Jump to content

F10 525dA 218hp


Andrei_VUV

Recommended Posts

Istoricul de service nu e "poveste inventata". Pana la urma, asta e singura dovada ca ai intretinut masina asa cum scrie la carte. O masina poate fi "aranjata" de samsari ca sa arate mai bine decat una din showroom, pe asta se si bazeaza cand le vand. Si eventual sa le ia ochii clientilor cu povesti ca n-are istoric in service pentru "aia sunt niste idioti, mentenanta e facuta la service-uri adevarate, nu ca cele oficiale".
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Esti obligat sa iei piesele de la ei doar pe perioada in care ai garantie, in rest te poti duce cu piesele tale. La Audi, pentru masinile mai vechi se acorda discount-uri substantiale, atat la piese, cat si la manopera. Multe informatii nu sunt disponibile in mod clar pe site dpdv al costurilor(din pacate), dar cu un telefon sau o vizita la reprezentanta se rezolva. Ai dat exemple concrete, dar ai ales exemple clar in defavoarea reprezentantei. Si eu ti-am dat exemple in care reprezentanta nu castiga mare lucru. Nu ma intelege gresit, nu iau apararea reprezentantelor, personal nu merg in reprezentanta decat pentru verificari/diagnoza si schimburi banale de filtre pentru o stampila pe cartea service si pentru un istoric pe care nu o sa il aprecieze nimeni oricum, dar preturile au scazut mult in reprezentante in ultimii 3-4ani, iar oferte sunt in permanenta, iar la Filaret eu am interactionat numai cu oameni competenti si foarte deschisi, poate am fost eu mai norocos..
Link to comment
Share on other sites

Istoricul de service nu e "poveste inventata". Pana la urma, asta e singura dovada ca ai intretinut masina asa cum scrie la carte. O masina poate fi "aranjata" de samsari ca sa arate mai bine decat una din showroom, pe asta se si bazeaza cand le vand. Si eventual sa le ia ochii clientilor cu povesti ca n-are istoric in service pentru "aia sunt niste idioti, mentenanta e facuta la service-uri adevarate, nu ca cele oficiale".

 

Dane, lucrurile nu sunt albe sau negre. Crede-ma ca sunt service-uri oficiale care si-au adus aportul la "istoricul" unor masini pe care nu ai vrea sa le cumperi sh. Multe oficiale, nu toate am spus, sunt gardu' si leopardu'. Se fura piese de pe masini noi Dane! Abia le asteapta la prima vizita! Se fura de pe masina ta, iar tu conform "procedurii" nu ai voie sa stai langa ea. Deci, lucrurile sunt gri, sa spunem...

 

Stricam topicul lui Andrei !

Edited by Dan Dan
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

stricam putin topicul, dar este util....pe mine la mhs militari nu ma primesc cu piesele mele.

singura piesa cu care m-au primit a fost FRM-ul cumparat de nou de la grozadan, dar cu factura BMW.

deci nu cumperi piesele din targ si te duci la reprezentanta.

 

nu stiu de ce liviu primeste atatea minusuri, pentru ca exista masini intretinute la reprezentanta, cu istoric complet, dar nu pun o frana la o groapa, schimba uleiul la 30.000km si merg ca badaranii cu masinile.si eu cu a mea, revizii la 15.000 maxim, intretinuta si mers cu grija, dar fara istoric sunt blamat, sa zicem, ca ma zgarcesc sau ca nu am istoric.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Eu ma chinui cu stick-ul sa vad daca mi-l citeste navigatia. Am bagat 2015 east dar nu mi-l vede masina. Spune ca trebuie formatat dupa FAT32 , insa stick-ul meu e de 64GB si nu permite decat exFAT sau NTFS (cel default general). Stie careva daca imi poate citi navigatia exFAT ? Am citit aici http://ntfs.com/exfat-comparison.htm - "* Windows cannot format FAT32 volumes bigger than 32GB, though itsupports larger volumes created by third party implementations; 16 TB is the maximum volume size if formatted with 64KB cluster"

De formatat il formateaza in windows Vista dar mai departe masina nu citeste stick-ul.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pai in windows pt stick-ul respectiv nu am decat 2 optiuni , exFAT si NTFS. Poate cu softul care zici tu sa mearga, merci !

Si apropo, daca e NTFS nu-l citeste masina? Nu mai tin minte cum am facut la update-ul anterior.

Edited by Andrei_VUV
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Gata...a mers cu softul dat de tine. :thumbsup:

Acum sa vedem , sper sa-l citeasca navi dupa ce bag harta.

 

Andrei, incearca cu un stick de dimensiune mai mica. Poti formata din command line fat 32 fix cum vrei tu, sau poti partitiona usb-ul la o dimensiune mai mica daca vrei sa il folosesti pe acela, si ar trebui sa mearga.

Link to comment
Share on other sites

"* Windows cannot format FAT32 volumes bigger than 32GB, though itsupports larger volumes created by third party implementations; 16 TB is the maximum volume size if formatted with 64KB cluster"

Bullshit!

Al meu de 64 de ce l-a formatat in FAT32?

Daca nu-i FAT32, nu-l citeste. Desi e strigator la cer ca in era windows8/NTFS, softul bmw nu stie decat FAT32.

Link to comment
Share on other sites

Urmeaza o folie saptamana viitoare. Geamurile au oarecum o tenta verzuie...ajuta un pic dar nu cine stie ce.

 

http://i60.tinypic.com/2qntv2t.jpg

 

http://i60.tinypic.com/55jpfm.jpg

 

http://i60.tinypic.com/1y3exe.jpg

 

http://i59.tinypic.com/1zlsjue.jpg

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Gata si update-ul la navi. A durat destul de putin instalarea, in jur de 40min. Si totusi harta are 19GB dezarhivata. La fostul E60 tin minte ca a durat cateva ore.

 

http://i60.tinypic.com/vruark.jpg

 

http://i57.tinypic.com/2ex7zn7.jpg

 

http://i60.tinypic.com/9ia9zt.jpg

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu are nicio treaba, eu am ceramica si nu am probleme, si inca 90% cred din membrii de pe bimmerpost care au folie pe geamuri de cand a aparut ceramica si nu am vazut pe careva sa planga. Poate daca mi-as pune si pe parbriz da, asa insa e ok. :)
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Uite ce scrie pe site la llumar

"Folii auto ceramice

Folia cu marcajul PI din seria ceramica pentru autovehicule este una dintre foliile cele mai avansate ale industriei de profil. Utilizarea aparaturii electronice fixe sau mobile la autovehiculele zilelor noastre impune aceste folii care nu tulbură prin interferenţe funcţionarea lor. Această problemă poate să apară la foliile fabricate prin metalizare, în timp ce tehnologia de fabricare a seriei PI este una ne-metalică, care face posibilă producerea unor folii fără proprietăţi conductoare bazată pe sisteme ceramice. Aceste produse asigură funcţionarea în condiţii optime ale aparatelor electronice, reduc temperatura interioară prin filtrarea razelor infraroşii şi bineînţeles au proprietăţi perfecte de filtru UV, respectiv optice."

Mergi 60 km pana la Bucuresti daca nu ai in Ploiesti,insa pui ceva ce merita,tu dar si masina ta.

Banuiesc ca nu este o problema ca este ceva mai scumpa decat cea normala,putin peste dublu.

Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.