Jump to content

F10 525dA 218hp


Andrei_VUV

Recommended Posts

677 este HARMAN KARDON sau LOGIC 7 , creca am repetat de am innebunit :)))

 

676 este HI-FI

S688A este HARMAN KARDON

 

Discuta cineva aici si informatii despre optiune din ETK aici.

Dar intre cele doua optiuni nu este mare diferenta, cu exceptia tweeterelor, daca e sa-i credem pe cei care discuta.

Edited by Ice_man
Link to comment
Share on other sites

Corect, tocmai m-am jucat si eu acum cu VIN-urile si am gasit optiunea de HK ca fiind S688A pentru VIN-ul WBA5B1C52FD919414, in timp ce masina cu VIN-ul WBAFR9C55DDX79550 are optiunea S677 adica HiFi System Professional DSP. :)
Link to comment
Share on other sites

Uite ..exact dupa modelul motorului specifica 1. Premium e AM-L , 2. Standard e ECT http://lubematch.shell.com/ro/en_GB/equipment/cars/bmw/525d_n47t_f10_160kw_5_series_EFt8PkDsb

 

s-a imbolnavit toata lumea acuma cu shell,eu o sa merg in continuare cu castrol professional,acum nu mai scrie recomandat de bmw pe bidon,scrie in colaborare cu volvo,la benzina 2010 e specificata norma LL01,nu stiu cum e la diesel si in reprezentanta bmw din hamburg a avut schimbul facut tot cu castrol professional 0w30.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Vad ca toata lumea se leaga de interiorul crem in Romania, ce are ca esti in Romania sau in Austria, Germania? nu te urci in masina cu noroi pe tine oriunde ai fi..

Eu am crem si pe e60 si pe e70 si daca ai grija cat de cat,arata ok chiar si dupa 10 ani, si urmatoarele masini tot crem vor fi la interior, mi se pare mai elegant, mai "fain" cum se zice la noi.

 

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!Folie 50% sau 35% toata masina, si aia e :sorcerer:

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

"What's the difference between S688A (HK) vs S677A (Top Hi-Fi). It looks like all the components are the same, including DSP/Amplifier, except the tweeter and tweeter grill is different. I know S688A was new for 2011 and replaces the former S677A for premium audio. I thought it was just the label on the grill but looks like the actual tweeter is different part number too (65139217910).

I can confirm that these Harmon Kardon tweeters DO fit the pre-LCI/2010 E82. I have installed these to my 2008 135i in place of the 65136964013 Logic 7 tweeters.

 

I can't say I notice any difference in sound, I imagine that they are the same."

:rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

posibil sa se fi schimbat codurile dar nu sunt decat 3 optiuni de sunet pe F10

 

hifi , harman si b&o :)

Sunt patru optiuni in afara de sistemul standard care are 6 boxe:

 

HiFi speaker system Business (S676A) HiFi speaker system with 12 speakers and digital amplifier (205 W amplifier power, multi channel capable).

 

HiFi speaker system Professional (S677A) This high-end speaker system with DIRAC signal processing and surround mode includes 16 speakers and a digital amplifier (600 W amplifier power, multi channel capable).

 

HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM (S688A)

 

Bang&Olufsen High End Surround Sound (S6F2A) asta e cea mai rara. :)

Link to comment
Share on other sites

HiFi speaker system Professional (S677A) This high-end speaker system with DIRAC signal processing and surround mode includes 16 speakers and a digital amplifier (600 W amplifier power, multi channel capable).

Oo...e ceva..600W. Pare aproape de realitate.

 

Am accesat si meniul obd ascuns.

http://i57.tinypic.com/j6jv41.jpg

 

http://i58.tinypic.com/v7xdhj.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Imi place masina foate mult mai putin culoarea care nu-mi spune nimic.De curiozitate,daca ai verificat istoricul apare turbina schimbata?Mi-ar face si mie cu ochiul motorul asta dar am vorbit cu cineva care are 525xd luat de nou si pana la 85k a schimbat turbina mica de 2 ori.
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da, se zice ca daca mergi incet, se duce turbina. Cred ca mai batraneste ca mine sunt putini care conduc :blush: insa turbina sta f bine la 112k km.

 

Depinde de fapt cat de bune le fac. E clar ca daca la un tip de masina tot pica turbina/turbinele, acestea sunt de kkt.

 

Stiu si prin Tm cu turbina schimbata la F10. Au mai imbunatatit distributia dar au stricat turbina :Devil:

Link to comment
Share on other sites

sa o stapanesti sanatos , f frumoasa si e motorul ideal .

merita M pack cand iti mai revii :)))

 

Nu,nu e motorul ideal. Motorul maxim pe benzina e ideal. Asta e definitia idealului. Si nici macar pt o masina second de 25.000 de euro nu e motorul ideal.o mai tii 4 ani, mai dai 1500 eur in plus la impozit. N-ai ? vinzi o janta de aia de 19... :purple:

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Da, ambele turbine au fost schimbate la 98k. Cred ca depinde si de stilul de condus , naiba stie. A lui dorinacke se apropie de 200k si am inteles de la el ca nu s-a schimbat nicio turbina pana acum. Deci la noroc :)

 

In pana mea, e o masina automata cu 218 cai, in ce fel o poate afecta stilul de condus ? Sa nu scoti din ea mai mult de 150 de cai (adica s-o turezi numa la jumatate?) Ce asteptari putem avea noi de la motoarele astea subdimensionate ,ubertunate pe care doar cutia le mai scoate la liman ?

Oare ce mai trebuie sa se intample sa zica romanu ca tdi e rau si motor mic e rau ?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Oare ce mai trebuie sa se intample sa zica romanu ca tdi e rau si motor mic e rau ?

 

Nu e rau dom'le nimic. E chiar bine. Pe bune! Pentru Europa/Romania din zilele noastre, Diesel-ul de azi este ideal atunci cand mergi muuult. Ideal!

 

tdi insa, SIGUR E RAU!

Edited by Dan Dan
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te-am vãzut acum jumãtate de orã pe bulevard. Frumoasã masina, era sã iau si eu un 520i la fel. Pânã la urmã am ales altceva, mai mic dar mai fâsnet.

Sã o stãpânesti sãnãtos si poate ne vedem intr-o zi sa vãd ce am pierdut.

Am remarcat si creata blondĂŁ de pe bancheta din spate. :)

Edited by avlad
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu e rau dom'le nimic. E chiar bine. Pe bune! Pentru Europa/Romania din zilele noastre, Diesel-ul de azi este ideal atunci cand mergi muuult. Ideal!

 

tdi insa, SIGUR E RAU!

 

Si nici pe asta cu mersul mult n-o inteleg ... Intr-o tara unde nu exista autostrazi si unde cel mai lung drum pe care il poti face nu depaseste 400km, numai dubele de Orbit au de ce depasi 20.000 de km pe an. Pe restu ii banuiesc de reminescente de la stramosii lor migratori,pur si simplu "au de mĂŁrs" :good:

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si nici pe asta cu mersul mult n-o inteleg ... Intr-o tara unde nu exista autostrazi si unde cel mai lung drum pe care il poti face nu depaseste 400km, numai dubele de Orbit au de ce depasi 20.000 de km pe an. Pe restu ii banuiesc de reminescente de la stramosii lor migratori,pur si simplu "au de mĂŁrs" :good:

 

Sa stii ca sunt destui care fac mai mult de 20k km pe an si nu lucreaza in distributie.rolleyes.gif Fiecare cu munca si nevoile sale.

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.