Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Am uitat sa precizez ca dupa ce au demontat baietii distribuitia, au constatat ca era decalata cu 5 dinti pe volanta....Cu alte cuvinte, aveti mare grija si nu va jucati cu ea. Unul din intinzatoare era facut praf. Masina are 230.000 km reali! Noul kit cica ar fi garantat 180k km, dupa, necesita inlocuire.....

Distributia a fost pusa la punct cu, cale?

Daca nu, orice a spus mecanicul e o amageala/vrajeala.. fara noima.

Link to comment
Share on other sites

Volantul este inafara distributiei, nu are nici o legatura cu distributia.

Daca mecanicul tau zice ca era decalata cu 5 dinti, motorul ala nu stiu cum mai mergea. La decalajul ala cel mai probabil ar fi trebuit sa iti loveasca supapele in capul pistonului.

Mecanicul ala te-a prostit.

PS: si eu am schimbat distributia la 230000km. Am schimbat-o degeaba, luandu-ma dupa expertii de pe forumuri ca se rupe. Toate reperele erau in perfecta stare. Tind sa cred ca tine si de noroc si de cum a fost exploatata/intretinuta masina.

Edited by anormal
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

[...] distribuitia [...] era decalata cu 5 dinti pe volanta...

:nea:

astea sunt minciuni !

 

chiar si numai la 2 dinti sariti, aveai supapele motorului strambate

 

La mine sigur era o problema mare, nu stiu cat de intins era lantul, dar un intinzator era facut praf.......

detaliaza ,te rog ...

 

care dintre ele? cum era praf ?

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

 

Am si eu o intrebare !

 

Pe X5 modelul 2015 este mototrul de 2.0L adica implicit N47 2.0L...

Stie cineva daca mai sunt probleme cu el? ca peste tot citesc si aud "fereste-te de motorul de 2.0L N47 ca are probleme" este un motor mic ptr X5 dar am gasit cateva masini si una din ele are motorul de 2.0

Niste sfaturi ? sa ma risc cu N47 sau sa nu imi mai bat capul si sa raman la 3.0L si aia a fost?

Am zis de 2.0L pentru ca are aceleasi optiuni cu cel de 3.0L (ce caut eu).

Pretul difera intre ele cu 8-9000Euro, dar si cam 40-50.000Km intre unele.

2.0L ( am gasit de la 100.000 la 135.000KM) pret 30-35.000Euro

3.0L ( de la 40.000 - 105.000 KM) pret 39-44.000Euro

Niste sfaturi ar fi utile...

Va multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Vrei să dai 35000+ EUR pe o mașină SH și te sperie o posibilă reparație de 800-1000 EUR? (Adică potențiala schimbare a distribuției în cazul în care e nevoie)

 

N47 e un motor ok, atâta timp cât îl întreții corespunzător și îi faci distribuția dacă începe să aibă sunete suspecte.

 

Eu mai degrabă m-aș feri de 2.0, chiar dacă e BiTurbo și are 218cp pe X5, pentru că îl consider submotorizat.

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__5440

 

 

piesa numarul 3, nu mai culisa aproape deloc si lantul era foarte slab.....legat de volanta, asa mi s-a comunicat, asa va spun si eu.....ori mi-au spus asa sa ma impresioneze....

 

Totul e bine cand se termina cu bine!

La cat mai multi kilometri cu noua distributie!

(au cam vrut sa te impresioneze; niste profesionisti NU ar face asta..; si-au pus mastile de salvatori de distributie)

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

 

Pe X5 modelul 2015 este mototrul de 2.0L adica implicit N47 2.0L...

Eronat... daca e din 2015, atunci are cu totul alta motorizare, respectiv B47.

 

Pe varianta asta chiar nu mai sunt probleme cu distributia.

 

E un motor ceva mai mic, dar are totusi 190 231 CP TwinTurbo, asa ca nu o sa te lase cu ochii in soare nici in depasiri, nici in urcare.

