Jump to content

*** Problema consum mare


adriana

Recommended Posts

CARE DINTRE VOI POSESORI DE BMW URSULET MA POATE LAMURI SI PA MINE.FITI ATENTI LA CE VA SCRIU.AM UN BMW E 30,AM AVUT PE EL MOTOR CU CARBURATOR.INJECTIE MONO PUNCTA.CONSUMA ENORM.AM SCHIMBAT MOTORUL,SI AM PUS MOTOR TOT DE 1800 DAR PE INJECTIE.LAM PORNIT AMERS BINE DAR INJECTOARELE SAU FACUT PRAF DATORITA FAPTULUI CA AM BAGAT SOLUTIE DE CURATAT INJECTOARE.SAU FACUT PRAF.DE RETINUT CA MOTORUL E DIN 87.AM CUMPARAT INJE DE ACEIASI CAPACITATE LA MOTOR DAR DIN 89.DIFERENTA INTRE ELE ESTE CA CELE DIN 87 SUNT CU O SINGURA GAURA IN CAP IAR CELE DIN 89 CU 3 GAURII.AM REGLAT MOTORUL CU LAMPA STROBO AM CUMPARAT TOATE SONDELE NOI,SI TOT CONSUMA.CU 16 LITRII JUMATE CIRCUL 80 DE KILOMETRII.ASTEPT PARERILE VOASTRE,CA EU NU MAI STIU CE SA FAC .
Link to comment
Share on other sites

Nu ai apucat sa-i faci consumul cu injectoarele cu o singura gaura? ...inainte de a introduce solutia de curatat? poate nu ai legat ceva corect pe acolo...e inadmisibil consumul, oricat de grea e talpa piciorului drept.... :blink:

Nu cumva si bujiile ti le-a afectat? puterea...se cunoaste ceva la demaraj? adica o modificare a puterii, ceva...

Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

nu am apucat sa_i fac consumul cu injectoarele cu o singura gaura.tot mult consuma. cind il porneam dimineata dadeam la cheie enorm de mult,si curgea benzina pe galeria de evacuare,si motorul se ineca.am fost cu el la rep BOSCH si nici baiatul ala nu sa putut explica.nu pot sa zic ca acum nu merge bine.nu il forjez dar consumul ma rupe.ma

_m plimbat si cu bmw motor 2000 2500 si la 3000 de ture im_i arata consum de 8,9 la suta

Link to comment
Share on other sites

nu am apucat sa_i fac consumul cu injectoarele cu o singura gaura.tot mult consuma. cind il porneam dimineata dadeam la cheie enorm de mult,si curgea benzina pe galeria de evacuare,si motorul se ineca.am fost cu el la rep BOSCH si nici baiatul ala nu sa putut explica.nu pot sa zic ca acum nu merge bine.nu il forjez dar consumul ma rupe.ma

_m plimbat si cu bmw motor 2000 2500 si la 3000 de ture im_i arata consum de 8,9 la suta

224261[/snapback]

aprinderea, bujiile, .Apropo, cum merge motorul acuma./?Rotund? Innecat? Sta la relantiu ??

Link to comment
Share on other sites

aprinderea, bujiile, .Apropo, cum merge motorul acuma./?Rotund? Innecat? Sta la relantiu ??

224291[/snapback]

