Jump to content

Probleme clima !


cristiano115

Recommended Posts

Buna seara !

 

Revin cu o problema pe care am avut-o si anul trecut insa nu am reusit sa ii dau de cap... Nu imi merge clima... Am constatat urmatoarele probleme:

 

-Cand pornesc sistemul de racire (clima) se simte imediat un miros ciudat (neplacut)

-Atata timp cat sunt pana in maxim 24 de grade, clima isi face treaba.. Dar daca este putin mai cald de atat deja incep problemele (Nu mai raceste)

-O alta problema pe care nu o inteleg deloc este faptul ca daca accelerez pana in 2500 de ture se opreste clima pentru aprox (5-10 secunde) si imi intra aer cald de afara...

-Mie mi se pare si ca scoate un sunet mai ciudat.. Asa ca un vajait

 

Ce am incercat sa fac sa rezolv problema:

 

-Am fost sa ii bag freon ( Si parca a racit un pic mai bine atunci )

-Am cumparat 2 tuburi de spuma si un spray pt curatat clima ( Mirosul acela persista)

-Am schimbat filtru polen

-Am verificat ventilatoru ( E ok )

 

 

Deci ce parere aveti ? Ce sa ii mai fac? Iar ma prind caldurile alea infernale si eu nu am reusit sa imi rezolv problema cu clima :(

 

Masina este un E46 320D din 98 !

Link to comment
Share on other sites

Cei ce incarca clima, ar trebui sa-ti verifice presiunile pe circuitul de racire (joasa si inalta), iar daca nu sunt in parametri, o sa-ti spuna ce si cum. La mine a fost infundat filtrul uscator (crestea presiunea prea mult, ca urmare, compresorul decupla). Se manifesta si la mine cam ca si la tine. Numai bine!
Link to comment
Share on other sites

Cei ce incarca clima, ar trebui sa-ti verifice presiunile pe circuitul de racire (joasa si inalta), iar daca nu sunt in parametri, o sa-ti spuna ce si cum. La mine a fost infundat filtrul uscator (crestea presiunea prea mult, ca urmare, compresorul decupla). Se manifesta si la mine cam ca si la tine. Numai bine!

 

O sa incerc sa merg maine sa le spun asta... Macar sa stiu ce sa le zic...

Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fie problema de la ventilatorul de racire al radiatorului din fata, am avut si eu aceeasi problema. Poti testa foarte usor: dai drumul la motor, dai drumul la clima si te duci in fata si vezi daca iti porneste ventilatorul de la radiator. In mod normal dupa ce dai drumul la clima ventilatorul ar trebui sa porneasca dupa cateva minute. Daca in 5 minute nu iti porneste ventilatorul atunci ai probleme cu modulul care comanda ventilatorul
Link to comment
Share on other sites

Salutu

La aceiasi masina, acelasi an 98 ca si a ta , am intampinat urmatoarea problema.

Am incarcat cu feron 120 lei, la proba nimic , baga cald, a verificat meseriasu cu robotu lui freonu si cica imi face compresoru prea multa presiune si de aceia nu baga rece. BUN. Ma duc la alt titan al masinilor Bmw , pune robotu de incarcare si zice ca totul este in regula, probabil am ceva infundat pe traseu.

 

Ma duc la un al 3 lea si imi spune ca nu am freon suficient, bag de 60 lei si merge si acum.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fie problema de la ventilatorul de racire al radiatorului din fata, am avut si eu aceeasi problema. Poti testa foarte usor: dai drumul la motor, dai drumul la clima si te duci in fata si vezi daca iti porneste ventilatorul de la radiator. In mod normal dupa ce dai drumul la clima ventilatorul ar trebui sa porneasca dupa cateva minute. Daca in 5 minute nu iti porneste ventilatorul atunci ai probleme cu modulul care comanda ventilatorul

 

Ventilatoru ala functioneaza bine... Porneste imediat cum pornesc clima !

 

Salutu

La aceiasi masina, acelasi an 98 ca si a ta , am intampinat urmatoarea problema.

Am incarcat cu feron 120 lei, la proba nimic , baga cald, a verificat meseriasu cu robotu lui freonu si cica imi face compresoru prea multa presiune si de aceia nu baga rece. BUN. Ma duc la alt titan al masinilor Bmw , pune robotu de incarcare si zice ca totul este in regula, probabil am ceva infundat pe traseu.

