Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

am precizat mai sus 1-2 ani nu eram sigur, atunci inseamna ca 2 ani, dar oricum e jenant 2 ani marca premium

PS: sorry thesaw, mdln, am avut impresia ca ai scris ca nu exista bmw nou cu garantie mai mica de 5 ani, e dimineata si sunt la munca :sleep:

 

Mea culpa: da 2 ani este!

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

sal,

 

eu am luat masina adusa din franta, un e91 318 d 2008, cu acest n47. 167.000 km. am verificat-o la autotrans. cluj, si mi-au zis ca tot e ok, inafara de distributie care are sunete si trebuie schimbata. a fost o noutate atuni pt. mine. pretul , bineinteles, 2400 euro, cu seninatate comunicat de cei de acolo. am mers la un alt service din cj care stiam ca se ocupa si cu bmw, si la 3000 era pretul + ulei, ca e bine schimbat daca schimbi distrib.

cu toate astea, am cumparat masina , pentru ca era foarte ok tehnic si optic.

am schimbat distrib, si am acum 190 k, fara nici o pb. sunetul nu se mai aude, dar bineinteles am ramas cu fobia si ascult in fiecare zi atent sunetul motorului :)))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Va salut ,

Citesc acum si eu pagina dupa pagina la acest topic si raman tot mai surprins(neplacut) de "evolutia " motoarelor BMW.

Sunt la primul meu diesel , cumparat in urma cu aprox 4 luni , masina e un 120d E82 (ser1 coupe),177 cp. Acum are 130.000km ,momentan nu observ nici un sunet inspaimantator(inafara de cel normal pt un diesel , care e deja destul de "prost"), iar la ultima trecere, amicala pe la cei de la BMW Oradea, i-am rugat pe mecanici sa asculte si ei motorul, si la fel, nu au sesizat nimic rau.

Sincer, sunt tot mai dezamagit de motoarele BMW, in 2006 mi-am luat ser1 (E87 , motor 1.6i - N45B16) , cumparat la 9.000 km din Germania, la 80.0000 de mii de km, a sarit distributia (reparatia a fost pe cheltuiala proprie) . In urma cu aproape 5 ani, am trecut la un e90 325i , mai detin si in prezent masina, dar anul trecut in toamna (la 165.000km) a ajuns deja la un consum de ulei de 1Litru la 6-700km , astfel ca am suportat reparatia lui la reprezent BMW , costuri totale 2400 Euro ! Motor aspirat , 6cilindrii, care teoretic, trebuia sa fie o mandrie pt bmw . Deci ... , cred ca BMW ar trebui sa isi puna cateva semne de intrebare , au notocul ca oamenii ii mai percep (ca si fiabilitate) dupa modele ca si e30, e32, e36, e39 etc , oricum motoare ce au deja ani buni in spate , si de la care incoace, au mers tot in mai rau ... .

 

p.s: O adresa, un email unde se pot trimte, reclamatii,plangeri , in caz de anumite probleme , imi puteti scrie careva?

Multumesc anticipat !!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

, am trecut la un e90 325i , mai detin si in prezent masina, dar anul trecut in toamna (la 165.000km) a ajuns deja la un consum de ulei de 1Litru la 6-700km , astfel ca am suportat reparatia lui la reprezent BMW , costuri totale 2400 Euro ! Motor aspirat , 6cilindrii, care teoretic, trebuia sa fie o mandrie pt bmw . Deci ... , cred ca BMW ar trebui sa isi

ce ai schimbat la 325 ca nu ai spus nici pe topicul de vanzare ? Cumva simeringurile sau si segmentii ? Daca nu e vreun secret :)

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

ce ai schimbat la 325 ca nu ai spus nici pe topicul de vanzare ? Cumva simeringurile sau si segmentii ?

 

pfuu... garnitura _chiulasa_, set segment /piston (6 buc) , supape admisie 12 buc + evacuare 12 buc , bujii ,separator ulei , acum asta asa in mare, ca au fost o groaza , garnituri, conducte , cuzineti biela , rola ghidare curea , etc etc . a mai avut un zgomot cureaua de la alternator si asa m departe.. .

