Jump to content

BMW E90 REZULTATE DIAGNOZA


radutdr

Recommended Posts

Salutare,recent am achizitionat un bmw e90 din 2010 cu motor de 1995 si 184 de cai.Am fost la o diagnoza unde sau constatat urmatoarele rezultate: 9cc8 senzor hall geam electric dreapta fata defect(intermitent) 2) Buton portiera spate scurtcircuit (intermitent). 3) buton portiera fata scurtcircuit (intermitent) 4) Front right lamp defect e90 m3 right day running light defect 5) indicator directie dreapta fata deteriorat 6) right day running light (intermitent) 7) steam sensor (permanent) 8) senzor contra presiune esapament (permanent) (frecventa) (reset counter) (indicator distanta)8) sistem filtru de particule (permanent) (reset counter) (indicator distanta) 9) frana dsc dsx mk60 tyre pressure monitoring (control cuplu) (intermitent) Acum as vrea si eu o explicatie pe inteles va multumesc o zi minunata!!
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mergi la cineva sa iti faca o diagnoza cu tester dedicat pt BMW, cu programul ISTA de preferinta.

 

In mare, nu stiu ce explicatii ai mai avea nevoie, erorile sunt destul de "la obiect".

 

Verifica partea cu DPF-ul mai amanuntit.

Link to comment
Share on other sites

daca ai cumparat recent masina fara sa o duci la cineva cu tester pentru o dignoza aifacut o mare greseala.

acum dupa ce ai aflat erorile nu ai decat sa le rezolvi.

sincer...se rezolva, dar cand ai atatea erori e dubios si costisitor.

de filtrul de particule nu mai zic...probabil are si undeva la 100.000 de km masina, nu?

 

explicatii iti da ISTA mura-n gura.noi nu putem pe forum sa facem asta.

Edited by Alex_wly
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu iti sugerez sa stergi (sa fi sters adica..) dupa ce citesti (salvezi pe hartie sau altceva) erorile gasite.

 

Multe erori pot ramane mult si bine (mai ales daca masina nu a avut parte de diagnoza nicicand..) in memoria ECUului.

 

Apoi te apuci de cele mai esentiale erori (!)si le verifici PREVENTIV pe cele neesentiale.

 

Sigur ca unele erori NU pot fi sterse pana nu se repara. Iar altele chiar daca por fi sterse, cum siguranta vor aparea din nou.

Link to comment
Share on other sites

Erorile permanente trebuie reparate mai intai apoi sterse, pentru ca daca nu se repara si doar se sterg, cu siguranta VOR FI SEMNALATE CURAND..

 

Cele intermitente pot fi fire intrerupte, contacte imperfecte si o daca sterse pot reaparea pentru ca probabil defectul NU a fost detectat.

Iar daca vreoadata a fost reparat... (prin constatare vizuala..) eroarea nefiind stearsa a ajuns la noul posesor... cu referire la ce ziceam mai sus cand spuneam de diagnostic si stergere nicicand facute.

Link to comment
Share on other sites

am cumparat masina acum 2 zile bineinteles diagnoza a fost facuta inainte de achizitie la un service nu chiar atat de bun deoarece la reprezentanta era prea full si nu aveau timp m-am dus doar cu cheia la bmw sa verifice istoricu dupa ea si km,care pare sa nu fie dati inapoi.

 

Am uitat sa va spun ca masina are 130000 de km. in bord nu apare mici o eroare zicea ala de la service ca acurile nu stau chiar pe 0 specificand faptu ca a fost umblat la ea.

Link to comment
Share on other sites

am cumparat masina acum 2 zile bineinteles diagnoza a fost facuta inainte de achizitie la un service nu chiar atat de bun deoarece la reprezentanta era prea full si nu aveau timp m-am dus doar cu cheia la bmw sa verifice istoricu dupa ea si km,care pare sa nu fie dati inapoi.

 

Am uitat sa va spun ca masina are 130000 de km. in bord nu apare mici o eroare zicea ala de la service ca acurile nu stau chiar pe 0 specificand faptu ca a fost umblat la ea.

 

 

asa de tare te ai grabit ? daca intrebai pe forum sigur te putea ajuta cineva cu o programare la bmw... asa...

Link to comment
Share on other sites

Nu exista masina perfecta daca ii sa o luam asa nu luam niciodata.Masina nu e noua asa ca ceva probleme trebe sa aiba ca daca nar avea iara era un semn de intrebare.

s-a scris "n-ar" in toate felurile, dar asa e prima data. :)))

si km la fel...nu sunt perfecti, dar nici 130.000 nu are cu dpf infundat.asa ca obisnuieste-te cu problemele.vor veni ca valurile :)))

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca e vorba de o programare in sine la bmw, insa in mod sigur putea merge la unul din service-urile din aria de pe forum pentru o constatare unde i s-ar fi spus probabil intr-un mod elegant ca o masina cu 130.000 km in bord si dpf la finalul vietii este o loterie si ca daca cumpara masina, accepta sa fie inselat cu buna stiinta.

