Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Salut am si eu o mica nedumerire, am un BMW 118 d 2010 55.000 de km si masina cand porneste are un sunet metalic, parca e ceva neuns pe acolo. Masina are start stop si cand il folosesc adica cand e activ si se opreste masina la semafor, la pornire sunetul e fff evident si accentuat in schimb dimineata cand e rece la prima pornire nu face sunetul respectiv.

Sa mi fac griji de acest lant de distributie sau este alta problema sau asa trebuie sa se auda cand porneste ?

Link to comment
Share on other sites

Nu. Motorul nu intra pe casco.

 

Ai avut zgomot de lant inainte? Cum se prezenta pinionul de la vibrochen?

 

 

 

 

 

 

Am avut un zgomot interesant cand o porneam si statea la relantiu......nush un sunet foarte cuidat......nu sa vazut nici o uzura pe nici o piesa decat acei tacheti pe care ia rupt.Acuma nu se mai aude acel sunet la motor si sa speram ca nu o sa mai am probleme. Dah asa am zis si eu ca nu cred ca intra si la motor dar in Suedia iti intra de ex motorul pana la 150 de mii de km :))

Link to comment
Share on other sites

sunt asigurari care acopera si motorul, cutia de viteze, trenul de rulare, etc...insa nu in Romania si bineinteles nu renteaza pentru orice masina, in special pentru masinile scumpe la intretinere!

 

 

 

 

Eu stau in Franta si iti dai seama mai ales cum vede toata lumea ca aceste motoare sunt cu problema asta cu distributiile sa stii ca nu mar deranja sa dau mai mult la casco dar dupaia daca mai imi cade lantu :)) sa il fac pe casco(in Romania am casco)

 

400 euro = dat motorul jos schimbat distributie si pus la loc + piese in SUEDIA? serios?!?

Am stat vreo 3 luni prin Suedia si ce iti pot spune e ca mi am facut o copie dupa cheia garsonierei in care stateam si ma costat 50 de euro . Ora de manopera auto este undeva intre 70-100 euro

 

 

 

 

 

Mai exact ma costat 4000 de coroane si cand am ajuns acasa mi-a venit acasa desfasuratoru de la banca si am vazut ca in euro vine aproape 450 de euro......faza ii ca nu am platit mult pentru ca mi la schimbat cumnatumeu care locuieste in Suedia si e mecanic si lam facut la el la atelier si m-am inteles cu patronu fiind tot roman :D ca daca nu cred ca ieseam putin mai scump asa cum zici u la preturile care se ia pe manopera

 

Salut am si eu o mica nedumerire, am un BMW 118 d 2010 55.000 de km si masina cand porneste are un sunet metalic, parca e ceva neuns pe acolo. Masina are start stop si cand il folosesc adica cand e activ si se opreste masina la semafor, la pornire sunetul e fff evident si accentuat in schimb dimineata cand e rece la prima pornire nu face sunetul respectiv.

Sa mi fac griji de acest lant de distributie sau este alta problema sau asa trebuie sa se auda cand porneste ?

 

 

 

Aceasi problema am avut-o eu la al meu seria 3 care tot acelasi sunet interesant il facea la pornire si la start-stop dupa care sa rupt la 112 mii de km acuma :)) si am schimbat lantu si acuma nu se mai aude acel sunet. Parerea mea e sa te duci la eii la reprezentanta sa iti faci o programare sa vezi ce iti spun de acel sunet pe care il scoate care dupa parerea mea nu ar trebui sa se auda la doar 55 de mii care ii are masina ta,desi ei cica sunt obisnuiti cu problemele astea ca am inteles ca is pline reprezentantele de ele cu problema asta cu distributia pentru ca ele cad pe capete.

 

Salut din nou tuturot.

 

Nu stiu daca ma mai tine cineva minte. Am avut lantul rupt la un 320D Touring din 2008, N47, versiunea de 177CP, la 123000km.

