Jump to content

Probleme clima !


cristiano115

Recommended Posts

Cauta pe vin decoder cu ce a venit masina din fabrica, ac sau klima

este ac si are tablou de clima nu o sa mearga niciodata cum trebuie

 

Este clima din fabr. incarca-verifica instalatia , daca pierde ai o garnitura ciupita

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Cauta pe vin decoder cu ce a venit masina din fabrica, ac sau klima

este ac si are tablou de clima nu o sa mearga niciodata cum trebuie

 

Este clima din fabr. incarca-verifica instalatia , daca pierde ai o garnitura ciupita

 

Nu inteleg de ce spui ca nu este AC...

 

Asta imi scrie...

 

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce spui ca nu este AC...

 

Asta imi scrie...

 

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

Pentru ca doar a presupus...

Oricum ai eliminat o "cauza"..

 

Asa cum a spus si .Bogdan, NU E NORMAL sa ierzifreon o data ce scoti capacelul acela; e acolo doar pentru a proteja "supapa/ventil" de praf.

 

Pe de alta parte tevile cele doua pe care ai pus mana cand functiona AC-ul stiu ca trebuie sa fie, una mult mai rece de cealalta.. nu ambele la fel de calde.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca doar a presupus...

Oricum ai eliminat o "cauza"..

 

Asa cum a spus si .Bogdan, NU E NORMAL sa ierzifreon o data ce scoti capacelul acela; e acolo doar pentru a proteja "supapa/ventil" de praf.

 

Pe de alta parte tevile cele doua pe care ai pus mana cand functiona AC-ul stiu ca trebuie sa fie, una mult mai rece de cealalta.. nu ambele la fel de calde.

 

Ventilu l-am schimbat si am si completat cu freon.. Tevile au fost amandoua caldute dupa aproximativ 10-15 minute de mers cu clima pornita.. Nu am reusit sa merg mai mult cu clima ca e destul de frig aici in Arad :laugh:

 

Oricum dupa ce mi-au curatat radiatoarele, oamenii de acolo au spus ca acum nu mai imi creste presiunea.. Si de aceea ma gandesc ca poate nu s-au racit bine pana acum si as fi vrut acum sa testez si ventilatorul acela daca functioneaza pe toate treptele de viteza .. Daca ar stii cineva cum sa testez :D

Link to comment
Share on other sites

Am facut un drum mai lung si dupa ce afara era 15 grade si am mers cu temperatura de 19 celsius in habitaclu cand am ajuns si am pus mana pe ambele tevi.. una era fierbinte de nu puteam tine mana cealalta doar calduta, cam 20 celsius.

Data viitoare pun termometru.. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Revin cu problema...

 

Ieri dupa ce am facut o mica plimbare cu masina, chiar m-am bucurat ca in sfarsit mi-a bagat clima rece de nu puteai sta in masina.. Dar azi cand am pornit clima mi-a bagat doar aer cald si am observat ca nu mai imi porneste ventilatoru de la radiator deloc.. Trebuie sa schimb tot ventilatoru sau ce trebuie sa fac?

Link to comment
Share on other sites

Pornesc masina si cupleaza timp de vre-o 10 secunde.. Dupa aceea cupleaza si decupleaza in continuu..

De ventilator vb..nu? Trebuie verificate si fantele de la parbriz sa nu fi intrat ceva pe acolo in interior.

Piesa cu tepi..aceeasi problema am avut si eu. Ar putea fi decapata.dar succesul este relativ.Oricum fara SH(se caleaza in timp si nu merita banii,e uzata deja) Una noua e cam 150 RON.E si tutorial pe youtube pt inlocuire,nu trebuie mers la service.Mare grija cu yala de la torpedo.

Edited by Janee
Link to comment
Share on other sites

De ventilator vb..nu? Trebuie verificate si fantele de la parbriz sa nu fi intrat ceva pe acolo in interior.

Piesa cu tepi..aceeasi problema am avut si eu. Ar putea fi decapata.dar succesul este relativ.Oricum fara SH(se caleaza in timp si nu merita banii,e uzata deja) Una noua e cam 150 RON.E si tutorial pe youtube pt inlocuire,nu trebuie mers la service.Mare grija cu yala de la torpedo.

 

Este vorba de ventilatoru de la radiatoru din fata.. Cred ca piesa cu tepi are treaba doar cu ventilatoarele din bord.. Si cu alea nu am probleme.. Ma refeream ca fulia de la compressor cupleaza si decupleza...

Link to comment
Share on other sites

Este vorba de ventilatoru de la radiatoru din fata.. Cred ca piesa cu tepi are treaba doar cu ventilatoarele din bord.. Si cu alea nu am probleme.. Ma refeream ca fulia de la compressor cupleaza si decupleza...

Pune pe cineva sa porneasca clima si uita-te la fulie..poate e dusa,gripata,sparta..

Compresorul se decupleaza si in fct de ce primeste de la computer(temp radiator scazuta sau crescuta) si apoi cupleaza din nou.

