectiva...

 

Foarte ciudat.

  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

..chiar nu se intelege, de unde atata lauda ca motorul N47 e vreun motor reusit??

 

Nu ne-am inteles ca in comparatie (cel putin) cu infailibilul M47, N47 nu ajunge decat cu muult noroc la 300k km? Si aici e vorba doar de un FIRESC al motoarelor cu distributie pe lant care lejer ajung la foarte multi km fara schimb tocmai pentru ca aceasta este PERMANENT UNSA in caz ca nu se stie!

Nu asta (ungerea) se intampla si la N47?

Nu e clar, au gresit proiectarea/materialele.. distributia? ..din moment ce sunt destule rupte de ce sa fie IGNORATE? E clar ca nu se poate ignora distributia la N47!

 

Sa nu uitam ca sunt inca pe strazi motoare care sunt mai vechi decat M47 sau n47... si care ajung la multi multi kilometri fara probleme!!

Sau te pomenesti ca proprietarii lor nu au internet ..sa se planga pe forumuri sau retele de socializare!?..

 

(..mai sus se vad doar orgolii nu discutie despre motoare.)

 

Desigur ca un motor cu distributia o data slabita/uzata, in ture mari numai bine nu ii fac accelerarile mari fie ele si ocazionale, in timp ce unul cu distributia inca in mintile ei poate duce inca mult si bine abuzul ocazional.

Aici nu conteaza marimea motorului din moment ce a fost proiectat de fabricant sa traga o masina.

Performantele unui motor are prea putin legatura cu fiabilitate pentru ca altfel, pana acum cu siguranta apareau liste cu modele de masini si motoarele ce trebuie evitate cu orice pret pentru ca (de exemplu) se strica distributia! Nu am vazut asa ceva! Deci sunt basme pentru cand ne plictisim sau nu intelegem ce se intampla in realitate sau ne vrem OBLIGATORIU mai priceputi ca proiectantii de masini.

Sunt milioane de masini cu n47 care au trecut de 300.000 km,totusi aceste moatoare se fac de 10 ani.oare cate masini cu n 47 in 10 ani au trecut de 300.000 km.La mine vin frecvent masini cu n47 trecute de 300.000 km si care merg bine fara zgomoto sau alte probleme.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Buna seara. Sunt posesor de Bmw F31 cu celebrul motor N47. Masina are 205000 km si ma gandeam ca ar trebui schimbata distributia, chiar daca nu da semne de oboseala. Intrebarea mea este: unde o pot schimba in Timisoara? Incerc sa evit reprezentanta Bmw. Am auzit de Optimal auto, un service aflat in Arad. A fost cineva cu masina in acest service?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.