 

Sa incerce sa isi faca programare la unul din cei ce ofera servicii:

 

 

http://www.bmwclub.ro/forums/forum/97-servicii/

 

Cat pentru initiatorul topicului, daca avea rabdare si citea forumul si facea un simplu search dupa sfaturi de achizitie, sigur ar fi gasit topicuri interesante, sau chiar posta anuntul cu masina in sectiunea "masini de vanzare in romania" si probabil ar fi avut cateva sfaturi utile.Probabil ca cele cateva erori sunt doar varful iceberg-ului, insa la fel de adevarat este ca din greseli se invata. Si exista masini second hand care nu mai sunt noi, dar nu au probleme(chiar in sectiunea de vanzari e forum mai sunt useri care pun la vanzare masini ff ingrijite si care nu au probleme).

Edited by Eugen B
Link to comment
Share on other sites

Legat de dpf masina merge bine inainte aveam un e90 din 2006 cu 163 si asta trage mai bine.Din cate zicea dealeru cu masina nu prea s a circulat eventual doar prin trafic chestiune care a rezultat la semi infundarea dpf-ului ma gandesc.Sper ca problemele sa nu vina val.Doamne ajuta!!
Link to comment
Share on other sites

Legat de dpf masina merge bine inainte aveam un e90 din 2006 cu 163 si asta trage mai bine.Din cate zicea dealeru cu masina nu prea s a circulat eventual doar prin trafic chestiune care a rezultat la semi infundarea dpf-ului ma gandesc.Sper ca problemele sa nu vina val.Doamne ajuta!!

 

Pai si el, dilaru', ce sa mai spuna? Prin asa la mijloc :)

Link to comment
Share on other sites

Legat de dpf masina merge bine inainte aveam un e90 din 2006 cu 163 si asta trage mai bine.

 

Normal ca asta trage mai bine... pentru ca 163cp sunt mai putini decat 184... :rolleyes: dar prima NU AVEA DPF, a doua ARE si se prea poate sa iti dea batai de cap, mai ales ca unii/destui fug de masini care se apropie de 100-150k km :gathering: pentru ca poate filtru fi destul de la sfarsitul vietii, depinzand DOAR pe unde a fost condusa masina.

 

:offtopic:

Recomand sa pui motorina de cea mai buna calitate daca conduci mult in oras. Asa cresti sansele sa se depuna mai putine noxe in filtru si chiar sa ajute regenerarea. SI nu "trage" de motor in trafic CREZAND ca nu se umple atat de repede pentru de fapt atunci sunt sanse ca mai mult ulei si carburant de fapt sa fie ars la accelerari rapide.. iar de trecut NU trece cu mult mai repede prin sita DPFului :oops:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Da am sa pun niste poze cu ea.Mai am si eu niste intrebari nelamuriri despre masina... Spre exemplu imi tremura schimbatorul la relanti adica vibreaza asa cativa milimetri asta o facea si la fosta masina dar parca la asta e mai pronuntata.Un alt lucru este: cand am venit de la cluj pe autostrada imi arata acolo in bord cand sa schimb vitezele pentru un conspum mai optim adica in ce viteza sa bag dar acum nu mai arata este vreo setare?? Apropo de bord consumul a fost de 6.8 acum este de 6.9 dupa vreo 400 de km cu ea mi se pare sau se schimba cam greu? Legat de start stop care nu functioneaza to timpu, parerea mea despre acest sistem este faptu ca atatea opriri si porniri este posibil sa nu faca bine la motor.Voi ce parere aveti?

 

Normal ca asta trage mai bine... pentru ca 163cp sunt mai putini decat 184... :rolleyes: dar prima NU AVEA DPF, a doua ARE si se prea poate sa iti dea batai de cap, mai ales ca unii/destui fug de masini care se apropie de 100-150k km :gathering: pentru ca poate filtru fi destul de la sfarsitul vietii, depinzand DOAR pe unde a fost condusa masina.

 

:offtopic:

Recomand sa pui motorina de cea mai buna calitate daca conduci mult in oras. Asa cresti sansele sa se depuna mai putine noxe in filtru si chiar sa ajute regenerarea. SI nu "trage" de motor in trafic CREZAND ca nu se umple atat de repede pentru de fapt atunci sunt sanse ca mai mult ulei si carburant de fapt sa fie ars la accelerari rapide.. iar de trecut NU trece cu mult mai repede prin sita DPFului :oops:

.

Aveam dpf si la masina cealalta au inceput problemele cu el pe la 200000 km dar sa regenerat.Pentru prevenirea infundari recomanzi sa merg cu ea mau turata sau la ce te referi?

 

Eu acum va scriu ce imi trece prin cap despre masina.Am auzit discuti cu ruperea distributiei si ma cam sperie...😔Voi ce ziceti? Distributia e pe nant parca si e destul de zgomotoasa la accelerari puternice

Link to comment
Share on other sites

E prima oara cand aud ca E90 320d 163cp ar avea DPF. Dar nu inseamna ca nu te cred.

Da, cred ca nu trebuie condus accelerat in oras; sau cel putin pana nu ajunge motorul la regim!

Uite ce zic si altii:

http://mobile.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1384878&nmt=Best+urban+driving+style+to+avoid+clogged+egr%2Fdpf%3F

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Lasati-l in pace.a primit destule vesti proaste pana acum.

da-i pana o pui pe butuci.

saracele masini :((

 

Si e90 cu 163 cp are dpf.

al meu 03.2007 m47 are dpf.cred ca era optional la un moment dat.am vazut si 2006 fara dpf si cu

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.