Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Transplant motor M43TUB19


Hellsbells

Recommended Posts

Buna, probabil mai sunt topicuri in legatura cu acest subiect, dar mi s-a propus sa imi schimb motorul meu de 1.9 cu unul de 2.2 benzina (170k mile), in 6 cilindri de pe o masina cu volan pe dreapta. Motorul meu nu are serie trecuta in talon, pretul fiind 250 de euro cu motorul meu la schimb, manopera inclusa. Intrebarea mea este, merita? Pot avea probleme in caz ca ma opreste RAR-ul, motorul nou nefiind trecut in talon. Multumesc!

 

*EDIT: Avand tot probleme cu o supapa (corectii prea mari pe un cilindru) si faptul ca tot timpul imi pierde antigel pe motorul actual M43, ma gandesc sa iau in calcul schimbarea lui.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Poti avea probleme daca te opreste rar-ul.

insa vezi ca nu e chiar asa simplu cu transplantul asta. Trebuie sa schimbi si evacuarea, diferentialul, posibil cutia. In plus, din punctul meu de vedere ar trebui schimbate si franele ca doar VeI avea aprox. 50 cp in plus.

Link to comment
Share on other sites

nu e necesar imediat franele, dar pe viitor trebuie sa iei in calcul lucrul asta. cu rar-ul e evident ca poti avea probleme dar sansele sa se intample asta nu sunt foarte mari.

 

daca pretul este 250 euro cu absolut tot ce tine de swap inclus cu tot cu manopera mi se pare pomana.

dar m-as cam mira. ai nevoie de evacuare, catalizator, sonde lambda, pompa servo, debitmetru bla bla bla.. cam tot ce se vede sub capota nu prea se potriveste.

 

un alt minus este ca nu cred ca vei mai putea trece vreodata de identificarea de la rar, deci nu stiu daca vei putea vinde masina, sau ma rog, ala care o va cumpara nu va putea sa si-o treaca pe numele sau, ceea ce iti poate crea probleme.

 

acum oferta cum spuneam e foarte buna, dar , daca tot faci swap pune direct 2.5,2.8 sau 3.0.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

nu e necesar imediat franele, dar pe viitor trebuie sa iei in calcul lucrul asta. cu rar-ul e evident ca poti avea probleme dar sansele sa se intample asta nu sunt foarte mari.

 

daca pretul este 250 euro cu absolut tot ce tine de swap inclus cu tot cu manopera mi se pare pomana.

dar m-as cam mira. ai nevoie de evacuare, catalizator, sonde lambda, pompa servo, debitmetru bla bla bla.. cam tot ce se vede sub capota nu prea se potriveste.

 

un alt minus este ca nu cred ca vei mai putea trece vreodata de identificarea de la rar, deci nu stiu daca vei putea vinde masina, sau ma rog, ala care o va cumpara nu va putea sa si-o treaca pe numele sau, ceea ce iti poate crea probleme.

 

acum oferta cum spuneam e foarte buna, dar , daca tot faci swap pune direct 2.5,2.8 sau 3.0.

Nu am specificat dar evident ca schimb cutie + diferential + evacuare + frane pe spate ventilate (motorul meu + cutie, evacuare diferential, frane pe spate ii raman baiatului de la care fac schimbul). Tot ce m-ar interesa ar fi, problemele cu RAR-ul, eu neavand trecut in talona seria actuala a motorului, de unde stiu ei ca tipul meu de motor din talon e in 4 cilindri?

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.