Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Depinde și de tipul de sunet. Nu orice sunet = distribuție pe ducĂŁ. ParcĂŁ și rapoartele PUMA ziceau cĂŁ anumite sunete sunt normale.

da, asa e... e si normal sa se auda... in fond, este "fier-pe-fier"...

 

anormal e sa se rupa lantul :popcorn:

 

Cati dintre voi care aveti N47 admirati ce "work of art", pardon silentios au facut N47 comparativ cu M47, ca asa zic ei, de aia au mutat lantul, sa balanseze motorul.

B47 e si mai silentios...

Link to comment
Share on other sites

 

B47 e si mai silentios...

Visam eu frumos, ca o sa iau seriile, pardon motoarele la rand, E90 - M47, F30/31 - N47, G30 - B47... De aia si pseudonimul ales, ..dar nu se poate tata, trebuie sarit peste anumite versiuni de motoare! :msn-cry: mai ales cand ai familie, copii...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Vrei sa te plimb o tura cu Mondeo din familie care are Diesel pe lant ?

 

Nu inseamna ca daca ai un Mondeo in familie cu distributie pe lant diesel asa sunt toate, eu am zis ca 90% din toate modelele de masini Ford au distributie pe curea si aia tine mai mult decat distributia pe lant de la bmw.

 

Iar tehnologia noua de la Ford, este cu cureaua de la distributie care sta in ulei ( in baie) pentru mai multe beneficii in timp, printre care si durabilitate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cat despre Autogenial nu vreau sa aud pt ca am studiat problema si nu cred ca stiu ce fac .. de ex am vazut postat pe pag lor un bmw F30 motor B47 cu distributie schimbata la ei unde au fost date patinele model nou jos si puse modelul vechi fara insertie de cauciuc.post-94061-0-45590700-1556269957_thumb.jpeg

 

 

Eu zic ce vad postat la ei pe pagina . Bmw f30 motor b47 ce vine din fabrica cu patinele noi ce au insertie de cauciuc ( se vede din poze ) , apoi cu motorul curat si patinele model vechi cu probleme cele galbene , nu este inregula tocmai de aceea schimb distributia sa scap de probleme , si ei ce fac dau jos ce e bun si pun ce e prost , merci nu vreau asa mecanici .

 

 

Nu e vorba sa merg la reprezentanta , pt ca nu vreau sa-mi bat joc de banii mei . Am citit toate commenturile de la acea postare si nu explica nimeni nimic . Poate ma Luminați voi eu vin de pe Renault , inițial vroiam sa cumpar un f10 dar am preferat un f30 si sa mai rĂŁmân cu 3000 de euro pt diverse investiții in masina , gen distributie si altele . Cum e treaba cu distributia facuta de Cei de la Alba , de ce au dat patinele bune jos si au pus pe cele proaste ?

 

 

Vad ca si cei de la BForce fac aceeasi greseala ca si cei de la AUTOGENIAL, dau patinele bune de pe B47 si le pun pe cele vechi de N47 ori sunt habarnisti ori nu realizeaza ce prostii fac. Chiar nu stiu ce sa mai cred si ce sa fac.... voi ce parere aveti de cele postate chiar de ei pe paginile lor de fb?? Vreau sa fac distributia si nu stiu incotro sa ma indrept.

 

 

Pai asta vreau sa zic la N47 nu sunt bune patinele vechi si cei de la bmw au scos patine noi cu insertie de cauciuc care atenueazĂŁ din vibrații si din socuri , iar cei de la BForce si Autogenial de buni ce sunt le dau pe cele model nou upgradate si pun patine vechi 😡

 

 

Nu e vorba de idei , pur si simplu ma minunez cum fac de dau jos niste repere si pun unele downgrade. Posesorii respectivelor masini ce zic ? Mai vad unii colegii de grup multumiti de ei , cand colo Nu stiu ce fac acei mecanici 😞

 

intreb si eu ca un novice si poate interseaza si pe altii.

si nu as vrea sa ramana forumul cu o dezinformare, daca asa e.

la B47 patinele au insertie de cauciuc si sunt negre pe ultimele repere? tind sa cred ca nu.

la n47 sigur sunt negre si au insertie de cauciuc.

