Jump to content

Lag accelerare turbina marita e39


Recommended Posts

De curand mi-a 'plecat' turbina si daca tot trebuia sa o schimb am zis ca o reconditionez si ii pun un miez marit in ea . Masina este un 530d e39 de 184 hp . Problema e ca dupa ce am pus turbina mai mare pe ea , am un lag destul de mare la accelerare , pana in 2500 (dupa 2500 pana in 4000-5000 trage extrem de bine) . Acolo unde mi-am reconditionat turbina a zis ca imi trebuie si resoftare ca turbina sa mearga in parametrii si sa traga mai de jos . Am mai intrebat si in alte parti dar parerile sunt impartite ... unii spun ca de vina e turbina (nu a fost facuta corect ) iar altii spun ca trebuie probabil si resoftare ca sa functioneze bine . Eu oricum aveam de gand sa o resoftez dar am zis sa stiu sigur ca asta e cauza , ca sa nu fac un drum aiurea si sa nu ii poata face mare lucru , fiind vinovata turbina sau actuatorul sau altceva . Multumesc anticipat

 

Le : Am uitat sa precizez ca presiunea la relanti cu turbina asta marita este undeva la 895-900 mbar .Cu cealalta veche din ce imi aduc aminte era undeva la 985 mbar. Are cineva de aici un tabel sau ceva cu presiunea ideala a turbinei ?

Edited by benysound
Link to comment
Share on other sites

Ai neaparat nevoie de resoftare in care sa tina cont de noile caracteristici ale turbinei. Dupa resoftare, se va schimba radica comportamentul masinii ;)

 

 

PS: Daca tot ai turbina upgradata ar fi indicat sa iti pui si un intercooler mai mare.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Teoretic o remapare ar schimba comportamentul masinii.De ce?Pentru ca in momentul asta in harta de injectie ai o anumita cantitate de aer/motorina si cantitatea aceea de aer nu mai corespunde cu ce primesc acum cilindrii,de aici rezultand o ardere necorespunzatoare.Sunt pe net daca cauti niste valori de amestec ideale pentru benzina si diesel,dar nu le mai gasesc acum.

 

Practic,lag tot o sa ai cu o turbina marita oricum,acum depinde cat de mare o sa fie dupa remap,fiindca turbina este actionata de gazele de evacuare si bineinteles ca o turbina mai mica/(calculata pentru un anumit tip de motor care evacueaza gaze cu o anumita presiune la diferite turatii),este invartita mai usor de acele gaze decat una mai mare,probabil de aceea si diferenta de presiune la relanti.

 

La fel si cu intercooler-ele,sunt foarte multe discutii,aer rece inseamna ardere mai buna=putere mai mare dar sunt de doua tipuri:front mount(majoritatea masinilor) si top mount(gen Subaru si anumite SUV-uri).Cele front mount au racire mai buna dar au traseul mult mai lung,deci mai mult lag,cele top mount au traseul foarte scurt dar nu au racirea asa de buna deci mai putin lag dar temperaturi ale aerului mai ridicate.

 

 

P.S Nu sunt mecanic,ce am scris mai sus e pur teoretic,din ce am citit pe internet pentru ca sunt si eu interesat de subiectul asta.Daca am gresit va rog sa ma corectati.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de pareri . E aiurea daca o sa am lag si dupa resoftare .Am sa ma gandesc serios si daca nu , vand turbina initiala si iau una stock(reconditionata) si apoi resoftare . Problema e ca acum am lag mare . Adica apas acceleratia si astept 3-4 secunde pana o ia .
Link to comment
Share on other sites

Am mea e reconditionata dar stock. Nu am lag mai mare decat normal, e drept masina este resoftata si merge mult mai bine decat stock.

 

Tie iti trebuie un soft custom ca sa beneficiezi de noua turbina la capacitatea ei.

Daca vrei da-mi un PM si-ti recomand pe cineva care se pricepe in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca problema e ceva de la turbina de am asa lag . Astazi am atuncat o privire sub masina si am vazut ulei pe capacul ala de la geometria variabila .Ori a facut presiune mare si a fortat pe acolo ori nu stiu ce s-a intamplat .

 

 

http://s2.postimg.org/lk2a6p0rp/11150760_812404368814539_8301690762566016664_n.jpg

 

http://s2.postimg.org/ya6ijs8px/11203213_812404328814543_7333415352080578713_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.