Jump to content

Revizie mecanica si ATE Ceramic Brake Pads


oSerX

Recommended Posts

Am dus coupe-ul e92 la o revizie mai mare ( 137.000-138.000km are acum ). Eram in dubiu daca sa'l dau sau nu - dar are prea putini km si nu are rost sa ingrop bani in masini ... cu asta care consuma extrem de putin si cu x3-ul sunt destul de "aranjat" pt o perioada.

 

Ce fac :

 

- schimbat bielete antiruliu ( aveau o mica bataie la anumite denivelari )

- bucsi bara stabilizatoare ( erau un pic .... )

- brate cu bucsi cu tot / fata ( puteam sa schimb doar bucsile dar diferenta era relativ mica 100-150eur sau ceva de genul si nu puteam sa stiu cum o sa fie pivotul cand o sa dea bascula mare jos )

- probabil bielete directie ( sunt foarte bune, dar tot asa vom vedea cand se apuca de mecanica - acum e la revopsit integral din alb alpin in alb mineral ).

- maner usa stanga fata caci din cauza alora de la spalatorie cu solutiile lor minune mi s'a sters slab vopseaua de pe piele - arata de parca are 300000km ( si e al dracului de scump ~950ron + TVA - dar l'am luat si sanatate )

- placute de frana, senzori fata + spate ( discurile sunt schimbate acum 35000km / original bmw )

 

Piesele astea sunt deja comandate, le am deja.

 

- la final imi face o curatenie generala motor + interior

- apoi vreau sa o duc sa'mi testez tot ce se poate testa electronic ( bujii, injectoare, etc, etc ... si sa schimb daca e cazul ). Dupa ultima recuperare din service ...asta iarna cand o porneam aveam 2 nemultumiri : 1. parca invartea 1/3-1/2s in plus pana sa porneasca ( sa verific bujii, injectoare ) si in zilele reci pt aproximativ 10-15s simteam un extrem de slab miros de gaze imediat la pornire ( am vazut pe forum oameni care se plangeau ca la remontarea injectoarelor s'au folosit aceleasi saibe si nu s'au schimbat sau garnituri ... ). Dupa scurta perioada mirosul disparea si chiar daca stateam pe loc o ora era ok.

 

- pe langa asta l'am rugat sa'mi verifice amortizoarele - la drum par impecabile, flansele amortizoare - care deasemenea par super ok vizual si la tras de ele.

- tampoane motor si cutie

 

- altceva mai am de verificat ?? ( masina nu a avut nici un accident - deci nu'mi fac probleme din cauze de lovituri etc. - cele mai mari probleme au fost zgarieturi prin parcare )

 

- as vrea sa'i mai schimb uleiul cutiei automate - nu l'am schimbat niciodata - poate ma duc la un service de pe aici de pe forum - amicul meu are doar vopsitorie si mica mecanica.

 

-------

 

Legat de placute .... placutele care i'au venit la comanda ( el mi'a zis sa le iau pe astea ) ... sunt din gama ATE ceramic - din ce vad aici sunt ceva compozitie cu ceramica si altele ( http://www.ate-brake...ke_pads_en.html )

 

A folosit cineva asa ceva ?? Ei scriu si pe ele ... low noise, low dust, low wear ... ma rog ...Deja le am - deci doar sunt curios daca a mai folosit cineva si care e feedback-ul folosirii lor ... eu o sa plec vreo saptamana si nu o sa apuc sa le verific si stau asa cu nerabdare :)

 

------

 

Multam

Edited by oSerX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci mai sunt ca mine :)) bv Ăâ˘i ma bucur ca Ăâ˘tii sa ĂŽĂâşi ĂŽntreĂâşii maĂâ˘ina!

