Jump to content

ulei cutie automata


Recommended Posts

am verificat intr-un service uleiul de la cutia automata. avea o culoare rosiatica/ruginie. mecanicul a spus ca un ulei lifetime ar trebui sa fie alb.

 

poate se pricepe cineva si poate sa confirme cele spuse de mecanic.

 

in caz ca trebuie schimbat... ce ulei trebuie sa pun si la ce costuri trebuie sa ma astept.

Link to comment
Share on other sites

am verificat intr-un service uleiul de la cutia automata. avea o culoare rosiatica/ruginie. mecanicul a spus ca un ulei lifetime ar trebui sa fie alb.

 

poate se pricepe cineva si poate sa confirme cele spuse de mecanic.

 

in caz ca trebuie schimbat... ce ulei trebuie sa pun si la ce costuri trebuie sa ma astept.

222281[/snapback]

 

 

uleiul este rosiatic ptr ca este ATF (Automatic Transmision Fluid) asa ca da-i la mumu lu' nea mecanicu lu peste.

Link to comment
Share on other sites

ok, dar pentru o cutie automata de pe e39 525dA 2001 cum trebuie sa fie uleiul? sau sunt mai multe tipuri de ulei acceptate?

222340[/snapback]

 

 

In principiu este un singur tip de ulei acceptat.Cutia probabil este GM,tipul de ulei si pn sunt scrie pe o eticheta situata pe baia de ulei.

Uleiul ar trebui sa fie rosu.

Link to comment
Share on other sites

am verificat intr-un service uleiul de la cutia automata. avea o culoare rosiatica/ruginie. mecanicul a spus ca un ulei lifetime ar trebui sa fie alb.

 

poate se pricepe cineva si poate sa confirme cele spuse de mecanic.

 

in caz ca trebuie schimbat... ce ulei trebuie sa pun si la ce costuri trebuie sa ma astept.

222281[/snapback]

E normal sa fie rosu,fie ca e ATF (nerecomandat-nu e lifetime) fie ca e Dextron.(II sau III)

La schimb daca e Steptronic si Steptronic e cutia ta ia 12 litri in total cu tot cu convertizor.Sa-l schimbi la cine STIE sa schimbe ulei de Steptronic,pt ca e o procedura speciala.Eventual la AB.

Link to comment
Share on other sites

n-aveti ce face??? se stie clar ca nu se schimba, e lifetime.

225079[/snapback]

 

e discutabila problema...dc il schimbi si filtru si uleiul rau sigur nu faci la masina .....in schimb dc se aduna mizerii si pilituri si nebunii ai mari sanse sa te trezesti ca ti-o ,,murit ,, cutia

Edited by AR99RMS
Link to comment
Share on other sites

asa scrie si pe cutia mea "lifetime". dar... e cunoscuta problema ca in timp se aduna pilitura in jurul magnetilor. eu am o mica problema cu automata - numai cand schimba dintr-a 2-a intr-a 3-a si fara sa accelerez.

 

vreau sa schimb uleiul sa vad daca scap de problema asta. cand am timp, trec pe la trado sa imi fac o idee despre costuri. stiu ca incap 9l in total, dar nu se pot schimba decat 6l.

Link to comment
Share on other sites

asa scrie si pe cutia mea "lifetime". dar... e cunoscuta problema ca in timp se aduna pilitura in jurul magnetilor. eu am o mica problema cu automata - numai cand schimba dintr-a 2-a intr-a 3-a si fara sa accelerez.

 

vreau sa schimb uleiul sa vad daca scap de problema asta. cand am timp, trec pe la trado sa imi fac o idee despre costuri. stiu ca incap 9l in total, dar nu se pot schimba decat 6l.

225836[/snapback]

eu am schimbat la mine si este diferenta mare

inainte smucea putin cind o puneam pe d dupa ce am schimbat uleiul am zis ca ii alta masina

masina are 137 de mii deci eu personal nu dau mare lucru pe lifetime-ul lor

ca si costuri ar trebuii sa caut factura ca mi-au facut mai multe atunci si nu stiu cit a fost uleiul si manopera

stiu ca am luat un kit care continea filtru, garnitura si care a costat 2 milioane si ceva(vechi)

operatiunea sa facut la ab cluj de unde am luat si piesele

bafta

Link to comment
Share on other sites

Si la mine cand o pun in D parca se incordeaza si incepe sa vibreze mai tare.

Cat costa toata afacerea asta cu schimbatul uleiului? M-ar interesa daca a facut cineva schimbul la Trado in Iasi, cat a caostat si cat a durat toata operatiunea.

226105[/snapback]

 

 

daca vibreaza poate sa fie din suportiii motorului si nu din cutie

Link to comment
Share on other sites

si eu am aceeasi "problema". cand pun in D vibreaza mai tare. tampoanele sunt noi. eu consider normala problema, deoarece cand pui in D masina e in sarcina.

227070[/snapback]

am avut si eu aceeasi problema

dupa ce am schimbat tampoanele de la motor aproape ca nu mai simt diferenta intre N si D

sigur, simt ca este in sarcina dar nu asa cum se simtea inainte de schimbarea tampoanelor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.