Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Nu, nu poate

 

Ce te face sa crezi ca eu nu am citit sa inteleg ce vrei sa spui?

 

Hai sa iti pun alta intrebare..

Cum se face ca se poate mari puterea unui motor DOAR reinstaland un alt program in ECU? ... Chiar daca lantul e uzat sau intinzatoarele sunt slabite. Nu spune ca nu este aceiasi situatie pentru ca e vorba de ideea generala de putere data de motor.

(Punem doar intrebare simpla cat se poate de simpla .. )

 

(..am zis mai sus ca trebuie sa treaca moderatorii pe aici.) ;)

 

PS. Nu mai continui contrazicerea.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce te face sa crezi ca eu nu am citit sa inteleg ce vrei sa spui?

 

Hai sa iti pun alta intrebare..

Cum se face ca se poate mari puterea unui motor DOAR reinstaland un alt program in ECU? ... Chiar daca lantul e uzat sau intinzatoarele sunt slabite. Nu spune ca nu este aceiasi situatie pentru ca e vorba de ideea generala de putere data de motor.

(Punem doar intrebare simpla cat se poate de simpla .. )

 

(..am zis mai sus ca trebuie sa treaca moderatorii pe aici.) ;)

 

PS. Nu mai continui contrazicerea.

 

Eu nu am intrat intr-o polemica cu tine ci am crezut ca ai pus o intrebare si ti-am raspuns. Acum ai pus alta -o sa-ti raspund .

Modificarea puterii prin soft se face in principal prin modificarea avansului la injectie si prin marirea presiunii pe turbo , consecutiv. Modificarea avansului , in anumite limite desigur, duce singur la o crestere/scadere a puterii - depinde in ce sens se face. Poti sa studiezi putin motoarele termice ca sa te convingi.

Legat de subiectul discutiei, calculatorul motor nu corecteaza intinderea lanului pt ca nu are cum sa stie si nici cum sa o faca . Chiar daca ar stii , nu exista un sistem de variable timming la motorul asta. calculatorul nu compenseaza pt defecte ale sistemului de distributie, supraalimentare etc . Poti sa te gandesti la un actuator sau debitmetru defect si vezi ca motorul nu are putere iar calculatorul nu are ce sa faca.

Tot la subiect , daca studiezi putin diagrama indicata de functionare a motorului in 4T , in coordonate presiune/volum , o sa vezi ca aria diagramei(adica puterea motorului) , depinde de momentele in care valvele se deschid/inchid . Deci o modificare a timingului duce la modificarea ariei, respectiv a puterii - asta pentru ca aspiratia se schimba, gazele arse nu se mai evacueaza normal , baleerea e deficitara , presiunea amestecului in momentul injectiei , se schimba.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Modificarea puterii prin soft se face in principal prin modificarea avansului la injectie si prin marirea presiunii pe turbo , consecutiv. Modificarea avansului , in anumite limite desigur, duce singur la o crestere/scadere a puterii - depinde in ce sens se face.

Legat de subiectul discutiei, calculatorul motor nu corecteaza intinderea lanului pt ca nu are cum sa stie si nici cum sa o faca . Chiar daca ar stii , nu exista un sistem de variable timming la motorul asta. calculatorul nu compenseaza pt defecte ale sistemului de distributie, supraalimentare etc . Poti sa te gandesti la un actuator sau debitmetru defect si vezi ca motorul nu are putere iar calculatorul nu are ce sa faca. (???)

 

Cam neputincios motorul asta N47..

 

Uite ce scrie in manualul motorului N47:

"Fuel system

Fuel injection

The N47 engine is equipped with high-

pressure fuel injection with common rail

pressure accumulator. The common rail has

the following advantages:

• Optimum fuel preparation for each

individual cylinder

Adaptation of injection time to engine

operating conditions (engine speed, load,

temperature)

Cylinder-selective injection correction in

response to load change (the injection time

can be corrected by post-injection,

extending or shortening the time during the

induction stroke)

• Cylinder-selective switch-off possible

• Diagnostics of each individual injector is

possible.

Common rail injection offers these advantages

due to the fact that all cylinders are supplied

with fuel independently of each other."

 

Sau or minti nemtii..?

