Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut,

 

Recomandati Bimmer Service Bucuresti pentru schimb distributie? Am mai auzit ca ar mai fi si APB Service. As dori totusi o factura cu garantie si sa fie trecuta in cartea de service. Masina are doar 136 000 km si full istoric service in Germania. Daca doresc sa o vand si eu mai departe as vrea sa fiu credibil ca s-a schimbat distributia si sa nu-si faca griji succesorul meu de problema lantului ca nu s-a schimbat si ca e motor buclucas.

 

Cu stima,

Edited by Law_gsxr
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Recomandati Bimmer Service Bucuresti pentru schimb distributie? Am mai auzit ca ar mai fi si APB Service. As dori totusi o factura cu garantie si sa fie trecuta in cartea de service. Masina are doar 136 000 km si full istoric service in Germania. Daca doresc sa o vand si eu mai departe as vrea sa fiu credibil ca s-a schimbat distributia si sa nu-si faca griji succesorul meu de problema lantului ca nu s-a schimbat si ca e motor buclucas.

 

Cu stima,

Eu am schimbat distributia la ei ... de atunci am facut 45000km, am primit factura si garantie.

Link to comment
Share on other sites

Si eu tot la ei am schimbat, la fel cu factura sau garantie. Am 15.000 km de atunci, masina merge impecabil. Liniste la motor. Au lucrat robotizat...la cate distributii fac le stiu pe dinafara mecanicii. In alta ordine de idei legat de pret, este cam la fel la toti. Nu merita sa faci la garaj in cartier. Cat despre alte lucrari la ei, sunt SCUMPI datorita faptului ca lucreaza doar cu piese OEM. Daca puteai alege si pe producator, cu siguranta as fi mers la ei pentru orice operatiune ! Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

Piese auto originale OE

O piesa ORIGINALĂ OE este partea care a fost pus inițial ĂŽn mașinĂŁ atunci când a autoturismul a plecat din fabricĂŁ. Ea vine ĂŽntr-o cutie cu logo-ul producĂŁtorul auto dar poate fi facuta de un subcontractor dar respectand standardele de calitate cerute de producator. Acestea sunt cele mai scumpe tipuri de piese pe care le puteți achiziționa. Spre exemplu la masinile BMW veti gasi multe componente Bosch.

 

Piese auto OEM (Original Equipment Manufacturer)

Sunt piesele care vin de la aceeaÂşi fabricĂŁ ce face piesele originale dar sunt ambalate ĂŽn brandurile proprii. Aceste piese sunt vândute direct de la producĂŁtor la furnizorii sau comercianții cu amĂŁnuntul și nu prin intermediul rețelei dealer, și de obicei, ĂŽnseamnĂŁ economii pentru consumatorul final, calitatea fiind foarte apropiate de standardele OE impuse de producĂŁtorul maÂşinii.

 

Piese auto Aftermarket

Sunt piesele fĂŁcute de un alt producĂŁtor decât cel original. Companiile care produc piese aftermarket cumpĂŁrĂŁ drepturile de a produce aceste pĂŁrți. Chiar dacĂŁ unele ar putea avea un aspect ușor diferit ele indeplinesc normele minime de calitate, ĂŽn unele cazuri putem gĂŁsi chiar identice cu cele originale ca Âşi durabilitate dar la preĂžuri mult mai bune decât cele OEM.

 

Am mai zis eu demult...unele persoane *trebuie* sa scrie si nu este *nevoie* sa scrie.

 

https://www.campuscluj.ro/stiri/2568diferenta-dintre-piesele-auto-aftermarket-oem-si-oe.html

 

Primul site, mai erau inca cateva zeci sa explice ce si cum.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@amicull. Nu vad ce motorizare ai pe E61. M47 sau N47? Daca e M47 nu ai de ce sa i-ti faci griji. La al meu F10 nu se aude. Dar vreau sa stau linistit. Acum am luat toate piesele si peste 2 weekend-uri ma apuc de ea.

