Jump to content

F10 525dA 218hp


Andrei_VUV

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Facut si revizia la cutie azi. Au scos cat au bagat , 6.2L. Cutia era ok, uleiul un pic cam negru.

 

http://i61.tinypic.com/2wnwho0.jpg

http://i58.tinypic.com/2zi7sas.jpg

 

Vad ca am si webcam live :))

 

http://i61.tinypic.com/bi808n.jpg

http://i59.tinypic.com/5bv81g.jpg

Edited by Andrei_VUV
  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Aproape 1800 lei cu tot....cam 4 ore dureaza. Si am lasat masina de seara la ei in parcare avand in vedere ca e vara si daca mergi cativa km se incalzeste f tare uleiul si altfel trebuie sa astepti o zi pana se raceste ca sa poata face schimbul. Aveti grija cu service-urile care nu respecta procedura de schimb, riscati sa va bage mai putin ulei in cutie....a patit recent un coleg de forum tot cu F10 ca al meu.
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai cine stie la ce temp au facut umplerea. Cu siguranta nu au masurat.

Ignorati eticheta...e vrajeala de lifetime si cica ulei original bmw...haha..e de la ZF. (asta e baia de ulei originala bmw cu care vine masina).

http://i61.tinypic.com/xpuefk.jpg

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Nu mai conteaza unde, ideea e ca daca vrei un schimb calumea la cutie iti recomand sa mergi la ZF, trebuie respectate anumite proceduri pe care multi nu le cunosc. Poti sa iei uleiul si filtrul si sa vii cu ele, gasesti pe ebay la 265 euro, manopera mai e 260 lei
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca cineva are drum pe la Munchen, exista o reprez ZF care are posibilitatea de a scurge tot uleiul din cutie(mai exact din convertizor), probabil cu o pompa speciala pe care nu o gasiti aici. Le-am cerut o oferta de pret si mi-au raspuns.

 

"Hello Mr. Andrei,

 

the transmission built in your car is the ZF-8 HP 45.

 

We can offer you a oil change including filter. The price is 545,- €

 

We don't dismount and disassemble the mechatronic in these transmissions. This is because it is not necessary.

In the article you are refering to they show a whole other type of transmission (ZF-5 HP 24).

 

Additional to the oil change we can flush your transmission to get all of the waste oil out (which is not possible with the normal oil change).

Extra cost: approx. 180,- €.

 

Mit freundlichen Grüßen,

 

Manuel Ogiermann

Technischer Kundendienst

 

Beissbarth u. Müller GmbH & Co.

 

Tel. 089/930094-23

Fax: 089/930094-93

ogiermann@beissbarth.de

www.beissbarth.de "

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Da am intrebat. Conteaza mult exploatarea, mi-a zis ca a vazut masini de 300mii km cu cutia perfecta si uleiul ca nou. Dar si unele la 150mii praf. Intervalul normal e 80-120k la mers sportiv/tractat si max 160k mers normal (asa cum scrie si in indicatiile lor pe site).
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e acelasi interval de schimb pe care ZF il dadea si pana acum, atat la 5hp cat si la 6hp. Aia cu 300k km si uleiul ca nou iti dai seama ca nu se poate, dar da, duc atat cu uleiul original in conditii de exploatare extra-urban in regim de autostrada la viteze de croaziera decente, gen 140kmh, cel mai mult o uzeaza traficul de oras unde racirea e mai slaba si sta mereu la T mai ridicate uleiul plus nenumaratele schimbari de trepte.

 

Iar procedura de schimb nu e fizica cuantica, oricine o poate face cu ceva abilitati tehnice medii si cu o documentare prealabila, ZF are canal pe youtube unde gasesti informatia, dar nah, trebuie si cautata si inteleasa, aici multi Dorei taie colturile poate :rolleyes: . Personal am observat si faptul ca Doreii astia nu fac diferenta intre uleiul pentru 5hp, 6hp, 8hp pentru ei toate fiind la fel, adica gen, scrie pe cutie ATF oil merge la toate, asa ca e bine sa verificam inainte ce ulei baga si sa mergem cu tema facuta daca nu e un centru specializat ca cel folosit de Vuv.

 

Ca sa iti bage ~4.5L in loc de ~6.2L(sunt valori aproximate si nu fixe, nici ZF nu le da constante) trebuie sa fie T de peste 60C dupa experienta mea, de la 45C la 35C am avut un minus de vreo 500ml lipsa, deci sa iti lipseasca peste 1.5L mai degraba i-au facut umplerea cu motorul oprit, au bagat cat a intrat in ea fiind rece insa nu au mai pornit motorul si nici trecerea prin PRND si M nu au mai facut-o, doar din diferenta de T nu cred ca putea lipsi atat de mult.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, nici nu au scurs tot uleiul, nu au desfacut suruburile de la mechatronic, sa se mai scurga si de acolo, dupa ce au umplut, au pornit masina dar nu au facut procedura aia pe care mi-au facut-o cei de la ZF, si a mai intrat putin ulei, plus ca au bagat ulei cu bormasina, astia de la ZF au bagat manual. Sunt multe chestii care conteaza.

 

Sa nu mai zic de temperatura, ca nu stiau, cand i-am intrebat de ce a intrat asa putin? mi-au raspuns ca ei nu se uita cat scot/baga, si ca daca mai vreau sa mai facem un schimb inca odata sa las masina peste noapte sa se raceasca si uleiul :)))) tot pe banii mei

Edited by InSidE
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.