Jump to content

Probleme X5 E70


nick_noname2003

Recommended Posts

Salutare ! Sunt nou pe aici.Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.Mentionez ca detin un Bmw x5 xd4.0 E70 biturbo.n facelift din 2011.Adus de mine din germania la 126000 km.Ajuns acasa..am inceput revizia tehinica.Am schimbat uramtoarele: ulei motor; ulei cutie +filtru,filtrele toate inclusiv cele de polen.Ulei grup fata sapate.Toate pe original. La urmatorii 20000...( intre timp am schimbat uleiul la 15000) intr-o dimineata...am auzit un roscait de lant.Imediat am ajuns cu ea la service.Am demontat si evident lantul era slab si intins.Am schimbat distrbutia totul pe otiginal..din nou uleiuri si filtre..( fara cutie) si totul sa rezolvat. Dupa alti 30000 km..a aprut o avarie pe display ...cum ar fi nevelul (presiunea) la motor prea mare.am oprit ..am asteptat aprox 20 min.Am ridicat capota..am verificat joja..nivelul era normal..si nici nu scotea fum..alb albastru negru..nici un fel.Am continuat drumul..dupa 100km..a disparut eroarea singura.Nu a mai facut probleme.Dupa vreo 7000km..a inceput iar stresul.Dupa ce motorul se incinge..ca ex la o parcare laterala cu fata..sau spatele se aude la decelerare..un zgomot de refulare..nu e suierat..un fel..nu stiu cum sa explic.cum ar toarce un motan..asta se intampla doar in drive..sau marsalier.La liber nu se aude..si nici din mers...de tras ...trage de rupe..am pus pe tester.injectoare in parametri...EGR curatat..cand sa facut distributia.alte erori la motor nu au fost pe tester.Si am fost la mecanic..a zis ca asa face turbina...(pana acum nu sa mai auzit) si nu e normal acest zgomot. Si dupa toate astea..inca o problema.La apropierea unui semafor..in drive...cu piciorul pe frana...la aproape 15/20km pe ora pana la 0prire..se aude..o bataie ..gen lemn pe lemn..undeva sub capota.nu stiu exact.Am verificat...capete de bara..roti..planetare..totul este ok. Nu are jocuri..Mentionez ca nu smunceste...nici din mers..nici cand bag in drive...Acum inteleg..legatura cu eroarea la presiune prea mare ulei.are legatura cu turbina...cine ma poate lamuri? Sau daca a mai patit cineva asa ceva. 
Link to comment
Share on other sites

Salutare ! Sunt nou pe aici.Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.Mentionez ca detin un Bmw x5 xd4.0 E70 biturbo.n facelift din 2011.Adus de mine din germania la 126000 km.Ajuns acasa..am inceput revizia tehinica.Am schimbat uramtoarele: ulei motor; ulei cutie +filtru,filtrele toate inclusiv cele de polen.Ulei grup fata sapate.Toate pe original. La urmatorii 20000...( intre timp am schimbat uleiul la 15000) intr-o dimineata...am auzit un roscait de lant.Imediat am ajuns cu ea la service.Am demontat si evident lantul era slab si intins.Am schimbat distrbutia totul pe otiginal..din nou uleiuri si filtre..( fara cutie) si totul sa rezolvat. Dupa alti 30000 km..a aprut o avarie pe display ...cum ar fi nevelul (presiunea) la motor prea mare.am oprit ..am asteptat aprox 20 min.Am ridicat capota..am verificat joja..nivelul era normal..si nici nu scotea fum..alb albastru negru..nici un fel.Am continuat drumul..dupa 100km..a disparut eroarea singura.Nu a mai facut probleme.Dupa vreo 7000km..a inceput iar stresul.Dupa ce motorul se incinge..ca ex la o parcare laterala cu fata..sau spatele se aude la decelerare..un zgomot de refulare..nu e suierat..un fel..nu stiu cum sa explic.cum ar toarce un motan..asta se intampla doar in drive..sau marsalier.La liber nu se aude..si nici din mers...de tras ...trage de rupe..am pus pe tester.injectoare in parametri...EGR curatat..cand sa facut distributia.alte erori la motor nu au fost pe tester.Si am fost la mecanic..a zis ca asa face turbina...(pana acum nu sa mai auzit) si nu e normal acest zgomot. Si dupa toate astea..inca o problema.La apropierea unui semafor..in drive...cu piciorul pe frana...la aproape 15/20km pe ora pana la 0prire..se aude..o bataie ..gen lemn pe lemn..undeva sub capota.nu stiu exact.Am verificat...capete de bara..roti..planetare..totul este ok. Nu are jocuri..Mentionez ca nu smunceste...nici din mers..nici cand bag in drive...Acum inteleg..legatura cu eroarea la presiune prea mare ulei.are legatura cu turbina...cine ma poate lamuri? Sau daca a mai patit cineva asa ceva.

 

Salut,

 

Nasol ca dupa ce ai inlocuit distributia inca mai ai probleme. Unde ai facut manopera?

 

Pe forum, in sectiunea dedicata sunt serivce-uri ok iar daca nu ma inseala memoria unul dintre ele fac cutii automate. Poate te ajuta cu o constatare.

Link to comment
Share on other sites

Am depistat problema..bataii..era de la o bieleta antiruliu.In schimb..despre turbina..am puso azi pe tester.Totul e in parametri.Nici un raspuns.A dat o eroare la filtru de particule.pe tester.Dar pe unde am fost...toti dau din umeri.Sunt 2 turbine...una mica..si cea principala.aia mica...intra doar la viteze mari..si nu are treaba.cea mare...se aude in special in marsalier cand e in sarcina.in 2 ani am investit 5000€ in ea.si tot mai des..la mecanicul care il vizitez..tot ce e bmw euro 5..mai noi..vin cu lanturile rupte.

 

Mam saturat de ea...😢😢😢 tie frica sa si mergi..acum 2 ani am dat 40 mii .si totusi ai asteptari.numai probleme.si dupa parera mea..chair daca ar fi un furtun crapat de la interculer..sau fisurat undeva..nu am mai trage..ai merge cu 50km/h.si refuleaza numai in sarcina...doar in marsalier..cand apesi brusc pe acceleratie..si revine pe normal atunci se aude..sunetul nu e metalic..un sunet similar cum ar toarce un motan.😃 nu e suierat...

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi masina, aceeasi motorizare si acelasi sunet ce se aude doar in sarcina la viteza mica, dar nu tot timpul. De cand s-a incalzit afara nu l-am mai auzit. La ultima revizie mi s-a spus ca nu e sunet de la lant ci altceva. Nu mai retin ce, ceva legat de ardere (pentru mine era o denumire destul de complicata). Nu prea i-am dat importanta avand in vedere ca masina merge bine. Pe tester aveam o singura eroare la swirl flaps (clapetele de la galeria de admisie) care va rebui sa le verific cat de repede sa nu imi faca ceva surprize. Nu stiu ce sa zic, daca gasesti ceva mai scrie aici. La fel o sa fac si eu daca voi descoperi de unde vine sunetul ala.
Link to comment
Share on other sites

Vezi...ca daca se aude pana se incalzeste motorul...e roscaitul de lant.. asa se auzea si la mine...putini dau inportanta.Si nimeni nu o sa-zi zica e lantul...pt ca nu stiu.😃 Duce fff putin...si se rupe.Apoi cea mai ieftina reparatie e 7000 lei.. daca nu r rupt lantul...daca se rupe..ai pusoo😢😢😢 Una e turbina...care se aude doar la decelerare in sarcina mica...arunci cand dai cu spatele...si un sunet usor de refulare....
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.