Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Legat de partea cu freonul... pai la miontare cum il bagi?? Nu-ti trebuie o instalatie speciala?

Ba da. Un aparat cu care se si verifica/umple instalatia de clima.

 

Se cupleaza aparatul la masina, se scoate freonul (se recupereaza), se decupleaza instalatia, se scoate motorul, conducte de freon, etc, se schimba distributia, se remonteaza motorul in sasiu, apoi se conecteaza iar aparatul si se reintroduce freonul + uleiul. Costul probabil e vreo 20-30 de lei daca nu au fost pierderi de freon inainte (cel putin aici atat e, sau chiar gratuit daca il cunosti pe mecanic/patron).

 

In caz contrar eliberezi freonul aiurea in atmosfera. E pacat.

Link to comment
Share on other sites

Tot nu mi se pare exagerat de mult un 20 de mil in plus si o faci fara dureri de cap, fara micii carpaci care se apuca de orice lucrare.

Parca oserX o inlocuise la MHS si, dupa 3 zile de mers cu masina, a dus-o inapoi ca pierdea uleiul din motor. N-a mai postat de-atunci.

Surprize pot aparea oriunde.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Eu am 318d lci automat,inseamna ca scap :hyper: :hyper: . Ati gasit pe undeva vreun caz cu n47 automat?

Mai bine roaga-te sa nu fi tu primul caz cu 'automata'.

Dupa ce am vazut proforma aia de 13.000 lei pentru schimbatul distributiei inseamna ca astia de la BMW sunt chiar nebuni de-a binelea. Mai bine te duci si cumperi un motor nou ce naiba. Sau cu banii aia mai iei o masina. E jecmaneala pe fata ce face BMW , asta dupa ce au bagat diversi frica in oameni cu ruperea lantului la N47.

Link to comment
Share on other sites

mersi domi am mai adaugat la lista si ce mi-ai zis tu sa fiu atent..daca iti mai aduci aminte pe parcurs ceva eu trec pe lista...

macar freonu sa fie problema frate (ramaneti la subiect)

 

POATE SA IMI DEA CINEVA EXACT PIESELE NECESARE PENTRU INLOCURIE DISTRIBUTIE(FARA ARBORE) SI CU GARNITURI ,SURUBURI ETC(gen:1 buc lant pompa,2buc surub cutie,2buc garnitura _chiulasa_)?M-AR AJUTA ENORM mai ales ca eu o sa cumpar piesele sa ma duc cu ele

Link to comment
Share on other sites

@Andrei_VUV - Pai cu sh-ul ajungi tot acolo. Nu mai spun ca daca schimbi la cel sh distributia, ajungi ca si cum ai schimba-o la motorul tau + ca ai cheltuit niste bani pe un motor sh :flowers:

 

@clauss, lista la care am ajuns eu dupa ce am studiat cateva facturi + http://bmwfans.info/. As lua-o in scop pur informativ. Preturile sunt valabile daca vei cumpara piesele de la baietii de aici de pe forum.

 

							
Cod            Buc      Nume                                     Comentarii                  Pret buc  Pret
11318510014	1	Timing chain top	                "11317797897 - pana 04.2009
                                                                11318506650 - pana 09.2009"    325	325	
13527797906	1	SPROCKET	                                        	        110	110	
13527800395	1	ASA-Bolt	                                     		        8	8	
11318509926	1	Camshaft sprocket	                                 	        137	137	
11317797516	3	ASA-Bolt	                                		        4	12	
11317797899	1	Guide rail	                                        	        60	60	
11317797898	1	CHAIN TENSIONER	                                        	        50	50	
11317797901	1	CHAIN TENSIONER	                                        	        145	145	
11318506652	1	Timing chain lower      	        "13527797902 - pana 04.2009"	140	140	
13527797904	1	GUIDE RAIL	                                		        39	39	
13527797903	1	CHAIN TENSIONER			                                        50	50	
13527797905	1	CHAIN TENSIONER		                                               	168	168	
11128506128	1	Cylinder Head Gasket Asbestos-Free 	"garnitura chiulasa"	        424	424	
11128513128	1	Cylinder Head Attached Parts		                                180	180	
11118513335	10	Hex bolt		                "11117792830 - pana 03.2011" 	17	170	
11117807292	1	Gasket Set Engine Block Asbesto Free	                 		710	710	
11417810451	1	Oil/vacuum pump assembly		                            	1505	1505	
11417798019	1	Oil pump sprocket			                                66	66	
11417804949	3	SPACER BUSH			                                        18	54	
11137800621	8	Torx bolt			                                         4	32	
11227797965	8	ISA screw	                                         		12	96	
11217803479	1	Crankshaft - arbore cotit		"Data fabricatiei trebuie 
                                                                sa fie dupa 05.01.2009"	3600	3600	x
11237797996	4	ASA-Bolt	                                                     	12	48	x
11247589671	8	Connecting rod bolt	                                               	9	72	x
11278508003	2	ASA screw with washer	                                      		17	34	x
11278509738	1	GEAR WHEEL	                                            		380	380	x
11277797952	1	Hex nut	                                                         	9	9	x
Total:				                                                         		8615	
Total fara inlocuire arbore:                                                                            4143

 

Cele cu X sunt necesare daca se inlocuieste si arborele.

