Jump to content

BMW 525D E60 - noul meu Opel


DB77AAA

Recommended Posts

Multumesc colegilor pentru cuvintele de incurajare.

Facut un drum de 1000 KM, masina se comporta foarte bine, motorul trage OK, suspensia pare sa lucreze neasteptat de bine. Dupa montarea senzorului de temperatura exteriora lucreaza corect si ACul. Una peste alta, la interior totul pare sa functioneze corect, cu exceptia butonului de deschidere geam de pe usa pasagerului, care doar inchide, nu si deschide geamul. Incercat sa desfac, pare imposibil fara a se demonta fata de usa. Consumul pare ceva mai mare decat arata pe BC, am senzatia ca asa e doar la BMW si la Logan :D.

Concret, la masina mai am de remediat caseta servo ce are joc, dar nu pierde ulei, verificat evacuare de scapari de gaze, verificat bujii incandescente, de gasit amortizor capota portbagaj care nu lucreaza bine/nu dau 150 euro pe unul nici picat cu ceara...

 

Azi demontat evacuarea si admisia. Concluzie, avea galerie de evacuare noua, dar montata prost, suruburi nestranse, bujiile si releul sunt noi, dar releul e deja decedat. Remediat scaparile de gaze, verificat bujiile ce sunt in regula, curatat admisia si evacuare, clapetii lucreaza corect. Releul de bujii pare sa se repare, de fapt l-am gasit pe cel vechi in portbagaj si incercc o reparatie, daca nu merge, releu nou, pare ieftin, 250 lei la Unix.

 

Poze cu interiorul nu am, da am cu evacuarea desfacuta / idiot sistem, se da capacul de axe cu came jos...

post-72765-0-19036800-1433355982_thumb.jpg

post-72765-0-82880600-1433355998_thumb.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Releul de bujii pare sa se repare, de fapt l-am gasit pe cel vechi in portbagaj si incercc o reparatie, daca nu merge, releu nou, pare ieftin, 250 lei la Unix.

 

 

 

Felicitari, incet-incet o pui pe roate :)

 

Grija cu releul ala, mai bine ia unul nou, am auzit si de incendii cauzate de improvizatii la el...

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Masina merge relativ bine. Probleme notabile, joc in caseta servo. Nu pierde ulei, dar, va trebui reconditionata caseta. Un tip de reconditioneaza casete, la intrebarea mea cat ma costa reparatia, raspunsul a fost "daca nu pierde ulei - nu-ti bate capul". Mai vedem, costul estimativ de remediere al casetetei e relativ mic, se invarte in zona 250 euro.

 

De releul de bujii inca nu am nevoie stricta. Nu am mai stat sa-l repar, sa prind ceva timp liber. Oricum, nou e sub 300 lei, insa pare mai convingatoare reparatia celui vechi / cumparat altul pe original.

 

Galeria de evacuare - ma ia cu capul - desi era noua, dupa ce am incins-o de cateva ori combinat de faptul ca montajul a fost defectuos - suruburi nestranse la imbinarea cu turbina, a inceput sa rasufle. Muncit, data jos, curatat si strans la loc, a tinut pana la prima "forja". Concluzie, ovalizata. Data jos din nou, constatat ca nu e dreapta flansa dinspre turbina, planata ca la chiuloase, pus la loc, la fel, a tinut pana la prima "forja". Concluzie, materialul din galeria de evacuare E60 aftermarket e foarte slab, tabla ambutisata si sudata, prin urmare, cea mai convenabila solutie ar fi galerie de fonta de pe modelele anterioare. Pana una alta o sa o mai dau jos odata si pun garnituri de clingherit.

 

Se poate circula cu ea fara stres.

 

Cateva poze cand o merge forumul...

 

Pozele...

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/UIF7QK.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/tOdq0o.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/xlsuZW.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/CWeHdc.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/905/38Nsjk.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/ZFBZu4.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/sO7jAG.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/eblNkE.jpg

http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/537/YTQFby.jpg

Edited by DB77AAA
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, cat papa a ta la suta de km, a mea parca papa cam mult undeva la 13 in oras si 8-9 afara.