 

Ma duc la un al 3 lea si imi spune ca nu am freon suficient, bag de 60 lei si merge si acum.

 

Nu stiu ce sa zic.. Si eu am fost la cineva si mi-a bagat freon si pe langa asta mi-a bagat si ceva ulei pt compresor.. Dar degeaba ca nu face fata cand sunt calduri mari..

Link to comment
Share on other sites

In seara asta am gasit o posibila problema, am deschis unul din cele 2 capacele de pe tevile de presiune joasa si inalta presiune.. Si surpriza! La una dintre ele a inceput sa scape freon imediat ce am dat capacelul jos..

 

Ar putea fi asta cauza tuturor problemelor sau sa nu imi fac prea mari sperante ?

 

http://oi59.tinypic.com/2145ceb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tu ce crezi ? :)

Nu e normal sa pierzi freon odata ce ai dat capacelul jos.

 

Da imi dau seama..Dar ma gandeam daca are vre-o legatura cu faptul ca se opreste compresorul cand accelerezi sa pleci de pe loc.. Oricum astazi am dus-o la cineva si mi-a spus ca imi inlocuieste valva aceea si a spus ca trebuie dat jos radiatoru si sa il curete.. Acum nu stiu ce sa zic.. Sper sa fie asta problema.. Maine pe la 12 ma duc dupa masina..

Link to comment
Share on other sites

Evident ca are, mai mult ca sigur pierzi constant freon si cu capacelul pus, iar ce ramane nu asigura presiunea necesara functionarii corecte a sistemului.

Daca iti umbla in circuit, ar fi bine sa-ti inlocuiasca si garniturile.

Link to comment
Share on other sites

Evident ca are, mai mult ca sigur pierzi constant freon si cu capacelul pus, iar ce ramane nu asigura presiunea necesara functionarii corecte a sistemului.

Daca iti umbla in circuit, ar fi bine sa-ti inlocuiasca si garniturile.

 

Sper ca asta sa fi fost problema.. Pai ar fi trebuit sa ii spun atunci sa inlocuiasca garniturile dar nu m-am gandit.. Oricum maine revin cu noutati..

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi dupa masina dar nu pot sa imi dau seama daca functioneaza corect deoarece afara a fost destul de racoare si numai cand este peste 25 de grade pot sa imi dau seama...

 

Dar am 2 intrebari:

 

1.-Furtunasele de vaccum au vre-o legatura cu clima ? Citisem pe ceva forum ca daca trage aer fals pe undeva nu merge corespunzator

 

2. -Cum trebuie sa fie cele 2 tevi care merg la clima (presiune joasa si inalta presiune) ? Dupa ce am ajuns acasa si am pus mana pe ele amandoua erau putin caldute...

Link to comment
Share on other sites

Fii serios cu peste 25 grade. Ănchide toate geamurile, seteazĂŁ clima la 16 grade si in doua minute ar trebui sa ingheti in masinĂŁ.

 

 

Doar nu crezi ca merg cu gemurile deschise si clima pornita..nu? Exact asa faceam si inainte dar parca cand erau calduri mari nu reusea sa bage rece cat ar fii trebuit...

 

Si offtopic.. I-am spus ca uneori se simte miros neplacut in habitaclu si a spus ca trebuie sa pulverizeze cu ceva solutie... Si pt aceasta a trebuit sa indeparteze torpedoul ca sa ajunga la ventilatoare.. In fine dupa ce a montat totul la loc se pare ca a uitat cu cablu pe dinafara.. Daca puteti sa ma ajutati sa imi spuneti de unde este acest cablu.. :D

 

http://oi57.tinypic.com/23k69vd.jpg

Link to comment
Share on other sites

1. Nu au legatura cu clima.

2. Asa functioneaza sistemul de climatizare..http://images.tapatalk-cdn.com/15/05/23/42da538ebdab58fa17cb117d613518a6.jpg

 

 

Multumesc pt schema! :D

 

S-ar putea ca ventilatorul sa fie stricat si sa mearga doar pe prima treapta de viteza? Tot timpul se aude cand porneste dar nu cred ca l-am auzit vreodata sa mearga mai tare decat de obicei.. Cum as putea sa testez daca functioneaza pe toate treptele de viteza? Auzisem de la cineva ca o solutie ar fii sa deconectezi senzorul de temperatura si atunci ventilatorul se porneste la viteza maxima.. Este adevarat?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.