 

Sent from my HTC One

 

am masina de noua si chiar daca are 6 ani si jumatate .... am avut grija de ea ... zic eu ... si daca ai grija de ea , are si ea grija de tine :)

Link to comment
Share on other sites

Poti sa mai schimbi uleiul din diferential, sa verifici bucsele de la cardan (cele cu insertie cauciucata - cea dinspre diferential crapa mai repede decat cea dinspre cutie), sa verifici simeringurile de la diferential, sa verifici si sa cureti radiatoarele si intercoolerul (dupa caz - nu stiu ce motorizare ai), sa cureti admisia.. si sa te bucuri de masina.
Link to comment
Share on other sites

E92...2.0d - am schimbata distributia si arborele... De atunci porneste mai agale la rece :)

 

As incerca sa schimb si discurile cu ate power disc ... Nu stiu ce sa fac ... Cred ca astea pe care le am au pana in 35000-40000km si sunt orm... Nu au santuri si nu prea par tocite

 

Le: inca nu sunt convins nici 15% sa le schimb ... Dar ma tog. Pana la urma conteaza si cauciucul nu numai placutele si/sau discurile. Si eu am cauciucuri dunlop sp sport 01 ... Exact cu ce a venit masina - un cauciuc bun pe uscat dar cam de speriat pe ud cu putin praf :)

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Cauciucurile au vreo ...2000km fata si vreo 10000spate sau invers...facute in 2014/2013... Au facut galme sau s'au dus dracului cate unul...fapt pt care a trebuit sa schimb toata fata sau spatele...si asa am ramas mereu la aceasta marca teribila... pe seria 1 aveam dunlop sport maxx si erau muuult mai bune sau michelin nu stiu de care ...

Acum sincer parca nu le'as schimba .... Un runflat pe 17 cred ca e vreo 700...800lei ... Sunt relativ ok pe uscat... Cu praful si umezeala + praf e naspa rau... Dar sunt okiutze ... Daca pt cauciucurile de iarna am fost atent ce iau, la cele de vara am fost mai ... Neglijent un pic. Mie cel mai mult mi'au placut goodyear eagle f1... Cele cu profil in v ... Foarte silentioase si frane bune...

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand Vredestein Ultrac Sessanta pentru sezonul de vara :thumbsup: eu merg putin mai agresiv,kickdown mai mereu,chiar si in viraje(derapeaza foarte greu),viteze mari 200-240,sta bine masina si cand ploua. :thumbsup: Sau cumpara continental,90% din useri o sa-ti recomande :console: .
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am rezolvat aproape tot ... Placute ceramice, ulei bmw-shell, schimbat bascule, bielete, bucsi bara antiruliu, facut directia, diagnoza (la injectoare eram curios --- ii dadea nu stiu ce parametru pe 0 ceea ce am inteles ca ar fi ideal.)

 

Mai am sa schimb uleiul cutie si diferential eventual...

 

De asemenea am facut curatenie generala in masina ... Pielea e aproape ca noua la nuanta si curatenie :)

 

Placutele ceramic-compozit sunt interesante... Franeaza destul de puternic - par a fi peste cele oem,curios e ca frana pare un pic altfel, oricat de tare ar frana nu am simtit deloc abs-ul. O mai las cateva zile sa vad cum e cu praful de la plcute pe jante.

 

Acum masina e alb mineral din alb-alpin... Cam asta e ... Am pregatit'o sa o mai tin un pic :)

Edited by oSerX
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand Vredestein Ultrac Sessanta pentru sezonul de vara :thumbsup: eu merg putin mai agresiv,kickdown mai mereu,chiar si in viraje(derapeaza foarte greu),viteze mari 200-240,sta bine masina si cand ploua. :thumbsup: Sau cumpara continental,90% din useri o sa-ti recomande :console: .

 

Si peste toate cred ca o sa'mi schimb si cauciucurile. Michelin ar fi o optiune ... Am 2 cauciucuri - pe fata - din cauza ca a fost unghiul un pic aiurea s'au tocit pe exterior un pic ... Insa am 2 pe spate cu aprox 2000km si nu stiu ce sa fac ... Vrea cineva 2 cauciucuri dunlop sp sport 01a ? ;;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.