Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

"Dupa cum observi, la noi e situatia chiar pe dos - adica si cei care au alte motoare au 'recunoscut' ca masina nu e atat de tare :LMAO:

Iar cu asteptatul, motorul asta are deja 4 ani de cand a aparut. Asa ca daca nu te-ai hotarat pana acum, asteptarea ta o sa tinda spre..infinit. In state nu se vinde motorul asta, e prea mic pentru ei. Deci care o sa fie criteriile prin care iti dai seama ca s-a terminat asteptarea? :D"

 

E destul de simplu. Si daca exista 2% sanse sa am probleme la lantul ala nonorocit, nu voi lua motorizarea respectiva. Atata timp cat cei care au alte motorizari nu se plang nici unul de aceasta problema, e clar ca ceva nu e in ordine cu acest motor. Iar daca este o sansa ca lucrurile sa mearga rau...vor merge in majoritatea cazurilor.

Pentru cei care au cumparat un BMW nou cu N47 lucrurile sunt diferite. S-au bucurat de masina un numar de ani, au avut-o de la inceput si stiu cum au intretinut-o si daca trebuie sa schimbe lantul ala cu tot ce mai e pe langa probabil o vor face pt ca altfel masina aia nu mai valoreaza nimic.

Dar eu, daca iau o masina de 4 ani vechime si ma trezesc ca peste 6 luni trebuie sa schimb jumatate de motor, intr-un service romanesc, ei bine nu prea suna bine deloc. Mai ales partea cu serviceul romanesc. Sau daca iau un motor second, de unde stiu ca nu pica si ala in 6 luni? Vreau seria 1 pentru sasiu, motor si dinamica. Altfel...A3 e mult mai tentant. Nu vreau o seria 1 la care sa ascult motorul ala toata ziua doar doar aud zgomotul de lant.

 

Pana in iunie mai am timp sa ma gandesc. Apoi voi trage linie si daca va fi Seria 1 "the one", voi alege intre 120d an 2007 cu motorizare M47 si 118i sau 120i dupa 2008.

Edited by BV26CAT
Link to comment
Share on other sites

cat costa kitul ala de distributie la M47 de e asa mare tragedie sa fie schimbat cand se aude "zgomotul minune"? sau daca nu pretul, atunci care e problema?

 

o gramada de pagini de plans si tanguire cand rezolvarea e una relativ simpla.... alte masini schimba distributia din 70 in 70 de mii de km

 

 

Link to comment
Share on other sites

cat costa kitul ala de distributie la M47 de e asa mare tragedie sa fie schimbat cand se aude "zgomotul minune"? sau daca nu pretul, atunci care e problema?

 

o gramada de pagini de plans si tanguire cand rezolvarea e una relativ simpla.... alte masini schimba distributia din 70 in 70 de mii de km

Citeste cu atentie mai sus si vei gasi problema expusa. Eu am promis ca nu ma repet

Link to comment
Share on other sites

ok, am vazut, se discuta si despre schimbarea vilbrochenului, dar nu am vazut sa se spuna care e de fapt problema lui... de ce sa-l schimbi? ce se intampla cu el de trebuie schimbat...

defect de fabricatie... se ascute si el rupe lantul

Link to comment
Share on other sites

Eu sper sa fie macar 60% ok cu schimbatul distributiei. Poate cineva sa spuna in afara de patinele alea de plastic si intinzator ? .. ce se mai strica ? Zimtii de pe arborele cotit se subtiaza ?

daca te uiti mai sus o sa vezi motorul unui prieten desfacut si acolo o sa vezi intinzatorul f uzat. In cazul lui vibrochenul nu a avut de suferit , adik nu s a ascutit pinionul. Piniounul este turnat pe vibrochen

Link to comment
Share on other sites

"cat costa kitul ala de distributie la M47 de e asa mare tragedie sa fie schimbat cand se aude "zgomotul minune"? sau daca nu pretul, atunci care e problema?

