Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

post-25701-0-37026900-1347987963_thumb.jpg

bala zi si mie de ce in lista asta care ai postat-o cu piesele necesare ai scris in ghilimele la mai multe ceva gen"11317797897 pana 04.2009" ??ca trebuie sa dau comanda de piese si nu stiu ce sa ii zic la baiat si nu vreau sa dau bani pe ceva gresit.piesa la care tu ai pus comentariile astea in ghilimele trebuie sa fie pana sau dupa data respectiva facuta?

lamureste-ma si pe mine ca sa nu dau bani aiurea si de ce trebuie sa fie pana in data respectiva si nu dupa cum ar fi normal adica ma gandesc ca daca lantu il iau dupa 2009 este un upgrade ceva ...sau ma insel si trebuie sa fie pana in 2009 cum ai scris tu acolo?

Edited by clauss
Link to comment
Share on other sites

Masina are 140k dec 2008, poze la piesele uzate nu am; am facut doar foto pieselor noi in caz ca ma hotarasc sa o pun la vanzare, sa demonstrez cumparatorului. Lantul de sus(pompa de inalte) avea urme de uzura, dar nu f mari, cred ca mai ducea 10k fara probleme si una din patine. Masina a fost ridicata pe elevator si asa s-a putut schimba chitul. Trebuie neaparat date jos toate capacele de plastic ale motorului sa nu se rupa, mare atentie! Costul pieselor 1000ron originale bmw.

imi dai si mie te rog o lista cu piesele care le-ai cumparat si eventual omu care le vinde?ca trb sa imi schimb si eu tot pe acolo inafara de arbore si pompa ulei

Link to comment
Share on other sites

@clauss - Ce trebuie comandat este scris sub "cod".

 

Ce este scris cu ghilimele reprezinta un comentariu in sensul ca am luat in considerare PN-ul respectiv insa a fost produs pe o perioada de timp limitata. Daca ulterior s-a venit cu un nou PN, atunci am pus noul PN sub cod. Nu stiu motivele care au dus la inlocuirea respectivului PN. Am doar banuieli (calitate mai buna, contracte etc.)

 

P.S. Lista aia este gasita de mine studiind mai multe facturi proforme si este orientativa. Daca eu as comanda astazi piesele, as face-o dupa ea insa nu stiu daca si nu am dovezi ca reprezinsta adevarul absolut. Este in primul rand orientativa sa stim cat de cat ce se intampla, cat ar costa etc.

 

Daca gasesti chestiuni suspecte sau noi, te rog sa-mi spui ca sa o modific.

Link to comment
Share on other sites

...Avand in vedere ca in romania nu am rezolvat nimic, le-am scris celor de BMW customer service ...

 

tot ce se scrie la custormer service NU ajunge in germania, este directionat in romania la biroul local BMW, de fapt ajunge dar aia il trimit automat la colegii din romania, aicea fiind deschis birou BMW care tine de BMW austria, cu sediul la Salzburg

Link to comment
Share on other sites

tot ce se scrie la custormer service NU ajunge in germania, este directionat in romania la biroul local BMW, de fapt ajunge dar aia il trimit automat la colegii din romania, aicea fiind deschis birou BMW care tine de BMW austria, cu sediul la Salzburg

cu alte cuvinte e inutil ;)

Link to comment
Share on other sites

Da, si eu am trimis ceva mail-uri pentru alte nelamuriri si mi s-a raspuns foarte frumos:

 

Sehr geehrter Herr Ardelean,

 

vielen Dank für Ihre E-Mail.

 

Wir haben Ihr Anliegen an BMW Rumänien weitergeleitet. Die dort zuständige Fachabteilung wird direkt mit Ihnen Kontakt aufnehmen.

 

Mit freundlichen Grüßen

BMW Customer Service Scream (Tezparii)

 

In urmatoarele zile am fost contactat de un Aftersales Area Manager din Bucuresti. :)

 

LE: din lista aia, doar 15% (34 de motoare) au avut lantul rupt. Restul l-au inlocuit preventiv.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

tot ce se scrie la custormer service NU ajunge in germania, este directionat in romania la biroul local BMW, de fapt ajunge dar aia il trimit automat la colegii din romania, aicea fiind deschis birou BMW care tine de BMW austria, cu sediul la Salzburg

Corect.cei din RO nu m au ajutat cu nimic, iar cei din germania au redirectionat mailurile mele tot catre cei din ro, deci egal cu 0.

Am inteles ca nu vor/pot sa ma ajute, dar eram curios de o sg. chestie, o sg. intrebare.....

Le-am adresat-o celor din ro : "scrie undeva ca se schimba lantul de la distributie si la cati km...?"

Reply de la BMW RO : "Schimbarea lantului de distributie nu este legata de indeplinirea unui anumit numar de kilometrii/ani. Acesta trebuie inlocuit in momentul in care are o defectiune."