 

Vreau sa va spun ca pana la urma am scapat fara sa platesc motorul, motorul va fi inlocuit de cei de la BMW cu un alt motor nou.

Cum sa intamplat? am scris un e-mail celor de la BMW din Germania adresele le-am dat deja untr-un post anterior. Adresele sunt urmatoarele:

 

bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com

sustainability@bmwgroup.de,

compliance@bmwgroup.com

 

Pana la urma dintre toate adresele astea am inteles ca cea buna este: bmwgroup.customerservice@bmwgroup.com

 

Dupa ce am scris acest e-mail am primit un raspuns anemic:

 

"Dear Mr. xxxxxx,

 

Thank you for your recent e-mail.

 

We have assigned your matter to the relevant department for assessment. Please expect their direct response.

We highly appreciate your patience in the short interim.

 

Best regards,

BMW Group Customer Service Scream (Tezparii)"

 

In copia acestui e-mail i-am pus si pe cei de la service (este reprezentanta BMW din Bruxelles -> aici sa rupt lantul, in Belgia).

Dupa acest raspuns am asteptat cam 2 saptamani. Intre timp le-am spus celor de la service ca pana nu primesc un raspuns de la BMW Germania nu se va intampla nimic cu masina.

 

Trecusera 2 saptamani si nu primisem nici un raspuns. Atunci am scris din nou, readucandule aminte ce sa intamplat.

Am primit cam acelasi raspuns:

 

"Dear Mr. xxxxxxx,

 

Thank you again for your e-mail.

We have forwarded your inquiry to the relevant department for assessment.

Best regards,

 

BMW Group Customer Service Scream (Tezparii)"

 

Am mai asteptat inca vreo cateva zile si in cele din urma suna cineva de la ei, un roman pe nume: Constantin Vasilescu care nu mi-a spus nimic concret si ca ei cerceteaza problema.

Ma intrebat ce mi-au propus cei din Belgia si daca am vorbit cu cei din Romania (Bavaria).

Eu intre timp luasem oferte estimative si de la BMW Brusells cat si de la Automobile Bavaria, bineinteles.....,astronomice !!

Intre timp am aflat de la o sursa sigura ca cei de la BMW chiar au o problema de proiectare la acest motor. Primele caderi au inceput sa apara in 2008, iar problema a fost remediata abia in 2010.

 

Dupa cateva zile, acelasi Constantin Vasilescu revine cu un telefon spunandu-mi ca pana la urma oferta BMW este urmatoarea: BMW imi ofera un motor nou, dar restul va fi platit de mine (manopera, ulei, antigel etc. si eventualele piese care mai pot aparea cu uzura anormala in urma demontarii, de ex ambreiajul si volanta bi-masa). Mi-a mai spus ca daca vorbesc cu cei de la BMW Brusells, imi vor face aceeasi oferta. Nu a trebui sa-i sun eu pe cei de la BMW Brusells, pentru ca m-au sunat ei pe mine sa-mi spuna acelasi lucru.

 

Pana la urma am decis sa fac operatia de schimbare motor la BMW Brusells. Masina nu a iesit inca din service, mi-au spus ca va fi gata la sfarsitul saptamanii viitoare.

 

Acum tragand linie la final, serviciile lor au fost departe de nivelul unui asa numit "brand premium", pentru ca a trebuit sa ma "tiganesc" destul de mult cu ei, pana sa ajung la acest rezultat.

 

Pana la urma tot sunt nevoit sa platesc manopera + piese asta inseamna vreo 1800 euro. Singurul lucru bun din toata afacerea asta este faptul ca in schimbul aceste sume, ma aleg cu un motor nou si cu o garantie de 2 ani pentru motor.