 

o gramada de pagini de plans si tanguire cand rezolvarea e una relativ simpla.... alte masini schimba distributia din 70 in 70 de mii de km"

 

La M47 nu este problema asta. M47 a fost inlocuit de N47 in prima jumatate a lui 2007 daca nu ma insel.

Descurajant nu este in nici un caz pretul, ci faptul ca odata cu apartia zgomotului, inlocuirea doar a lantului nu garateaza rezolvarea problemei. La masina actuala am schimbat distributia de doua ori, dar stiu ca este o operatie normala, nu necesita nici scoaterea motorului, desfacerea lui si inlocuirea vibrochenului si a altor componente.

Link to comment
Share on other sites

"Dupa cum observi, la noi e situatia chiar pe dos - adica si cei care au alte motoare au 'recunoscut' ca masina nu e atat de tare :LMAO:

Iar cu asteptatul, motorul asta are deja 4 ani de cand a aparut. Asa ca daca nu te-ai hotarat pana acum, asteptarea ta o sa tinda spre..infinit. In state nu se vinde motorul asta, e prea mic pentru ei. Deci care o sa fie criteriile prin care iti dai seama ca s-a terminat asteptarea? :D"

 

E destul de simplu. Si daca exista 2% sanse sa am probleme la lantul ala nonorocit, nu voi lua motorizarea respectiva. Atata timp cat cei care au alte motorizari nu se plang nici unul de aceasta problema, e clar ca ceva nu e in ordine cu acest motor. Iar daca este o sansa ca lucrurile sa mearga rau...vor merge in majoritatea cazurilor.

Pentru cei care au cumparat un BMW nou cu N47 lucrurile sunt diferite. S-au bucurat de masina un numar de ani, au avut-o de la inceput si stiu cum au intretinut-o si daca trebuie sa schimbe lantul ala cu tot ce mai e pe langa probabil o vor face pt ca altfel masina aia nu mai valoreaza nimic.

Dar eu, daca iau o masina de 4 ani vechime si ma trezesc ca peste 6 luni trebuie sa schimb jumatate de motor, intr-un service romanesc, ei bine nu prea suna bine deloc. Mai ales partea cu serviceul romanesc. Sau daca iau un motor second, de unde stiu ca nu pica si ala in 6 luni? Vreau seria 1 pentru sasiu, motor si dinamica. Altfel...A3 e mult mai tentant. Nu vreau o seria 1 la care sa ascult motorul ala toata ziua doar doar aud zgomotul de lant.

 

Pana in iunie mai am timp sa ma gandesc. Apoi voi trage linie si daca va fi Seria 1 "the one", voi alege intre 120d an 2007 cu motorizare M47 si 118i sau 120i dupa 2008.

 

 

da ce au servisurile romanesti raie?

iar daca juma de motor inseamna aprotimativ 2000lei piese atuci eu as da 4000 sa pun unu nou

i-a A3 la ala nu se schimba distributia in veci!si daca se schimba se duce la service in Germania

Link to comment
Share on other sites

E destul de simplu. Si daca exista 2% sanse sa am probleme la lantul ala nonorocit, nu voi lua motorizarea respectiva. Atata timp cat cei care au alte motorizari nu se plang nici unul de aceasta problema, e clar ca ceva nu e in ordine cu acest motor. Iar daca este o sansa ca lucrurile sa mearga rau...vor merge in majoritatea cazurilor.

Pai atunci dilema ți s-a rezolvat, nu are rost sĂŁ mai aștepți. Problema exista, li s-a ĂŽntâmplat unora, deci e reala. Cu toate astea, daca tu consideri ca 1% ĂŽnseamnĂŁ majoritatea cazurilor ..

 

Pe de alta parte :

 

Vreau seria 1 pentru sasiu, motor si dinamica. Altfel...A3 e mult mai tentant.

