Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut! Doresc sa cumpar un F10 de la un prieten. E genul care intretine masinile, are distributia facuta; mi-a dat factura. Problema este ca nu stiu daca sunt schimbate absolut toate piesele. Daca nu sunt, ar trebui sa fiu ingrijorat? Are in jur de 17k facuti dupa schimbul distributiei!

Ma indoiesc ca poate cineva sa iti spuna, eventual sti in ce stare este motorul masinii.

Daca ti-e prieten si ai incredere in el si stii ca a avut grija/intretinut de masina, mergi pe mana lui.

 

Prea putini stiu (sau au sculele necesare..) in ce uzura se afla distributia unui N47 la un moment dat.

Invata tu insuti sa distingi zgomotul specific de lant si asta e.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc ca poate cineva sa iti spuna, eventual sti in ce stare este motorul masinii.

Daca ti-e prieten si ai incredere in el si stii ca a avut grija/intretinut de masina, mergi pe mana lui.

 

Prea putini stiu (sau au sculele necesare..) in ce uzura se afla distributia unui N47 la un moment dat.

Invata tu insuti sa distingi zgomotul specific de lant si asta e.

 

sunt masini la care trosneste si nu se aude nimic ....nu e neaparat un indicator . Daca a fost schimbta si ai factura poti cauta serviceul unde s-a facut si sa ceri detalii despre cum lucreaza ei .

Link to comment
Share on other sites

Ma indoiesc ca poate cineva sa iti spuna, eventual sti in ce stare este motorul masinii.

Daca ti-e prieten si ai incredere in el si stii ca a avut grija/intretinut de masina, mergi pe mana lui.

 

Prea putini stiu (sau au sculele necesare..) in ce uzura se afla distributia unui N47 la un moment dat.

Invata tu insuti sa distingi zgomotul specific de lant si asta e.

Normal ca am incredere, dar tot spuneau unii pe aici, ca sunt doua variante de schimb; una cand se schimba mai multe piese si alta cu mai putine... Bine ca e schimbata; orice varianta ar fi!

Multumesc!

Edited by Cristibox
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am tot citit acest topic .. Am un F30 achizionat de curand cu 190k reali, sunt un pic speriat de ce am citit pe aici, asa ca vreau sa schimb distributia. Cei de la Service Scream (Tezparii) au o oferta la 3300 lei, dar sunt un pic indoit de cele postate de aici. Cei de la Bimmer ies din discutie, iar un drum pana la Bistrita ma cam sperie. Voi ce ma sfatuiti??
Link to comment
Share on other sites

nu se aude nimic suspect la masina, dar avand in vedere km am hotarat sa nu risc inutil.Drumul pana la Bistrita in sine nu e problema, dar ce se intampla daca apar situatii neplacute?? Gen o pierdere de ulei .. sau cine stie ce altceva .. de aceea, prefer sa fac distributia in Buc si oferta celor de la Team Service cred ca este ok ..
Link to comment
Share on other sites

Asa este, se poate intampla oricand ceva.. de aceea prefer pe cineva din Buc ca sa nu fiu nevoit sa apelez la platforma. Cat despre Autogenial nu vreau sa aud pt ca am studiat problema si nu cred ca stiu ce fac .. de ex am vazut postat pe pag lor un bmw F30 motor B47 cu distributie schimbata la ei unde au fost date patinele model nou jos si puse modelul vechi fara insertie de cauciuc.post-94061-0-45590700-1556269957_thumb.jpeg

post-94061-0-71279500-1556269968_thumb.jpeg

post-94061-0-95768500-1556269975_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ce vad postat la ei pe pagina . Bmw f30 motor b47 ce vine din fabrica cu patinele noi ce au insertie de cauciuc ( se vede din poze ) , apoi cu motorul curat si patinele model vechi cu probleme cele galbene , nu este inregula tocmai de aceea schimb distributia sa scap de probleme , si ei ce fac dau jos ce e bun si pun ce e prost , merci nu vreau asa mecanici .
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba sa merg la reprezentanta , pt ca nu vreau sa-mi bat joc de banii mei . Am citit toate commenturile de la acea postare si nu explica nimeni nimic . Poate ma Luminați voi eu vin de pe Renault , inițial vroiam sa cumpar un f10 dar am preferat un f30 si sa mai rĂŁmân cu 3000 de euro pt diverse investiții in masina , gen distributie si altele . Cum e treaba cu distributia facuta de Cei de la Alba , de ce au dat patinele bune jos si au pus pe cele proaste ?
Link to comment
Share on other sites

Vino prietene linistit la Bucuresti la Bimmer sau Service Teeam Bmw si fa distributia daca vrei calitate. Nu te mai lua dupa ce zic unii ciudati. Oamenii iti dau voie sa stai langa masina vreo 10 ore cat dureaza operatiunea...vezi tot ce schimba si intrebi tot ce vrei. La cat de multe au facut le stiu pe dinafara, nu ai de ce te teme ! Iti dau garantie 2 ani! Nu cred ca se joaca cu asa ceva ca sa stea apoi sa-ti plateasca motor nou ! Si mai ales sa isi strice renumele si sa inchida afacerile, mai ales ca le merge foarte bine ! Edited by jonnyy_b
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am revenit, am refacut filmarea de data asta cu o camera HD

Este filmat si pe stanga si pe dreapta si la motor. Am accelerat motorul prima oara la 1300 rpm si apoi la 1500 rpm.