Link to comment
Share on other sites

Peste 150k km nu mai garanteaza nimeni nimic

 

Peste 200k e deja cazan,va asumati riscurile,mai ales "ofertele rare " de pe la noi cu patru butoane

 

e corecta prima afirmatie , totusi cu cazan ai dat in bara , mai ales pe forum unde urmarim sa oferim masinilor intretinerea corecta . Ce e prin targ ,ce vand altii , e cancan deja

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hai sa filtram, cei care au peste 200k KM. Si nu au schimbat.

Atâta timp cât la unii s-a rupt sub 100k distribuția nu vĂŁd motivul pentru care ar fi necesar sĂŁ nu posteze și cei cu un numĂŁr mai mic de km. DacĂŁ pe tine nu te intereseazĂŁ cei sub 200k nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ pe alții nu-i intereseazĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

Ce e sub 200k km si s-a rupt este un procentaj foarte mic. De ce te-ar interesa ? Imi dai tu un motiv bun ?

Imi permiti sa iti dau un raspuns foarte bun?

 

FAPTUL CA O DISTRIBUTIE PE LANT NU ARE VOIE SA CEDEZE, CU ATAT MAI PUTIN SUB 200K km!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Procentul la mașinile la care se rupe distribuția e de asemenea unul mic. La ce te intereseazĂŁ ce și cum se ĂŽntâmplĂŁ atât timp cât procentul e unul mic?!

 

DacĂŁ nu ești mulțumit de rĂŁspuns, mai citește o datĂŁ ce am scris ĂŽnainte de asta cĂŁci ai și acolo rĂŁspunsul.

Edited by MarianRo
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1564514861[/url]' post='2496716']

....totusi cu cazan ai dat in bara , mai ales pe forum unde urmarim sa oferim masinilor intretinerea corecta .

 

 

Da,tu si încă 2

Restul sunt la stadiul asta :http://www.bmwclub.r...82#entry2496782

 

 

Sa fim serioși, nu ne mai uitam la Mihaela,avem o vârsta totuși..

Edited by Vlf
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe mobile.de sunt multe e90-URI cu motoarele n47 care au in jur de 250000km iar in descriere nu e specificat nici un schimb de distribuție și nu cred ca ar omite un detaliu atât de important.

Nu vreau sa fiu ĂŽnțeles greșit și ca neg posibilitatea de rupere a lanțului. Eu cred ca este aleatoriu și cred ca cine cumpara n47 ĂŽși asuma acest defect, schimba distribuția și 100.000km ar trebuii sa stea liniștit.

Eu am achiziționat de 1 sĂŁptĂŁmâna un E90 320d din 2011 cu 189.000km, momentan nu are nici un zgomot dar in primĂŁvara voi schimba distribuția știind ca pana atunci sigur nu voi face 10.000km. Asta dacĂŁ nu ĂŽncepe sa facĂŁ vreun zgomot. :) sper sa tina și lanțul cu planul meu :))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare...

Am "ĂŽnnebunit" cat am citit despre distribuĂâşie la motoarele BMW. Ăntâmplarea face sĂŁ-mi fi achiziĂâşionat un F31 (316d) 2015 cu motor B47 si nu am schimbat distribuĂâşia. MaĂâ˘ina are acum 191.000 (178 k la achizitie).

Am fost si la BMW Autocobalcescu pentru test distributie Ăâ˘i un recall in service si mi-au spus cĂŁ pentru tipul asta de motor nu au procedurĂŁ pentru a testa distribuĂâşia. In concluzie, la recomandarea lor, nu am schimbat-o, ĂŽncĂŁ.

 

Offtopic: DacĂŁ mai este cineva pe forum cu aceeaĂâ˘i motorizare, poate sĂŁ-mi dea un PM pentru a discuta mai multe.

 

Toate bune!

 

 

Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pe mobile.de sunt multe e90-URI cu motoarele n47 care au in jur de 250000km iar in descriere nu e specificat nici un schimb de distribuție și nu cred ca ar omite un detaliu atât de important.