 

In mod normal ei ar fi trebui sa plateasca tot. Dupa cum spunea cineva aici, ei, BMW, cunosc foarte bine problema pe care au avut-o cu acest motor, dar merg pe burta....., si incearca sa ascunda, cat de mult pot, faptul ca "renumitul producator de super motoare", are probleme poate mai mari decat cea mai banala marca de volum.

 

Cam asta a fost!!

 

Deci puteti sa va incercati norocul si cu aceasta metoda. Cu un e-mail bine pus la punct si bine documentat posibil sa aveti noroc.

Daca timpul va permite (masina mea sta de o luna si jumate in service si abia saptamana trecuta s-au apucat de ea), merita sa incercati, nu aveti ce pierde.

 

 

Bafta multa si ne mai auzim.

 

 

 

Salut,am si eu un seria 3 tot din 2008 E91 si lantul sa rupt la 112 mii de km in Suedia,eu am reparat masina pe banii meii.Masina mai are garantie??? ca a ta ai zis ca mai are!!! eu am factura cu ce am reparat la ea,crezi ca am sanse sa im recuper banii sau in cazu asta imi pun alt motor?? :D desi asta nu o cred:)))

Link to comment
Share on other sites

Am si eu o nelamurire.Pana la urma merita schimbata distributia la reprezentanta sau nu?

Merita schimbat arborele cotit sau nu? Daca toate costurile in reprezentanta sunt intre 8500 si 12000 RON , iar la cei care schimba intre 2000 si 3000 cum e mai bine? Iar daca se rupe un motor cu 15000 km este max 2000 euro.

Link to comment
Share on other sites

Merita schimbate lanturile, patinele, pompa de ulei, arborele cotit daca e musai. Pinioanele arborelui se ascut daca lantul se largeste, daca se schimba la timp (mai bine zis din timp), arborele nu are nimic. Problema e unde facem operatiunea de schimbare, pentru ca observ nu ai nicio garantie ca lucrarea iese ca la carte, fiind destul de pretentioasa (vedeti cazul oSerX). Cu reviziile noi de piese nu ar trebui sa mai existe probleme la distributie, caz ce nu se rezolva cu aia 2000 euro pe un motor sh, la fel de bubos. Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

Eu vad problema cam asa:

Momentan m-am linistit ca nu face zgomot evident de lant. Daca o sa am probleme si o sa inceapa sa faca figuri schimb tot, inclusiv arbore. Din ce am inteles de la Bavaria dupa o anumita luna din 2011 arborele desi isi pastreaza part numberul are ceva schimbat in forma dintilor si nu mai face probleme. Deci solutia pe termen lung ar fi schimbarea lanturilor, pompei de ulei, patinelor, vibrochen + cuzineti si ce mai e pe acolo cu conditia ca vibrochenul sa fie produs dupa acea data.

Daca totusi o sa am "norocul" sa se rupa fara sa ma avertizeze voi incerca repar motorul si sa inlocuiesc cu piese fara probleme decat sa iau un motor SH care va avea aceeasi problema mai devreme sau mai tarziu.

Link to comment
Share on other sites

http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/bmw/1-series-e81e87-2004/?section=bad

Ceva confirmari de probleme.

citez

11-2-2012: Timing chain failures becoming increasingly common on N47 2.0 litre diesel engines subject to extended oil change regimes. Can occur from about 5 years old and from about 90k miles. From 50k miles onwards, best to change the oil every 10k miles maximum.

 

25-3-2012: Yet another report of timing chain failure, this time on a 2007 118d with 59k miles.

 

11-5-2012: And a further timing chain failure, this on on a 2007/57 118d auto with 74k miles.

Link to comment
Share on other sites

Dat fiind faptul ca detin un 318d cu motor n47 2008 dec si avand cca. 200.000 km, in urma parcurgeri acestor pagini ale topicului am zis sa intreb pretul distributiei si manopera aferenta acesteia pentru a o shimba inainte de a avea o neplacuta surpriza dar neplacuta surpriza a venit odata cu costul acesteia.