 

Eu aveam automata 525d si nu lua asa mult afara , 7.8-8.2 mers 180-200 , depasiri , frane etc. , mers frumos 6.7- 7 .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La fostul e60 dupa resoftare si tot 525d in afara la mers normal consuma 6.5,7, 8 mers foarte tare, in oras 11-13, clapetele erau scoase si dpf-ul la fel, cutie automata. Inainte de resoftare greu scoteam sub 7 afara.
Link to comment
Share on other sites

Gata, e clar, ai fost muscat si acum mancat! Nu mai scapi de marca asta !

Da da, cum spuneam, scurta iubareala cu E46 m-a determinat sa vand Opel-ul si sa iau E60.

 

De curiozitate, cat papa a ta la suta de km, a mea parca papa cam mult undeva la 13 in oras si 8-9 afara.

Consumul pe BC variaza, 4,5 mers cu grija pana spre 15 la "forja". Momentan am o medie de 8% nemenajata. Real din ce am facut consumul la pompa, zic eu ca daca e alergata e mai mult fata de ce arata pe BC, insa nu difera mult.

Concret am pe oras putin sub 10, mers afara in limitele bunului simt undeva la 7, mers legala afara sub 6 si irelevant la varfuri dese de 250 km/h

 

Db 77AAA - sincer ai ceva calități de narator , dar vis - a-vis de prețul

 

De achiziție pentru acest auto îți recomand sincer sa "mai tai din iele da-le dreaq"

Tradu-mi te rog...

 

Avem interioarele la fel, o culoare nici frumoasa dar nici urata ceva pe linia de plutire... Iti recomand meguiars gold class rich leather care isi face treaba destul de bine desi nu este produsul de top pentru piele!

Mie mi se pare culoarea interirului foarte placuta, si mai ales, nu se murdareste repede. E drept, al meu ar necesita o curatare, facuta sumativ de cateva ori dar degeaba, fica-mea si doamna au grija mare sa muncesc degeaba :twitch:

 

Felicitari pentru achzitie.Usor usor vad ca o aduci pe linia de plutire.Galerie cumpara de e39 525 care este de fonta.Galeria este un punct slab al acestor modele.Succes in continuare cu reconstructia.

Probabil asa voi face, direct de fonta.. Mai am ceva de incercat, garnitura de clingherit la flansa spre turbo, doar ca nu am avut timp pana acum doar decat sa comand garnitura. Am cautat la mine pe zona si nu am gasit. Intre timp mi-am adus aminte ca stiu un Opel Omega B cu motor de 2,5 BMW, ceva de prin 2003, la dezemebrat. Cred ca nu l-a intrebat nimeni de galerie... o sa ma documentez daca e la fel. Pe Euro 2 X25DT sigur nu e, nu mai retin cum e la euro 3 Y25DT

Edited by DB77AAA
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pus anunt la misto pe net, 7000 euro. Cateva mici aspecte nu ma multumeau, asa ca la prima oferta serioasa a plecat. Obtinut spre surprinderea mea 6000 euro. Aparent un pret fantastic de bun pentru cumparator.

Concret mai avea joc in caseta si o mica scpare de gaze intre evacuare si turbo. Pe langa ce am scris pe topic mai cumparasem niste cauciucuri si schimburi de consumabile...

 

Acum caut E90 m47 la buget de 7000 si pare dificil de gasit unul bun. Asa ca sper eu sa urmeze urmeze unul la 5000 la care sa mai lucrez.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Mai ramasese de lucru la caseta - reconditionare 250 euro cred si de remediat garnitura de la evacuare pe unde scapa - gasisem deja garnitura de clingherit la 50 lei.

O mica ruptura in cusatura de la pielea scaunului de la sofer si unele zgarieturi pe vopsea(erau partial mascate/remediate).

Nu sunt un impediment in a circula cu ea... dar nah.

Nici o clipa nu a fost vorba de vanzare datorita starii tehnice.

 

A fost profit, fiind si principalul motiv al vanzarii. Impozitul mare si consumul relativ ridicat iar si-au spus cuvantul, cu toate ca la asta faceam fata.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.