Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Pai era spart intinzatorul , serviceul este in craiova ( cel mai bun mecanic pe BMW uri din craiova,Dany il cheama) si da cu factura si cu siguranta oferita si stiuta de mine , stiu cum lucreaza (adica nu este primul bmw intretinut la el si sunt super multumit) sa nu vorbim de cei din bucuresti (bimmer si Service Scream (Tezparii) ) de care am auzit numai de "bine" prefer sa dau niste bani in plus si sa fiu sigur

 

Cand ajung acasa , pot face o poza la factura pieselor daca va ajut cu ceva ( fabricatie 2018)

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de unde cumparati voi toate reperele plus ulei si filtru la 2000 ron dar ok , fiecare face cum considera . Si prefer service ul de cartier decat serviceuri titrate care nu au fost in stare sa imi prinda telescopul in fuzeta si m am trezit cu el cazut ;) sau chiar mhs craiova de care nici nu mai zic.(ma puneau sa schimb 6 injectoare la un 330i e93 cand problema era doar pe unul. Edited by DragosPena
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca o sa traiasca service-urile inca 5-6 ani linistiti daca se incepe isteria si la b47.

Revenind la pretul colegului, cam astea sunt la b47. La n47 sunt in jur de 3xxx ron. Nu stiu ce diferente sunt la piese, doar ca se taxeaza in plus doar fiind generatie mai noua.

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Tu ai N47. Ca să fie B47 Trebuia să ai 224CP la 325D/525D etc... Cu 218 cai este tot N47

Asa este (greseala mea) al meu este n47t dar stiam ca b47 au fost puse tot din 2014. Pe unele situri am gasit 2015 altele 2014 ... Din pct meu de vedere cred ca este acelasi motor.

Edited by DragosPena
Link to comment
Share on other sites

Da ce are b47 in 2014 , prietenii de pe wiki zic ca da ;)

 

b47 este din 2015 pe f30-uri respectiv f10. Este varianta de 190 de cai. Cel biturbo abia din 2016 este prezent. Exista de exemplu f30 si din 2015 cu n47t pe el.

CA fapt divers, nu stiu de unde ia mecanicul tau piesele, dar toate reperele costau acum 1 an 2300 de lei, originale. Iar un schimb de distributie este in jur de 3000 de lei. Ca el taxeaza cu 1600 de lei manopera, sa fie sanatos, daca are clienti , bravo lui. Oricum, isteria se pare ca nu are sfarsit. Desi mie mi-a fost confirmat ca b47 nu are probleme, si deja are 3 ani de la lansare si sute de mii dekm pe masini, se pare ca trebuie sa mananca si gura servisurilor un caviar.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

Imi puteti spune daca zgomotul este de la distributie? Mie mi se pare ca este un zgomot de curea, nu de lant. De curand am schimbat fulia si parca inainte nu se auzea asa. Face atat la rece cat si la cald.

Masina are 200.000 km, F10 - 2011, n47t.

 

Edited by #Geo19
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.