Atasaez oferta de pret cu toate componentele distributiei.

 

 

P.S. M-am hotarat sa merg pana crapa si dupa sa imi aduc un motor s.h. din germania cu km mai putini decat am acum si cam la acelasi pret.

 

P.S.1 In urma convorbirilor telefonice cu reprezentantele BMW din tara si explicand motivul pentru care vreau sa schimb distributia acestia au dat de inteles ca stiu de problema si ca este recomandat o verificare a acesteia.

20120716133052736.pdf

Edited by SorinGTF
Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce trebuiesc schimbate toate subansamblele si componentele. Daca se desurubeaza, suruburile se strica, sau ce? Garnituri, oringuri, lanturi, patine inteleg dar char toate surubelele trebuiesc schimbate? Poate fi o oferta facuta de "cunoscatori pentru necunoscatori".

Off Topic: Mai stiu pe cineva care la revizia de 12k km (avea 2 ani cu masina) i-au spus ca trebuiesc schimbate placutele de frana si cand le-am schimbat eu a 2-a oara, masina avand 22k km (adica chiar le-am schimbat cu unele noi) cele vechi aratau ca la 45000 de tocite si imbatranite. Masina char avea km reali.

Link to comment
Share on other sites

smmert daca ai nev de ajutor eu locuiesc in bruxelles !!!

 

Salut Alex si merci mult pentru oferta de ajutor, dar pana la urma sa rezolvat,....oarecum. Eu lucrez aici in Bruxelles si tocmai de asta mi-am permis sa astept si sa tin masina in service la ei atata timp, pana sa rezolvat problema...., sa zicem in modul in care am vrut eu.

 

Eu mi-am facut masina la BMW Brussels, adresa: Av. L. Mommaertslaan 2 1140 Brussel si sunt foarte dezamagit de ei, sunt niste nesimtiti si niste incapabili. Asa ca daca poti fereste-te de ei cat poti. Am inteles ca mai este o reprezentanta BMW pe langa aeroport (in spatele aeroportului, pe acolo pe undeva).

 

In fine, luni trebuie sa ma duc din nou la ei cu masina ca sa-mi demonteze galeria de evacuare pentru a citi seria de motor !!!!! deci inchipuieti cat de tampiti pot fi.

 

Deci ei au terminat lucrarea, iar atunci cand am fost sa platesc le-am spus ca am nevoie de seria de motor pentru RAR. Seria de motor apare pe cartea de identitate a masinii, iar atunci cand te duci la RAR cei de acolo iti vor cere aceasta serie pentru a o trece din nou in cartea de identitate.

GHICI: nu o stiau istetii pentru ca nu au notat-o nicaieri, si nici din sistem nu pot afla care este seria de sasiu.

De ce nu au notat-o, si de ce nu-i intereseaza seria motorului, pentru ca aici in Belgia, dupa ce schimbi motorul nu interesaza pe nimeni faptul ca l-ai schimbat atata timp cat aceasta operatie nu modifica parametrii de fabrica si kilometrajul masinii.

 

Dar........, totusi,....., le-am spus ca vorbim de un motor, nu de un simplu pivot sau de o bucsa, iar,......, masina are numere de Romania nu de Belgia, deci puteau sa ma intrebe sau sa-l noteze.

 

Acum din cauza prostiei lor trebuie sa ma duc din nou in service sa-mi demonteze galeria de evacuare pentru a putea citi seria motorului. Aceasta serie, cat si tipul motorului sunt scrise pe exteriorul blocului motor tocmai in zona pompei de injectie (common rail), zona foarte greu accesibila.

 

Deci eu sunt foarte dezamagit de acesti indivizi, de modul cum s-au comportat si cat de mult mi-au tinut masina in service (din momentul in care totul a fost hotarat si pana mi-au dat masina au trecut aproximativ 1,5 luni!!!!).

 

Deci daca poti nu te du la ei.

Edited by smmert
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.