 

Sau poate e nevoie sa revii pe ideea accentuata in rosu.. (..oare te gandeai la alt motor si ai bagat de seama ca N47 nu are..)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

" Adaptation of injection time to engine

operating conditions (engine speed, load,

temperature)"

 

Nu inseamna nicidecum ce crezi tu . Inseamna injectie variabila in functie de sarcina/turatie . Se intampla de cand exista motoare cu injectie . Ca timingul injectie se face mecanic, hydraulic, electronic , are importanta doar prin prisma eficientei. Nici un motor/calculator din lumea asta nu va compensa probleme distributiei despre care discutam.

Deja intram intr-o polemica fara rost si e clar ca nu ai cunostinte in domeniu. Sa zic ca de 34 de ani lucrez cu motoare si le-am mai si studiat 4 ani la liceu in materie de specialitate si inca 4 ani la facultate.

I'm out.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

" Adaptation of injection time to engine

operating conditions (engine speed, load,

temperature)"

 

Nu inseamna nicidecum ce crezi tu . Inseamna injectie variabila in functie de sarcina/turatie . Se intampla de cand exista motoare cu injectie . Ca timingul injectie se face mecanic, hydraulic, electronic , are importanta doar prin prisma eficientei. Nici un motor/calculator din lumea asta nu va compensa probleme distributiei despre care discutam.

Deja intram intr-o polemica fara rost si e clar ca nu ai cunostinte in domeniu.

I'm out.

Am zis eu ca te gandeai la alt motor si ai vrut sa te faci crezut ca ECU motorului nu poate prelungi injectia/aprinderea, bla-bla-bla (COMPENSAND) intarzierea data in pierderile MECANICE date de jocul creat in uzura lantului.. (bla-bla -bla) cine zice ca nu te crede..(?) doar ca NU SE SIMTE, cum ziceau si altii mai sus si sunt, trebuie sa fiu de accord cu ei...

 

Doar ca tu ai impins lucrurile la extrem si m-ai facut sa caut manualul motorului..

 

"Ca timingul injectie se face mecanic, hydraulic, electronic , are importanta doar prin prisma eficientei."

Serios? Nu se intampla sa compenseze si altceva? Ma indoiesc.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca aveti vreun carnetel cu cei cu distributia rupta ,treceti ma si pe mine .ieri in mers s a oprit si oprita a ramas , a venit mecanicul si mi a confirmat 100% lant rupt sau ce s o fi rupt + alte ,,bucurii,, pe la motor ,vineri imi da verdict final si pagube totale

275.000 pe bord si recunosc ca trebuia sa o schimb mai din timp dar am avut din pacate prea multa incredere in bmw .stiu ,stiu f. bne ce am mai postat pe aici si NU regret nimic .sunt super-pregatit financiar pentru a face fata situatiei.

am vandut acum 2 saptamani opel zafira 2004/2.0dti motor pe lant la 680.000 km cu motor si lant neumblat niciodata .10 ani si 480.000 exclusiv la mine ,luata personal din DE . asa ca ...comparatie

 

p.s. facut comanda de kit full pe OE 2540 lei

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Exact 55.000 km la mine din 2.01 18

Harss harss face distributia si nu stiu ce mortii masii nu se mai rupe lantu ,patina.... odata sau ce o fi pe acolo.. am 3 motoare n47 / 177cp de rezervĂŁ

Dedicatie speciala pentru ĂŁla CARE MĂ FĂCEA ,,PROST,, PE AICEA !

Eu am luat motoarele sa fie de de rezerva acolo in caz de ceva

 

Si cele 3 motoare? S-au evaporat?

Link to comment
Share on other sites

Pai pe alea le pastreaza, nu stii tu. Cand esti mafiot iti permiti 3 motoare in debara si inca 2000 euro sa repari motorul al 4 Lea de pe cazanul defect.

 

Nu mai tai nimic si NU am nimic de vanzare !! Imi permit sa tin 3 motoare per LIFE ,de rezervĂŁ !!

De ce face ,,harss harsss,, de 55.000 la mine si nu i mai crapĂŁ distribuția nu ma pot pricepe !! Nu mai zic ce talpĂŁ....

 

:)))

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Priveste partea buna, ai doua sau trei motoare N47 de rezerva strict pentru asa ceva.

