Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Vik71, nu ai fost atent, DargenBMW a zis M47 cu 330k km, ceea ce nu e foarte foarte mult daca schimburile de ulei i s-au facut la timp si mai curand decat spusele oficialilor. ;)

Ca nota adiacenta la E90 am 390k km in prezent si il mai tin pana fie cedeaza - il desfac si aflu ce s-a rupt(!) ;) fie daca am timp suficient ii schimb personal lantul (dar asta nu prea se gaseste-timp).

Ma gandesc, neavand/neauzind de la altii ca lantul la M47 sa se rupa trebuie sa i se intample in scurt timp - zgomotul si apoi ruperea.. uleiul ii este schimbat periodic la cam 12-14k km asa ca sper sa tina pana ma satur sau nu mai pot circula cu ea. ..Sunt cu urechea pe lant ca oricum e in fata ;)

 

 

Doar ce m-am intalnit cu proprietarul caruia i-am vandut 120D M47 2006 163 + soft = 204 cp ,omul in momentul de fata ,a schimbat (bineinteles) kit ambreiaj complet si ATAT ,are acum 440 K :)) si sincer ,masina merge brici .

 

mi-as fi dorit sa am un goPRO sa il filmez in timp ce imi povestea cat de multumit era de acest motor .

 

Revenind la topic ,N47 al meu acum sta plapand sub omatul ce a cazut din cerul argintiu aceste zile . Inca astept sa ma sune baietii de la dezmembrari sa imi faca un "pret" :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am facut o lista cu ultimele coduri de piese si preturi gasite la repezeala pe epiesa, ce lipsea pe episa OE cu pret am luat de pe realoem pretul.

daca mai trebuie ceva, in afara de piesele astea si revizie, spuneti sa o completez. in felul asta, suntem la zi cu lista si ultimele coduri.

 

cred ca in primvara dau si eu motorul jos sa imi fac de lucru. deja am sarit de 245.000 km.

post-26276-0-35423300-1547393021_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doar ce m-am intalnit cu proprietarul caruia i-am vandut 120D M47 2006 163 + soft = 204 cp ,omul in momentul de fata ,a schimbat (bineinteles) kit ambreiaj complet si ATAT ,are acum 440 K :)) si sincer ,masina merge brici .

Nu mai se fac motoare fiabile, precum M47, alta e politica!

 

mi-as fi dorit sa am un goPRO sa il filmez in timp ce imi povestea cat de multumit era de acest motor .

 

Revenind la topic ,N47 al meu acum sta plapand sub omatul ce a cazut din cerul argintiu aceste zile . Inca astept sa ma sune baietii de la dezmembrari sa imi faca un "pret" :)

Link to comment
Share on other sites

Eu NU recomand original la kit ,am luat,am pus ,NU-MI pare rĂŁu de cheltuialĂŁ dar NU e nimic diferit de swag,ina sau febi.doar ĂŁștia le fac nu ? Ba mai mult de atat cum spuneam si pe alt topic ,la lanțuri NU știi ce și de unde vin ,poa sĂŁ fie și fĂŁcute prin garaje .vin in niste pungi capsate cu capsator si o eticheta de bmw,poa sĂŁ fie luate de pe tarabe de la moldoveni cĂŁ tot aia e. Mi e greațĂŁ cĂŁ dupĂŁ pușcĂŁria asta de N47 bmw-ul e innebunit sĂŁ te fure cat mai mult la 3 lĂŁnțicuri,3 patine de plastic și niste hiare de 2 lei ,totul la 500 euro.mi a fost jenĂŁ de mecanic cĂŁ l zburam la urgențĂŁ retur.bani aruncati prostește.bmw-ul cu acest ,,kit,, nici macar nu ți dĂŁ garanția cĂŁ te ține macar suta de mii
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi placa invechita ca si la discuri si placute ca vezi doamne sunt acelasi producator. Dupa folosire iti dai seama de unde e diferenta de pret. Dat fiind faptul ca totusi nu e simplu de schimbat dostributia si manopera costa, e greu de inteles de ce s-ar carpi unii cu kiturile oem.
Link to comment
Share on other sites

Orice piesa AM de acelasi producator nu se ridica la nivelul piesei de origine, exemple sunt multe, baterii, discuri, placute, amortizoare, fulie, termostate......

