Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Asa ma gandeam si eu cum sa faci Asa ceva , Nu controleaza nimeni aceste ateliere asa zis ,, specializate,, ? Sau doar noi suntem cei ce putem trage un semnal de alarama despre incompetenta lor , noi trebuie sa studiem ce si cum se repara la o masina ? Eu lucrez in alt domeniu chiar daca cumva tot tehnic, am avut nevoie doar de cateva saptamani de studiat pe internet despre ce si cum se face , aceste ateliere chiar Nu au un sef ceva care sa urmareasca proceduri sau procese technologice ? Se lasa asa la mana mecanicilor mai mult sau mai putin experimentati , mecanicii chiar Nu se gandesc cand dau un model de patine jos si pun un alt model depasit . Ei fac asta zilnic si asemenea greseli sunt de neiertat , Asa ca eu Nu voi calca in viata mea la BForce sau Autogenial . Edited by IULIANR
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asa ma gandeam si eu cum sa faci Asa ceva , Nu controleaza nimeni aceste ateliere asa zis ,, specializate,, ?

doar RAR (aleator) si ANPC (in urjma unei reclamatii)...

 

daca te asteptai sa ii controleze si reprezentanti ai BMW din Romania, ei bine asta nu se poate intampla... :popcorn:

 

si da, unii mecanici au invatat sa faca DOAR distributii, unii pe masinile clientilor, altii din rutina multitudinii de operatiuni repetate... dar asta nu ii face buni sau mai buni, poate doar sa ai o minima garantie ca in ceea ce priveste distributia acel mecanic stie ce face... :console:

Link to comment
Share on other sites

Nu au un sef ceva care sa urmareasca proceduri sau procese technologice ? Se lasa asa la mana mecanicilor mai mult sau mai putin experimentati , mecanicii chiar Nu se gandesc cand dau un model de patine jos si pun un alt model depasit . Ei fac asta zilnic si asemenea greseli sunt de neiertat , Asa ca eu Nu voi calca in viata mea la BForce sau Autogenial .

 

De obicei șeful ĂŁla de atelier e chiar patronul, care la rândul lui a fost mecanic cândva pe la reprezentanțĂŁ. Când ajungi la un punct și ĂŽți faci singur afacerea nu prea o sĂŁ mai stai de toatĂŁ lumea, oricât ai vrea tu sĂŁ fii de serviabil cu clienții. Când ajung sĂŁ fie foarte mulți, dai chix. Dai chix pentru cĂŁ trebuie sĂŁ-ți angajezi personal, personal care nu este instruit corespunzĂŁtor, remunerat sub asteptĂŁri și complet dezinteresat/demotivat. Cu atât mai greu ĂŽmi e sĂŁ cred cĂŁ atelierele mici ĂŽși pot permite sĂŁ ducĂŁ la instruire și training toți mecanicii. Ăn general au unul sau doi bĂŁieți mai bine instruiți și experimentați, restul sunt pentru a face fațĂŁ numĂŁrului mare de clienți și nu sunt specializați. Bine, specializați nu sunt nici cei de la reprezentanțe, dar acolo au acces mĂŁcar la proceduri ĂŽn mod direct.

 

Cât despre ce model de patine ĂŽți dĂŁ ție ca mecanic sĂŁ pui, unii pur și simplu habar nu au, alții merg pe mâna de japcĂŁ: "nu boss, astea e alea bune, tot ce e din fabricĂŁ a venit prost" - și lumea o ia de bunĂŁ. Atelierele care fac distribuții la B47 doar pentru cĂŁ "e același motor cu distribuția ĂŽn spate" sau alte aberații ar trebui evitate. Asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu trebuie fĂŁcute și la B47 distribuțiile la un numĂŁr sĂŁnĂŁtos de mare de km, dar ĂŽn niciun caz nu trebuie bĂŁgat ĂŽn aceeași oalĂŁ cu N47 și N47T.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

distributiile la B47 inca sunt facute in mare parte doar pentru promovare.

si va avea succes, va garantez.

la fel a fost si cu N47 la inceputuri, plin de povestitori si promovari de panica.

 

slabi mecanicii...cand ar trebui de fapt sa promoveze injectia de la B47 care TEORETIC e o idee mai slabuta si predispusa la defectiune.

dar stai ca le dau ideishifty.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ba baiatule,calmeaza-te,vad ca esti pornit pe toata lumea,e simplu,daca cineva nu iti inspira incredere spui pas,nu dezbati aici zile intregi ,eu nu le tin partea,am asistat la toata lucrarea,am verificat toate codurile sa bata cu ultimele scoase pe piata si pa...mie mi-au pus patine negre .Si eu eram putin suspicios inainte de lucrare.
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Scuze daca am deranjat . Nu am fost nicaieri inca o sa vad ce o sa fac pana la urma si o sa va anunt si pe voi . Nu dezbat nimic doar am spus ce am vazut ( si ce poate vedea toata lumea ) postat de ei pe pagina le lor de farcebook . Scuze incaodata , nu sunt expert in Bmw vin de la alta marca si nu vreau Sa fiu pacalit .

