Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Aparea la tine in postare:

 

 

 

:)

 

 

pai asa este denumirea piesei

vezi in foto din postarea anterioara

 

L.E.

nu ma oftic deloc

nu am citit topicul de la prima pagina pana in prezent pentru ca nu am timp de asa ceva

ai intrebat de o lista si preturi , am pus lista si pretul

 

tot nu vad noile coduri de care spui ca s-au schimbat in decembrie, ca tot suntem pe forum si poate ne intereseaza

doar atat

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

13 52 8 573 158 guide rail for lower chain.

13 52 8 573 159 rail for timing chain tensioner below

 

 

asa , era greu de pus codurile?

inlocuiestele cu astea in lista si mai adauga 20 lei la cost

 

13 52 7 797 903 cu 13 52 8 573 159

13 52 7 797 904 cu 13 52 8 573 158

Edited by claudiuBWR
Link to comment
Share on other sites

Aha. Merci. Pai pusesem direct PUMA.

 

Acel puma l-am pus in decembrie inainte ca sursele normale de coduri de piese sa fie update-uite. Nu mai era nicio confirmare din alta sursa.

 

Acum noile coduri apar si pe realoem.com :thumbsup:

 

L.E. O sa pun lista in prima postare. Cum apare ceva sa modific acolo.

 

E pacat ca cineva care se duce la nu stiu ce service dubios sa puna piese depasite ca apoi sa o ia iarasi de la capat.

Link to comment
Share on other sites

Aseara, pe ploaie, am iesit cu sotia din Carrefour, si, urcandu-ma in masina aud fix de langa mine un alt motor N47. L-am recunoscut instantaneu si avea zgomot f. pronuntat de lant. Masina, un X3, generatia noua, n-as crede sa fi avut 100k la bord, condus de o doamna care nu credd ca se stresa prea tare. Mi-a zis sotia ca sa nu ma mai auda ca vorbesc de lantul meu ca-s paranoia. Pana la urma am convenit ca dac-o fi sa fie, luam motorul N47 sh, ala de pe 123d si gata :).

 

Poate cineva sa compare patinele noi cu cele vechi, Claudiu, ai posibilitatea asta?

Link to comment
Share on other sites

Nu am masina cu motorul in cauza, in schimb, am un prieten care are un e90, N47, din 2007, automat, pana in 200.000 km - in talon are 120 kw ( 163 cp). I s-a rupt distributia pe drumul Zalau-Cluj - la 80 km/h. In Dec s-a intamplat incidentul, de atunci tot in service e masina... revin cu o postare daca are lista cu pagubele.
Link to comment
Share on other sites

Nu am masina cu motorul in cauza, in schimb, am un prieten care are un e90, N47, din 2007, automat, pana in 200.000 km - in talon are 120 kw ( 163 cp). I s-a rupt distributia pe drumul Zalau-Cluj - la 80 km/h. In Dec s-a intamplat incidentul, de atunci tot in service e masina... revin cu o postare daca are lista cu pagubele.

 

 

N47 din 2007 si cu 163CP? OK...poate avea power reduction, dar eu stiam ca N47-le s-a pus din 2008! Sigur nu e M47? ceea ce devine cam suspect!

 

LE. Uite ce zice wikipedia

post-55199-0-65654400-1361959870_thumb.jpg

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

E mult! Piesele fara arbore cotit sunt undeva la 1300-1400ron iar manopera nu poate sari de 1500ron.

nu prea au cum sa fie undeva la 1300-1400ron atata timp cat cea mai ieftina garnitura de _chiulasa_ este 500 ron...lantul principal 400 si ceva.....plus un maldar de maruntisuri..garnituri..oringuri...semeringuri...suruburi...vreo 3 feluri...iese clar din discutie :)

Link to comment
Share on other sites

nu prea au cum sa fie undeva la 1300-1400ron atata timp cat cea mai ieftina garnitura de _chiulasa_ este 500 ron...lantul principal 400 si ceva.....plus un maldar de maruntisuri..garnituri..oringuri...semeringuri...suruburi...vreo 3 feluri...iese clar din discutie :)

Altu cu garnitura de chiulasa . Ce treaba are garnitura de chiulasa cu distributia ?

Link to comment
Share on other sites

Pai inseamna ca maestrii mecanici de pe forum au facut treaba de mantuiala pana acum daca e asa cum zici tu cu garnitura !

Aiurea ...

 

In proforma primita de la TRADO MOTORS nu e nici o garnitura de chiulasa :rolleyes:

http://s20.postimage.org/exo9ygjq5/image.png

http://s20.postimage.org/xra2vghy5/image.png

Link to comment
Share on other sites

Si ca sa fiu on-topic atasez 2 poze edificatoare.

Azi am fost la o verificare de rutina pentru turbina la noul showroom deschis in Ploiesti, BMW Proleasing Motors. Totul a fost ok dar a aparut o surpriza.

Am aflat ca motorul a fost schimbat in 22.04.2010 la 54955km. Masina a fost inmatriculata in 12.2008. Deci a functionat cu motorul initial 1 an si 4 luni.

Din poze rezulta ca motorul a avut un huruit.

Vezi pag1 la declaratie originala "Motor klappert , Schleppfahrt ADAC".

Inginerul de la BMW n-a gasit un motiv clar pentru care a fost schimbat motorul. Doar ce rezulta de acolo. Si nu poate sa afle in alt mod.

Mi-au aratat tot istoricul fara probleme , am stat in service langa masina (ei m-au invitat) pe toata perioada verificarii turbinei,testarii si altele.

Plus ca mi-au mai verificat in portbagaj borna + de la baterie. Figura pe lista de rechemari in service de catre BMW de anul trecut. Totul ok.

 

http://imageshack.us/a/img842/4823/newengine1.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img842/4823/newengine1.jpg

 

http://imageshack.us/a/img845/8126/newengine2.jpg[/img]"]http://imageshack.us/a/img845/8126/newengine2.jpg

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.