 

Ce 'altfel' mai conteazĂŁ la o mașinĂŁ? Finisajele? =))

Link to comment
Share on other sites

da ce au servisurile romanesti raie?

iar daca juma de motor inseamna aprotimativ 2000lei piese atuci eu as da 4000 sa pun unu nou

i-a A3 la ala nu se schimba distributia in veci!si daca se schimba se duce la service in Germania

serviceurile romanesti nu au raie... avem mecanici care chiar pot da lectii celor din Germania. Problema este ca au putine scule si echipamente si mai ales documentatie pentru fiecare operatiune care o fac. Unde mai pui ca in Germanica aia fac un motor in 4 zile pe banc cu manopera scumpa si la noi un mecanic face cate un motor pe zi atarnat pe masina si manopera "de o bere". Problema majora o regasim in reprezentante unde majoritatea sunt pusi japca.... de la patron la mecanici...

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

foarte corect ce ai zis.sunt si mecanici care te fura dar astia deobicei nu lucreaza cu hartii.si eu am avut experiente de tot felul.

dar la un schimb de distributie daca mergi la un service mare,ceri factura si garantie eu zic ca macar pe perioada garantiei conduci linistit si cu placere.

la un 520d 177 cp un unchi de al meu a facut operatiunea asta la achizitie ,desi nu se auzea zgomot de lant.a vrut sa stea el linistit.

eu sunt de parere ca daca nu iti permiti sa schimbi distributia la achizitia vreunuia din aceste motoare la care au aparut probleme,atunici ar trebui sa se orienteze spre alta marca non premium.

Link to comment
Share on other sites

foarte corect ce ai zis.sunt si mecanici care te fura dar astia deobicei nu lucreaza cu hartii.si eu am avut experiente de tot felul.

dar la un schimb de distributie daca mergi la un service mare,ceri factura si garantie eu zic ca macar pe perioada garantiei conduci linistit si cu placere.

la un 520d 177 cp un unchi de al meu a facut operatiunea asta la achizitie ,desi nu se auzea zgomot de lant.a vrut sa stea el linistit.

eu sunt de parere ca daca nu iti permiti sa schimbi distributia la achizitia vreunuia din aceste motoare la care au aparut probleme,atunici ar trebui sa se orienteze spre alta marca non premium.

sau marca sau motor fara astfel de probleme ... premium nu inseamna ca trebuie sa schimbi lantul....

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

de unde ai dedus asta?

la orice motor se schimba lantul si ce mai tine de distributie,la unele mai devreme la altele mai tarziu.

orice marca are problemele ei la motoare si nu numai.daca tot ai pomenit audi de ex axul cu came.

Link to comment
Share on other sites

de unde ai dedus asta?

la orice motor se schimba lantul si ce mai tine de distributie,la unele mai devreme la altele mai tarziu.

orice marca are problemele ei la motoare si nu numai.daca tot ai pomenit audi de ex axul cu came.

tu de exemplu ai schimbat lantul? eu am 320000 de km si lantul e ok. Am un prieten cu un e39 530d si 500 de k si lantul nu da semne. Normal rezista 1 mil de km daca uleiul este schimbat la timp si este de calitate. orice se strica odata si odata.... intr adevar orice motor are el o mica hiba. Dar asta e mare.....

La motoarele noastre singura problema sunt celebrele clapete de la admisie in rest motorul e bullet proved. Dar daca faci revizia la bmw te pun sa schimbi galeria la 100 de k deci problema nu apare daca faci service serios. La oameni astia e ceva nepravazut si ce nu poti sa preintampini

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

nu am schimbat lantul pt ca nu a fost nevoie dar am schimbat alte piese costisitoare care sunt in categoria probleme generale la e39.gen modul de abs care costa mai mult decat distributia la e60

la fel se poate cataloga si distributia la noile motoare de pe e60.daca trebuie schimbata o schimbi sau nu fiecare cum considera.

oricum bmw no o sa faca recall daca pana acum nu a facut

Link to comment
Share on other sites

"eu sunt de parere ca daca nu iti permiti sa schimbi distributia la achizitia vreunuia din aceste motoare la care au aparut probleme,atunici ar trebui sa se orienteze spre alta marca non premium. "

 

Eu cand am pus seria 1 pe lista m-am cam interesat cat costa intretinerea. Si am ajuns la concluzia ca mi-o permit. Dar parte asta cu lantul + tot ce e legat de el nu face parte din intretinerea normala. Cand te duci sa cumperi un BMW nou nu-ti zice nimeni pe graficul de revizii ca intre 80-100.000 de km trebuie sa schimbi jumatate de motor. Ca te costa 3-4000 de euro si o sa repeti operatia peste inca 80.000. Pune tu costul asta la revizia de 100.000 de km si o sa vezi cati isi permit sa cumpere masina asta.

