Jump to content

BMW 120d versus Audi A3 versus Alfa Romeo Giulietta


almir

Recommended Posts

Buna ziua,

 

Doresc ajutorul dumneavoastra pentru a ma decide in alegerea unei masini second-hand model hatchback

pe care intentionez sa o achizitionez in viitor. Masina va circula in Bucuresti in proportie de 70% restul de 30 % extern.Criteriile de alegere sunt urmatoarele:

 

1. estetic-40%; fiabiliate - 30%; costuri de intretinere - 30%;

2. Strict motorizare 2.0 diesel;

3. Doresc sa achizitionez masina cu maxim 100.000 km rulati si sa o tin mai mult de 3 ani;

4. Nu voi face foarte multi km pe an;

5. Dotari - A/C sau clima; Senzori de parcare; Eventual Xenon si Navigatie;

 

Dupa deliberari m-am oprit asupra a 3 modele:

 

1. Audi A3 -2.0 TDI - fabricatie 2007 - 2009

2.BMW 120d - fabricatie 2007 - 2011;

3. Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTD - 140cp;

 

Criteriul estetic este subiectiv si nu intentionez sa-l dezbat. Ma intereseaza insa foarte mult costurile de intretinere si fiabilitatea masinii ca sa stiu la ce sa ma astept mai ales ca masinile sunt SH si nu am condus nici una dintre ele. Va multumesc pentru ajutor si sunt deschis la propuneri.

Link to comment
Share on other sites

Seria 1 fara doar si poate.

Mergi cu toate 3 si ai sa te convingi singur.

Am prieten care si-a vandut A3 dupa jumatate de an pt a-si lua seria 1, asta dupa ce a mers cu seria cateva ore.

Alfa iese din tipar.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri. De asemenea apreciez si fair-play de pe acest forum. Ma refer in special la sugestia de a alege Alfa Romeo Giulietta.

Acum referitor la motorizarea diesel am citit (si m-am ingrozit)de problemele cu distributia la motorul N47.

Din ce am citit pe acest forum se pare ca exista aceasta problema la motoarele fabricate intre 2007 si luna martie a anului 2011.

Intrebarea mea este: Dupa luna martie a anului 2011 s-a rezolvat acesta problema? Exista vreun comunicat oficial de la BMW ca s-a rezolvat problema distributiei dupa anul 2011? Am citit pe acest forum despre cazuri cu lantul rupt la masini fabricate si in anul 2011.

Un mecanic auto m-a sfatuit ca daca vreau sa aleg BMW 120d sa aleg doar motorul diesel de 163 cp fabricat pana in anul 2007 ca sa stau linistit. Care este sfatul vostru? Scuze daca va bat la cap cu problema mea dar doresc sa aflu cat mai multe despre fiabilitatea fiecarei masini inainte sa iau o decizie.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Motorul care ti-l recomanda mecanicul este m47, precedentul lui n47. Eu nu m-as lua in locul tau motorul acela numai daca as fi limitat de buget. Gandeste-te ca acel motor a fost proriectat acuma 15 ani....deja exista motoare pe benzina de 1.5 240 HP.....

Motorul n47 este foarte fiabil, nu o sa ai probleme cu el. Singura lui buba este distributia dar dupa cum iti este norocul. Sunt motoare cu 200k km care nu au nici o problema, sunt altele cu 100k la care trebuie schimbata deja distributia.Parerea mea ca este prea mare paranoia cu distributia. + Daca ai ghinionul sa faca galagie o schimbi. Daca iti iei n47 si nu m47, banii de distribuite ii economisesti numai din diferenta de consum la combustibil.Diferenta de consum intre cele doua este 2 litri cel putin...in 30k km facuti ti-ai scos banii de distributie. In rest nu prea o sa ai treaba cu el..

Edited by pku82
Link to comment
Share on other sites

Nu mai face nimeni motoare fiabile in afara de japonezi (din auzite) .Eu in lipsa de alternative ma apucasem sa ma uit dupa 2.0 tfsi si m-am linistit rapid . N47 este "parfum" pe langa sus-numitul . Orice iei tine-ti buget de reparatii . In afara de asta bafta si asfalt uscat .

P.s. subscriu la chestia cu "condu-le" si de asemenea la sugestia de benzina pentru rulaj presominant in oras .

Link to comment
Share on other sites

Ps: Inca o poveste, poti sa inveti din ea.

 

La prietena mea la job au iesit din leasing operational BMW_urile. Era un seria 3 care imi placea....vb cu firma de leasing....zic ca vreau eu sa o cumpar...aia zik ok..imi pregatesc actele etc.( era vineri). Pe vreme aia nu stiam nimica de BMW_uri...nu stiam ce e ala e90, e47 etc. Ma laud..bah imi iau bmw...ii zic la un coleg imi iau BMW ca a tau. Ala imi zice...bahh cica au probleme cu distrbutia motoarele produse intre anii 2008 si 2011 si cica la alea produse pana in 2010 e grav de tot.

 

Eu disperat ajung acasa. si caut talonul..descopar VIN_ul...pana la urma am invata sa il decodez..zic..productie 2009...auuu. Caut pe wikipedia....dau de n47 ( nici nu stiam ca asa se cheama motorul).Dupa aceea dau de forum si gasesc topicul cu N47. Cand am citit ca la alea produse pana in 2009 trebuie schimbat si vibrochenul si tot Kitul...si ca la preprezenata costa 2500 euro...L-am sunat luni pe ala de la firma si i-am zis sa si-o puna pe tir si sa o duca la Bucuresti ca eu nu o mai vreau.

 

Acuma...dupa citit tone de topicuri nu l-as mai refuza. Citeste, informeaza-te si ai sa faci alegerea potrivita. Oricum...daca ai buget de n47 ar fi cea mai mare prostie sa iti iei m47......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.