Jump to content

BMW E90 320d 1500-2000 ture mers suturi


lucian_e90

Recommended Posts

Salut

 

Am sun seria 3 e90 din 2005, motor 2.0 diesel 150cp, cutie manuala. e modelul fleet edition, cu motor detunat.

De ceva timp am observat ca intre 1.500 si 2.000 rpm, cand o accelerez usor, incepe sa mearga usor in suturi. La inceput se observa foarte putin, dar cu timpul problema a inceput sa se accentueze. Daca o accelerez usor, sau chiar si pe pilot cand ar trebui sa isi mentina viteza, intre 1.500 si 2.000 rpm se ingatuie.

In rest nu am remarcat nimic dubios la ea.

Are cineva idee de la ce ar putea fi?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa iasa erori la diagnoza? citisem undeva pe un forum ca ar putea fi din cauza volantei, lucru care m-a speriat destul de tare. Mentionez ca pe iarna cand plecam de pe loc mi se intampla de multe ori sa tremure. Acum de cand a venit caldura nu a mai facut deloc asa.
Link to comment
Share on other sites

intreruperile apar doar la accelerarea foarte usoara, aproape de mersul constant. mi se ingatuie si pe pilot, unde clar e mers constant. la accelerare nu are nicio simptopma, trage foarte bine. iar de consum, nu stiu daca e influentat de debitmetru, consuma 5-6 in exterior si 9-10 in bucuresti. bucuresti constanta dus intors plus ce am mai mers prin statiuni si prin oras consum de 5.5%
Link to comment
Share on other sites

Scoate din calcul volanta.

Daca suturile de care vorbesti se intampla doar peste 1500 rpm (si nu calci ambreiajul) nu vin de la volant.

Cel mai mult as suspecta motorul, senzori.. O diagnoza sigur ar spune mult mai multe!

Acum, faptul ca a fost detunat... altii poate stiu mai multe efecte secundare... Daca sunt.

Dar, mergi la o diagnoza completa descriind exact problema.

O sa fii surprins cate neregularitati (evenimente aleatorii, anormale, din procese..) sunt retinute in memoria ECUul..

EU SUNT, DE.FIECARE DATA..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

E o problema oarecum comuna la e90 (si a mea face la fel, mai ales in sezonul cald). Mai sunt cateva topicuri pe tema asta care merita lecturate (imi pare rau dar nu am link-uri salvate).

 

Lumea suspecteaza mai multe lucruri:

 

-EGR (era o discutie despre nu stiu ce factor/coeficient care comanda deschiderea supapei si care ar rezolva problema)

-Clapatele de pe admisie (swirl flaps)

-Debitmetru

Link to comment
Share on other sites

Problema provine din cursa actuatorului sau geometriei variabile a turbinei care se pot bloca in aceea plaja de turatie, datorita mizeriei. In prima instanta verifica cu mana cursa actuatorului pe verticala, ca sa functioneze corect ar trebui sa se miste liniar fara sa simti ca ar agata ceva, bafta
Link to comment
Share on other sites

Nu prea stiu pe unde este actuatorul asta ca sa ma pot uita la el. Dar probabil o sa ma duc la un service sa ii curat turbina, are destul de multi km (230k) si cam mananca si ulei. Iar de la un timp parca se aude si mai tare fluieratul turbinei. Sau poate doar mi se pare mie, pentru ca a venit caldura si tin geamul deschis mai mult timp.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.