 

Chiulasa trebuie verificata la un centru special, cum am facut si eu, la mine au fost strambe foarte usor 2 supape, am facut planeitate, am refacut ghidurile, am schimbat simeringurile, am inlocuit 2 culbutori care s-au spart si cam atat a fost dauna la mine...am schimbat eu automat toate garniturile si toate suruburile desfacute de peste tot.

 

Mai am de la motorul vechi, chiulasa, cea reconditionata.

 

Ai tot fost gica contra pe forum cu distributia, ca o omori chiar daca se aude si etc...insa era de asteptat daca zici ca se auzea, oricum te-a dus excesiv de mult si anume 275.000 km, sper sa nu-ti fi strambat axele cu came si pistoanele sa fie ok.

 

Sper ca ai comandat toate 3 lanturile si ai luat ultimele repere imbunatatite de la distributie, inca mai exista pe piata repere cu coduri vechi si anume cele cu probleme.

 

Cred ca tu esti urmatorul caruia i s-a rupt distributia dupa mine, totusi, nu se rup atat de des.

 

P.S ma bucur ca ai avut sange in tine sa spui pe forum ca ti s-a rupt distributia dupa toate arogantele si ironiile si "prostiile" pe care le-ai spus, fara suparare.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

dragii mei va foarte multumesc pentru tot si la cei ce se bucura ,aaa ...am uitat sa va spun ca altii au patit-o saracii la nici 100/150k ,eu am fost norocos :)

 

1.Opel 2.0dti /2004 / 470.000 facuti de mine in 10 ani cumparata din De ,vanduta la 680.000 km cu motor ,cutie,turbina etc etc etc etc si LANTURI originale pe masina !!distributie pe lant ! motor super impecabil la acesti km !! vanduta f.f. ieftin ,m a lovit unul in spate si nu am mai avut chef de reparatii etc etc , m a lovit un maviot :) cu cazan de UK si magraoan si baut/drogat si negasit niciodata !!

2.Bmw 320 n47 /2008/ fix 63.000 km facuti de mine si NU a facut anul la mine !!! pe 2.01 face anul ! total pe bord 275.000 km cu distributie rupta .

exclusiv ca,comparatie am scris cele de mai sus ! nu dau vina pe BMW ca s a rupt lantul ,ca aproiectat acest motor cu distributia etc etc etc ,NU mi o asum eu . la Opel NU s a umblat niciodata la lant de asta va asigur

NU ,exclusiv am avut impresia si poate speranta ca la BMW ii va tine distributia macar 50% din km facuti cu OPEL sau din totalul km pe bord cat avea Opel-ul in momentul vanzarii !!

M am inselat si asta e ,nu sunt dezamagit ,am riscat pe banii mei si acum voi pune masina pe picioare .

n-am 3 motoare dar nu i bai de asta ,asta e ultima mea grija cat se va cheltui cu masina .

la 2540 lei s a comandat kit full pe original OE Bmw ,nu mini sau semi-kit . vineri astept verdictul final in ce priveste motorul

sunt extrem de FERICIT ca masina este la 250 m de casa [acolo unde s a oprit] si nu la 2000-1800-1500km etc etc pe unde am batut drumurile prin afara tarii !!

puteam f. bine sa nu zic nimic aici dar NU mi e rusine de nimic .

 

P.S. foarte important !!! cu aceste postari ale mele doresc sa arunc in aer mitul si concluzia care am citit-o mai peste tot : CA UNA DIN CAUZE AR FI schimbarea uleiului la intervale mari de km ,N-are nici o treaba .garantat

e vorba exclusiv de uzura ,de piese proaste din plastic ,de proiectare total gresita si poate si altele, exclusiv din vina producatorului ,NU a clientului .

Multumesc pentru sfaturi

Craciun Fericit !! mi a adus Mosu la brad distributie OE de peste 400e iar la anu vine [poate] cu motoru :)

Edited by Vik71
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Opel n-avea DPF. Eu cred ca e un complex de imprejurari. Am avut si eu opel si cand isi facea regenerare dpf trebuia sa nu opresc motorul. Dar se putea vedea doar in consumul instant care crestea. De la 0.4 / h la 2.4 / h. Aici la bmw nu arata nimic la instant cand stai pe loc, cu toate ca masina consuma. La fel cu condusul pe eco pro, cand nu accelerezi o lasa pe liber. Nu ai nici frana de motor , nici economie, pentru ca motorul consuma la ralanti. Cand e cuplat stiu ca nu consuma. Nu stiu la BMW cand isi face regenerare dpf. Stiu ca atunci cand intrerupi regenerarea DPF apar mari probleme. La unele masini ajungea chiar motorina in baia de ulei. Si tot asa in 25 de mii de km, cu regenerari esuate eu cred ca e maxim afectat motorul. Dar eu abia am cateva zile de cand am BMW, nu ma prea pricep. Succes cu reparatia!
Link to comment
Share on other sites

Multumesc ! La fel la toata lumea .