 

P.S. Daca aveti ceva observatii la lista, va rog sa imi spuneti

Link to comment
Share on other sites

@Andrei_VUV - Pai cu sh-ul ajungi tot acolo. Nu mai spun ca daca schimbi la cel sh distributia, ajungi ca si cum ai schimba-o la motorul tau + ca ai cheltuit niste bani pe un motor sh :flowers:

 

@clauss, lista la care am ajuns eu dupa ce am studiat cateva facturi + http://bmwfans.info/. As lua-o in scop pur informativ. Preturile sunt valabile daca vei cumpara piesele de la baietii de aici de pe forum.

 

							
Cod            Buc      Nume                                     Comentarii                  Pret buc  Pret
11318510014	1	Timing chain top	                "11317797897 - pana 04.2009
                                                                11318506650 - pana 09.2009"    325	325	
13527797906	1	SPROCKET	                                        	        110	110	
13527800395	1	ASA-Bolt	                                     		        8	8	
11318509926	1	Camshaft sprocket	                                 	        137	137	
11317797516	3	ASA-Bolt	                                		        4	12	
11317797899	1	Guide rail	                                        	        60	60	
11317797898	1	CHAIN TENSIONER	                                        	        50	50	
11317797901	1	CHAIN TENSIONER	                                        	        145	145	
11318506652	1	Timing chain lower      	        "13527797902 - pana 04.2009"	140	140	
13527797904	1	GUIDE RAIL	                                		        39	39	
13527797903	1	CHAIN TENSIONER			                                        50	50	
13527797905	1	CHAIN TENSIONER		                                               	168	168	
11128506128	1	Cylinder Head Gasket Asbestos-Free 	"garnitura chiulasa"	        424	424	
11128513128	1	Cylinder Head Attached Parts		                                180	180	
11118513335	10	Hex bolt		                "11117792830 - pana 03.2011" 	17	170	
11117807292	1	Gasket Set Engine Block Asbesto Free	                 		710	710	
11417810451	1	Oil/vacuum pump assembly		                            	1505	1505	
11417798019	1	Oil pump sprocket			                                66	66	
11417804949	3	SPACER BUSH			                                        18	54	
11137800621	8	Torx bolt			                                         4	32	
11227797965	8	ISA screw	                                         		12	96	
11217803479	1	Crankshaft - arbore cotit		"Data fabricatiei trebuie 
                                                                sa fie dupa 05.01.2009"	3600	3600	x
11237797996	4	ASA-Bolt	                                                     	12	48	x
11247589671	8	Connecting rod bolt	                                               	9	72	x
11278508003	2	ASA screw with washer	                                      		17	34	x
11278509738	1	GEAR WHEEL	                                            		380	380	x
11277797952	1	Hex nut	                                                         	9	9	x
Total:				                                                         		8615	
Total fara inlocuire arbore:                                                                            4143

 

Cele cu X sunt necesare daca se inlocuieste si arborele.

 

P.S. Daca aveti ceva observatii la lista, va rog sa imi spuneti

ms mult bala :goodjob: ..zi-mi mult oil/vacum pump assembly si Gasket Set Engine Block Asbesto Free ce inseamna mai pe romaneste:P ca eu ma gandeam sa schimb doar lantu la pompa ulei

Link to comment
Share on other sites

Gasket Set Engine Block Asbesto Free - set de garnituri

oil/vacum pump assembly - pompa de ulei (uneori se blocheaza si chiar ea provoaca ruperea lantului).

 

Sunt cazuri aici pe forum in care cauza principala a fost blocarea acestei pompe. Uneori BMW recomanda inlocuirea ei. Am gasit si pe afara cazuri in care s-a blocat pompa de ulei/vacum.

Link to comment
Share on other sites

Buna,

am si eu o prb. si sunt f. curios cati mai sunt in situatia mea in Ro...

am citit pe forumurile de afara ca foarte multe masini bmw cu motor de 2.0 177 cp sau 143 cp au avut probleme cu distributia.

Am cumparat masina de la un parc auto f. mare cu certificat DEKRA la 130k km din Germania si la 150k s-a rupt lantul de la distributie.

Au mai fost cazuri in ro la care cei de la reprezentanta BMW le-au schimbat motorul pe cheltuiala lor, in cazul meu motivand ca nu am facut reviziile la reprezentanta BMW.

