Jump to content

E46 - M-Tech - Part II


Andrei_Snk

Recommended Posts

Ieri am inlocuit bucsile de la bratele fata.

Cost piese (TRW) + manopera = 370lei.

 

Spre surprinderea mea, am vazut ca bratele fata au eticheta M, ceea ce ma face sa cred ca sunt cele originale cu care ar fi iesit masina din fabrica.

 

Si in final, dupa atatea ploi, am tras si o spalare pentru ca era nevoie.

 

P.S. Inca o am la vanzare, dar n-am avut niciun cumparator serios <_<

 

http://s32.postimg.org/f95sgzv0l/IMG_4896.jpg

http://s32.postimg.org/drkc5fq9x/IMG_4898.jpg

http://s32.postimg.org/r3djemtad/IMG_4902.jpg

http://s32.postimg.org/c2kfoupc5/IMG_4903.jpg

http://s32.postimg.org/pkrc151hh/IMG_4904.jpg

http://s32.postimg.org/6icjryfut/IMG_4906.jpg

http://s32.postimg.org/ige45ujlx/IMG_4907.jpg

 

http://s32.postimg.org/xqn64itvp/IMG_4910.jpg

http://s32.postimg.org/5y2430c05/IMG_4912.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ca sa mai stergem putin praful de aici si cu ocazia implinirii a 150.000km, azi am comandat urmatoarele:

 

- ulei Motul

- filtru ulei

- filtru aer

- filtru polen

- filtru combustibil

 

Vineri facem revizia si ii dam inainte.

Zilele trecute insa am avut parte de un episod putin cam dubios. Eu de obicei alimentez de la Petrom, dar Vineri am alimentat (fortat de imprejurari) de la OMV. Totul bine si frumos. Sambata, am alimentat din nou, tot de la OMV dar de la alta statie de unde am mai alimentat anul trecut odata. La alimentarea precedenta de la aceeasi statie, am avut urmatoarea problema: alimentat, pornit, plecat, mers 100km, oprit masina, iar cand am dat sa pornesc, abia a pornit la a 2-a cheie chinuta. Am pus de la Petrom apoi si totul a fost ok.

Revenind... Am alimentat sambata, iar sambata seara masina mi-a mers foarte prost. Tras intrerupt pana in 2000rpm si parca ar fi avut missfire sau ceva de genul. S-a aprins si motorul galben si a clipocit cam 30 secunde dupa care s-a stins.

Credeti ca e posibil sa fie o problema cu masina mea si treaba cu benzina sa fie doar o coincidenta nefericita?

 

Revin cu poze noi Vineri dupa ce fac revizia si spal si masina.

 

P.S. Masina e inca de vanzare... Tot mai sper la E60-ul pe care il urmaresc de cam 2 luni.

Link to comment
Share on other sites

Daca problemele nu persista si e clar ca a fost de la combustibil..ciudat e ca eu in viata mea si sper sa nici nu am,nu am avit niciodata probleme indiferent de unee am alimentat...tare interesant pt ca ii aud pe multi ca se tot plang ba de lukoil ba de mol ,etc.

P.s. frumoasa masina ,tine-o tot asa ;)

Edited by SB25GAS
Link to comment
Share on other sites

Si-am facut si revizia azi. Am cumparat si un aditiv pentru ulei de la Liqui Moli si l-am si pus in motor odata cu uleiul Motul.

Parca masina sta mai bine la relanti.

Filtrul de combustibil tind sa cred ca n-a fost schimbat de prea multe ori la viata lui. Zic asta pentru ca cel dat jos de pe masina avea emblema BMW pe el si era incredibil de murdar (nu parea sa fi fost schimbat in ultimii 45.000 - 60.000km - poate exagerez eu).

In rest, toate bune... Dimineata plec la Bucuresti si voi fi prezent pana Duminica seara, deci orice doritor sau persoana interesata sa vada daca ce e in poze, e si in realitate, poate vedea masina oricand incepand de la ora 12 de Sambata si pana Duminica seara pe la ora 18:00.

Edited by Andrei_Snk
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca problema cu accelerarea "balbaita" pana la 2000rpm continua, asa ca maine dimineata la duc la Automobile Bavaria sa fac repede un scan sa vad. Tind sa cred ca e o bobina de inductie care tot se chinuie sa isi dea duhul. Pe drum spre Bucuresti si inapoi mi s-a aprins check engine de 3 ori in total, a clipocit de cateva ori, iar apoi s-a stins.

In ciuda acestui lucru, dupa 2000rpm cand incepe sa traga, masina pare mai vioaie, consumul a scazut si totul e ok.

Va tin la curent cu vesti maine dupa ce termin la Bavaria.

 

P.S. Daca are cineva idee ce ar putea cauza problema asta a mea, il rog sa scrie aici 2 randuri.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Ieri am facut diagnoza si am avut eroare: Missfire pe cilindrul 3.

In consecinta, am comandat bobina noua, am montat-o, dar masina se comporta la fel, moment in care am decis sa scot si bujia de pe cilindrul 3 care era destul de obosita. Am pus alta temporar, urmand ca azi sa dau comanda de un set nou de 4 bujii si sa rezolv problema.

Tot ieri am facut si mileage check pe vindecoder, iar ultima revizie in DE apare la 60.000km in 2008, iar din 2015 apar intrarile in service din Romania. Cam dubios, tinand cont ca atunci cand am luat masina, ultima intrare in service in DE aparea la 80.000 prin 2010.

Link to comment
Share on other sites

Update:

 

Vineri saptamana trecuta am inlocuit toate cele 4 bujii cu unele noi de la Bosch si masina acum se comporta normal.

Ca idee, azi am comandat pilot automat + comenzi pe volan si un sertaras (multumesc Roscatu M3) care vine montat intre clima si scrumiera (exact ca la modelele cabrio).

In weekend le montez pe toate si revin cu poze :)

 

P.S. M-am cam resemnat cu vandut masina... Cel mai probabil la mine va ramane pana la capat.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Iata si pozele promise cu sertarasul si comenzile.

Sper sa pot face absolut toate comenzile functionale sambata.

 

http://s31.postimg.org/ysb414rdn/IMG_5639.jpg

 

http://s31.postimg.org/ivcc4eyzf/IMG_5640.jpg

 

Sertarasul e cam zgariat si as vrea sa il refac frumos si elegant. Ce solutie sa folosesc?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.