Edited by Raul46
Link to comment
Share on other sites

pfuu... garnitura _chiulasa_, set segment /piston (6 buc) , supape admisie 12 buc + evacuare 12 buc , bujii ,separator ulei , acum asta asa in mare, ca au fost o groaza , garnituri, conducte , cuzineti biela , rola ghidare curea , etc etc . a mai avut un zgomot cureaua de la alternator si asa m departe.. .

 

 

Scuze ca te intreb ( fara nici o intentie de rau ) dar nu era mai ieftin si usor daca iti luai alt motor!?

Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti ? Sunet de lant sau se aude de pe la rolele/curelele din fata ? Sunetul care se aude mai pronuntat incepand cu secunda 15 nu e chiar conform cu realitatea ... Pe film e cam prea pronuntat .

 

http://www.youtube.com/watch?v=P4RuP4f0Fjc

 

Deci ... inceput de sfarsit :getlost: ?

 

PS: Scuzati murdaria de pe motor .

 

Azi am primit si confirmarea :pinch:

 

http://s20.postimage.org/wq9u6c0yl/111.png

 

Cam astea ar fi costurile . (Ce e trecut drept "inlocuire arbore cotit" e defapt intreaga manopera fara tva .)

 

http://s20.postimage.org/exo9ygjq5/image.png

 

http://s20.postimage.org/xra2vghy5/image.png

Link to comment
Share on other sites

Vina e a producatorului , nu a dealerului. Cel putin in cazul meu , nu pot sa am nici o pretentie de la dealer pentru ca nu am cumparat masina de la el.

In cazul de fata , pe spinarea mea n-o sa faca. Nu am de gand sa schimb distributia la ei. Am sa schimb doar lanturile , patinele , intinzatoarele si ce mai e pe acolo (fara arborele cotit , cu toate ca pentru 2008 e indicat sa fie schimbat si ala) cel mai probabil la bimmer-service .

De ce zici ca nu am zgomot de lant ? M-am bagat de 2 ori sub masina (la receptie si in spate in service unde au oprit orice sursa de zgomot) si se aude "tacanitul" ala de lant . A ascultat si cu stetoscopul ala al lor. A si inregistrat sunetul in softul ala al lor si era clar sunet de lant.

Ce-i drept , nu am sunetul lui

postat cu 2 pagini in urma , dar la el mi se pare ca e in "faza terminala" :mellow:

 

PS: Undeva pe topicul asta se zicea ca daca ai depasit 150.000 km nu mai beneficiezi de reducerea aia de 50% . Cei de la service mi-au zis ca tocmai au reparat un X3 (167 sau 176 mii de km , nu mai retin exact) si jumatate din cost (nu stiu daca reparatie sau motor nou) a fost suportat de BMW. Acum nu stiu cat scandal o fi facut persoana respectiva (sau daca a facut scandal) dar cica important e ca avea toate reviziile facute la reprezentanta. N-am mai intrebat daca au fost schimbate preventiv sau dupa producerea incidentului .

Link to comment
Share on other sites

la ce povesti de groaza am citit despre noile motoare CR de la audi dupa 2008, cu pompa de inalta presiune care se macina, cu schimbari de injectoare distruse si toate alea....ma bucur sa stiu ca la al meu N47 am de schimbat distribuita unsure.png
Link to comment
Share on other sites

la ce povesti de groaza am citit despre noile motoare CR de la audi dupa 2008, cu pompa de inalta presiune care se macina, cu schimbari de injectoare distruse si toate alea....ma bucur sa stiu ca la al meu N47 am de schimbat distribuita unsure.png

ce povesti de groaza ai auzit si unde???sunt atatea forumuri deschise despre problemele mentionate de tine asa cum sunt la N47???