 

Bmw-ul a mers 95% din km facuti de mine exclusiv Extra-Urban !! n are nici o treaba cu dpf-ul !!

am fost la apan acum vreo 6 luni si dpf-ul era in conditii super-excelente avand in vedere anii si km ,chiar s au mirat cei de acolo ,au masurat valorile de presiune ,aveam 17 cu motor si maxim era 77 ,sper sa nu debitez vreo prostie ..

DA ,forja i am dat pe unde am prins-o ,nu merg la consum si mosnegeste .la dpf mai adaug ca: la 10.000km ii dau sonda lambda jos si ii bag un spray de curatare de calitate !! stiu ,putini fac asta !!

la dpf mai adaug ca la 2000-4000 km ii bag un aditiv special la plin de rezervor ,aditiv special de dpf care ajuta la regenerare ,curatare etc etc [ nu i problema daca nu sunteti de acord cu mine ,exclusiv pentru intretinere fac aceste lucruri ]

sunt draconic la intretinerea unei masini .sunt care merg f. mult pe urban cu ele si la consum cand ies afara ,DA f.multe bmw-uri [si nu numai ] au f. multe probleme din cauza dpf-ului !!

la mine se exclude aceasta cauza !

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

Comparația cu motoare mai vechi e inutilĂŁ. Normal, așa pare la prima vedere cĂŁ erau mai bune sau se fĂŁceau mai bine.

Posibil, dar ce nu e luat ĂŽn calcul este cĂŁ motoarele vechi nu erau forțate ca acum, practic sĂŁ stoarcĂŁ din ele orice bucĂŁțicĂŁ de cĂŁluț ĂŽn plus, ĂŽn același timp gâtuindu-i evacuĂŁrile pe toate pĂŁrțile cu catalizatoare, DPF și multe alte nebuneli pentru a nu poluĂŁ adițional.

Link to comment
Share on other sites

la piese am nevoie oleaca de ajutorul vostru , e si perioada asta care e inchis peste tot.mecanicul mi a zis ca are nevoie de tot ,pe 3 ian ,joia asta se apuca de ea .

http://www.fixpiesa....oe-bmw-n47.html .pentru asta optez la kit distributie.multe magazine sunt inchise chiar pana pe 7 ian .

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

@ deeJayOg - ce treaba are "fortarea" motorului cu faptl ca BMW a proiectat si implementat prost componentele distributiei ? In ce mod cuplul marit spre exemplu, duce la intinderea lantului, distrugerea patinelor si a intinzatorului ?

Lantul ala trebuie sa suporte aceeasi misiune , sa invinga rezistenta arcului supapei ca sa o deschida.

Hai sa nu mai cautam scuze puerile si sa acceptam defetist ca distributia a devenit "consumabil" . Nu - e greseala toatala a BMW, si trebuie sa raspunda pt ea.

Daca nu era, nu se apucau sa modifice reperele distributie.

Pacat ca nu ne putem comporta ca americanii, adica - action class lawsuit pt orice problema importanta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e timpul sa completam vechea zicala romaneasca " Sa nu te increzi in femei si franele de dacie" acum in 2018 sa spunem " Sa nu te increzi in BMW , in femei si in franele de dacie"

Ca posesor de BMW ( Big Money Waste ) sunt dezamagit per total de calitatea masinii si serviciile oferite. La marca asta doar preturile sunt premium.

Sa nu mai spun ca ii vad pe pasionatii marcii ca suferinzi de sindromul Stockholm.