 

Este clar ca unii nu fac distinctia intre distributia pe curea si cea pe lant. E normal ca o curea de distributie sa fie schimbata la 90.000 sau 120.000 de km. E o operatie pe care producatorul respectiv a prevazut-o cand a proiectat masina respectiva. Ma repet, dar este o operatie care nu implica scoaterea motorului afara, si nici desfacerea lui in profunzime. Lantul de distributie din care stiu trebuie e garantat sa tina cam cat e lifetimeul motorului, si asta e acum 150.000 de km. Deci hai sa zicem ca ar fi normal ca la 150.000 de km sa schimbi lantul ala. Dar din nou, ca la distributie, fara sa trebuiasca sa se intervina in interiorul motorului. Mie asa mi se pare normal. Pentru ca motorul ala odata desfacut in veci nu va mai fi pus la loc cu aceleasi tolerante cu care a iesit din fabrica. Si la cum a plasat BMW din proiectare lantul ala in spatele motorului, e clar ca nu a privit operatia de schimbare ca pe una de rutina. Lantul ala nu trebuia sa puna probleme.

 

Pana in iunie am timp sa ma mai gandesc. Si sa rasfoiesc topicul asta...

Referitor la A3, are cateva avantaje fata de seria 1 - e putin mai mare, atat la interior cat si in portbagaj, confortul e mai bun, atmosfera din interior e mai "calda"...dar dupa cum v-am spus, nu are sportivitatea pe care mi-o doresc eu.

Edited by BV26CAT
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei spotivitate nu iei diesel. Ia 135i, 1M...ai alte optiuni, si nici nu ai probl cu distributia.

taxe mari ,si oricum probabil ca fiecare dintre noi are in cap altfel "sportivitatea" .

Personal mi-am dorit si imi doresc 130i dar na taxe mari consum mare deocamdata pas.Pt ce vrea colegul merge si 118i sau 120i zic eu,nu stiu cat de fiabile sunt N43/N46 dar oricum din ce tin minte nu schimbi distributia la 80.000 km poate mai schimbi o bobina un senzor :)

 

bine http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=136258 aici mai sunt descrie ceva probleme pt N43.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

 

Eu cand am pus seria 1 pe lista m-am cam interesat cat costa intretinerea. Si am ajuns la concluzia ca mi-o permit. Dar parte asta cu lantul + tot ce e legat de el nu face parte din intretinerea normala. Cand te duci sa cumperi un BMW nou nu-ti zice nimeni pe graficul de revizii ca intre 80-100.000 de km trebuie sa schimbi jumatate de motor. Ca te costa 3-4000 de euro si o sa repeti operatia peste inca 80.000. Pune tu costul asta la revizia de 100.000 de km si o sa vezi cati isi permit sa cumpere masina asta.

 

Este clar ca unii nu fac distinctia intre distributia pe curea si cea pe lant. E normal ca o curea de distributie sa fie schimbata la 90.000 sau 120.000 de km. E o operatie pe care producatorul respectiv a prevazut-o cand a proiectat masina respectiva. Ma repet, dar este o operatie care nu implica scoaterea motorului afara, si nici desfacerea lui in profunzime. Lantul de distributie din care stiu trebuie e garantat sa tina cam cat e lifetimeul motorului, si asta e acum 150.000 de km. Deci hai sa zicem ca ar fi normal ca la 150.000 de km sa schimbi lantul ala. Dar din nou, ca la distributie, fara sa trebuiasca sa se intervina in interiorul motorului. Mie asa mi se pare normal. Pentru ca motorul ala odata desfacut in veci nu va mai fi pus la loc cu aceleasi tolerante cu care a iesit din fabrica. Si la cum a plasat BMW din proiectare lantul ala in spatele motorului, e clar ca nu a privit operatia de schimbare ca pe una de rutina. Lantul ala nu trebuia sa puna probleme.

