Jump to content

e90 325 cat de importanta e benzina folosita


Recommended Posts

salut..... am decis sa deschid acest topic pentru ca ma gândesc ca și alți posesori de bmw pe benzina ĂŽntâmpinĂŁ problemele pe care le-am avut eu.....

așadar, ĂŽn luna ianuarie 2015 am cumpĂŁrat un e90 325i din anul 2005.....masina mergea de vis doar ca pe loc, la relanti vibra ĂŽntreaga caroserie și turație fluctuau constant..... ma scotea din sĂŁrite chestia asta, doar ĂŽmi luasem un mult lĂŁudat 6 ĂŽn linie, cel mai echilibrat motor și când prietenii mei se urca ĂŽn ea ma ĂŽntrebau dacĂŁ e diesel.....

dupĂŁ multe cĂŁutĂŁri pe net am schimbat valva pcv care se spunea ca are rol ĂŽn controlarea relantiului ..... am cheltuit 14 milioane și surpriza..... mașina tot vibra..... am ĂŽnceput sa caut iar pe net și am fost sfĂŁtuit sa schimb suporți de motor..... i-am schimbat dar stupoare, vibrația nu a dispĂŁrut......

deja regretam ca ĂŽmi vandusem fondul focus care mergea ĂŽn mințile lui...... dupĂŁ 3 luni de cĂŁutĂŁri pe net și bani cheltuiți aiurea ma resemnasem și am zis asta e, dĂŁ-o ĂŽn pastele ma-sii asa vibreazĂŁ ea.....

azi dimineațĂŁ ma uitam pe farcebook și am vĂŁzut un comparativ intre diferiți combustibili respectiv benzina de la Rompetrol și mol...... eu alimentam de la Rompetrol benzina de 95 care se spunea ca e aditivata și ca face minuni...... ĂŽn test benzina Evo de la mol scotea cu vreo 5 cai și 25 de nm ĂŽn plus și asa ĂŽntr-o joaca fiind și pe rosu cu benzina am zis hai ma sa ĂŽncerc și eu........

am alimentat 20 litri de la mol, Evo 99 cifra octanica și am plecat..... dupĂŁ vreun km am oprit la semafor și am rĂŁmas uimit ca motorul nu mai vibra, efectiv la relanti nu ĂŽmi dĂŁdeam seama dacĂŁ e pornit sau nu.... am zis ca e o ĂŽntâmplare și am condus vreo ora prin oraș dar motorul se comporta impecabil, absolut nici o vibrație.....

nu ĂŽmi venea sa cred ca dupĂŁ atât timp pe net și bani cheltuiți degeaba am vĂŁzut și eu cum trebuie sa meargĂŁ un 6 ĂŽn linie

deci...... cel puțin pentru acest tip de motor aveți grija ce benzina folosiți, va poate scuti de multa cheltuiala inutila....

totuși ce nu ĂŽnțeleg eu este de ce e asa sensibil la benzina acest tip de motor..... cu Rompetrol de 95 zici ca e diesel și cu omv 99 merge impecabil??? dacĂŁ știe cineva sa lĂŁmureascĂŁ dilema.....

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic dar imi suna a reclama ..si nu una oarecare ci una foarte proasta dry.gif Din proprie experienta cu masini doar pe benzina pana acuma pot sa confirm ca benzina din tara noastra scumpa ,sau mai bine zis combustibilii sunt :faceless: . Asa deci pana acuma am experimentat toate tipurile de benzina din toate benzinariile pe care le-am vazut..poate mi-au scapat vreo cateva no-name-uri care se gasesc doar in cateva localitati din tara...asa ca,nu cred ca benzina aia de 99 sau ce-o fi ea ar face minuni..:thumbsup:

 

 

  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic dar imi suna a reclama ..si nu una oarecare ci una foarte proasta dry.gif Din proprie experienta cu masini doar pe benzina pana acuma pot sa confirm ca benzina din tara noastra scumpa ,sau mai bine zis combustibilii sunt :faceless: . Asa deci pana acuma am experimentat toate tipurile de benzina din toate benzinariile pe care le-am vazut..poate mi-au scapat vreo cateva no-name-uri care se gasesc doar in cateva localitati din tara...asa ca,nu cred ca benzina aia de 99 sau ce-o fi ea ar face minuni..:thumbsup:

ce reclama ....si la diesel e o mare diferenta la sunetul motorului , vibratie si reactie de la Mol Evo . Eu doar asta folosesc de peste 1 an .

