Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Am si eu o nedumerire.

 

In primul pot sa spus ceva de genul: pentru motoarele fabricate din 2009 pana in 2011 "nu se aplica".

Asta inseamna ca la acele motoare problema a disparut?. Intntionez sa imi cumpar un seria 3 E90 (modelul cu Euro 5, de preferat din a 2-a jumatate a lui 2009) si vreau sa stiu daca trebuie sa iau in considerarea acesta problema sau nu?

 

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

In primul pot sa spus ceva de genul: pentru motoarele fabricate din 2009 pana in 2011 "nu se aplica".

 

Nu trebuie inlocuit si vibrochenul.

 

Intntionez sa imi cumpar un seria 3 E90 (modelul cu Euro 5, de preferat din a 2-a jumatate a lui 2009) si vreau sa stiu daca trebuie sa iau in considerarea acesta problema sau nu?

 

Da. Trebuie inlocuita distributia insa fara vibrochen.

Link to comment
Share on other sites

Nici noi nu ne-am obisnuit :( (vezi ultimul PUMA).

 

Dat motorul jos si inlocuite piesele respective (lanturi + patine + intinzatoare).

Am citit, insa va mai deranjez cu o intrebare, mai sus se spunea ca arborele cotit are de suferit si ca cel mai probablil trebuie si acesta inlocuit, in PUMA nu scrie nimic de arborele cotit.

 

Sa inteleg ca in cazul acesta 2009-2011 nu mai trebuie inlocuit.

 

 

O zi buna

Link to comment
Share on other sites

e o mare abureala cu anii astia

Ideea e ca NU s-a rezolvat problema, dar evident masinilor din 2013 nu li se manifesta INCA problema. Nici celor din 2012, pentru ca sunt putine masini care sa fi facut suficent de multi km sa li se rupa lantul si sa trebuiasca schimbat. Si chiar daca sunt cativa, se musamalizeaza. Probabil in 2015 se va spune ca trebuie inlocuit lantul si la cele din 2013. Probabil pana vor renunta la N47

 

Si cu arborele cred ca e la fel. Zice-se acum ca dupa 2009 e ok, dar nu prea are logica cu acelasi PN. Deci probabil ca nu s-a rezolvat si nu se va rezolva nimic. Poate ca nici nu se vrea!

 

Oricum, procentual e un numar mic de masini carora li se rupe lantul, deci nu trebuie sa fim asa speriati!

Link to comment
Share on other sites

Mai degraba lipsa interes si/sau neputinta. Devine jenanta situatia...

 

Pana acum in decembrie clar nu a fost rezolvata problema din moment ce luna trecuta a aparut o noua informare legata de inlocuirea unor componente cu altele reproiectate.

 

Se pare tot ce a fost recomandat pana acum nu mai este valabil pentru ca si pe unele masini proaspat reparate au reaparut zgomotul de distributie (avem si aici pe topic un astfel de caz).

Link to comment
Share on other sites

Da este acelasi motor. In perioada aceea se mai faceau si motoare de 3l diesel. Si ele au probleme cu lantul :thumbsup:

 

Genial :)

 

Poate totsusi nu o sa fiu ghinionist.

Ma gandesc ca si daca incepe sa se aduca, pot sa schimb piesele, si dupa sa sper ca o sa treaca ceva timp pana se intampla asta din nou :(..

Link to comment
Share on other sites

EU sunt unul dintre castigatori la concursul "Ghinionist" din topicul asta,

masina achizitionata de nici macar o luna, undeva prin decembrie...

Unic proprietar, 129,000km bord in momentul de fata.

am facut si verificarea de cumparare la BMW AG ( Soseau de centura, zona otopeni ),

mi-au spus domni de acolo / chiar mi-au trecut-o pe fisa de constatare si zgomot de lant dar au spus ca nu e

neaparat o problema la toate...cu toate astea am avut si onoarea azi sa vad si alte probleme la ea.

azi in drum spre munca mi-sa afisat pe bord o eroare si sa aprins martorul de la motor,

Cu mesajul "Engine Failure, Reduced power", masina deocamdata merge...

maine am programare la un service BMW pe care am auzit ca sunt unul dintre cei mai buni din Bucuresti la ora actuala...

sa vedem ce alte surprize ma asteapta dar tin sa cred ca daca la inceput sunt suprins cu problemele asta nu am decat sa-o

repar si sa-o vand imediat sa-mi recuperez macar investitia...

Link to comment
Share on other sites

EU sunt unul dintre castigatori la concursul "Ghinionist" din topicul asta,

masina achizitionata de nici macar o luna, undeva prin decembrie...