 

 

Raționamentul tău are câteva probleme : In primul rand, întreținere la o mașină sh nu înseamnă doar revizii. Deci ar trebui sa ai bani sa schimbi si calculatorul de lumini si ambreiajul daca pica (am dat un exemplu aleator). Daca n-ai, atunci ajungi la vorba colegului care spunea ca nu ti-o permiți.

După care, o mașină din 2007 cel mai probabil o sa aibă peste 150 k km. Deci conform logicii tale, ar trebui sa ai deja bugetul pentru schimbat distribuția.

Si ultima chestie: schimbarea nu implica facerea motorului bucăți ca sa zici ca nu mai sunt aceleași tolerante. Si nici nu trebuie făcută la fiecare 80000 km.

Edited by mgi
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut probleme cu distributia la 116i/2004 N45.

A uruit circa 4 luni(mai ales la relanti si la turatii joase se auzea),am ignorat problema(stiu...) pana in momentul cand intr-o dimineata nu a mai pornit.Sau de fapt pornea dar se scutura masina asa de rau de parca era pe valuri.Dupa cateva incercati de diagnoza a cedat complet,nu a mai pornit.

Am dus-o la o reprezentanta(nu dau nume momentan) si fara sa vada masina mi-au zis ca era de la distributie.

Cica a fost sarita de la punct.M-au costat 150 ron piesele si vreo 600-700 nu mai retin manopera.Cu totul cam 900 ron.

Nu s-a facut nimic praf inauntru,doar mi-aduc aminte ca era scris ceva de inlocuire patine in deviz.O sa pun un scan dupa el zilele astea.

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

Referitor la patania cu X3 tin sa mentionez, nu lucrez la nici-o firma auto MERCEDES sau altele , patania e reala, .

Masina a fost reparata la PROCAR KOLN, cea mai mare reprezentanta BMW din EUROPA dupa BMW in sine .

La discutiile purtate cu BMW ESSEN raspunsul a fost invariabil acelasi :

- masina are 2 ani garantie sau 100 000 Km cu 1 an distributie extinsa , deci daca lantul se rupea in 2010 era garantie (?)

- masina este luata in leasing pe firma mea si plata am facut-o noi

 

Ca procedura :

1.Masina trasa pe drepata pe autobhan .

2.Sunat partener afaceri neamt get-beget care anunta BMW MOBILE SRVICE cel mai apropiat de locul faptei.

3.Sosit masina BMW MOBILE SERVICE de la PROCAR KOLN .

4.Decizie – motor kaput, trebuie motor nou .

5.Luat masina pe platforma .

6.Pe timpul reparatiei ni s-a pus gratuit masina la dispozitie , prima data un MINI dupa care un SERIA 5 .

7.Constatare la PROCAR KOLN , a durat 2 zile .

8.Comunicare pret .

9.Negociere cu BMW ESEEN si cu PROCAR KOLN .

10.Am obtinut preturi similare cu servicii suplimentare la PROCAR KOLN deci am ales PROCAR .

11.Motorul nou este garant 2 ani .

In 10.04.2012 s-a produs incidentul iar in 18.04.2012 am luat masina din service si am plecat spre casa .

Reparatia in sine cu probe cu tot a durat 3 zile .

 

Respect,

ROGER

 

P.S. Va pot pune la dispozitie copiile dupa facturile originale emise de PROCAR catre noi numai dupa ce va identificati pe adresa mea de e-mail -

tehnoroger@yahoo.com

 

Nume , prenume, telefon , adresa de e-mail

 

Iubesc BMW dar in 2012 am schimbat, alternator, kit ambreiaj cu volanta, motor nou, ... e prea mult pentru un moft .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.