Nu vreau sa fiu ĂŽnțeles greșit și ca neg posibilitatea de rupere a lanțului. Eu cred ca este aleatoriu și cred ca cine cumpara n47 ĂŽși asuma acest defect, schimba distribuția și 100.000km ar trebuii sa stea liniștit.

Eu am achiziționat de 1 sĂŁptĂŁmâna un E90 320d din 2011 cu 189.000km, momentan nu are nici un zgomot dar in primĂŁvara voi schimba distribuția știind ca pana atunci sigur nu voi face 10.000km. Asta dacĂŁ nu ĂŽncepe sa facĂŁ vreun zgomot. :) sper sa tina și lanțul cu planul meu :))

 

Ai vazut vreun neamt care a scris in anunt ca a schimbat distributia ? Nu cred ca fenomenul e aleatoriu. Cred ca depinde intr-o oarecare masura de stilul de condus, folosirea sistemului start-stop si frecventa schimburilor de ulei . Bineinteles piesele sunt pe primul loc- cele de productie mai veche au mai multe probleme .

Si eu am zis, la fel ca tine , ca poate scap . Pe la 215-220k a inceput sa se auda lantul, iar la 245k era grav . Si in majoritatea cazurilor , cam dupa 200k km , lantul se cere schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Deci am cumparat un E93 cu N47, fabricat 11/2009, cu distributia schimbata ka Bimmer Workshop Constanta, cu factura, garantie 24 luni, rulaj de la operatiune aprox 20.000 km.

Am pe factura urmatoarele coduri:

- bm13528589971 - lant;

- bm13527797906 - lant distributie;

- bm13528580559 - asta nu stiu ce e;

- bm13528573159 - ghidaj lant distributie;

- bm13527797905 - intinzator lant;

- bm11318570649 - lant distributie;

- bm11317797514 - kettenrad nockenwelle ?;

- bm11317797899 - patina;

- bm11317797898 - patina;

- bm1131858699 - intinzator lant;

- bm11417798019 - pinion pompa ulei;

- bm11417797896 - lant distributie;

- bm11137807302 = garnitura baie;

- bm11147797491 - garnitura capac distributie;

- plus semering suport diuzax4, ulei BMW etc.

 

E de bine? Ma tine distributia ceva vreme?

Link to comment
Share on other sites

BMW X1 sdrive16d - E84 / fabr. Apr. 2014 - teoretic din seria motoarelor N47 "fara probleme".

km> cumparat la 130.000 km personal din DE - reprezentanta BMW - cu "garantia ca nu face parte din lotul cu probleme - cel de pana in 2013"

 

Schimbat distributie la 167.000 km - se auzea dimineata la pornirea la rece... lantul era intins si cateva zale strambe, intinzatorul era la maxim iesit si uzura pe unul din pinioane.

 

Concluzia: Am schimbat la timp - si am preintampinat o "belea"..

Concluzia 2> Datorita intervalelor de service prea mari in Germania.. la 30.000 km - uzura e prea mare iar uleiul - oricat de laudat ar fi.. nu face fata. Apare uzura si implicit deteriorarea lantului/angrenajului.

 

Asadar .. aveti grija!

Edited by Andrei A.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am lucrat intr o reprezentanta Bmw si din ce zicea lumea pe acolo codurile de motor terminate in a si c nu au pb cu distributia ; eu tocmai am schimbat la al meu n47d20c si se prezenta f bine la 180k doar putin slabit lantul ; oricum in jur de 200k ar tb schimbat orice distributie pe lant asa este normal
Link to comment
Share on other sites

Am lucrat intr o reprezentanta Bmw si din ce zicea lumea pe acolo codurile de motor terminate in a si c nu au pb cu distributia ; eu tocmai am schimbat la al meu n47d20c si se prezenta f bine la 180k doar putin slabit lantul ; oricum in jur de 200k ar tb schimbat orice distributie pe lant asa este normal

 

Cu asta nu prea sunt de acord. Cand au ajuns curelele de pe VAG-uri sa tina pana la 180K, un lant schimbat la 200K denota ceva delasare de la producator. Durata de viata a curelelor a mers in directia diametral opusa cu cea a lanturilor, si asta din punct de vedere tehnic, nu prea are sens.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.