 

AM motorul N 47, cel problematic de 177CP. Unde faci distributia? Piesele de unde le-ai cumparat?

Daca doresti da-mi te rog un mesaj cu nr de telefon sa ne auzim.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Va salut!

Am zis pe paginile anterioare ca voi reveni cu sunet before/after eu fiind 100% convins ca schimb distributia de frica.

 

Ei bine, dupa ce am dus masina la service mi-am amintit de promisiune si deci nu am video, scuze.

 

Daaaar,

bine ca am schimbat-o. M-am inselat amarnic si nu cred ca mai tinea o luna cu distributia veche.

Aveam toate 4 patinele mancate de lant si cu fisuri in ele.

Aveam ambele lanturi +2-3cm.

Intinzatorul era ok, dar lantul s-a lungit din cauza patinelor.

 

Acum masina se aude ca un B47, distributia noua am inteles ca oricum are aceleasi coduri ca la B47 (nu am stat eu sa verific asta)

E mult mai silentioasa masina atat la rece cat si la cald, atat la relanti cat si in turatii.

 

Acum decideti voi daca merita sa fiti incapatanati la fel cum voiam eu sa fiu

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am sunat la Tzeparii (Service Scream (Tezparii)) pentru informatii. N47 3520lei....mentionez ca vreau 3 lanturi de schimbat si mi se spune ca distributia are doua lanturi (teoretic corect, practic tiganie). Toate cele 3 lanturi 3900lei.

Il intreb daca e inclus si uleiul si filtrul de ulei si spune ca se recupereaza daca e ok.

Daca nu, inca 400 lei.

In consecinta, mi se pare vrajeala ieftina si spun pas.

 

Am in plan sa fac distributia, dar undeva cu atitudine corecta si care are pret clar cu toate reperele si consumabilele incluse, nu sa ma plimbe in niste detalii si sume aberante.

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Alex,daca nu vrei sa platesti asa mult,iti recomand sa faci o plimbare pana la Alba,toate 3 lanturi +pinioane,plus toate garniturile inclusiv saibe foc ,ulei original si filtru,3500 ron,totul trecut in istoric,poti asista la lucrare,verifica piesele...recomand.
Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de bani.....e vorba ca te duce cu presul pana unde vor ei si tehnic, nu mi s-a parut ca sunt la obiect.

la alba, parca am vazut pe fb pe unii foarte priceputi, dar de ceva timp am inchis fb si nu stiu cum sa ii gasesc.

da-mi, te rog, in PM detaliile. si wknd-ul asta am fost la albam, deci nu drumul e problema. vreau sa faca treaba cum trebuie. ms

Link to comment
Share on other sites

I-am scris lui Alex in privat, va scriu si voua aici.

 

Am schimbat in Sibiu (Cristian). Va pot da contact in privat. Nota 10, sunt extrem de pretentios la caracter, iar aici e totul ok de ani de zile. Proprietarul e si mecanic sef si se implica. Nu are acces la baza de date BMW inca.

 

Va recomand si la Alba, si acolo e ok, foarte similar in tot. Am si aici contact (in privat) daca vreti.

 

Si la Bistrita e ok, am recomandari bune. Aici nu ma cunosc cu ei, dar nu i-as evita. Recomandarile vin tot de la oameni cu "scaun la cap".

 

Ideea e ca si eu am dus lantul de la pompa de la mine, dar s-a compensat cu altele. In mare intre 3600-4000 ar trebui sa coste, nu mai mult.

Cu oferta de la Service Scream (Tezparii) ajungeam la vreo 5000 daca schimbam tot ce a intrat in pret la Sibiu sau Alba.

Link to comment
Share on other sites

m-am programat la alba iulia, pe 25 martie. nici la mine nu este problema distanta sau banii....important este sa lucreze cu simt de raspundere si sa nu ma vrajeasca ca pe fraieri.

la alba am sunat, 3500 lei toate reperele, cu ulei si filtre. scurt si la obiect.