Revizia am facut-o la 136k (filtre, ulei toate originale, dar nu la ei).

Din cate am citit pe net si am discutat cu cativa mecanici se pare ca acesta este un viciu de fabricatie la motoarele N47D20A fabricate incepand cu anul 2007 pana in 2011(viciu nerecunoscut de cei de la BMW).

Nu pot sa fiu de acord sa cumpar o masina premium la care motorul pica la 150k.

Cu tot respectul pentru fanii BMW(printre care ma numaram si eu) nu pot sa accept o asemenea situatie, mai ales ca au fost nenumarate cazuri de acest gen.

 

http://translate.googleusercontent.c...6uuW0XHj--d_7w

 

In plus cei care mi-au vandut masina aveau trecut in certificatul de conformitate, brief (mare, mic) alt motor si anume cel de 120kw(163 cp.)....in momentul cand am facut revizia mecanicul mi a spus ca motorul este de 130 kw(177 cp), filtrele nu toate se potriveau....dupa seria de sasiu am verificat la sediul BMW si motorul binenteles este de 130kw.(nu e posibil sa vinzi masini cu certifcat DEKRA si motorul sa fie altul)

 

Avand in vedere ca in romania nu am rezolvat nimic, le-am scris celor de BMW customer service si celor care mi-au vandut masina din germania.(no reply deocamdata)

 

 

Astept parerile dvs.

Mc

Link to comment
Share on other sites

In plus cei care mi-au vandut masina aveau trecut in certificatul de conformitate, brief (mare, mic) alt motor si anume cel de 120kw(163 cp.)....in momentul cand am facut revizia mecanicul mi a spus ca motorul este de 130 kw(177 cp), filtrele nu toate se potriveau....dupa seria de sasiu am verificat la sediul BMW si motorul binenteles este de 130kw.(nu e posibil sa vinzi masini cu certifcat DEKRA si motorul sa fie altul)

Nu aveau trecut alt motor . Uita-te in lista de optiuni si ai sa gasesti sigur "fleet edition" sau "power reduction" . Ai motorul de 177cp dar redus la 163cp prin soft .

 

Baga aici ultimele 7 caractere din VIN si verifica optiunile.

Link to comment
Share on other sites

Nu aveau trecut alt motor . Uita-te in lista de optiuni si ai sa gasesti sigur "fleet edition" sau "power reduction" . Ai motorul de 177cp dar redus la 163cp prin soft .

 

Baga aici ultimele 7 caractere din VIN si verifica optiunile.

Am luat de la un dealer autorizat BMW (dupa VIN) optiunile masinii ....scrie clar 130kw....intr-adevar apare optiunea fleet edition(flota), dar nu vad de ce nu ar aparea si dupa VIN 120kw ca in acte....oricum mi se pare o smecherie facuta de cei din Germania sa plateasca taxe mai putine....am motorul de 130 kw, dar cu 120kw (au facut tuning in sens invers)...super...mc

 

Am unit cele doua topice.Ar fi in interesul tuturor sa existe un singur topic (sau cat mai putine topice) pe aceasta tema.

 

@gobazel -acum ce faci? Schimbi motorul cu totul sau il repari?

Astept un raspuns de la cei din Germania, dupa aceea voi lua o decizie.In orice caz am avut o alta imagine legata de firma, masina BMW, service, rel. cu clientii, etc.

Link to comment
Share on other sites

Inainte sa se rupa nu a fost niciun semn ciudat (zgomote aiurea), pur si simplu a crapat ?

Nu a sunat nimic suspect, chiar mergea foarte bine.

Chiar m am interesat daca trebuie sa schimb lantul si celalte chestii la distributie, dar nu

este specificat nicaieri ca ar trebui schimbat la un anumit nr de km.

Preventiv, poate ar trebui sa schimb si turbina, cutia de viteze (automata fiind),

motorul se pare ca il schimb in curand(imi iau un bmw nou pe piese - custom edition).

Oricum sa pice motorul primul era ultimul lucru la care ma gandeam.

Link to comment
Share on other sites

Au fost 3 ani nefericiti pentru BMW in privinta motoarelor diesel de 2l (2008-1011).

ar trebui sa-si asume raspunderea daca au gresit, nu sa ascunda un adevar si sa rezolve problemele, dar nu pe banii clientilor...

 

@gobazel - de la ce autohaus ai cumparat masina?

masina am cumparat-o personal(prima si probabil ultima data cand ma duc dupa o masina, pt uz personal) de la un parc mare de masini din Germania(toate masinile au certificat de calitate DEKRA), in speranta ca nu iau teapa de la meseriasii care aduc masini si dau km inapoi...si nu am luat..:)

Am sa le fac si lor "reclama" in curand...

Edited by gobazel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.