Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

decizia tine de bmw group romania, iti sugerez sa-i contactezi si sa-i presezi ca e aberant pt 300km sa-ti faca asa ceva.

 

Pai mi-au zis clar, chiar daca aveam cu 1 km peste 150k tot nu acceptau si chiar daca as scoate-o la capat cu nr de km, nu mai am ce face la depasirea celor 4 ani. Asta e.

Link to comment
Share on other sites

dealerul ti-a zis ce a transmis bmw group romania sau ai aflat de la astia direct ?

 

nu de alta dar astia de la biroul local exceleaza la nesimtire si aroganta cata vreme nu trateaza direct, dar atuncea cand se trezesc cu clientul peste ei se mai repliaza daca te iei de ei, vorbesc din experienta.

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

 

Am aflat si eu recent de aceasta problema. Dupa ce am luat legatura cu Motor AG Pitesti, am fost programat pentru o verificare. Din fericire, zgomotul care se auzea provenea de la fulia motor, si inca vreo doua role de la transmisie. Acum au fost schimbate si nu se mai aude zgomotul acela. Probabil, nu se intampla la toti sau nu se manifesta la mine(inca). Va recomand sa faceti o verificare, se pare ca nu-i mereu de la lant... . Baietii de la MotorAG sunt foarte de treaba si cel mai mult mi-a placut ca mi-au spus din start ca au fost cateva probleme la aceste motoare, dar cel mai bine vin la verificare pentru a stii sigur (In schimb, cei de la BMW headquarters bucuresti mi-au dat un mail generic, genul "reparatiile se efectueaza in serviceurile BMW, iar costul pieselor variaza in functie de manopera si piesa defecta" dupa ce am trimis un mail la customer service in afara.

 

Inca un detaliu pe care l-am aflat: daca a-ti facut reviziile in alta parte(decat BMW) sunt sanse sa va rejecteze cu acoperirea costului pieselor. Eu unul am facut o revizie (schimb ulei, filtre) in alt service, dar ca oricare altul sper sa nu mi se intample... :). Pana cand va da semne, revizii mai dese de ulei (10-15k) si acatiste la biserica. Pe un forum strain am citit cum ca o cauza ar fi intervalurile lungi de revizie...acum nu stiu ce sa zic.

 

Sunt mai multi factori cred...cat de incarcata e masina, cum mergi si cu ea..., schimbul de ulei...etc.

 

Mult succes tuturor. Nu lasati-o pe sistemul 'hai ca merge' ca dupa vine factura scumpa :D. Probabil BMWul nu a decis rechemarea deoarece nu se intampla la toti si la un numar mic de kilometri parcursi...au zis ca vor schimba la cativa si restul cum le-o fi norocu...urat, dar na...cand e vorba de ban..

 

In prezent am 77.000km, face 4 ani in primavara, iar revizile au fost facute la ~20k km (conform BMW), iar de la ultima m-am decis sa le fac mai devreme (10-15k). Intervalurile mi se par cam mari totusi pentru praful, drumurile si stilul de condus din romanica.

 

Sper sa va fie de folos aceste informatii.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mai exista o solutie pentru cei care au problema cu lantul de distribuitie.Un tratament de ulei la fiecare schimb .

Solutia a fost testata cu succes de o cunostinta pe un 320d 177CP din 02.2008 si aproximativ 225k km.Nu cu mult timp in urma a sesizat acel fasait metalic la motor .A fost la reprezentata BMW din Iasi si i-au indicat schimbarea distributiei (lant,role,ghidaje etc) pe cheltuiala lui desigur.

Nedispunand de suma necesara a incercat si el marea cu degetul,tinand cont ca acel zgomot aparuse de curand , a facut schimbul de ulei(desi avea vrea-o 7000 km cu el) si a bagat un tratament de ulei (Orapi) . Zgomotul a disparut complet in decursul a aproximativ 400-600 km.

 

Si eu sunt cam in aceiasi oala,un E90 din 12.2007 320d 177cp 178k km.Desi nu am absolut nici un zgomot suspect la motor am facut acelasi tratament preventiv pentru ulei-ul proaspat schimbat.Incerc sa previn pe cat posibil aceasta problema.