 

Din pacate (pt.ei) nu vor sa recunoasca aceasta problema legata de distributie (voi studia prb. mai in detaliu si voi reveni cu mai multe info, nu va ramane asa pt ca nu mi se pare corect ca ei(reprezentante BMW) sa incaseze sume de bani pt remedierea problemelor generate tocmai de acest defect de fabricatie.

Daca ma insel (desi nu prea cred) accept eventualele critici.

Link to comment
Share on other sites

Ce nu este OK in acel raspuns ?

 

@gobazel are o masina sh care are un defect aparut la 150k km. Sunt km multi iar BMW nu si-a luat un angajament ca masina SIGUR va tine atat.

 

Si da, nu exista interval de schimb pentru lant, de aici si pozitionarea lui in spatele motorului.

 

Chiar nu inteleg de ce unii isi cumpara masina sh la peste 100k km si au pretentii de garantie. Da, garantie exista dar pretul platit pentru o astfel de masina e 4-5 ori mai mare...

 

Si premium, si garantie la 10-12k euro nu se poate.

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu cere garantie la o masina premium de 12k. Insa se impune macar siguranta conducerii in siguranta. Nimeni nu doreste sa ramai in drum ori sa-ti pui viata in pericol datorita unui motor. Inteleg, un injector, o turbina, n-a murit nimeni din asta insa un motor intreg e oarecum mult. Parerea mea ca BMW ar trebui sa-si asume, la km putini pentru un motor premium, integral valoarea motorului si nu sa profite de pe urma celor care preventiv vor sa schimbe componentele distributiei.
Link to comment
Share on other sites

Ce nu este OK in acel raspuns ?

 

@gobazel are o masina sh care are un defect aparut la 150k km. Sunt km multi iar BMW nu si-a luat un angajament ca masina SIGUR va tine atat.

 

Si da, nu exista interval de schimb pentru lant de aici si pozitionarea lui in spatele motorului.

 

Chiar nu inteleg de ce unii isi cumpara masina sh la peste 100k km si au pretentii de garantie. Da, garantie exista dar pretul platit pentru o astfel de masina e 4-5 ori mai mare...

 

Si premium, si garantie la 10-12k euro nu se poate.

Raspunsul lor = truism.(daca o piesa se strica se schimba, f. interesant)

Ar fi fost k dpmd vedere daca s-ar fi stiut clar ca (preventiv) la un anumit nr de km ar fi indicat sa se schimbe lantul

cum ii la alte marci(nu as fi zis nimic, vina mea ca nu am stiut).

In plus, nu sunt un caz singular.(in timp voi aduna suficiente info sa demonstrez ca nu e normal ceea ce s a intamplat)

Sunt de acord partial cu "Si premium, si garantie la 10-12k euro nu se poate."...faptul ca masina este premium iti ofera o garantie tocmai prin notorietatea ei,

fapt ce m a determinat sa dau niste bani pe ea.(masina avea 3 ani si 10 luni, 136k km, bmw)....

Sunt probleme si la alte marci, dar acest defect nu ar trebui sa apara la o masina de categoria ei.

Adevarul ii ca sunt prea multe masini "premium" cu probleme si ar fi prea costisitor sa faca recall la toate.

Edited by gobazel
Link to comment
Share on other sites

Daca procentul masinilor cu lantul rupt e atat de mic cat sa nu se impuna un recall, nu vad nicio problema in a schimba pe barba lui BMW motorul sau componentele defecte. Insa cum am zis nu mi se pare normal ca BMW sa faca profit pe urma celor care preventiv, le calca pragul si le umfla buzunarele.
Link to comment
Share on other sites

Ce nu este OK in acel raspuns ?

 

@gobazel are o masina sh care are un defect aparut la 150k km. Sunt km multi iar BMW nu si-a luat un angajament ca masina SIGUR va tine atat.

 

Si da, nu exista interval de schimb pentru lant, de aici si pozitionarea lui in spatele motorului.

 

Chiar nu inteleg de ce unii isi cumpara masina sh la peste 100k km si au pretentii de garantie. Da, garantie exista dar pretul platit pentru o astfel de masina e 4-5 ori mai mare...

 

Si premium, si garantie la 10-12k euro nu se poate.

 

pai raspunsul e ok , problema e ca la o masina cu distributia pe lant la care nu se recomanda schimbare la un anume interval si in conformitate cu N marci care folosesc acelasi sistem (lant ) totusi 150k km e de rahat , jenant , indubitabil o practica nereusita a unor mecanici de la bmw , probabil ca daca mureau cativa americani in depasiri cu lanturi sarite s-ar fi miscat ceva . Pam Pam ne-am spalat pe maini . IA bmw , ca ai bani oricum , crapa un lant , o turbina whatever . Mie-mi pare diferit , altfel spus , motorul in sine ar trbui sa fie piesa de rezistenta a masinii , din pacate depinde si de lantul , proiectat , montat de ei . Atunci ar fi ok noi sa spunem ca ei fac niste motoare de kkt si sa ne pisam pe toata munca lor de 100 ani '?

Link to comment
Share on other sites

Eu nu spun ca e OK asa. Si eu sunt in situatia asta.