Link to comment
Share on other sites

nu e reclama....... intrați pe pagina de farcebook ,, CĂŁtĂŁlin trandafir,,.... este posesorul unui bmw cu numĂŁrul,, WPP,, cu multi cai putere

acolo are un test pe dyno intre benzina Rompetrol și Mol

acum orice topic și comparație intre carburanți poate fi considerat reclama cum ar putea considerat și un topic despre o marca de anvelope sau amortizoare...... era doar o constatare de-a mea.

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Detin acelasi tip de masina ca si initiatorul topicului (E90 325i N52, 2006, 2497cmc, 218 cai ) si ma confrunt cu aceeasi problema descrisa de catre acesta. Eu insa, spre deosebire de el, nu am reusit sa descopar cauza problemei...Benzina bag, de cand am masina, doar 99 de la Petrom sau 100 de la OMV, iar foarte rar si efixS 98 de la Rompetrol...La mine nu s-a modificat absolut nimic in comportamentul masinii ci cred ca problema vine de la VANOS si/sau solenoizii sai, distributie cu probleme si sau bobine de inductie+bujii...Mai fac precizarea ca masina nu da nici un fel de eroare pe testerul de reprezentatna sau in bord iar ralantiul fluctueaza si maina vibreaza mult mai tare in D sau R (cutie automata). La rece, dupa pornirea motorului, la cateva secunde (10-12s), ralantiul incepe sa scada pana la liniuta dintre 0 si 1000 RPM (450-500 RPM, nu stiu exact cat este acolo) si atunci incepe masina sa vibreze destul de puternic, plus ca la un momentdat, tot in D sau R si foarte rar in P sau N, motorul da o intrerupere care se simte ca un sut in fund, moment in care oscileaza si ralantiul. Am inceput deja sa simt cum masina se gatuie ca si cand ar da in nas, ca si cand cineva i-ar pune o ata in fata rotilor la turatii joase. Deasemenea tremuratul se atenueaza si ralantiul se stabilizeaza la pornirea climatronicului (apsarea butonului cu fulgulet), la trecerea in pozitia N sau P a cutiei de viteze sau in momentul in care virez mult pe loc stanga sau dreapta (pompa de servo lucreaza).

A...si inca ceva: dupa 3-4000 de km parcurisi de la scimbul de ulei (Castrol Edge 5W40 FST) incepe sa manance ulei, cam 1L/1000, fara sa scoata fum.Cred ca in cazul asta sunt duse simeringurile de la supape sau valva PCV cu furtunele aferente

Masina este un E90 325i 2006.

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Mai oameni buni..... nu am deschis topicul sa fac reclama la vreun producĂŁtor de benzina..... am stat ca tot omu pe net, am vĂŁzut un test intre benzina pe care o foloseam și alta, alta care dupĂŁ testele omului a ieșit un pic mai bine motiv pentru care am zis sa ĂŽncerc și eu

nu am venit aici sa zic frate am pus benzina de la mol și acuma trage grav, e senzațional cuplul și cum ĂŽl dezvolta cu benzina asta...... departe de mine gândul asta, eu am zis ca pe loc, la relanti mașinĂŁ nu mai vibreaza......nici nu cred ca poți simți ĂŽn mers acei prezumati cai ĂŽn plus..... repet, constatarea mea este pe loc la relanti

nu mai ĂŽnțeleg nimic, care mai e rostul unui forum despre mașini dacĂŁ nu poți spune domne eu am schimbat anvelopele barum cu unele michelin care sunt mai bune sau mi-am luat brate lemforder și par mai bune decât altele?