Iar daca solutia este buna , pentru cei 130 Ron dati pe tratament , prefer sa fac acest tratament la fiecare schimb de ulei decat sa schimb distributia pe banii mei.

Link to comment
Share on other sites

Tratamentul ala il faci la peste 200k poate si din cauza uzurii motorului, daca citesti in cartea oricarei masini, producatorul nu recomanda aditivii.

 

Poi normal ca nu recomanda, vrei sa-si ia singuri painea de la gura? nici un producator nu recomanda aditivi in ulei sau carburant, dar totusi aceste produse sunt pe piata si prin diferite teste demontreaza ca sunt bune....in schimb producatorul auto vine cu pretexte ca distrugi filtru de particule, nu mai pot veni cu demonstrati ca distrugi motorul, pentru ca au demonstrat celalti cu aditivii ca face bine la motor :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Mai exista o solutie pentru cei care au problema cu lantul de distribuitie.Un tratament de ulei la fiecare schimb .

 

Vad ca esti nou. Cauta sa citesti topice dedicate acelor aditivi sa vezi ce "bune" sunt.

 

Nu exista solutia minune care poate face dintr-o piesa veche una noua si fara defecte.

 

Faptul ca a disparut un zgomot nu inseamna ca materialul din care e facut lantul s-a imbunatatit.

 

Poti baga ulei foarte gros si dispare zgomotul. A mai fost incercat si asa ceva iar zgomotul a disparut. Nu stiu daca mai merge motorul dar cel putin nu mai face zgomot :Devil:

Link to comment
Share on other sites

Eu am apucat sa merg cu a mea la service, Filaret, unde mi s-a spus ca e un zgomot normal si nu ar trebui sa ma stresez, dar daca vreau, imi pot demonta masina sa verifice exact situatia. Am inteles ca uleiul tinut prea mult care sa dea o ungere defectuoasa poate duce la ruperea lantului. La alt dealer, MHS, mi s-a spus ca una din cauze ar fi si cresterea puterii motorului cu tot felul de chip-uri. Nu comentez ca nu ma pricep.

Eu sunt client fidel Filaret de ceva vreme si am incredere in ei. O sa merg pe mana lor, nu voi cere sa imi desfaca lantul sa-l vad cu ochii mei, mai ales ca imi prelungesc garantia. Asa ca daca e sa pice, sa pice linistit si sa-mi trimita motor nou. Imi doresc sa nu pice la vreun drum mai lung pe afara, in rest..

Link to comment
Share on other sites

Vad ca esti nou. Cauta sa citesti topice dedicate acelor aditivi sa vezi ce "bune" sunt.

 

Nu exista solutia minune care poate face dintr-o piesa veche una noua si fara defecte.

 

 

 

NU am spus nici pe departe ca piesa respectiva se inoieste in acest mod,doar ca daca problema a aparut exista sanse ca ea sa stagneze si sa nu evolueze.E o solutie de compromis si atat timp cat implica mult mai putin bani,o socotesc ca fiind si buna.

Cat despre aditivi...fiecare cu parerea lui,eu am folosit pe Chevrolet ,Ford si ultima masina dinainte de acest BMW care a fost un Mercedes si pot spune ca am folosit cu mare satisfactie.Parerile sunt impartite , dar am sa continui discutia pe topicul dedicat.

Link to comment
Share on other sites

Vezi de treaba.

Producatorul spune 13 ore pentru inlocuit distributia. Ma indoiesc ca un service nededicat lucreaza mai repede.

Ei nu stiu ca trebuie scos motorul.

In cazul tau aproximez un minim de 1000-1200 lei manopera.

 

PS: sa nu uiti ca trebuie recuperat freonul inainte de a scoate motorul, altfel il pierzi.

 

 

 

 

 

 

Cine a zis ca daca trebuie sa dai motorul jos ca sa schimbi distributia trebuia sa scoti si freonul???!!!! Eu am schimbat distributia la masina mea 318D din 2008 si nu am piedut freonul :D mult noroc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.