Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

d-rive..e treaba gandita , pt service..doar ca au o surpriza ,caci pica mai des decat au anticipat ei si inainte de expirarea garantiei

 

Mie la Alfa 159 2007 cand mi s-a intins lantul la doar 80k,

 

 

cum iti dai seama ca s-a intins !? :pardon:

Edited by gelu_bmw
Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand, ti se aprinde check engine si iti da eroare pe amandoua axele cu came, P1010 si P1011 daca imi amintesc bine. Si in al doilea rand, masina intra in limp mode si nu o mai poti tura, iar peste 120 la ora abia abia ajunge. Eu cand am luat Alfa, reparatia a suportat-o vanzatorul, 600 euro (pe mine m-a dus 2800 lei cu totul, a trebuit schimbat uleiul, ma rog).

 

Si cum zice D-rive, motorul devine zgomotos, tractoras (a mea era pe benzina).

Edited by WLF
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand, ti se aprinde check engine si iti da eroare pe amandoua axele cu came, P1010 si P1011 daca imi amintesc bine. Si in al doilea rand, masina intra in limp mode si nu o mai poti tura, iar peste 120 la ora abia abia ajunge.

 

 

pai si ce om intreg la cap ar merge cu masina asa ?! si n-ar schimba..:mellow:

 

sau la bmw-u cade si gata !? te-ai ars

Link to comment
Share on other sites

Pai nu iti dai seama la diesel se pare, zgomotul nu se aude din cauza zgomotului normal de tractoras. Si daca nu iesi din oras foarte des, nu iti dai seama ca nu se duce mai tare. Posibil la BMW sa nu se aprinda nici check egine, cine stie. In oras se comporta normal, deci motorul inca trage aparent normal. Edited by WLF
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

SI EU AM ACEEASI PROBLEMA AM SCHIMBAT TOATE PATINELE DOUA LANTURI CEL DE LA ARBORE NU L-AM PUTUT SCHIMBA DIN CAUZA UNUI PINION SI INTINZATOARELE HIDRAULICE SI TOT FACE ACEL ZGOMOT.COSTUL ACESTOR PIESE A FOST DE CCA 1000 RON.PANA AICI NICI O PROBLEMA ACUM VREAU SA SCHIMB SI ARBORELE DAR AM DOUA DILEME UNA LEGATA DE CUZINETI FIINDCA AM VAZUT CA SUNT PE CULORI CRED,IAR IN CARTEA SEVICE E UNDEVA PE BLOCUL MOTOR UN COD CE REPREZINTA GROSIMEA LOR SAU CEVA DE GENUL ACESTA SI A DOUA DILEMA DACA SCHIMB SI ARBORELE PROBLEMA POATE REAPAREA SAU MATERIALUL DIN CARE E FACUT ARBORELE SI LANTUL IMPIEDICA REAPARITIA ACESTEIA.ORICE SFAT LEGAT DE COTA CUZINETILOR E FOARTE BINE PRIMIT.

E UN LINK PENTRU A VA LAMURI DE COTELE CUZINETILOR http://bmwfans.info/parts/catalog/E60N/Sedan/Europe/520d-N47/LHD/N/2007/september/browse/engine/crankshaft_with_bearing_shells/

Edited by florincosta
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da, daca schimbi arborele trebuie sa schimbi si cuzinetii, intrucat cei vechi vor avea deja uzura. Legatura este ca arborele este cel care angreneaza distributia printr-un pinion, problema este acel pinion care angreneaza lantul de la distributie...
Link to comment
Share on other sites

Teoretic acel pionion ar trebui schimbat separat, fara sa mai umbli la arbore. Cel putin la Alfa, in kitul de distributie, erau incluse cele trei pinioane, de la arbore si axe cu came.

 

Inca o chestie interesanta. Motorul avea doua lanturi, unul pentru distributie, si celalalt pentru balans, in sensul de echilibra motorul si a elimina vibratiile la relantiu.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

da, daca schimbi arborele trebuie sa schimbi si cuzinetii, intrucat cei vechi vor avea deja uzura. Legatura este ca arborele este cel care angreneaza distributia printr-un pinion, problema este acel pinion care angreneaza lantul de la distributie...

Deci acel pinion se uzeaza, uzandu-se trebuie schimbat tot arborele, ceea ce duce si la schimbarea cuzinetilor. Daca gasesti un arbore sh sa zicem nu pote fi rectificat la cota cuzinetilor?

Link to comment
Share on other sites

De ce? Este turnat cu arborele? Imi e greu sa cred. Ar trebui sa se poata schimba doar pinionul.

Tocmai la asta ma gandeam si eu. Acel pinion e parte integranta din arbore? Nu poate fi schimbat doar pinionul respectiv?

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

N-are cum sa fie turnat, fiti seriosi. Uitati-va si pe diagramele de la valve, arata la fel axele cu came cu tot cu pionion in capat, si apoi cand te uiti la distributie, arata pionionul separat. Deci e doar o exemplificare, la arbore pionionul nu e turnat, este separat, reperul 2. Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

din ce vad si pe realoem pare a fi turnat, daca ar fi fost doar un pinion de schimbat problema ar fi fost simpla si ieftin de rezolvat...cat despre alezarea arborelui nu as prea face-o...

Despre alezare nici eu nu as fi de acord , ar insemna ca ne intorcem la Dacia. Totusi cred ca e absurd sa schimbi arbore si cuzineti din cauza unei pb la distributie.

 

WLF,pinionul ala e de sus, nu e de pe arbore.

Uite aici, se vede mai bine pozitia sa.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E83N/SAV/Europe/X3_2.0d-N47/LHD/N/2009/january/browse/engine/timing_timing_chain_lower_p/

Schema spune totul numai ca trebuie vazuta din alt unghi ca sa vedem cum se prinde de arbore.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.