Daca te atrag pretul si dotarile masinii, cere o vizionare + testdrive si decizi singur.

 

L.E. - am corectat :flowers:

Link to comment
Share on other sites

X5 f15 exista din 2015 si cu n47 biturbo de 218 cai. Undeva dupa jumatatea anului s-a montat b47-le de 231 de cai pe x5 f15.

Ce mi se pare mie suspect, este faptul ca ambele au cuplul identic, adica 450 nm.

Altfel, fara dar si poate, b47 indiferent de varianta de putere este mult mai bun decat n47.

Insa, la ditamai dulapul cum e x5, optim e 3.0 clar. Limita decentei la 2.0 diesel 190 de cai este un x1 sau cel mult un x3, dar si aici, in multe situatii isi arata limitele motorul de 2.0, mai ales daca masina e incarcata si daca se ruleaza cu viteze mari ori daca se doresc depasiri frecvente.

Depinde foarte mult si de modul de utilizare, pentru ca sunt foarte multi care au motoare mari pe masini si circula cu 130 pe autostrada, 90 dn-uri, nu depasesc, ceea ce poate face si motorul de 2.0 pe un x5.

Link to comment
Share on other sites

Insa, la ditamai dulapul cum e x5, optim e 3.0 clar. Limita decentei la 2.0 diesel 190 de cai este un x1 sau cel mult un x3, dar si aici, in multe situatii isi arata limitele motorul de 2.0, mai ales daca masina e incarcata si daca se ruleaza cu viteze mari ori daca se doresc depasiri frecvente.

Depinde foarte mult si de modul de utilizare, pentru ca sunt foarte multi care au motoare mari pe masini si circula cu 130 pe autostrada, 90 dn-uri, nu depasesc, ceea ce poate face si motorul de 2.0 pe un x5.

 

 

In tari bananiere lipsite de autostrazi, cu sute de morti anual o fi un criteriu puterea. Pentru restul, 190cp sunt ok pentru multe masini.:thumbsup:

 

 

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu Kit-ul de distributie imbunatatit este din 2016 in sus.

Ceea ce inseamna ca si 2015 indiferent de b47 sau n47 tot se inlocuieste distributia cand e cazul.

momentan nu sunt fff multe B47 ajunge in service sa putem spune daca au sau nu.....dar cert este ca distributia este un consumabil. vad problema doar daca nu este inlcuita cand da semne de oboseala. in rest....daca dai 4000 ron ( 2.0 ) sau 5000 (3.0) la 200.000 km nu e un capat de tara.

 

Bineinteles ca B47 este un motor superior N47.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu Kit-ul de distributie imbunatatit este din 2016 in sus.

Ceea ce inseamna ca si 2015 indiferent de b47 sau n47 tot se inlocuieste distributia cand e cazul.

de unde stii asta ?

 

te rog, uimeste-ne !

 

eu nu am auzit de probleme de distributie la B47... indiferent de an

 

@deeJayOg, ai dreptate, am corectat :flowers:

Link to comment
Share on other sites

VĂŁ foarte mulțumesc pentru rĂŁspunsuri:)

Gata am rĂŁmas la motorul de 3.0L...

Nu am gĂŁsit X5 din 2015 sĂŁ aibe altĂŁ motorizare decât biturbo de 218CAI. Deci o sĂŁ iau X5 x40 sau x30 depinde de ce ĂŽmi surude dupĂŁ verificare la bmw :)) mulți zic “accident free” dar la bmw aratĂŁ ca au fost ĂŽn service cu anumite daune:)) nici Germania nu mai este ce a fost:)))

Nu doresc sĂŁ mĂŁ laud sau alte chestii, doar ĂŽntreb pur și simplu/documentez pentru cĂŁ nu vreau sĂŁ iau mașina și sĂŁ stau cu ea ĂŽn service!

