Jump to content

F10 525dA 218hp


Andrei_VUV

Recommended Posts

La relanti, cu muzica oprita, se stie ca e diesel. In turatii intradevar da senzatia ca ar fi un benzinar turbo. Din afara e clar ca e diesel, Bmw nu face cele mai silentioase motoare diesel. Per total, e un motor foarte interesat, in special combinat cu ZF-ul in 8trepte.

 

Per total e cel mai misto motor 2.0 Diesel de pe piata inca de cand a aparut, din 2007!

 

Terminati cu tampeniile. Un diesel modern n-are nimic de-a face cu un tractor. N47 are un sunet chiar placut. La fel si N57.

 

Subscriu, minusurile in cazul asta au vrut sa fie plusuri banuiesc!

Link to comment
Share on other sites

Evident ca suna a diesel, insa comparatia cu tractorul e rautacioasa.

 

Normal ca benzina suna de 100 de ori mai bine, insa un diesel modern suna destul de bine a.k.a decent.

 

Hai sa comparam sunetul unui N47 cu sunetul unui 320d de 136 cp sau cu sunetul unui tds. Nici nu se poate compara. Plus vibratii.

 

Iar benzina suna intr-adevar bine, insa doar la motoare marisoare si mari. Un 1.8 nu suna chiar asa spectaculos.

 

Iar la faza cu nu se aude inauntru cam are dreptate. F10 e extrem de bine antifonat. Daca nu turezi motorul chiar nu se aude deloc. Iar eu chiar nu sunt fan Vuvulete ca sa-i tin partea.

 

Un M47 ingroapa 5 N47 si nu vibreaza decat cand are volanta distrusa :thumbsup:

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

mie imi place si D4D de la Toyota, mi se pare mai silentios decat cel de pe BMW.

 

Consumul si puterea sunt insa sub bmw

 

Si cate termostate, bujii, relee de bujii. Si cat consuma?

Pana il ingroapa, la asta ma refeream.

 

Aceleasi nr de termostate si bujii pe care le consuma si un n47

 

Si consuma cu 1ltr mai mult sa zicem

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa argumentezi tu daca le-ai avut pe amandoua de ce la m47 se strica mai des bujiile, turbina si termostatele decat la n47

 

Daca stiam lucram la BMW. Dezvoltam motoare. Dar la termostate cred ca stiu; la n47 e doar unul!

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Le dezvoltai in ce sens? Ca din ce sunt mai dezvoltate se strica mai des si se schimba cu totul ca masinile de spalat

 

Pe vremuri si masinile de spalat se reparau, nu se schimbau cu totul... Dar se stricau mai des. Sau le foloseam mai rar?

 

Sa revenim! N47 e cel mai tare!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Le-am avut pe amandoua ... m47 pe e90 si n47 pe e60 .

Consumul e cu 2 litri mai putin la n47 ... pot spune ca am fost norocos, m47 in 65000 km cat a stat la mine a cerut doar clapeta de acceleratie, releul si bujiile ... n47 pana acum, 28000 km, nu cerut decat o supapa de back pressure ... oricum mie unul mi se pare mai silentios n47. Aaaa ... sa nu uit ... m47 papa cam 1-1,5 l ulei la 10000km la 193.000 km cat avea masina iar n47 nu papa deloc la 209.000.

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Consumul si puterea sunt insa sub bmw

 

 

 

Aceleasi nr de termostate si bujii pe care le consuma si un n47

 

Si consuma cu 1ltr mai mult sa zicem

ce dracu bai nene toata se lumea plange la M47 de turbinele alea japoneze,pe cand la N47 nu prea am auzit de turbine picate.fiecare are "bubele" lui.

Edited by alex230ro
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Le-am avut pe amandoua ... m47 pe e90 si n47 pe e60 .

Consumul e cu 2 litri mai putin la n47 ... pot spune ca am fost norocos, m47 in 65000 km cat a stat la mine a cerut doar clapeta de acceleratie, releul si bujiile ... n47 pana acum, 28000 km, nu cerut decat o supapa de back pressure ... oricum mie unul mi se pare mai silentios n47. Aaaa ... sa nu uit ... m47 papa cam 1-1,5 l ulei la 10000km la 193.000 km cat avea masina iar n47 nu papa deloc la 209.000.

 

+1, uitasem de consumul de ulei!

Link to comment
Share on other sites

Am condus ceva km cu N47, versiunea de 184cp si pot sa spun ca se simt cei 34cp in plus fata de e46. In mers, nu e mare diferenta la sunetul motorului fata de M47 dar are, evident, reprize mai bune, cred ca diferenta mai mare face antifonarea masinii (legat de sunet), in schimb la ralanti atat in masina cat si langa e mai silentios N47-le si nu vibreaza asa de tare, dar tot il recunosti de la "o posta" ca e diesel, la fel si F10 525d. Edited by Kenbobo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai observat ca " omul " arunca o pastila generatoare de polemici ??? Are experienta pe forum,se vede .....

 

http://www.quickmeme.com/img/af/af1825a4ac4b3f505c2cf5bad2c2a9b947cce49da11921cbd49089556867a502.jpg

 

 

 

ON: Faina masina, N47 e o evolutie tehnologica, nu exista masini perfecte .

 

In rest, combustibil ieftin si drumuri bune !

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai observat ca " omul " arunca o pastila generatoare de polemici ??? Are experienta pe forum,se vede .....

:))))

Chiar ma gandeam cand am vazut reply-ul lui mase, ca topicurile lui andrei sunt pline de polemica, pagini intregi despre uleiul pe care il pune in motor...si asa mai departe...asa ca nu se supara el de offtopic :))))

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai nu ai observat ca " omul " arunca o pastila generatoare de polemici ??? Are experienta pe forum,se vede .....

Nu a fost cu intentie dar am dat ceva de lucru la baieti :)

Diesel-ul e diesel intradevar si nimic nu-l poate schimba. Doar ca e mult mai rafinat si silentios decat un 2.0d de pe modelul anterior E60. Ca se aude de afara , asta da, totusi se aude mai incet decat E60. In schimb la F30 am observat ca se aude destul de tare de afara, de diesel zic. (sper sa nu fie si asta o polemica :) )

  • Like 2
  • Downvote 11
Link to comment
Share on other sites

Iar eu chiar nu sunt fan Vuvulete ca sa-i tin partea.

Eu cu atat mai putin in privinta ta....CIUPA...sau ce apelativ iti place tie :))

 

In fine, am montat si folia 35%spate si 90% fata. A iesit f bine desi au demontat fetele de usi dar nu au zgariat,rupt nimic. Se pricep baietii. Are o tenta un pic mov,albastruie din ce mi-am dat seama. Oricum e ok, exact asa cum am vrut...si bineinteles legala pe fata, nu vreau sa am probleme in trafic cu RAR sau politia.

 

http://i62.tinypic.com/2ecdm4g.jpg

 

http://i62.tinypic.com/21bnnro.jpg

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.