Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

microfonul e 80% in sus, unde chiar nu ai cum sa auzi distributia...

 

cel putin sa il fi bagat langa roata, sub masina... sa preia niste zgomote de acolo

 

sau in partea unde e mai mult spatiu langa motor (exact partea opusa celei din film)...

 

si da, cu masina pe elevator se poate trage o concluzie foarte pertinenta despre zgomotele lantului de distributie

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

E90,2010,2.0 184hp, ~268.000km, distributia nu a fost schimbata, dar dimineata la rece am un zornait de circa 2 sec pana isi intra intinzatorul in drepturi, in rest alte zgomote la cald/rece nu am sesizat.Pareri?

Masina o am de 1 luna jumate in care am facut 4000km. Am sa revin cu un video desi problema a mai fost prezentata.

Link to comment
Share on other sites

Acolo era microfonul :thumbsup: . Camera e în partea opusă, de aia se vede așa. O să încercăm mai bine. Merci

fara nicio exagerare, dar cand cineva vine cu un video despre simptome necunoscute ale masinii pentru ca altii sa-si dea cu parerea, macar sa se asigure ca acel video prezinta cat se poate de mult realitatea.

 

pt ca oricum, tot la un service de marca sau specialitate trebuie sa ajunga pt un diagnostic [cat mai] cert...

Link to comment
Share on other sites

Pe forum ceri și primești doar păreri (avizate sau nu - rămân doar păreri sau presupuneri).

Video-ul oricum e irelevant în cele din urmă. Unii ascultă de pe telefon, alții de pe tabletă, de la căști...etc. Diagnostic a fost făcut la service, de aia ceream doar păreri. Toate bune.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

 

Am schimbat vechiul BMW 525d E60 care mi-a fost un prieten de nadejde timp de 7 ani cu un 520d E60 lci si cutie automata , bineinteles cu faimosul N47. Am o problema ciudata, de care nu am mai citit pe forum si as vrea sa va dati cu parerea. Cand pornesc motorul, invarte cam jumatate de tura-o tura normal, se produce un soc destul de puternic si merge normal. Mentionez ca lantul de distributie se aude destul de tare. Daca opresc motorul si il pornesc imediat, nu se produce aceasta zguduitura, in schimb daca astept 1 minut si il pornesc, iar se reproduce socul in toata caroseria. Inca un aspect ar fi ca la relanti, in caroserie se simt anumite vibratii care la 525d, erau inexistente. Ce cred eu, ca intinzatoarele hidraulice se golesc de ulei si lantul sta slabit, iar cand pornesc si se intinde lantul, da socul mai sus mentionat in toata caroseria. Cand in pornesc imediat ce ce l-am oprit, cred ca nu au timp sa se goleasca de ulei si lantul sta intins. A doua varianta ar fi cutia, dar cutia schimba perfect si daca merg sport cu masina, si daca merg incet, abea se simte cand schimba vitezele, atat la retrogradare cat si cand trece in trepte superioare....Credeti ca socul este din distributie sau cutie?

 

PS. M-am programat pe 10 Septembrie la schimbat de distributie si pana atunci nu am sa mai folosesc masina. Tipul de la care am cumparat-o m-a convins ca este distributia, sper sa nu fie cutia ca mi-as smulge parul din cap.....

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi tampoanele de ce se invarte o tura motorul, da socul si dupa merge normal. Sau daca opresc motorul si il pornesc imediat, nu mai apare socul respectiv.... se intampla daca sta cel putin un minut....

 

Multumesc mult! Mi-ai luat o mare piatra de pe inima fiind de parere si tu ca nu este cutia. Mi-am dorit foarte mult o cutie automata....

Link to comment
Share on other sites

M-am linistit! Va multumesc frumos!

 

O ultima intrebare mai am. Pentru schimbat kit distributie, credeti ca sunt suficiente urmatoarele piese?

 

Piese kit distributie OE BMW, N47 Qty

Lant distributie superior, OE BMW 1

Lant distributie inferior, OE BMW 1

Lant pompa ulei, OE BMW 1

Patina intinzatoare superioara, OE BMW 1

Patina ghidaj superioara, OE BMW 1

Patina intinzatoare inferioara, OE BMW 1

Patina ghidaj inferioara, OE BMW 1

Pinion ax came, OE BMW 1

Pinion pompa injectie, OE BMW 1

Sprituitor pompa ulei, OE BMW 1

Intinzator lant superior, OE BMW 1

Intinzator lant inferior, OE BMW 1

Garnitura capac tacheti, OE BMW 1

Garnitura capac distributie, OE BMW 1

Garnitura baie ulei, OE BMW 1

Silicon etansare, OE BMW 1

Saiba etansare injector, OE BMW 4

 