Link to comment
Share on other sites

Ionuț.......dupa ce am luat mașinĂŁ am fĂŁcut toate schimburile și am pus ulei bmw...... dupĂŁ 700 km s-a aprins becu de la ulei și cerea un litru de ulei...... am completat 1 litru și dupĂŁ aproape 1000 de km iar s-a aprins becul la ulei .......am stat multe nopți pe net și am ĂŽnțeles ca valva pcv care recircula vaporii de ulei e dusa și din cauza asta consumul exagerat..... plus ca valva asta face și un fel de vacuum și controleazĂŁ și relantiul...... când am dat-o jos membrana era rupta și vezi ca are 3 furtunase care crapĂŁ de la temperatura ĂŽnaltĂŁ, la mine 2 erau crĂŁpate și scĂŁpa ulei....daca sunt duse semeringurile ar trebui sa dea fum alb când o accelerezi, dacĂŁ e negru e valva pcv.....zilele astea am vĂŁzut ca la mine sunt urme de ulei și la capacul de plastic, are o garnitura care e mancata și scĂŁpa și pe acolo puțin.....
Link to comment
Share on other sites

Ionuț.......dupa ce am luat mașină am făcut toate schimburile și am pus ulei bmw...... după 700 km s-a aprins becu de la ulei și cerea un litru de ulei...... am completat 1 litru și după aproape 1000 de km iar s-a aprins becul la ulei .......am stat multe nopți pe net și am înțeles ca valva pcv care recircula vaporii de ulei e dusa și din cauza asta consumul exagerat..... plus ca valva asta face și un fel de vacuum și controlează și relantiul...... când am dat-o jos membrana era rupta și vezi ca are 3 furtunase care crapă de la temperatura înaltă, la mine 2 erau crăpate și scăpa ulei....daca sunt duse semeringurile ar trebui sa dea fum alb când o accelerezi, dacă e negru e valva pcv.....zilele astea am văzut ca la mine sunt urme de ulei și la capacul de plastic, are o garnitura care e mancata și scăpa și pe acolo puțin.....

Uleiul ala BMW 5W30 e o mizerie!!!!Si eu am patiti acelasi lucru: dupa 4-500 de km parcursi cu acest ulei (de la schimbul de ulei si filtre), mi-a cerut 1L. M-am speriat destul de tare si am crezut ca e defect senzorul de nivel (motorul neavand joja), am dat uleiul jos si l-am masurat si intr-adevar era 1L in minus. Am schimbat uleiul asta mizerabil (BMW 5W30) si filtrul de ulei cu ulei Castrol Edge 5W40 FST si surpriza: primul litru de ulei cerut dupa 4-5000 de km...jur...deci si uleiul e foarte important!

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

da și eu am schimbat acum 2 zile uleiul și am pus castrol 5w40 fst .... am resetat km și vreau sa vad dacĂŁ mai cere sa completez...... oricum uleiul ala bmw e de toatĂŁ jena, nu ĂŽnțeleg cum pot sĂŁ-l gireze

vezi ca la mine când am avut problema cu valva pcv ĂŽmi dĂŁdea fum negru doar 1 secunda când o acceleram brusc..... ĂŽn rest nimic, era curat...... și vezi ca valva e vreo 11 milioane.....

ție când se ĂŽncinge motorul ĂŽți baga miros de ĂŽncins pe gurile de. la climatizare? la mine dupĂŁ juma de ora de mers dacĂŁ ma opresc pe loc e jale, baga miros de ĂŽncins ĂŽn habitaclu....... când am schimbat uleiul acu 2 zile am observat ca butonul ala de plastic prin care se toarnĂŁ ulei ĂŽn motor avea urme de ulei ĂŽn jur și ma gândesc ca ala se ĂŽncinge și cum gura de la aerisire e chiar deasupra motorului asta ar putea fi cauza..... am comandat garnitura de la bușon de ulei, o schimb și vad dacĂŁ mai baga miros ĂŽn habitaclu..... dar eram curios dacĂŁ se ĂŽntâmplĂŁ și la tine....

