Jump to content

Schimbat Furtune Vacuum 320d


Addictedc

Recommended Posts

Salutare.

 

Intentionez sa schimb furtunele de vacuum cap coada la un 320d 136 cp.(nfl)

 

Stiu ca cele recomandate sunt 3.5 MM x 2 MM .Insa preponderent in magazine se gasesc(cele la metru ) doar 3.2 x 7-8 mm (cele de combustibil)

 

Daca le schimb cu unele de 3.2 (de combustibil retur ) pot aparea probleme ? este nerecomandat ?

 

Am verificat si topicurile anterioare , doresc o perere specifica si la subiect, cineva care a facut asta si a observat ceva diferenta (sau nu)

 

Multumesc

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

OE este 70l-75lei/m. Problema mea a fost ca sunt 3 tipuri de furtune (negru cu alb, negru cu albastru si inca o culoare pe care nu mi-o amintesc, cu lungimi diferite) si nimeni nu a stiut ce lungime trebuie sa aiba fiecare furtun (nici macar la Bavaria Baneasa sau Filaret). Am luat 3m de furtun siliconic insa am folosit in jur de 1-1.5m. Te "complici" daca iei originale, s-ar putea sa dai peste 200 lei pe ceva care nu valoreaza mai mult de 25 lei. Bafta
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@Leozrx - te sustin in cele spuse,si eu sunt de aceeiasi parere, insa pentru asa ceva chiar nu are rost ..Daca masina nu are nicio problema la anexe, nu cred ca influenteaza ca are furtun siliconic sau oe asa de mult

 

Lucian , ai dreptate . ..App.tu ai schimbat tot tot ? si ai folosit doar 1.5 m ? mie imi pare ca sunt mai multe, 1 metru are doar cel care intra pe langa egr si ajunge in butoiasu vacuumatic, apoi mai sunt din bidon in electrovalva, apoi din electrovalva in actuator ..eu cred ca o sa iau 3 Metri ..

 

Am gasit la "racing nimic" varianta de la S-hoses 3mmx2 la 40 RON 3 Metri .cred ca o sa merg pe ei .

 

Am mai gasit si silicon hoses, dar nu mai au baietii in depozit mai mult de 2 metri . si imi e teama sa nu schimb si sa raman fara ..

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat furtunele. O operatie care trebuie facuta sincer.

Comportamentul masini s-a schimbat ( inainte aveam un gol de putere deoarece pierdea vacuum pe la un furtun) acum trage liniar.

 

Eu am folosit de la "silicon hoses" , furtune de silicon de 3 mm .au intrat la fix .

Pentru tot vacuum-ul sunt necesari cam 2.5 M de furtun (dar asta daca vrei sa mergi la limita, fara sa gresesti vreo dimensiune ).

 

@Boaska, mai devreme cand am scris am schimbat furtunul de la clapete, cred ca am mintit putin(fara a-mi da seama), ( eu l-am schimbat pe cel din electrovalva in ciupera) , dar se pare ca mai este unul din furtunul principal de vacuum in electrovalva .care la mine era cam copt . asa ca l-am schimbat.

 

 

Toata operatia s-a efectuat cu EGR-ul dat jos...Altfel nu stiu cum as fi putut.

Am observat la schimb avand in fata diagrama real oem, ca pe conducta respectiva, erau in ordine bagate , EGR, Turbo, Clapete radiator ..

Pe cand la mine aveam inversat EGR-ul cu turbo .Nu stiu ce mare diferenta facea chestia asta, avand in vedere ca sunt pe aceeiasi conducta, sau daca in diagramele de pe real oem sunt gresit, dar eu le-am pus ca acolo .

 

Atasez prima poza cu egr ,2=turbina http://realoem.com/bmw/diagrams/z/d/11.png

 

AStept confirmare ca am procedat ok, sau cele de pe realoem sunt gresite .

 

 

 

 

Scule necesare :

 

Cleste pentru clipsurile primului plastic .

Inbus (Cred ca de 5 ) pentru toate suruburile plasticelor de acustica .

 

Tubulara de 10 pentru egr

 

Torx (cred ca de 5 sau de 7 ) pentru carcasa de polen .

 

O foarfeca, sau cutter pentru furtun .

 

De preferat, cand se efectueaza operatiunea asta..sa se achizitioneze si 2.5 metri de furtun de retur motorina, sa se schimbe si asta de-odata.

 

EU l-am schimbat inainte.

 

Pentru alte intrebari stau la dispozitie .

post-66261-0-58327100-1430598306_thumb.jpg

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Questions :

 

La voi cum este ordinea de-a lungul conductei de vacuum 1- EGR 2-Turbina 3- Clapete Radiator ?

Pe graficul dep e real-oem asa am gasit.

Dar ele initial pe masina erau 1-Turbina 2- EGR 3- Clapete.

 

Influenteaza cumva ordinea lor ? avand in vedere ca sunt unul langa altul ..

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Vreu sa schimb si eu la al meu E46 din semnatura, toate furtunasele de vacuum, mai exact piesele 8, 9, 10 de Aici si as vrea sa stiu daca pe OE exista din silicon, daca nu exista, as vrea sa stiu de unde pot cumpara la dimensiunile 3,5 X 2 din silicon ?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Pe OE nu exista silicon, doar originale si sunt 80 lei metru

 

3.5 silicon in comrt 99% nu gasesti ..

 

din ce am cercetat eu pe net, multi le-au dat pe cele originale jos, le-au masurat, si au descoperit ca defapt sunt de 3 mm ...acum nu stiu ce sa zic

 

eu am pus siliconice de 3mm si sunt ok pana acum ..

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

da, pe ebay am gasit si eu ... dar aici te risti, nu stii ce iei pana nu ajung la tine...si sunt curios daca le masori cu subleru ...cum dau..totusi e o diferenta destul de mica de 0.5mm.

 

Dar deja la banii astia(furtun+transport) mai bine iti iei originale din tara..

Edited by Addictedc
Link to comment
Share on other sites

Da pana la urma o sa le cumpar pe original dar am o nelamurire si din pacate realoem a uitat sa faca update la baza de date si cu motrul cu turbina actionata electric si care e codul pentru actuator electronic.

 

Mai exact cate furtunase de vacuum imi trebuie si care sunt codurile lor ?

 

Multumesc.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.