Link to comment
Share on other sites

Pune pe cineva sa porneasca clima si uita-te la fulie..poate e dusa,gripata,sparta..

Compresorul se decupleaza si in fct de ce primeste de la computer(temp radiator scazuta sau crescuta) si apoi cupleaza din nou.

 

In mod normal trebuie sa porneasca ventilatoru imediat dupa ce ai pornit clima indiferent de temperatura... Dar la mine nu a mai pornit azi.. Si ma gandesc ca de aia a tot cuplat si decuplat fulia de la compresor...

 

Am vrut sa ma duc acum sa filmez sa vedeti cum face si surpriza... A pornit ventilatoru si compresoru nu mai face asa... Ce sa fie de vina ?

Link to comment
Share on other sites

Revin cu problema...

 

Ieri dupa ce am facut o mica plimbare cu masina, chiar m-am bucurat ca in sfarsit mi-a bagat clima rece de nu puteai sta in masina.. Dar azi cand am pornit clima mi-a bagat doar aer cald si am observat ca nu mai imi porneste ventilatoru de la radiator deloc.. Trebuie sa schimb tot ventilatoru sau ce trebuie sa fac?

 

Exact ce ti-am zis eu cand am scris aici. Mai zic odata: modulul ce da comanda la ventilaorul de la radiator e dus, exact asa imi facea si mie, cupla si decupla compresorul pentru ca acel modul nu dadea comanda sa porneasca ventilatorul sa raceasca instalatia de freon. E normal sa faca asa pentru ca face presiune freonul si nu are cum sa se raceasca pentru ca nu porneste ventilatorul.

 

Trebe sa schimbi doar modulul, dar nu o sa-l gasesti separat. El vine impreuna cu ventilatorul si este enorm de scump de nou. Iar unul second este loterie. Eu am luat de pe ebay doar modulul, m-o costat vreo 150 ron si merge normal de vreo 2 ani.

Link to comment
Share on other sites

In mod normal trebuie sa porneasca ventilatoru imediat dupa ce ai pornit clima indiferent de temperatura... Dar la mine nu a mai pornit azi.. Si ma gandesc ca de aia a tot cuplat si decuplat fulia de la compresor...

 

Am vrut sa ma duc acum sa filmez sa vedeti cum face si surpriza... A pornit ventilatoru si compresoru nu mai face asa... Ce sa fie de vina ?

Prea mult freon,initial.Apoi se pare ca pierde pe undeva si s-a echilibrat la nivelul optim(deocamdata).Poate chiar valva..sau vreo garnitura mancata...mai e si posibilitatea sa se fi rupt vreo paleta a ventilatorului,bloca pe acolo si cumva si-a facut loc si acum a pornit.

Edited by Janee
Link to comment
Share on other sites

Exact ce ti-am zis eu cand am scris aici. Mai zic odata: modulul ce da comanda la ventilaorul de la radiator e dus, exact asa imi facea si mie, cupla si decupla compresorul pentru ca acel modul nu dadea comanda sa porneasca ventilatorul sa raceasca instalatia de freon. E normal sa faca asa pentru ca face presiune freonul si nu are cum sa se raceasca pentru ca nu porneste ventilatorul.

 

Trebe sa schimbi doar modulul, dar nu o sa-l gasesti separat. El vine impreuna cu ventilatorul si este enorm de scump de nou. Iar unul second este loterie. Eu am luat de pe ebay doar modulul, m-o costat vreo 150 ron si merge normal de vreo 2 ani.

 

Ma gandesc ca daca ala e de vina cum de acum seara a pornit ? Oricum o sa il schimb atunci si pe ala sa stiu ca am scapat de o grija...

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca nu e dus de tot modulul, e pe duca

 

Hmmm..Probabil ca asa este, acum trebuie sa vad de unde pot sa cumpar un modul ! Eu ma gandeam sa nu fie si ceva problema cu ambreiajul de la clima ca tot cupleaza si decupleaza... Poate ca scap doar cu modulul acela :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

nu e de la ambreiaj, e normal asa sa faca daca nu se raceste circuitul, decupleaza pentru ca creste presiunea. Daca nu ar decupla compresorul ar pusca ceva si ar iesi freonul. Testeaza pe exterior unde radiatorul de clima se raceste de la viteza si vezi daca mai decupleaza compresorul.
Link to comment
Share on other sites

nu e de la ambreiaj, e normal asa sa faca daca nu se raceste circuitul, decupleaza pentru ca creste presiunea. Daca nu ar decupla compresorul ar pusca ceva si ar iesi freonul. Testeaza pe exterior unde radiatorul de clima se raceste de la viteza si vezi daca mai decupleaza compresorul.

 

Pai in mers nu prea am avut probleme... Adica se simtea ca baga rece dar nu foarte tare... Poti sa imi recomanzi de unde sa imi cumpar un modul ? Am vazut ca poti sa iti montezi ventilatoru pe fulie.. Nu e mai ok asa ? :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.