Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

nu m'am uitat ... am sesizat imediat ce am luat masina si am facut un drum bucuresti - corabia - bucuresti ( nu stiu cati km sunt caci a fost prima data ) si deja imi disparuse o liniuta, apoi am mai facut un drum de vreo 500km si am zis la panarama sa ma uit iar in service menu/ oil level si --pac-- mai disparuse o liniuta .... nu am avut cum sa ma uit ... oricum o sa ma duc la mhs marti si o sa vedem acolo ... dar 2 liniute d'alea ar trebui sa insemne cam 400ml .... nici la vw nu se intampla la ~1500km sa pierzi juma de litru ...

 

LE: pe sub masina nu am vazut pete ...

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

@myx - asta in cazul in care il "papa" motorul - mi se pare ca este GRAV !!! o sa rog pe cineva sa se uite in spate la demaraj ... dar sper sa nu fie asa

 

- sper sa'l piarda ... pe undeva ... ( cu toate astea am schimbat toate garniturile implicate - discutand si la propunerea reprezentantului MHS - lucru care mi s'a parut normal si de bun simt )

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

.... nici la vw nu se intampla la ~1500km sa pierzi juma de litru ...

 

vw-urile au motorizari care papa si un litru la mia de km, deci 400 la 1500 e chiar rezonabil, vorbesc din experienta proprie

 

insa la tine clar trebuie verificat ca ceva nu e ok daca inainte nu papa

Link to comment
Share on other sites

Daca pierde atat ulei ar trebui sa fie vizibil daca ridici masina pe rampa. Sa il manance ma indoiesc e f mult si doar nu ti a umplat la segmenti cand ai schimbat distributia. Sa nu piarda pe la capacul la culbutori, ai schimbat garnitura?
Link to comment
Share on other sites

@oserx - pe joja ai verificat uleiul? Poate ai probleme cu senzorul de nivel. Oricum, la service cel mai probabil ti-o vor servi pe aia cu BMW specifica un consum normal de ulei ca fiind pana in 1L/1000 km.
Link to comment
Share on other sites

asta cu 1l/1000km o pot servi cui vor - dar garantez ca nu vor face acest lucru ... 1L/1000km nici la dacia 1300 nu cred ca exista consumul asta ... cred ca nici motoarele M nu au asemenea consum ....

 

o sa verific acum pe joja ... ma duc pana la masina si va zic apoi ...

 

am schimbat toate garniturile pe care mi s'a sugerat sa le schimb - in afara programului de garantie

 

pe elevator am unde sa o ridic, dar mi'e lene sa bat orasul in stanga sau dreapta pt asta ... o sa ma mai uit acum pe la motor cand cobor ... oricum marti sunt la mhs

 

---

LE: nu stiu daca atunci cand s'a desfacut motorul s'au scos si pistoanele din bloc ... atunci ar fi fost singura posibilitate sa se fi invartit segmentii ..

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

am zis de cand am luat masina - zgomotul pare mai "tzacanitor" si real vb turbina suiera la acceleratii - dar la 118d nu se aude turbina ... asta e un alt lucru care ma "deranjeaza" ... sub masina nu e pata de ulei pe jos ( asfalt ) - trebuie ridicata pe elevator ! Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

m'am uitat pe joja ... cand am luat masina ... si m'am uitat si pe computer ... erau amandoua in parametrii !

normal nu aveau motive sa scoata pistoanele din bloc. Au desfacut doar biela sa scoata vibrochenul. Dar daca consuma atat de mult ulei din cauza la segmenti mai apareau si alte simptome. Parerea mea ramane ca pierde pe la vreo garnitura ceva.

Link to comment
Share on other sites

Pare sub jumatate, intr-adevar, dar daca nu te-ai uitat pe joja cand ai luat masina, cam degeaba. Poti sa completezi cu putin ulei si apoi sa urmaresti exact pe joja.

 

s'a facut si schimbul de ulei+filtru in momentul in care s'a reasamblat motorul

Link to comment
Share on other sites

O sa se faca lumina cand ajungi la service.

E posibil sa-ti curga si pe la baie daca n-au etansat-o corespunzator, dar pete de ulei sa nu ai pe sub masina. Se opreste in scut, iar curentii de aer il arunca pe undeva pe la jumatatea masinii, dupa scuturi.

Link to comment
Share on other sites

am dat'o rau de tot ... :) maine vad ce se intampla ... la 8-8:30 sunt prezent la MHS ... nu stiu ce o sa iasa ... oricum sunt calm, ... ce ma irita mai rau e faptul ca atunci cand accelerez si am un perete sau un gard in imediata apropiere, zgomotul este destul de metalic ... inainte era mai ... "suav" ...
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma tie ti-au inlocuit si arborele si cuzinetii, nu?

Daca totul e montat bine si piesele noi, ceva nu e bine.

Ce spuneam eu mai devreme cu avansul modificat e adevarat, dar nu provoaca zgomot metalic.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.