 

Proaste sunt lanturile originale, si mai proste cele AM. Cati nu au schimbat distributia si dupa 20k. au auzit zornaiala la rece.

Edited by calinus68
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Una e sa schimbi o piesa neimportanta si ieftina chiar si pe OE, daca tot vrei sa faci un test, una este sa schimbi o piesa importanta si scumpa din motor in urma careia daca se intampla ceva se distrug piese din interiorul motorului...eu mai folosesc Lemforder pe partea de directie/suspensie, nu am dat gres pana acum, insa daca ar fi sa pice ceva dupa cateva luni...nu stiu daca as mai lua OEM.

 

Releul de bujii l-am luat Beru cred, nu mai tin minte...desi cica e bine luat OE, il am de aproape 3 ani si este ok..fulia am luat-o Corteco desi este bine luata si aia pe OE cica din cauza ca aia OEM are vibratii si nu mai stiu ce...are 2 ani si ceva, nu are nici-o crapatura si din punctul meu de vedere merge perfect, nu vibreaza si nu se aude nimic...

 

Sunt exemple si exemple, dar niciodata nu as lua nimic din interiorul motorului OEM, mai ales sa stiu ca daca pica poate sa-mi faca totul varza...aia e pana la urma.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

11317797900 - 41lei nu 412. Ca si recomandare, incearca ak, epiesa sunt f scumpi. Am gasit diferenta si de 200lei la piesa fata de ak.

Am corectat.

Nu e cazul, cel putin din punctul meu de vedere, sa discut despre piese AM.

Am completat si preturile de pe Autokarma, dar la ei se gasesc foarte putine dupa cod.

Daca stiti si alte magazine, pot actualiza lista.

 

WIN, mai trebuie ceva in afara de lista pusa de mine?

post-26276-0-30109300-1547449920_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu ai nici o certitudine,siguranțĂŁ in momentul cand ți a sosit comanda la magazin și o vezi in fața ta ,cĂŁ acel kit full ,,OE,, bmw la 500 euro e și Original !! Punct

Multe piese sunt ambalate din vrac ca sĂŁ zic așa,puse in pungulițe și lipite coduri de bmw etichetat . Daca unele dintre ele mai aveau sigla bmw sau cod original bmw ,LANȚURILE NU aveau nimic.

Lanturi ,care din punctul meu de vedere sunt si cele mai importante la acest kit,nu cod original bmw ,nu sigla bmw sau altceva pe ele.

Pe AK faci ,,cerere de oferta,, cu codurile pe care le au lipsĂŁ pe site ca sĂŁ ți le aducĂŁ !! Așa am procedat eu !

Mai simplu era sĂŁ fie un cod OE la acest kit full decat sĂŁ ți freci capul cu n șpe repere și n coduri !! Un cod oe la mini kit si un cod oe la full kit fĂŁrĂŁ multe complicații !!!

NU recomand acest kit original !!!

Piesele ,18 la numĂŁr vin alandala ! 3 de la un furnizor ,4 de la altu,2 de pe extern, alte 3 de prin nu știu ce garaje sau tarabe.

NU ESTE UN KIT DEDICAT CU COD OE !! NU este un kit care sĂŁ ți inspire incredere cĂŁ ai montat cu adevĂŁrat piese full OE.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Frumos facuta lista!

numai sa ajung acasa sa ma uit si eu pe lista de cand am schimbat distributia, din ce m-am uitat in mare, ai acaparat toate reperele, dar ma voi uita, sunt ultimele coduri, adica cele noi iesite, nu?

Da...am zis sa avem informatia completa cu ultimele coduri

 

@alex_wly - Nu stiu unde cauti tu, dar sunt toate codurile pe autokarma.

exact aceasi procedura ca si la celelalte piese unde am primit pret.