hai sa pastram un minim de bun simt...daca N47-le nostru mult iubit are asa probleme grave sa nu ne apucam sa dam in constructorii rivali ca oricum n-o sa ne simtim mai bine...bineinteles ca atat 2.0 tdi-ul de la audi are unele probleme cat si cdi-ul celor de la mercedes dar sunt ferm convins ca sunt mult mai putine ca la n47

Link to comment
Share on other sites

eu din ce am citit pe forumuri la VAG, sunt multe,multe cazuri cu problema respectiva. si problema aia mi se pare mult mai nasoala decat asta cu lantul. nu vb aici de ruperea lantului, pentru ca daca ai minim de bun simt, si te intereseaza de masina ta, o auzi ca nu suna bine si te interesezi de cauza. ori , cum ar fi normal, faci reviziile la cine se pricepe, nu la "garaj" , si vei fi anuntat de cei care stiu sa isi faca treaba ca ai o problema.

din ce ziceau cei mai vechi de pe forumuri de la VAG, chestia cu p.d.i.presiune, e la fel ca si lantul la N47, adica inevitabila.

 

ca nu se mai fac motoare fialbile ca inainte stim cu totii, dar nu e cazul doar a marcilor premium ci e in general.

 

pe langa asta, eu aleg pana la urma cu inima, si cred ca majoritatea alegem BMW pentru ce ne ofera. eu unul, nu o sa trec la alta marca, pentru ca am auzit de la cineva ca e mai fiabila masina.

 

am avut mazda, si va spun ca e o masina f.fiabila. dar atata timp cat o sa imi permit, nu ma mai sui in altceva afara de BMW.

 

Am citit si eu de problema cu pompa de inalta presiune la cr-uri din grupul vag, dar sunt mult mai putine cazuri ca aici. Ce-i drept, costa mai mult reparatia la reprezentanta, cam dublu fațĂŁ de bmw. :)

 

forumul de la Audi mi se pare mai putin populat ca si acesta.

 

deasemenea, nu sunt atat de multe audi cu motoarele noi inca.

in schimb, vezi passaturile 2008 de cand s-au introdus CR-urile , sunt zeci de cazuri intr-un singur loc am vazut.

Link to comment
Share on other sites

ce povesti de groaza ai auzit si unde???sunt atatea forumuri deschise despre problemele mentionate de tine asa cum sunt la N47???

hai sa pastram un minim de bun simt...daca N47-le nostru mult iubit are asa probleme grave sa nu ne apucam sa dam in constructorii rivali ca oricum n-o sa ne simtim mai bine...bineinteles ca atat 2.0 tdi-ul de la audi are unele probleme cat si cdi-ul celor de la mercedes dar sunt ferm convins ca sunt mult mai putine ca la n47

 

nu dam in nimeni, si nu ne bucuram.dealtfel, daca te uiti la emotinconul meu, nu exprima nici o bucurie. eu am fost pe pct-ul de a cumpara un A4 B8, si am renuntat pana la urma ca era ceva mai scump.

oricum, bmw m-a convins dupa ce l-am condus. mi-a placut mai mult.

 

concluzia e ca te poti astepta la surpize orice ai cumpara. ( din pacate )

Link to comment
Share on other sites

adevarat...toate astea mai noi au probleme si parca totul e doar marketing...si eu am avut de ales intre E90 FL si B8 si am ales E 90-ul,nu pentru ca mi-ar fi placut mai mult ci pentru fiabilitate(totusi au mai bine de 10 ani de CR pe cand audi doar 4)...bineinteles ca doar dupa ce am luat-o am aflat de problema asta si pur si simplu nu mi-a venit sa cred ca am dat 13.000 pe o masina la care daca vreau sa stau linistit mai trebuie sa bag vreo 2500 sa schimb distributia si arborele(era dec. 2008)..chiar n-am inteles,cum sa pui lantul in spatele motorului???e clar ca n-o sa tina o viata,macar de n-ar trebui dat jos motorul

am vandut-o cu 11.800 asa pe viteza si nici nu mai vreau sa aud de motoarele astea noi atat de avansate tehnologic...acuma caut in germania 320d E46 FL sau A4 1.9TDI 131 cp cu km mai putini

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.