 

Cu stima

Salut, la mine "fasaitul/frecatul" ala se aude cand am adus masina din germania acum 6 ani la 160 000 km si acum are 290 000 cu acelasi fasait..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am revenit, am refacut filmarea de data asta cu o camera HD

Este filmat si pe stanga si pe dreapta si la motor. Am accelerat motorul prima oara la 1300 rpm si apoi la 1500 rpm.

 

Cu stima

 

Daca bagi de seama, se aude un usor plescait, sa zicem ca o scurta bataie din palme regulata (sa zic la interval de o secunda.. maxim), de indata ce apropii camera de partea din spate, sub motor; aceea "plescaiala" creste in volum/intensitate fiind inca prezenta; totul la relanti.

 

Acela e un inceput usor de distributie uzata.

O sa creasca in intensitate si RITMICITATE acel zgomot.

 

Lantul nu fasaie, ci zdrangane iar acest zgomot se suprapune/amesteca intotdeauna cu zgomotul general al motorului.

.. De aceea e greu de depistat, daca nu separi zgomotele si localizarea lor.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vad ca si cei de la BForce fac aceeasi greseala ca si cei de la AUTOGENIAL, dau patinele bune de pe B47 si le pun pe cele vechi de N47 ori sunt habarnisti ori nu realizeaza ce prostii fac. Chiar nu stiu ce sa mai cred si ce sa fac.... voi ce parere aveti de cele postate chiar de ei pe paginile lor de fb?? Vreau sa fac distributia si nu stiu incotro sa ma indrept.

post-94061-0-10799900-1557148244_thumb.jpeg

post-94061-0-80830900-1557148256_thumb.jpeg

post-94061-0-40232300-1557148269_thumb.jpeg

post-94061-0-71055300-1557148280_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Ăn primul rând cĂŁ ĂŽncepe sĂŁdirea de panicĂŁ pentru B47...cĂŁ deh. DacĂŁ ĂŽi ĂŽntrebi de ce o schimbĂŁ, jale: "e același motor cu distribuția ĂŽn spate". Probabil vor sĂŁ se asigure cĂŁ mĂŁnâncĂŁ pâine cu susan și peste 10 ani, sĂŁ nu rĂŁmânĂŁ fĂŁrĂŁ distribuțiile atotgeneratoare de profit masiv.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pe alea le au pe stock..

 

Nu am verificat pentru ca sunt la munca dar poate piesele sunt interchangable- sa poti pune modelul vechi pe motorul nou si invers, nu ar fi prima oara cand fac asta cei de la bmw.... dar in cazul in care nu sunt, ce se intampla daca se rupe si distruge motorul? Daca il trimiti la bmw group germania si constatainstalarea piesei defecte, ii poti obliga s aiti monteze motor nou?

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai asta vreau sa zic la N47 nu sunt bune patinele vechi si cei de la bmw au scos patine noi cu insertie de cauciuc care atenueazĂŁ din vibrații si din socuri , iar cei de la BForce si Autogenial de buni ce sunt le dau pe cele model nou upgradate si pun patine vechi 😡
Link to comment
Share on other sites

Nu credeti ca e bine sa cautati sa puneti ultimile patine!?

Asta trebuie sa cereti. Nu conteaza daca ei ai stocuri vechi.

Daca nu au ultimile repere NU este problema voastra. Voi sunteti clientii (voo aveti banu') si voi decideti ce piese sa vi sa puna, chiar cu riscul lor de a pierde in client.

 

Desigur ca sunt multi mecanici, serviceuri carora NU le plac clientii informati!

Clienti neinformati = marfa ieftina.

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu m-ar mira ca unele service-uri sã aibã acces la ceva stocuri de piese vechi ce nu fac obiectul ultimei revizii ºi sã le comercializeze la preÞ de last revision, evident, ei procurându-le cu un preÞ mult scãzut (ceva asemãnãtor cu dumping-ul uleiurilor ce au deja la activ câÞiva ani de stat prin depozite).

 

NU zic cĂŁ aÂşa este, dar orice este posibil ĂŽn goana dupĂŁ profit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.