Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu se stie deocamdata. BMW inca schimba designul la piese iar ultimele nici macar nu sunt disponibile in magazine.

 

Salutare. Este cineva la care trebuia sa se schimbe si vibrochenul, dar a schimbat doar lanturile, patinele, intinzatoarele? A revenit problema sau 100k merge ok? Mersi frumos.

Link to comment
Share on other sites

Cum dealtfel a revenit si la cele la care s-au inlocuit doar lanturile, patinele si intinzatoarele.

Cu alte cuvinte, cu sau fara vibrochen nou, zgomotul tot revine. Asa e motorul asta.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Teoretic, cu lantul nou si patinele noi, (din decembrie) cica nu ar mai reapare. Doar ca nu se gasesc piesele respective :)

 

Al meu e din 11/2008, e de ajuns lantul nou si patinele noi sau trebuie neaparat schimbat si vibrochenul ?

 

Merci!

Edited by reeves84
Link to comment
Share on other sites

acum urmeaza sa primesti raspuns si imediat dupa tine sa intrebe acelasi lucru cineva care are o masina produsa in 12/2008 :)

citeste putin in urma ca odata la 10 pagini se tot repeta aceste informatii.

 

DA , ptr masina ta este necesar sa inlocuiesti si vibrochenul

 

ps: postam probabil in acelasi timp cu Bala, scz :)

Edited by bobyV
Link to comment
Share on other sites

acum urmeaza sa primesti raspuns si imediat dupa tine sa intrebe acelasi lucru cineva care are o masina produsa in 12/2008 :)

citeste putin in urma ca odata la 10 pagini se tot repeta aceste informatii.

 

DA , ptr masina ta este necesar sa inlocuiesti si vibrochenul

 

ps: postam probabil in acelasi timp cu Bala, scz :)

 

Stiam ca trebuie schimbat si vibrochenul dar am sperat ca poate cu lantul si patinele noi nu mai trebuie schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Cum adica in cazul lui? E politica lor. Asta recomanda tuturor celor care vor sa schimbe distributia la N47. Factura proforma include si vibrochenul.

 

Esti in eroare.

 

BMW nu recomanda inlocuirea vibrochenului tututor posesorilor de N47 ci doar celor cu motoare produse intre 01.03.2007 -05.01.2009.

 

Motivul este ca in acea perioada au fost livrate vibrochene cu tolerante prea mari sau tratate insuficient (nu se stie exact) iar serviceul BMW nu ofera garantie daca nu se inlocuieste si respectiva componenta.

Link to comment
Share on other sites

sal,

 

am desfacut din nou motorul sa vad distributia si dupa 30 k se prezinta foarte bine lanturile, si nu face galagie deloc. aveam doar un pinion care cei care mi-au schimbat distributia nu l-au impins la loc suficient.

nu am schimbat si vibrochenul !

lantul de la pompa de ulei avea joc destul de mare dar am inteles ca la acela nu prea exista risc de rupere.

 

alta problema care am descoperit-o ar fi ca echilibratoarele au joc in blocul motor. nu stiu daca e normal, dar am inteles ca nu e si de acolo si zgomotul mai pronuntat al motorului.

Link to comment
Share on other sites

BMW nu recomanda inlocuirea vibrochenului tututor posesorilor de N47 ci doar celor cu motoare produse intre 01.03.2007 -05.01.2009.

Corect,la modul general. Si sa inteleg ca toate reprez. BMW din Romania tin cont de asta.

Un caz real il stiu eu de luna trecuta in care un prieten cu acelasi motor fabricat(nu inmatriculat) in 08/2009 a cerut o proforma de la bavaria si i s-a adaugat si vibrochenul. Cel care facuse factura aia nici n-avea habar de ce zici tu. Pur si simplu a spus ca ei schimba si vibrochenul odata cu distributia la N47 si asta la toate, fara sa faca vreo referire la cele produse intre 01.03.2007 -05.01.2009.

Bine, poate sa fi fost un caz mai izolat.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

lantul de la pompa de ulei avea joc destul de mare dar am inteles ca la acela nu prea exista risc de rupere.

 

alta problema care am descoperit-o ar fi ca echilibratoarele au joc in blocul motor. nu stiu daca e normal, dar am inteles ca nu e si de acolo si zgomotul mai pronuntat al motorului.

Lantul la pompa de ulei are joc de nou, pentru ca nu are intinzator si are tolerante destul de mari.

 

Axele de echilibrare au niste rulmenti cu bile ace si asa se invart in bloc. Probabil ai ceva uzuri acolo.

http://s14.postimg.org/mzifs6ekd/dsc00905hp.jpg http://s14.postimg.org/a9e7f36m5/dsc00906o.jpg

 

Sincer, eu nici nu m-am uitat la ele cand am desfacut motorul.