Link to comment
Share on other sites

da și eu am schimbat acum 2 zile uleiul și am pus castrol 5w40 fst .... am resetat km și vreau sa vad dacĂŁ mai cere sa completez...... oricum uleiul ala bmw e de toatĂŁ jena, nu ĂŽnțeleg cum pot sĂŁ-l gireze

vezi ca la mine când am avut problema cu valva pcv ĂŽmi dĂŁdea fum negru doar 1 secunda când o acceleram brusc..... ĂŽn rest nimic, era curat...... și vezi ca valva e vreo 11 milioane.....

ție când se ĂŽncinge motorul ĂŽți baga miros de ĂŽncins pe gurile de. la climatizare? la mine dupĂŁ juma de ora de mers dacĂŁ ma opresc pe loc e jale, baga miros de ĂŽncins ĂŽn habitaclu....... când am schimbat uleiul acu 2 zile am observat ca butonul ala de plastic prin care se toarnĂŁ ulei ĂŽn motor avea urme de ulei ĂŽn jur și ma gândesc ca ala se ĂŽncinge și cum gura de la aerisire e chiar deasupra motorului asta ar putea fi cauza..... am comandat garnitura de la bușon de ulei, o schimb și vad dacĂŁ mai baga miros ĂŽn habitaclu..... dar eram curios dacĂŁ se ĂŽntâmplĂŁ și la tine....

La mine nu naga fum in interior deloc.

Link to comment
Share on other sites

revin...... vibrația a revenit, ĂŽmi vine sĂŁ-i dau foc, nu știu ce sa mai verific și ce sa mai schimb la ea.....cine mai are sugestii?

 

al meu are ĂŽn bord 147 de mii..... acuma dacĂŁ or fi reali sau nu.......

 

Mda...benzina e de vina dom-le...masina ta are alte probleme 100% ..dupa cum am mai zis:benzina e la fel aici in tara indiferent de peco

..dar voi batman...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

dacĂŁ ești asa expert ĂŽn toate cele zi-mi ce are ca vad ca ești tare profesor ĂŽn ale bmw-ului......

 

decât sa ma iei peste picior nu ar fi mai constructiv sa vii cu o sugestie? asa arogante putem face toți.....

am schimbat piese ĂŽn valoare de aprox. 2000 de euro la ea, am pus-o pe zeci de testere.... nu da absolut nici o eroare.... ca sa ĂŽți dau un exemplu când am schimbat valva pcv, deși era rupta membrana și 2 furtune sparte nu aveam nici o eroare ĂŽn bord.....

normal ca atunci când am alimentat cu benzina aia de la mol si am vãzut ca nu mai vibreazã am zis ca l-am apucat pe Dumnezeu de un picior.....

deci aștept sugestii, nu dojeneli d-astea....

mulțumesc!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

acero99.....bujiile le-am schimbat, am pus ngk iridium...... bobinele nu le-am verificat, cum se verifica ca nu am idee?

 

mi-a spus cineva ca e posibil sa fie defecta o sonda lambda și din cauza faptului ca nu mai citește corect gazele arse sa dea indicații greșite calculatorului privind amestecul de aer-combustibil și de aici ar putea proveni vibrația...... ideea e ca ĂŽn mers nu simt nimic, mașina trage bine, nu ĂŽntrerupe.....

a avut cineva probleme su sondele astea și cum se manifestau?

Link to comment
Share on other sites

am fost la un bĂŁiat alin pe la Târgoviște care are softuri destul de ok...... avea numai seria7, seria 5 dupĂŁ 2010 la el la reparat...... nu a dat nici o eroare, și ĂŽn bord nu am nici un senzor aprins..... ma gândesc ca dacĂŁ era vreun missfire ar fi trebuit sa simt ĂŽn mers, dar ea urca liniar ĂŽn ture, nu ĂŽntrerupe......
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.