Jump to content

Probleme motor e46 2.0d 150cp steptronic


andualx

Recommended Posts

Salut.

De curând am achiziĂâşionat maĂâ˘ina din titlu Ăâ˘i am diverse probleme cu dansa.

 

1. Se aude un trancanit puternic de la motor la relanti, ĂŽn sarcina se atenueazĂŁ zgomotul , dar se aude mai "metalic" decât la relanti. ĂŽl simt puĂâşin ca vibreazĂŁ (sunt obiĂâ˘nuit cu benzinarele , e posibil sa fie doar efectul diesel) , ĂŽn schimb atunci când opresc motorul vibreazĂŁ puternic Ăâ˘i scoate un sunet ciudat de parcĂŁ se rupe ceva. Simt Ăâ˘i miros de gaze la semafor dacĂŁ am clima pornita , dacĂŁ sunt ĂŽn mers sau am clima oprita nu intra gaze.

 

2. Ăntre 2000 Ăâ˘i 2500 rpm se aude un fluierat. Presupun ca e turbina , e normal sau nu , ce e de fĂŁcut?

 

3. cutia schimba bine , zic eu , mĂŁ deranjeazĂŁ ca atunci când plec tare de pe loc , spre sfârĂâ˘itul treptei 1 Ăâ˘i 2 , se simte un tremurat pe spate. DacĂŁ merg normal cu ea nu il simt, dar am impresia ca ajunge foarte lent la viteza corespunzĂŁtoare pedalei. De exemplu: plec de la semafor cu gândul sa ajung la 60km/h o duc la 2200rpm Ăâ˘i ajunge lent la viteza doritĂŁ, de multe ori simt nevoia sa calc mai puternic pedala sa ajungĂŁ odata la viteza doritĂŁ.

 

4. Am gĂŁsit ulei ĂŽn apa (ĂŽn prima zi când am cumparato) era negru Ăâ˘i foarte vâscos. Nu pierd ulei, nu am apa ĂŽn ulei , nu simt nici un simptom al unei probleme legate de chestia asta, indicatorul de apa sta la jumatate.

 

Ps: am avut doar benzina pana acum, e primul diesel.

 

MulĂâşumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Daca simti miros de gaze in masina si fluiera intre 2000 si 2500rpm ai racordul flexibil rupt, schimba-l si scapi de problema.

 

Legat de uleiul din apa, schimba antigelul complet, pe urma verifica daca mai apare ulei si daca iti scade uleiul pe joja. Daca da, garnitura de _chiulasa_.

 

La 3: verifica toate bucsele de la grup, flansa de la cardan + rulment intermediar. Daca toate sunt bune, mergi la cineva priceput sa verifice cutia.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

La nr 1 suspectul principal e volanta.

Salut, la cutie automata se uzeazĂŁ volanta? Hmmm. Care sunt simptomele ei?

Daca simti miros de gaze in masina si fluiera intre 2000 si 2500rpm ai racordul flexibil rupt, schimba-l si scapi de problema.

 

Legat de uleiul din apa, schimba antigelul complet, pe urma verifica daca mai apare ulei si daca iti scade uleiul pe joja. Daca da, garnitura de _chiulasa_.

 

La 3: verifica toate bucsele de la grup, flansa de la cardan + rulment intermediar. Daca toate sunt bune, mergi la cineva priceput sa verifice cutia.

Mersi frumos, din cauza racordului e posibila aceasta mica lipsa de putere?

Link to comment
Share on other sites

Flansa de la cardan merita verificata/schimbata pentru punctul 3. Nu e o piesa prea scumpa si face diferenta.

 

Legat de punctul 1, tampoanele de la motor in ce stare sunt? Poate ai vreunul rupt?

 

Si daca sunt uzate si nu rupte, dau vibratii. Diferenta se vede cand pui unul langa celalalt unul nou si unul uzat. Diferenta de inaltime e considerabila.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat 3 flanĂâ˘e la 3 bmw uri diferite la nici unul nu am simĂâşit o ĂŽmbunĂŁtĂŁĂâşire... mĂŁ rog o sa verific Ăâ˘i asta.

 

Legat de vibraĂâşii , e foarte posibil tampoanele. Mai rea e partea cu huruitul care se aude....

Edited by andualx
Link to comment
Share on other sites

Legat de cutia automata poate fi convertizorul citeste si in linkhttp://www.cutieautomata.ro/simptomatica-defectelor-la-cutii-automate/

Zgomotul metalic incearca sa il localizezi la relanti dar si turata.

Mirosul de fum nu este neaparat de la racordul flexibil. Poate fi si de la furunul de la epuratorul de gaze care nu mai este etans si prelinge ulei pe blocul motor incins. Se rezolva cu 2 coliere. Am patit asa la un 320d/2002. Fluieratul este de la turbina, dar nu este cazul sa iti faci griji, este semn de uzura normala. Daca ai avea racordul fisurat ar fasai puternic direct proportional cu acceleratia.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Si furtunul de la epurator se vede usor. Este in stamga, sub filtrul de aer, iar furtunul (de aprox 15 cm) intra in bloc. Am sa incerc sa caut o poza de cand am avut acea problema.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut, am rezolvat cu bataia la motor, am schimbat fulia , rola intinzatoare si o rola normala , plus tampoanele la motor (nu erau obligatorii). A mai ramas problema cu gazele in interior , racordul flexibil a fost schimbata e ok , dar la semafor baga gaze urat in interior, in mers nu...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

De la sine "s-a remediat" problema cu gazele , nu stiu cum si de ce nu mai baga gaze in interior.

 

Probleme ramase:

 

- pe loc (cu motorul pronit sau oprit) atunci cand calc pedala de frana simt in schimbator (automata) o bataie mica (gen click) , cand ridic piciorul de pe frana bataia e ceva mai puternica. In acelasi timp la relantiu cu motorul pornit masina trepideaza tare , aceasta disparand o data cu aceleratia (tampoane motor , cutie noi).

 

- la rece motorul trage foarte bine si cutia isi face treaba , cand apa ajunge la 90 grade , masina pierde putin din demaraj, cutia schimba bine insa daca trec din N-D sau P-R se simte o smuncitura, care la rece nu se simte. Uneori la prima pornire dimineata , cand vreau sa trec din P->R trecerea se face foarte greu trebuie sa aplic putina forta , ca si cum nu ar vrea sa o deblocheze din P , tot odata se aude si un zgomot cand cedeaza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.