Edited by Andrei525
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu dau vina pe bmw pentru ce mi s a intamplat absolut deloc ! doar la calitatea pieselor de la distributie care lasa de dorit .95% imi asum intreaga vina .

am 22 ani de carnet si incredibil de multi km cu multe marci .n am facut in viata mea segmentare ,reparat motor,reparat turbina ,reparat cutie automata sau manuala sau altele mai grele .am avut ,,norocull,, sa fac acu la Bmw ,sigur pe la motor gasesc surprises :)

orice model de bmw ti ai cumpara e obligat ca trebe sa stai de la bine in sus cu finantele ! am permanent un ban pus deoparte pentru reparatii la masina si ma doare la basca cat ma va ajunge

fac una alta pe la bmw si pot sa spun cu mana pe inima :

cele mai cautate motoare de pe piata la ora actuala sunt exclusiv de bmw in special de la n47 in sus orice motorizare .daca ai pe stoc 100 de mtoare iti garantez ca nu ramai cu ele !

inainte sa cada distributia aveam client super-hotarat la Tiguan si eram in vorbe la Deutschland pentru un 420 gran coupe /2015 /deja eram multumit de pretul minim din DE masina cu garantie de la dealer bmw

totul s a dat peste cap, am anuntat omul ca nu se mai vine ca raman fara masina de sarbatori si NU-MI pare rau ! cineva acolo Sus poate nu vrea sa mi mai iau aceasta marca :)

 

p.s. oare ce o fi in cutiile alea cu kit uri de distributie ca piese de producator ?? probabil ina ,febi sau dayco .nu ca m ar interesa neaparat dar preturile sun explodate rau la 14 fiare si 4 plasticuri !

Edited by Vik71
Link to comment
Share on other sites

p.s. oare ce o fi in cutiile alea cu kit uri de distributie ca piese de producator ?? probabil ina ,febi sau dayco .nu ca m ar interesa neaparat dar preturile sun explodate rau la 14 fiare si 4 plasticuri !

 

Sunt Febi / SWAG, cu ştanţa BMW ştearsă.

 

Ca fost posesor de Opel, marcă blamată la greu şi împroşcată cu noroi la noi, pot să spun că BMW e un jeg sinistru în ceea ce priveşte fiabilitatea. Premium la marca asta este doar design-ul general şi ţinuta de drum. Atât.

Edited by fullrespect
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e timpul sa completam vechea zicala romaneasca " Sa nu te increzi in femei si franele de dacie" acum in 2018 sa spunem " Sa nu te increzi in BMW , in femei si in franele de dacie"

Ca posesor de BMW ( Big Money Waste ) sunt dezamagit per total de calitatea masinii si serviciile oferite. La marca asta doar preturile sunt premium.

Sa nu mai spun ca ii vad pe pasionatii marcii ca suferinzi de sindromul Stockholm.

Ce alta masina ti-ai lua ?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat și eu distribuția la al meu e90 LCI 2011 , 320dED 163hp 380NM , motor N47T , varianta derivata din cel de 184hp.

Mașina la momentul schimbului de distribuție avea 179.000 km REALI , și va pot spune ca distribuția era impecabila , adicĂŁ nu se fĂŁcea diferența ĂŽntre cea veche și cea noua , nu avea uzura deloc vizibila .

Din cauza asta am ajuns la pĂŁrerea ca NU exista o problema reala la acest motor N47, sau cel puțin nu este la nivelul la care este prezentatĂŁ problema . Eu cred ca adevarata problema a fost la primul N47, adicĂŁ cele dintre anii 2007-2009, dar chiar și aici nu este draqul chiar așa negru . Un N47 utilizat și servisat cum trebuie , nu are nevoie de schimb distribuție cel puțin pana la 300-400.000km. Adevarata problema nu este motorul , ci km dați ĂŽnapoi cu nemiluita , sĂŁracĂŁ mașina se vinde in DE cu 400-500.000 km și o cumpara romanul in RO cu 150.000 km “reali” :)) . Am vĂŁzut cazuri in care F10 vândut in Olanda cu 670.000km , da, ați citit corect, N47 cu 670.000km , iar in RO era pus la vânzare cu 140.000km , deci au fost dați ĂŽnapoi 530.000km :)) .

DacĂŁ aveți km reali și sunteți convinși de lucrul asta, nu mai ĂŽmbogĂŁțiți service-urile , sunt destule care sau ĂŽmbogĂŁțit pe baza acestei nebunii cu distribuția .

SĂŁrbĂŁtori Fericite !

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.