Tot ce am salvat are garanție europa plus de 12 respectiv 24 luni și pote fi extinsĂŁ la bmw România

Nu este vb de bani la distribuție, dar nu vreau sĂŁ iau mașina și sĂŁ crape motorul...sau pur și simplu sĂŁ mĂŁ duc sĂŁ schimb distribuția...

Oricum multĂŁ lume spune cĂŁ 2.0 este puțin subdimensionat pentru X5...

Dar mai vedem:) revin cu detalii dacĂŁ am gĂŁsit ceva sau am cumpĂŁrat ceva!

O zi bunĂŁ!

Link to comment
Share on other sites

Păi mai citește prin topicul ăsta. Nu prea crapă așa din senin din cauza distribuției, sunt niște semne înainte. Sunt foarte rare situațiile în care nu ai nici un semn și crapă distribuția.

 

Ca orice mașină SH, mai trebuie să ajungă și pe la service din când în când, aia e :)

 

eu nu am auzit de probleme de distributie la B47... indiferent de an

 

Schimbă Bimmer și la B47 pe motiv că, citez: "e același tip de motor cu distribuția în spate" :shocking:

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

de unde stii asta ?

 

te rog, uimeste-ne !

 

eu nu am auzit de probleme de distributie la B47... indiferent de an

 

@deeJayOg, ai dreptate, am corectat :flowers:

 

 

nu cred ca e cazul sa tratezi asa situatia cu uimeste-ne....ironie de 2 bani.

 

in primul rand am spus "DIN CE STIU"

 

daca distributia este aceeasi , si kit-ul de distributie imbunatatit este aparut din 2016...rezulta ca si alea au probleme.

 

pe tine ce te face sa crezi ca nu sunt probleme la B47?? "Uimeste-ne"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e cazul sa tratezi asa situatia cu uimeste-ne....ironie de 2 bani.

ok, iti dau rest.

 

in primul rand am spus "DIN CE STIU"

ai inceput bine

 

daca distributia este aceeasi , si kit-ul de distributie imbunatatit este aparut din 2016...rezulta ca si alea au probleme.

interesanta deductie... deci daca upgrade-ul de pe N47 exista ca basic pe B47, logic ar fi ca si B47 sa fi avut probleme ?! :scratchchin:

 

aici recunosc ca m-ai pierdut, deh, e vineri.

 

pe tine ce te face sa crezi ca nu sunt probleme la B47?? "Uimeste-ne"

simplul fapt ca nu am gasit nicaieri asa de publicat/mediatizat fenomenul distributiei la B47, cum a fost la N47.

 

apoi am ambele motorizari in familia extinsa, pe aceeasi caroserie :flowers:

Link to comment
Share on other sites

daca B47 este din 2015 chiar 2014 sfarsit...f rar dar din date este....este posibil sa fie.

 

probabil ca nu sunt cu km asa multi inca b47-ele....sau care sunt or fi cu kit-ul imbunatatit. cert este ca sunt care au schimbat distributia , unii chiar ca se auzea lant.

 

Nu am spus ca este obligatoriu. Si eu detin n47.

 

Asa se poate spune ca cele mai multe cazuri au fost la cele de 184 de cai de pe f10. din ce se publica pe net.

Toate n47-ele sunt sensibile . cazurile in care s-au rupt fara semne sunt ...dar la km putini zic eu.

 

per total motoare foarte bune...si bineinteles b47 trebuie sa fie mai ok. vedem pe viitor daca se schimba distributia la 200k + - sau tine mai mult

 

PS: nu o lua in nume de rau cu uimeste-ma , dar e urat sa faci chestii de genul ;). discutam doar , nu e loc de cearta .

 

multi km cu N si B 47ele ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Asa se poate spune ca cele mai multe cazuri au fost la cele de 184 de cai de pe f10. din ce se publica pe net.

 

Asta nu datorita motorului ci a faptului ca f10 a devenit ca loganul in romania. Cred ca sunt egale ca numar, din cauza asta si pretul a luato razna.

Am un prieten samsar care vinde 4-5 pe luna. Sunt fooooooarte multe.

Edited by anormal
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.