P.S. Nu cred ca este frumos apelativul folosita de tine , este o comunitate frumoasa si este bine sa pĂŁstram un ton civilizat 😉

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am achizitionat recent un BMW 320D E92 (2011) din Germania cu 169.000km.

 

Masina are tot istoricul, insa distributia nu a fost schimbata pana acum. Momentan am 171.000, nu stiu exact cum se aude o distributie slabita si as vrea sa va intreb ce mi-ati recomanda si daca imi recomandati sa o schimb la ce service auto. Am venit cu ea pe roti din Frankfurth si masina a mers perfect.

Link to comment
Share on other sites

BagĂŁ un telefon și vezi, dar e dacĂŁ la atelierele specializate e ĂŽn jur de 3500RON la care mai pui și uleiul, la reprezentanțĂŁ așteaptĂŁ-te la preț dublu lejer.

 

Service-urile specializate ĂŽți terminĂŁ mașina ĂŽn aceeași zi. La reprezentanțe dureazĂŁ. E drept, ai avea mai multĂŁ siguranțĂŁ la reprezentanțĂŁ prin prisma garanției lucrĂŁrii, dar nimeni nu ĂŽți poate zice cĂŁ dacĂŁ o faci la reprezentanțĂŁ ești super salvat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut iMirel94,

 

Mergi la reprezentanta si fa un test costa pana in 100 de lei. Se foloseste un microfon de inalta fidelitata, si apoi se determina viata ei.

 

Intradevar este un test care se poate face la distribuĂâşie, doar ca pe mine m-a costat 400 - 450 lei la Apan Suceava, a fost asa scump deoarece mi-a scos intinzatorul de la distributie, a bagat un intinzator care avea in interior un cilindru pivotant si in functie de cat de iesit in afara sau bagat in interior nu mai tin minte bine isi da seama daca e o problema la distributie si intradevar asculta si cu un stetoscop si l-a inlocuit cu unul nou (cica nu se pune innapoi daca a fost acos)

 

La mine se auzea ceva la motor si mi-era frica sa fie distributia dar a fost galeria de admisie a inceput sa joace clapetele din ea.

 

Am mai bine de un an si 30 000 km de cand am facut testul si nici o problema.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

Am achiziționat de afara (site licitație) un bmw 320 ed an 2014 luna 8,163 cai,are 200.000 reali cu istoric și toate reviziile fĂŁcute afara (bmw istoric) am ascultat motor dar nu se aude nimic suspect ,trage bn motor silentios,ulei la nivel maxim și are 8000 km de când a fost schimbat,vroiam sa va intreb cât credeți ca mai pot merge cu distribuția asta de fabrica ?si dacĂŁ știți ce cod motor are acesta tip,momentan nu mi-au venit actele...

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua,

Am achiziționat de afara (site licitație) un bmw 320 ed an 2014 luna 8,163 cai,are 200.000 reali cu istoric și toate reviziile fĂŁcute afara (bmw istoric) am ascultat motor dar nu se aude nimic suspect ,trage bn motor silentios,ulei la nivel maxim și are 8000 km de când a fost schimbat,vroiam sa va intreb cât credeți ca mai pot merge cu distribuția asta de fabrica ?si dacĂŁ știți ce cod motor are acesta tip,momentan nu mi-au venit actele...

Mai jos ai o lista:

N47 trouble.pdf

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut comunitate, sunt nou pe-aici. Am un E87 118d 143 cp de aproximativ un an cu aproape 60.000 km la bord. Cand am bagat masina in garaj mi s-a parut ca se aude un zgomot ciudat, rotund la motor, si imi e teama sa nu fie lantul de distributie, avand in vedere toate probleme relatate cu acest cod de motor.

 

 

Astept parerile voastre. Stima.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut iMirel94,

 

Mergi la reprezentanta si fa un test costa pana in 100 de lei. Se foloseste un microfon de inalta fidelitata, si apoi se determina viata ei.

 

 

Testul iti spune starea lantului de sus, insa pt cel de jos nu prea ai cum sa afli fara sa demontezi. Nu cred ca folosesc un microfon, ci verifica starea intinzatorului si anume cat de tare e intrat inauntru.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.