Link to comment
Share on other sites

In Timisoara puteti recomanda un service unde sa las masina linistit? A fost schimbata distributia acum 25000km si da semne de oboseala deja. Masina nu era inca a mea cand a fost schimbata distributia dar stiu sigur ca au fost inlocuite 2 lanturi, patine, ceva bolturi parca si pe cutii scria SWAG. Vreau sa schimb totul cu piese originale si mai ales sa identific cumva toate piesele ce trebuiesc schimbate la aceasta operatiune.
Link to comment
Share on other sites

In Timisoara puteti recomanda un service unde sa las masina linistit? A fost schimbata distributia acum 25000km si da semne de oboseala deja. Masina nu era inca a mea cand a fost schimbata distributia dar stiu sigur ca au fost inlocuite 2 lanturi, patine, ceva bolturi parca si pe cutii scria SWAG. Vreau sa schimb totul cu piese originale si mai ales sa identific cumva toate piesele ce trebuiesc schimbate la aceasta operatiune.

 

Am luat si eu in considerare la inceput piese aftermarket, dar dupa un research si dupa niste intrebari am renuntat.

De asta se aude la tine deja.

La timisoara nu stiu pe nimeni

Link to comment
Share on other sites

Cum spune si calinus, doamne fereste sa nu aiba cineva probleme acolo la arborii de echilibrare...am vazut oameni care cauta blocuri de motor doar din cauza ca arborii aia aveau joc si tremura motorul foarte rau, eu cand am inceput sa vand din piesele motorului, am vrut sa dau jos inclusiv arborii aia de echilibrare, nu am avut nici-o sansa, ne-am chinuit vreo 30 minute si ne-am lasat pagubasi...sunt bagati prin presare cel mai sigur si trebuie niste scule speciale.

 

 

Din moment ce arborii respectivi incep sa aiba joc si devin foarte zgomotosi (la inceput nu prea ii sesizezi si te gandesti la alte simptome), inseamna ca rulmentii din capete s-au spart deja si blocul motor este compromis oricum.

Va scriu intamplarea unei cunostinte, care devenise la vremea respectiva proprietar de BMW 520d N47 (si la X3 F25 stiu un caz similar), va rog sa luati aminte si de aceasta intamplare si sa vedeti cat de mult se pot complica lucrurile.

Cumparase distributia completa fiindca sunetul scos de unul din cei doi arbori de echilibrare il convinsese ca este vorba de distributie, masina avea ~222.000km atunci. A avut mare noroc ca mecanicul si prietenul nostru comun, care avea o banuiala ca cele auzite de el, nu sunt simptome de distributie, dupa ce a dat jos scutul, a inceput sa inspecteze foarte atent zona aceea in care se afla arborii de echilibrare. Ne-a chemat pe amandoi si ne-a aratat blocul motor fisurat din cauza rulmentului spart al unuia dintre cei doi arbori de echilibrare. Va dati seama ce s-ar fi intamplat daca nu observa, schimba distributia, doar ca mai apoi sa remarce ca nu s-a rezolvat nimic?

A fost distrus individul, nici macar nu apucase sa inmatriculeze masina si sa se bucure de ea. Dupa multe batai de cap si bani cheltuiti, motorul a fost schimbat si partea cea mai interesanta a fost ca distributia motorului cu blocul motor crapat era in regula, ironic, nu-i asa?

Intr-un final, a fost fericit ca s-a ales cu un motor bun, pe care a pus distributia cumparata de el, dar o astfel de experienta poate sa te darame efectiv.

 

Si intrebarea finala...ce a cauzat spargerea efectiva a unui rulment de genul? Nu am un raspuns bazat pe argumente viabile, dar de cand a patit ce a patit, eu la maxim 12.000km schimb macar uleiul si filtrul de ulei.

Edited by Y-GreK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.