Jump to content

Temperatura functionare bmw e60 530d lci ?


Roberttyno

Recommended Posts

Poate sa imi spuna cineva care este temperatura normala de functionare ?

va intreb pt ca eu la a mea nu am vazut niciodata deschise clapetele din grila chiar si la temp de 97 grade c si nici ventilatoru de radiator.

Mentionez ca recent mi-a aparut urmatoarea eroare 41f2 electric bolwer activation .

va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Am citit si eu postul respectiv aseara si surpriza nici eu nu am acea siguranta azi am de gand sa cumpar una sa vad daca se schimba ceva . Ideea e ca imi efrica sa nu temperez motoru ca nici ventilatoru nu merge si nici clapetele alea nu le-am vazut deschise.

Merg acum numai cu meniul ascuns sa vad temperatura pe exterior imi arata in jur de 75 de grade iar in oras in jur de 100 si nu stiu daca e ok .

Link to comment
Share on other sites

Ar putea fi problema cu termostatele. Cel mai probabil cu cel inferior, dar daca este sa il schimbi este bine sa il schimbi si pe cel superior. Nu ar trebui sa ai asa diferente mari de temp. aceasta tre sa fie stabila. De aici pot aparea diverse probleme gen filtru particule etc.
Link to comment
Share on other sites

In oras trebuie sa fie stabila in jurul a 90 grade ... plus/minus cateva grade.

Singurul moment in care am vazut temperatura lichidului de racire peste 100 grade a fost dupa o urcare agresiva pe Transfagarasan dinspre Sibiu, am oprit la Balea lac si am avut o mare surpriza cand am verificat temperatura.

In general daca la drum lung scade sub 80 se schimba termostatele.

Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu inteleg de ce diferenta asta mare de temperatura intre oras si exterior ... su ce ma sperie este faptul ca nu am vazut ventilatorul sa porneasca nici la 97 de grade.

oricum nu avea siguranta nr 9 in torpedo acum am puso si imi pleaca cand dau drumu la clima si pot sa il pornesc si din tester (inpa ) inainte nu mergea ...si inca o chestie are cineva idee cum verific clapetele din grila nu stiu daca functioneaza , cum ziceam si mai sus nu le.am vaxut niciodata deschise.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

La diesel pana la 105 grade e in parametri ;)

 

 

Legat de eroarea ta, cred ca ai electroventilatorul defect. Ar fi indicat sa il schimbi pt ca urmeaza caldura si o sa ti se supraincalzeasca motorul cand stai pe loc in aglomeratie.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salut , am si eu un E61 3.0 d 2008 de 3 luni si acum am reusit sa aflu si eu mai multe despre el. Ieri am mers mai mult cu masina pe autostrada , cam 1h 130 constant si in timp ce mergeam am dat sa vad temp apei dupa un tutorial de pe youtube. A stat intre 73-75. Eate normal? La seria 3 e46 dinainte ramanea acul pe mijloc presupun 90grade si nu mai misca asta dupa ce am schimbat termostatele.

Mentionez ca imediat ce nu mai acceleram masina scadea destul de repede gen pana 68 dupa care iar urca la 73. Ar trebui schimbate termostatele si la asta, daca da imi poate spune cineva si cati litti de antigel imi trebuie.

Va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Clapetele alea nu le poti vedea deschise pt ca se deschid doar cand masina este in miscare datorita air-flow-ului . Ele stau inchise si blocate pe inchis cu ajutorul unei bobine(MAGNET) , si se deblocheaza la o anumita temperatura . Ele stau tot inchise din greutatea lor cat timp masina sta pe loc si se deschid cand masina este in miscare in functie de volumul de aer care trece prin ele si care este corelat cu viteza masinii si volumul de aer aspirat de ventilator .

 

@hutzu2005 - cam asta imi sta si mie la un 525D , dar stiu ca am un thermostat ce deschide la 82C in loc de 89C . Oricum temeperatura este variabila , nu e cea constanta cu care eram obisnuiti la vechile modele . Creste in sarcina sau oras pana pe la 90 si ceva si scade la drum intins cu sarcina redusa pana la 70 si ceva .

Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

La mine la n47 cand am mers pe -16 grade am vazut la drum lung max 86 grade temp apei si minim 70 temp apei daca o lasam in frana de motor mai mult. Pe pilot la 130 sta la 82. Termostatul e nou original si din cate stiu la n47 este doar termostat principal nu mai are si termostat egr. Vara in bucuresti la 37 grade in trafic infernal am vazut maxim 99 grade temp apei.
Link to comment
Share on other sites

Clapetele se deschid si in stationare, cu motorul pornit. Am reusit sa le vad dupa parcurgerea a jumatate din Transalpina asta vara, ne-am oprit pentru fotografii si intamplator eram langa narile masinii in momentul in care s-au deschis. S-au inchis relativ repede, dupa cateva secunde.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.