Unic proprietar, 129,000km bord in momentul de fata.

am facut si verificarea de cumparare la BMW AG ( Soseau de centura, zona otopeni ),

mi-au spus domni de acolo / chiar mi-au trecut-o pe fisa de constatare si zgomot de lant dar au spus ca nu e

neaparat o problema la toate...cu toate astea am avut si onoarea azi sa vad si alte probleme la ea.

azi in drum spre munca mi-sa afisat pe bord o eroare si sa aprins martorul de la motor,

Cu mesajul "Engine Failure, Reduced power", masina deocamdata merge...

maine am programare la un service BMW pe care am auzit ca sunt unul dintre cei mai buni din Bucuresti la ora actuala...

sa vedem ce alte surprize ma asteapta dar tin sa cred ca daca la inceput sunt suprins cu problemele asta nu am decat sa-o

repar si sa-o vand imediat sa-mi recuperez macar investitia...

Sa ne tii la curent ce rezolvi maine la service.

La kilometrii astia sa ai probleme de lant.... Ma trec fiori reci.

Edited by gugulete
Link to comment
Share on other sites

Au fost scrise deja peste 120 de pagini (numarand si paginile sterse deja)... Am sters zeci de pagi pentru a-l face mai usor de citit si sa ramana ce este mai important.

 

Va rog sa nu postati informatii care au mai fost postate!!!

 

Am pus in prima postare a acestui topic linkuri cu masinile afectate, ani, piese, poze, descrieri, petitie etc.

 

Sa nu facem topicul mai lung degeaba.

 

Merci de intelegere !

Link to comment
Share on other sites

11 21 7 803 479 replacement crankshaft with bearing shells.

F tare, deci astia care-au schimbat distributia dar fara Arborele Cotit, au muncit si platit piesele dejaba, e egal cu 0 (de ex Cosmin). Imi pare rau de el , insa ma bucur ca nu m-am apucat sa cumpar piesele astea fara a schimba si arborele, oricum nu intentionez sa fac operatiunea asta pana nu se va rupe. 520d, 130kw - km azi 182900 ...

~ LA MULTI ANI ~

Edited by dorinacke
Link to comment
Share on other sites

F tare, deci astia care-au schimbat distributia dar fara Arborele Cotit, au muncit si platit piesele dejaba,

 

Intra si cei care au inlocuit arborele in aceiasi categorie.

 

BMW a schimbat designul la patine in decembrie 2012 deci chiar daca ai schimbat totul in noiembrie, peste 10k km sa auzi din nou zgomot.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca in trecut a mai fost o problema la motoarele 1.2 Mpi de la VAG. Stiu ca maica-mea a avut un lant rupt la un asemenea motor la 112000km. Si tot asa acolo fusesera probleme cu niste patine care s-au inlocuit ulterior prin 2005. Ciudat ca la Ibiza maica-mii, avea patinele noi, si cu toate astea una din ele s-a rupt si a plecat lantu de la punct.

 

Problema la Ibiza respectiva a fost si ca a scapat-o fara ulei, eu neverificand masina aia non stop ramasese cu putin ulei in baie si a mers asa ceva kilometri. Acum toate conlucra, uleiul sau lipsa de ungere cu designul defectuos. Mie in fiecare dimineata imi face urat de tot lantul la N47 insa am peste 10000km de la revizie. Dupa ce se incalzeste devine acceptabil zgomotul. Schimbul de ulei la 10000km cred ca e primordial la motoarele astea. Pana la urma sa previi e mai ok decat o eventuala defectiune. La fel si cu motorina, puneti motorina de top gen Mol Evo sau Rompetrol Alto.

Link to comment
Share on other sites

Toata lumea se plange de lant...am avut e92 320d automatic din 04.2007, si n-am avut, nici n-am auzit vreun sunet suspect al lantului. Nu i-am bagat motorina scumpa decat de 2 ori in 5 ani iar service-urile le-am facut la 12-13.000km. Am vandut-o in decembrie la 107.000km.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca motorina influenteaza lantul/distributia. Toate tipurile de motorina sunt E5. Asta cu uleiul este cea mai importanta, chiar daca iti pui cel mai bun ulei este imposibil ca in 20-25k km sa nu iti consume un gram. De aici apar probleme din cauza unei posibile ungeri defectuoase.
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca motorina influenteaza lantul/distributia. Toate tipurile de motorina sunt E5. Asta cu uleiul este cea mai importanta, chiar daca iti pui cel mai bun ulei este imposibil ca in 20-25k km sa nu iti consume un gram. De aici apar probleme din cauza unei posibile ungeri defectuoase.

 

 

am zis referitor la ce a zis colegul de mai sus ca ar trebui pusa motorina cea mai scumpa.

Link to comment
Share on other sites

cred ca s-a mai discutat, apropo de ulei.. Se poate folosi si un ulei bun cu specificatii 5W 40 in loc de cele long life ? Masina mea a beneficiat pana acum de 4 schimburi de ulei facute la interval de 25.000km cu ulei 5w 30 si acum, daca tot ii voi face schimbul la 10.000 km as vrea sa folosesc 5w40 .. Sau e bine sa raman pe cel long life ..chiar daca fac schimbul la un interval mult mai mic de km ?

 

Petitia e la 683.. and counting!

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.