Pretul ar fi 3099 LEI TVA INCLUS. Pare a fi o lista destul de stufoasa :)

Link to comment
Share on other sites

Am 2 zile cu distributia noua f30 2012 118d-116cp 230 mii km si pot sa spun ca motorul are alt sunet ! mai gros , mai silentios ... este altceva ce sa mai discutam ! , la distributia veche aveam laturile putin intinse , aproximativ 7-8mm , lantul pompei de ulei era si el putin largit , am cerut la service distributia veche la pachet , vreau sa fac experimente pe ea , vreau sa trag de lant sa vad unde cedeaza .. sa il rup , vreau sa demontez intinzatoarele sa vad garniturile cat de coapte sunt ... etc

 

am mai schimbat o distributie la fostul e87 si tot asa .. a fost diferenta mare de sunet dupa , am un prieten cu f30 si fara zgomot distributia a cedat la semafor ... motorul praf , cost reparatie peste 2500 euro cu motor SH

 

DAR !!! am un prieten cu un e90 2010 cu peste 250 mii km si are zgomot de lant/distributie clar de circa 20 mii km si merge asa ,,, am discutat cu el problema si a zis ca stie dar nu are timp ... deci are un zgomot de lant de acopera rontaitul injectoarelor ca sa zic asa :laugh: :laugh: :laugh: ... asta e .. nu ai ce sa ii faci ... el zice ca este doar intinzatorul de lant ( cel de sus ) ... treaba lui / masina lui

 

CU ALTE CUVINTE ! se rupe si cu si fara zgomot , depinde doar de noroc dupa cum vad eu lucrurile

 

Daca sare de 200 mii km eu zic ca trebuie schimbata

Edited by wtww
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ceva foarte ciudat cu motorul asta. Eu am cumparat masina joi, fiind cu motorul cald, se auzea foarte urat de la lant si bineinteles acea smucitura. Vineri am fost la munca si nu a pornit nimeni motorul, astazi am zis sa ii dau o cheie.Ca si impresie, smucitura cu motorul rece este aproape inexista si motorul era mai siletios per total, numai lantul se auzea cum bate....Dupa ce s-a incalzit se auzea foarte tare motorul, probabil de la lant, dupa ce s-a dilatat.....Pana pe 10 Septembrie cand ii schimb distributia, nu mai fac teste....sper sa ma tina cei 5-6 km pana la service......Una peste alta, motorul de 2500, era mult peste la rafinament, dar asta este multtttt mai economic, ce nu se baga in motorina, se baga in reparatii... :)
Link to comment
Share on other sites

Ceva foarte ciudat cu motorul asta. Eu am cumparat masina joi, fiind cu motorul cald, se auzea foarte urat de la lant si bineinteles acea smucitura. Vineri am fost la munca si nu a pornit nimeni motorul, astazi am zis sa ii dau o cheie.Ca si impresie, smucitura cu motorul rece este aproape inexista si motorul era mai siletios per total, numai lantul se auzea cum bate....Dupa ce s-a incalzit se auzea foarte tare motorul, probabil de la lant, dupa ce s-a dilatat.....Pana pe 10 Septembrie cand ii schimb distributia, nu mai fac teste....sper sa ma tina cei 5-6 km pana la service......Una peste alta, motorul de 2500, era mult peste la rafinament, dar asta este multtttt mai economic, ce nu se baga in motorina, se baga in reparatii... :)

 

Salut,

 

Judecand dupa lista de piese si pret cred ca o schimbi la autohut. Poti sa dai un replay dupa ce o schimbi? Sunt si eu interesat de serviciile lor :D Merci :D

Link to comment
Share on other sites

Asa, am revenit cu amanunte dupa schimbul distributiei la cei de la AutoHut. Pot spune cu mana pe inima ca a disparut vibratia masinii aproape complet si zgomotul motorului s-a diminuat in proportie de 70%. S-au miscat putin mai lent decat ce citesc pe forum la alte firme, dar treaba facuta de ei mi se pare excelenta. Cu alte cuvinte, ii recomand. Referitor pocnitura de la pornirea motorului, aceasta vine din cutie. (fix de unda ma doare cel mai tare) Dupa schimbarea uleiului, s-a diminuat foarte mult, dar exista.....Am sa continui discutia intr-un topic separat....
Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa precizez ca dupa ce au demontat baietii distribuitia, au constatat ca era decalata cu 5 dinti pe volanta....Cu alte cuvinte, aveti mare grija si nu va jucati cu ea. Unul din intinzatoare era facut praf. Masina are 230.000 km reali! Noul kit cica ar fi garantat 180k km, dupa, necesita inlocuire.....
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.