Link to comment
Share on other sites

la prima strigare = la nici 24h de la anunt postat/oferta facuta, am vandut blocul motor de n47 +chiulasa+toate acareturile de la el la Bucuresti .azi m au mai sunat 3 persoane din tara pentru aceleasi piese !! mai stiu vreo 4 care cauta N47 motor fara/cu anexe

imi zicea cineva aici pe forum ,,ca improsc cu noroi marca bmw,, NU improsc cu nimic , E REALITATEA . mai fac si eu cate ceva pe la bmw + sunt la curent cu ce se cauta la bmw !! cine are 10 motoare de N47 in stare buna la pret bun sunt gata sa le cumpar .

Edited by Vik71
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

NU exagerez cu nimic ,cine face bmw Stie ce vorbesc ,NU debitez prostii , am ramas si eu perplex , in nici 24 h ,am dat tot ce mi a ramas de la motor cu distributia rupta ,respectiv 25 mil vandut,la mine axa cu came a avut de suferit . m au mai sunat cel putin 3 persoanre din NT CV si TM dupa piese .Cele mai cautate motoare de pe piata la ora actuala sunt Exclusiv de BMW !! stiu ce spun stiu ce tastez !!

NU visa ca daca ai avut aici pe bmwclub 2 cazuri si cu al meu 3 si astea sunt toate la nivel national !!! eu barem am avut ambitia sa mi pun mintea cu acest motor sa vad daca ii rezista dstributia ,,pe lant,, macar 300.000 km !

NU ,nu te lua dupa mine !! daca ai N47D20A [si nu numai !!] schimba-i distributia de cum a-i luat-o !! eu MI-AM permis acest ,,experiment,, tu poate NU ti-l permiti !!! [ cand spuneam ca am 3 motoare puse deoparte : spuneam ca imi permit 3 motoare la orice ora !!]

daca NU ai fost atent am facut 63.000 km cu acest N47D20A/177cp/130kw in nici 12 luni de la achizitie !!! deci : NU vorbesc exclusiv de pe tastatura !!

DA kit-ul ,,original,, de distributie la 500 EURO e un mare KITSCH !! NU stii cand e facut si de cine !! daca ,,e revizuit,, sau NU !!

Edited by Vik71
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Problemele grave care duc la uzura lanturilor sunt create de patinele intinzatoare, material slab, se uzeaza, sparg, inevitabil lantul se largeste, nu mai sta fix, intinde, pana la rupere.

 

Lasa-le naibii de patine, ca pana acolo se intind lanturile alea de bune ce sunt. De curiozitate, tu ai vazut cum arata lanturile alea?? Dar lanturi de pe un M47?!?! Cele de pe N47 nu-s departe de un lant de bicicleta si nu exagerez cand zic asta, pe cand cele de pe un M47 spre exemplu arata "cum trebuie", sunt mult mai masive. Pe de alta parte cred ca si metalul din care sunt confectionate e mult mai slab decat la cele vechi. Practic, se creaza joc in majoritataea zalelor de la lant, lucru care mai departe duce la slabirea lui. Patinele impreuna cu intinzatoarele tot incearca sa compenseze aceasta alungire, dar e clar ca si aici este o limita care la un moment dat e depasita prin largirea tot mai mult a zalelor lantului. Tot acest lucru se numeste "redesign to cost". Pe langa acest rdtc, se mai adauga cu siguranta si reducerea testelor si tot din aceleasi motive, rdtc. Toate aceste teste costa f multi de obicei in faza de development.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, lanturile efectiv sunt problema!

Sunt niste lanturi foarte subtiri care sunt supuse unor forte foarte mari, lant de bicicleta, cel putin cele 2 lanturi superioare sunt exact ca unele de la bicicleta, posibil sa fie lanturi de bicicleta mai groase ca acelea si mai rezistente, ala de ulei mai e cumva...sau alea de la M47, drept dovada alea nu se rup ca N47.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.