merge bine si rotund,la pornire porneste dupa ce se invarte motoru de 2 -3 ori ,sta la relantiu nu oscileaza deloc dar apas pe acceleratie si nu o ia dintr_o data,parca n-ar avea vlaga,plus ca scoate un fum negru daca o accelerez pana in blana Daca il intind merge bine la 3000,4000 de ture.desi turom. nu merge ca nu gasesc un electrician sa il lege.apropo de bujii am avut beru si mi le-a lovit in cap ,le-am schimbat am pus bosch,cu astea nu am m-ai avut probleme doar ca sunt negre , ce fel sa_i mai pun ca le_am incercat pa toate.am cumparat dupa cartea de la BMW.A si am uitat am schimbat debitmetru acum ceva timp ,am avut unul umblat in el ,acuma am unul capsat ,dar...tot atata imi consuma.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
nu ma supar o ador ca si masina dar consuma si nu mi-ar parea rau daca as forja-o non stop ,o mai forjez asa din cand in cand ca sa nu uite :) :) ,dar la forja sa imi ia macar 15 :) ,si cu lambda tot nu am inteles care ii treaba,dar cam toti spun ca mai mult de 1-2 litri nu scade .cunosc un prieten cu un bmw cu motor de 2000 si fara lambda si nu ii consuma mai mult de 10 :blink: ,treaba ii asta????
Link to comment
Share on other sites

:blink: buna,,prob asta o am si eu,,am un bmw rchin,,din 86 520i motor de 2000 benzina,,si mie imi ia in oras 17 ,,18 lintri,,,si nu stiu ce sa ii mai fac,,iam schimbat si debitmetru ,,fitru aier,,bujifitru de benzina,,si tot degeaba tot asa imi consuma,,ma poate ajuta cineva cu ceva idei din ce cauza imi maica asa de mult??merci mult.. :) :) :) :) :) :D :D

post-5666-1177967391_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

nu ma supar o ador ca si masina dar consuma si nu mi-ar parea rau daca as forja-o non stop ,o mai forjez asa din cand in cand ca sa nu uite  :)  :) ,dar la forja sa imi ia macar 15 :) ,si cu lambda tot nu am inteles care ii treaba,dar cam toti spun ca mai mult de 1-2 litri nu scade .cunosc un prieten cu un bmw cu motor de 2000 si fara lambda si nu ii consuma mai mult de 10  :blink: ,treaba ii asta????

228310[/snapback]

pai fara sonda computerul foloseste ceva tabel... un soi de setari implicite, care sunt ok (un compromis). Dar daca sonda e acolo si da informatii false? Daca-i zice la computer tot timpul ca amestecul e prea sarac?

referitor la ce zice deathrow: "Nsuh daca motoarele din anii aia au sonda lambda" - nici eu nu stiu... dar daca e pe injectie, nu e obligatoriu sa aiba sonda?

Link to comment
Share on other sites

si poate  sam i spuna si mie  cineva  va  rog,,rechinul meu  ce    naiba are    de  mainca asa de mult??ce sai  fac ,,sau ce  sa  ma uit sa  vad ce are??

228873[/snapback]

 

 

fii calm man!... dupa cum ai vazut sunt multe cauze care duc la un consum mare... amestecul de carburant, componente electronice ce au implementate anumite valori de functionare optima, uzura pieselor care sunt puse in miscare plecand de la pistoane pana la roti, plus evacuarea gazelor...

Compresia se masoara cu un manometru si determina daca ai sau nu pierderi la segmenti, pistoane, chiulasa, garnituri, bloc motor, etc... se masoara pe fiecare piston in parte... e vorba de acea detonare care iti pune in miscare pistonul masurata in atmosfere. Bine ar fi sa ai cel putin 10 atm.

In cazul meu stiu ca am o parte din segmenti uzati, niste erori pe la sonda lambda, debitmetru cam face figuri uneori si mai trage si aer fals pe undeva... dar sigur nu pe teava de esapament... :blink:

Link to comment
Share on other sites

mama ...acolo consum ,o forjezi???compresia nu am masurat-o dar banuiesc ca nu poate fi mica ,daca scot busonul de la ulei nu se opreste ...  :blink:

228769[/snapback]

 

 

o cam forjez, e obisnuita... si-asa a fost de curse, ca e la al treilea motor...

Nu-ti da cine stie ce informatie faptul ca nu influenteaza cu nimic scoaterea busonului de alimentare cu ulei sau a jojei, ca nici la mine nu se intampla nimic avand in vedere ce defecte are... sunt cazuri cand scoate fum sau face spume, dar la mine nimic...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.