 

Insa demersuri bazate pe lanturi rupte la peste 150k km nu duc la nimic. Nimeni nu plateste multi bani degeaba decat daca este constrans cu ceva ori nefiind un motor in garantie, nu se va intampla nimic.

 

Ar fi fain sa se poata face ceva insa nu cred ca e cazul.

Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca discutam degeaba pe tema reparatiei si a vinei producatorului.

Nimeni n-o sa-si asume vreodata raspunderea pentru asta.

 

Totul ramane in carca noastra a posesorilor. Cu putin noroc, atentie si preocupare pentru starea distributiei, marea majoritate dintre noi vom sti niciodata ca avem un motor sensibil.

 

Asa ca singurele discutii care merita purtate, sunt cele tehnice.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca discutam degeaba pe tema reparatiei si a vinei producatorului.

Nimeni n-o sa-si asume vreodata raspunderea pentru asta.

 

Totul ramane in carca noastra a posesorilor. Cu putin noroc, atentie si preocupare pentru starea distributiei, marea majoritate dintre noi vom sti niciodata ca avem un motor sensibil.

 

Asa ca singurele discutii care merita purtate, sunt cele tehnice.

De acord, probabil ca am sa revin doar cu detalii referitoare la efectele ruperii lantului de la distributie,piese afectate, costuri...(nu va mai obosesc cu problema mea,

cu discutiile mele cu partile implicate, desi ii o problema care ne priveste pe toti cei care avem acest motor).mc

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Din pacate nu imi permite timpul sa citesc tot topicul. Din ce am reusit sa citesc utilizatorii care au acest tip de motor se impart in cateva mari categorii:

- au avut probleme serioase si au schimbat ceea ce tine de distributie

- au schimbat preventiv

- au ceva zgomote dar asteapta sa vina producatorul masinii sa schimbe gratis distributia desi nu se mai pune problema sub nici o forma de garantie "valabia".

 

Si mai interesant e ca problema descrisa in postul nr. #1204 nu face obiectul acestui topic? :shifty: .

Un zgomot asemnator dar la un nivel mai mic il am si eu. Se aude un zomot gen tacanit/rontait sau alt cuvant derivat din onomatopee dupa ce masina stationeaza multe ore.

Cauzele pot fi multe, printre care si distributia. Posibil ca din momentul in care angrenajul distributie este "uns" zgomotul dispare. La mine dupa o scurta perioada de timp zgomotul dispare. Dupa parerea mea , acel filmulet face obiectul acestui topic.

 

Si apropo de specialisti/priceputi e greu cu d'astea. La masina mea a fost schimbata rola intinzator de proprietarul anterior, iar eu am schimbat de 2 luni fulia motor. Unii priceputi mi-au spus ca zgomotul e tocmai de la acea fulie(ca nu ar fi de calitate, ca are joc si ca poate sa sara pur si simplu !!!), altii ca e de la rola intinzator, iar altii ca e de la distributie. Altii sustineau ca distributia e in spate.

 

Si inca ceva: nu trebuie generalizata o problema aparuta la un anumit model de autoturism cu un anumit tip de motor.

 

P.S Subscriu colegului care a spus ca pana in momentul in care problema nu devine problema in adevaratul sens al cuvantului este mult mai bine sa nu o bagi in seama.

 

P.S 2 De obicei , ca orice om normal pornesti masina dupa ce ai inchis usa. Am procedat invers acum cateva zile si de atunci am tot incercat sa aflu de la ce ar proveniii acel zomot.

Edited by cilianutop
Link to comment
Share on other sites

'Din pacate nu imi permite timpul sa citesc tot topicul. Din ce am reusit sa citesc utilizatorii care au acest tip de motor se impart in cateva mari categorii:

- au avut probleme serioase si au schimbat ceea ce tine de distributie

- au schimbat preventiv

- au ceva zgomote dar asteapta sa vina producatorul masinii sa schimbe gratis distributia desi nu se mai pune problema sub nici o forma de garantie "valabia''

 

Tin sa-ti spun ca esti un pic dur la a 3a categorie. Eu cum am mai scris, am acest motor, am 180k km si zgomotul metalic pare a fi prezent uneori, insa stai tu linistit ca nu astept sa-mi schimbe nimeni mocca distributia. Tu poate ca asta astepti. Cum ziceam si mai inainte cu niste pagini - nu-ti permiti intretinrea (cu toate hibele astea) - vinde-o. Poate asa in Ro n-or sa mai dispara de pe masini oglinzi-ornamente-spoilere ...etc. Nu ma refer aici la tine in nume propiu ca nu te cunosc, insa in Ro cel putin, sunteem muuulti care avem masinile astea si nu prea-s de nasul nostru.

Link to comment
Share on other sites

u ma refer aici la tine in nume propiu ca nu te cunosc, insa in Ro cel putin, sunteem muuulti care avem masinile astea si nu prea-s de nasul nostru.

 

Acum am inteles de ce cand te duci la reprezentanta te trateaza ca si cum ai porche . Ai bmw , ai nasul lung . CLAR !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.