 

Sa inteleg ca dupa cei 30.000km nu a mai reaparut nimic din zgomot?

 

Bala, poate ar fi util sa mai apara o rubrica in poll, ceva de genul "daca si la cati km a reaparut zgomotul dupa inlocuirea distributiei. :)

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Acum doua zile, in fata la Hilton am vazut un BMW F10 525 d ce stationa cu motorul pornit(motorul de 218 cai cu 2 turbine produs din a 2 jumate a lui 2011) si am recunoscut sunetul de N47 si vreau sa va spun ca se auzea clar harsaitul ritmic de distributie. Masina era minim din 2011, poate chiar mai noua.

 

Acum ce nu inteleg este cum de la unii cu motoare din 2007 nu se aude nimic si la altii chiar la putin km si motoare aproape noi se aude harsaitul...ciudat.

Doamne ajuta!

Edited by airm
Link to comment
Share on other sites

Cred ca diferenta e in urechea ce le asculta si temperatura uleiului din motoare. :)

Eu cand am auzit lantul la un F10 N47 la Autoworld in Cluj, au zis colegii ca mi s-a parut. :D

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

N 47 sunt niste motoare foarte ciudate. nu e neaparat sa fie de la distributie sunetul. pot si echilibratoare, pinioane, stii naiba. oricum sunt motoare foarte galagioase, si mai ales dupa un anumit nr de km troncane din ce in ce mai tare. asta nu inseamna ca sunt pe moarte. motoarele merg, dar na......oboseala :)

 

eram zilele trecute in service cu ea, si era acolo un M47 163 cp din generatia veche. l-a pornit langa al meu, si va spun clar ca era MULT mai silentios.

 

asta e !

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca al tau troncane rau de tot daca M47 era mai silentios. :D

 

Eu am ascultat antent ambele motoare pe E60. Si clar al meu N47 nu se poate compara ca si zgomot. Mi se pare chiar cel mai silentios diesel in 4 cilindri ce l-am auzit vreodata.

Daca n-ar fi fasaitul ala de distributie... care nici ala nu-l aude toata lumea.

Link to comment
Share on other sites

:))

 

interesant cum aud oamenii diferit sunetele :)

 

nu e singurul N47 care l-am auzit...si raman la acceasi parere. inclusiv motorul de pe 320 din 2003-2004 mi se pare mai silentios.

 

atentie : ma refer la motor ascultat cu capota deschisa, nu inchisa sau din interior, pentru ca E90 este mai antifonat decat E46

Link to comment
Share on other sites

Se vorbeste foarte des despre masurile PUMA. Acum eu nu pot sa inteleg cine ar putea avea acces la aceste masuri, nu de alta dar PUMA este un departament al BMW care urmareste eventualele probleme aparute in exploatare.

Inteleg doar ca "Show must go on!"

 

PS. Nu ma intelegeti gresit, nu am nimic de impartit cu nimeni si chiar cred ca au existat motoare cu lantul rupt, ca si M-uri cu motoare sparte... Dar totusi, accesul la informatii cu caracter confidential in cadrul BMW nu-l vad prea facil.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Teoretic, cu lantul nou si patinele noi, (din decembrie) cica nu ar mai reapare. Doar ca nu se gasesc piesele respective :)

 

pai pana la urma care sunt ultimile aparute cele din martie sau cele din decembrie anul trecut ?

 

de ce le-au schimbat pe cele din decembrie cu cele altele in martie daca erau asa bune alea...

 

nu mai inteleg nimic.

 

 

inca ceva. lantul care a venit in martie ingrosat este lantul de jos ? cel care se rupea cel mai des ... sau doar el se rupea...

daca doar el se rupe ( si totusi celelalte 2 lanturi au ramas aceeasi part si acelasi produs cu cel existent pe masina) de ce se mai schimba ?

Edited by torelo
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca atunci cand demontezi ca sa ajungi la lantul ala, schimbi tot. Toate se uzeaza mai mult sau mai putin si e mai bine sa pui noi.

 

Despre restul s-a povestit aici. Chiar e aiurea sa se tot repete la a doua, la a treia pagina...

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca al tau troncane rau de tot daca M47 era mai silentios. :D

 

Eu am ascultat antent ambele motoare pe E60. Si clar al meu N47 nu se poate compara ca si zgomot. Mi se pare chiar cel mai silentios diesel in 4 cilindri ce l-am auzit vreodata.

Daca n-ar fi fasaitul ala de distributie... care nici ala nu-l aude toata lumea.

Cosmine,cred ca glumesti...n47-le meu la 190.000 km troncanea in ultimul hal si parca si neuniform,chiar mai rau decat un tdi pd 2001-2004(ceea ce e o performanta...aici vb de capota deschisa)

si eu sunt de parere ca m47-le e mai silentios,chiar si diesel-ul de pe e46 mi se pare mai silentios

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.