Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Pai viseaza pentru ca sunt tot felul de indivizi pe care ii ia gura pe dinainte. Si omul care nu se pricepe vede 100 de pagini de topic si se sperie - si cu ocazia asta nu mai remarca la cate masini chiar s-a intamplat asa ceva. Ca sa nu mai vorbesc ca dintre aia care au votat ca li s-a rupt lantul aici pe forum, majoritatea au cu totul alte masini / motoare..
Link to comment
Share on other sites

eu in ro auzisem de distributie rupta la ctanta parca.

Tocmai acolo? La ce intens se discuta pe-aici ar trebui sa vedem numai BMW-uri pe dreapta, cu zale din lant iesind pe esapament :laugh:

 

@oSerX - nu tu ziceai ca ai dus coupe-ul la MHS pt distributie?

Link to comment
Share on other sites

daca umbli la distributiesi arbore, da se da jos, si in cazul asta trebuie si toate prezoanele noi, nu se pot refolosi.

 

de ce se schimba? Din cauza uzurii sau pentru ca trebuie strans la cuplu si nimeni nu mai garanteaza respectiva cerinta?

Link to comment
Share on other sites

de ce se schimba? Din cauza uzurii sau pentru ca trebuie strans la cuplu si nimeni nu mai garanteaza respectiva cerinta?

prezoanele se schimba obligatoriu atunci ca este blocul motor din aluminiu. Regula spune clar ca se schimba si la celalate prezoanele dar eu nu am avut probleme la nici un motor la care am folosit prezoanele vechi. Teoretic prezoanele isi modifica in mm lungimea din cauza ca stau sunt tensiune si se poate sa isi strice si filetul si sa creeze probleme.

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Problema nu e noua...pe 318i cu N42 au fost probleme cu patinele originale. Se faceau praf si sarea distributia de la punct. Eu am inlocuit tot, iar kitul nou vine cu o patina modificata care evita problema...insa nu m-a despagubit nimeni prin recall.

 

La benzinar se simtea cum tremura motorul...e usor de confundat cu o bujie defecta. Insa dupa ce m-am documentat am spus ca e cazul sa inlocuiesc totul in materie de distributie ca sa fim safe. In rest nu prea am ce sa reprosez acestui motor.

 

In schimb e clar ca BMW are cate o buba cu distributiile.

 

Cat de puternic era tremuratul ?

Link to comment
Share on other sites

Mi-a scapat postul cu pricina...

E explicabil de ce se duce distributia asa usor. Daca patina e alt model, ar trebui sa aiba si un part number diferit.

Se vedea cu ochiul liber diferenta intre ele?

E o nimica toata... 300 de euro pentru a scapa de griji.

Link to comment
Share on other sites

Pe orice forum auto sunt fanatici ai marcii resprctive care nu ar recunoaste sub nici o forma ca masina pe care o conduc nu e atat de tare pe cat vor sa lase sa se creada. Pun pariu ca si pe acest thread sunt cel putin 5 care daca vor avea probleme la lant nu vor recunoaste niciodata, le vor repara si nu vor zice nimanui.

Eu mi-am facut cont pe acest forum deoarece vreau sa iau o seria 1 second din Germania, si eram curios cam ce probleme ar putea avea. Vroiam un 118d sau 120d din 2008-2009. Acum stau calm si astept sa vad daca intr-adevar N47 are problema asta cu lantul. Imi permit sa cumpar masina, imi permit sa o intretin, dar nu vreau sa ajung sa schimb motorul sau sa bag mii de euro intr-o distributie care ar putea pica iarasi in 2 ani. Intre timp ma uit si la 118i. Pare mai fiabil.

Daca e o un defect de proiectare la N47 se va afla sigur. Daca au vandut motorul asta si pe piata americana (si cred ca asa e pentru ca pe Wiki nu vad alt motor) atunci e suficient ca 15-20 de americani cu problema asta sa se uneasca, sa faca o plangere oficiala si autoritatie de acolo se vor pune pe verificat. BMW poate sa nu bage in seama piata din Romania, dar cu SUA nu se joaca nimeni.

Cred ca la noi e posibil sa apara un numar mai mare de defecte, datorita explatarii motorului - drumuri scurte in oras, si folosirea Start/Stopului in exces. Asta, combinat cu uleiul long life si intevale de revizile lungi duce la o uzura accentuata. Socurile cele mai mari sunt la pornire/oprire. Eu daca as avea un N47 sub capota, in primul rand as dezactiva Start/Stopul. Si as schimba uleiul la 10.000.

