Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme vascocuplaj bmw 320i e46


Recommended Posts

Salut. Detin un Bmw 320i m52 dublu vanos,6 cilindri motor 1991 cmc.Acum 2 luni mi s-a spart elicea de la vascocupla si mi-a spart radiator plastice,etc.

Am schimbat totul incepand cu radiator nou,plastice oem elice oem,vascocupla a ramas acceasi.

Acum 2 zile,cand am pornit de pe loc mi s-a spart elicea iar.Spatiul intre radiator si elice este mare,spatiul intre motor si elice cam de 1,3 cm.

Se vede ca a lovit clar capacul de motor.Intrebarea mea e cum este posibil sa tot loveasca si din ce motiv din moment ce vascocupla e prinsa de pompa de apa de 3 luni schimbata,spatiul este,am accelerat masina la 6000 ture pe loc cu vascocupla cuplata si nu lovea nimic.

A mai patit cineva?

Edited by bogdan18me
Link to comment
Share on other sites

am patit la fel ca tine.

la 6,000 nu lovea nimic.

dar la 4,000 aprox se dezechilibra si lovea f tare in Capac.

cu capota ridicata o accelerezi progresiv si te uiti cam pe la ce turatie atinge.

in ultima faza elicea s-a rupt (o pala) si a spart capacul desi avea loc destul cat spui si tu.

Link to comment
Share on other sites

am patit la fel ca tine.

la 6,000 nu lovea nimic.

dar la 4,000 aprox se dezechilibra si lovea f tare in Capac.

cu capota ridicata o accelerezi progresiv si te uiti cam pe la ce turatie atinge.

in ultima faza elicea s-a rupt (o pala) si a spart capacul desi avea loc destul cat spui si tu.

Asa,si ce a cauzat acest lucru?Cum ai rezolvat problema?

Mersi

 

Apropo, ce M52 e ala cu dublu vanos? My bad, E46. :)

 

Pune elice noua, am vazut Beru la 136 lei (originala e 200+). Codul este 11521712058.

Mersi,e bun pretul.Dar trebuie sa aflu cauza ruperii inainte sa o schimb,sa nu devina a 3a sparta

Link to comment
Share on other sites

Asa,si ce a cauzat acest lucru?Cum ai rezolvat problema?

Mersi

Cauza e simpla:la o anumita turatie se dezechilibra si devenea excentrica(practic isi "marea" diametrul si de aceea atingea in capac)Rezolvarea a fost alta elice.Una echilibrata!

Inclusiv cele OE au pe o pala o contragreutate din metal,ca o agrafa arata.Se echilibreaza din fabrica precum jantele auto,acelasi principiu.

Link to comment
Share on other sites

Cauza e simpla:la o anumita turatie se dezechilibra si devenea excentrica(practic isi "marea" diametrul si de aceea atingea in capac)Rezolvarea a fost alta elice.Una echilibrata!

Inclusiv cele OE au pe o pala o contragreutate din metal,ca o agrafa arata.Se echilibreaza din fabrica precum jantele auto,acelasi principiu.

Mersi fain,sper sa reusesc ceva:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.