Link to comment
Share on other sites

nu cumpara nici cel mai fanaitc ecologist din state diesel, cel mult o hibrida.

BMW nu mai vinede diesel in state de prin anii 80+, nu stiu daca au introdus ceva in oferta recent, se discuta la un moment dat..

 

daca vrei sa te lamuresti intra pe forumuri in UK si DE.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu o sa repar seria 1 cu singura precizare ca NU VOI BAGA BANI IN VIBROCHEN. Daca e suficient sa tina sunt multumit, daca nu ... aleluia :)

 

LE: codul 11217803479 inseamna : AT-CRANKSHAFT WITH BEARING SHELLS

sa inteleg ca vine arborele cu tot cu cuzineti ??? arborele aici costa 3300ron + 1300ron -> 4600ron si sigur mai sunt spre 1000ron garnituri si suruburi ... piese...

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

eu o sa repar seria 1 cu singura precizare ca NU VOI BAGA BANI IN VIBROCHEN. Daca e suficient sa tina sunt multumit, daca nu ... aleluia :)

 

LE: codul 11217803479 inseamna : AT-CRANKSHAFT WITH BEARING SHELLS

sa inteleg ca vine arborele cu tot cu cuzineti ??? arborele aici costa 3300ron + 1300ron -> 4600ron si sigur mai sunt spre 1000ron garnituri si suruburi ... piese...

da arborele vine cu cuzineti la palier din cate stiu eu

Link to comment
Share on other sites

Pe orice forum auto sunt fanatici ai marcii resprctive care nu ar recunoaste sub nici o forma ca masina pe care o conduc nu e atat de tare pe cat vor sa lase sa se creada. Pun pariu ca si pe acest thread sunt cel putin 5 care daca vor avea probleme la lant nu vor recunoaste niciodata, le vor repara si nu vor zice nimanui.

Eu mi-am facut cont pe acest forum deoarece vreau sa iau o seria 1 second din Germania, si eram curios cam ce probleme ar putea avea. Vroiam un 118d sau 120d din 2008-2009. Acum stau calm si astept sa vad daca intr-adevar N47 are problema asta cu lantul.

 

Dupa cum observi, la noi e situatia chiar pe dos - adica si cei care au alte motoare au 'recunoscut' ca masina nu e atat de tare :LMAO:

Iar cu asteptatul, motorul asta are deja 4 ani de cand a aparut. Asa ca daca nu te-ai hotarat pana acum, asteptarea ta o sa tinda spre..infinit. In state nu se vinde motorul asta, e prea mic pentru ei. Deci care o sa fie criteriile prin care iti dai seama ca s-a terminat asteptarea? :D

 

 

nu cumpara nici cel mai fanaitc ecologist din state diesel, cel mult o hibrida.

BMW nu mai vinede diesel in state de prin anii 80+, nu stiu daca au introdus ceva in oferta recent, se discuta la un moment dat..

BMW vinde diesel in state de cativa ani. Sunt motoarele de 3l la care au adus niste modificari la filtrul de particule (e model cu uree) ca sa scada si mai mult emisiile.

Link to comment
Share on other sites

BMW vinde diesel in state de cativa ani. Sunt motoarele de 3l la care au adus niste modificari la filtrul de particule (e model cu uree) ca sa scada si mai mult emisiile.

 

Intradevar americanii au diesel doar pe x5 un singur motor din ce am vazut pe bmwusa.com.

 

Asta, http://www.bmwusa.com/standard/content/vehicles/2011/3/328ixdrivesedan/default.aspx , e in Europa? Ca eu nu am gasit pe bmw.ro

Link to comment
Share on other sites

Intradevar americanii au diesel doar pe x5 un singur motor din ce am vazut pe bmwusa.com.

 

Asta, http://www.bmwusa.com/standard/content/vehicles/2011/3/328ixdrivesedan/default.aspx , e in Europa? Ca eu nu am gasit pe bmw.ro

si 335d vad

 

http://www.bmwusa.com/Standard/Content/Uniquely/BMWEfficientDynamics/ExploreAdvancedDiesel.aspx#Diesel_Vehicles/335d

 

si aici le explica la americani treaba cu dieselul...

 

http://www.bmwusa.com/Standard/Content/Uniquely/BMWEfficientDynamics/ExploreAdvancedDiesel.aspx#Efficient_Dynamics

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.